Ο DOVIZIOSO ME EΞΗ ΒΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑ, ΚΑΙ Η DUCATI ΜΕ "ΛΑΣΚΑΡΙΣΜΕΝΗ ΒΙΔΑ" ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!
Λοιπόν, αυτή η εταιρεία δεν σταματάει ποτέ να μας εκπλήσσει, άλλοτε ευχάριστα με τις κόκκινες βολίδες (που οι Ιάπωνες κυνηγάνε στην ευθεία πέντε χρόνια τωρα και μόλις περυσι άρχισαν να τις βλέπουν!), αλλά συχνότερα δυσάρεστα, με τις λανθασμένες (έως αψυχολόγητες) κινήσεις του αγωνιστικού τμήματος στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού. Και επειδή η ταχύτερη μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα χωρίς τον κατάλληλο (όχι απαραίτητα τον ταχύτερο) αναβάτη, οι επιλογές της Ducati ήταν ο καλύτερος σύμμαχος του Μαρκέθ στο σερί των τίτλων με μια μοτοσυκλέτα που δεν ήταν καθόλου και με τίποτα "η καλύτερη", μια και μόνο αυτός μπορούσε να την οδηγήσει με λίγη τύχη, λίγη μαγεία και πολύ ταλέντο.
Απέναντί του, η Ducati Corse παρέταξε τον Ντοβιτσιόζο και τον Λορένθο, αλλά στη συνέχεια έδιωξε τον Ισπανό και πήρε στη θέση του τον Πετρούτσι! Και εντάξει, κορυφαίο εργοστάσιο είναι, όποιον θέλει διώχνει, κι ας είναι πέντε φορές παγκόσμιος, κι ας άρχισε να φέρνει νίκες, κι ας της κόστισε δέκα εκατομμύρια το χρόνο. Αλλά, σοβαρά τώρα, πίστεψε ποτέ κανείς, ότι είναι δυνατόν ο Πετρούτσι να πάρει τη θέση του Λορένθο και να φέρει αποτελέσματα ΤΙΤΛΟΥ απέναντι στον Μαρκέθ, τον Βινιάλες και τα άλλα τα παιδιά; Οχι βέβαια, γι' αυτό και αφού τον "έστιψαν" (δεν κόστιζε και πολύ), τον έδιωξαν για το 2021 από όλες τις ομάδες Ducati, με την ευχή να...βρεί ομάδα για να παραμείνει στο ΜοtoGP (κατέληξε στην Tech3 με την ΚΤΜ, αλλά κι αυτό θα το μετανιώσουν όλοι).
Αρα: Ενα εργοστάσιο με τη φήμη, τους οπαδούς, τα προϊόντα, την κορυφαία αγωνιστική μοτοσυκλέτα και την προοπτική τίλου σαν την Ducati, μπορεί να διώχνει όποιον θέλει, αλλά ΔΕΝ μπορεί να τον αντικαθιστά με έναν κατώτερο (σε όλα τα επίπεδα). Πρέπει, υποχρεούται, οφείλει, να παίρνει πάντα και μόνο τους καλύτερους.
Τι έχει όμως να παρoυσιάσει η Ducati σαν ρόστερ για το "κουτσό" 2020; Τους Ντοβιτσιόζο και Πετρούτσι, χωρίς να έχουν κανένα (μα κανένα!) κίνητρο, γιατί τον Πετρούτσι όπως είπαμε τον έδιωξαν, ενώ στον Ντοβιτσιόζο πρόσφεραν ένα μίζερο συμβόλαιο ΕΝΟΣ χρόνου με αμοιβή τριών εκατομμυρίων δολλαρίων για το 2021, κάτι που φυσικά εκείνος δεν δέχεται και η υπόθεση τραβάει εδώ και τρείς μήνες, με τον Λορένθο να περιμένει στη γωνία!
Προσέξτε: Ο Ντοβιτσιοζο τρία χρόνια τώρα έρχεται δεύτερος στο Πρωτάθλημα, έχοντας πάρει και μερικές πολυ πειστικές νικες επί του "θεού". Είναι ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ο καλύτερος, πιο έμπειρος και πιο αποτελεσματικός αναβάτης της Ducati. Και το εργοστάσιο του προτείνει μια προσβλητικά χαμηλή (για το παλμαρέ του) αμοιβή, που αποτελεί το ένα τρίτο, το ένα τέταρτο, ακόμα και το ένα πέμπτο απο αυτά που πληρώνονται οι άλλοι top αναβάτες του ΜοtoGP, τους οποίους έχει περάσει ΟΛΟΥΣ (πλην Μαρκέθ) το 2017, το 2018 και το 2019!
Τι άλλο κάνει η Ducati πέρα απο το να οδηγεί στην έξοδο (λόγω υποτιμητικής προσφοράς) τον κορυφαίο οδηγό της; Υπογράφει εργοστασιακό συμβόλαιο με τον Μίλλερ και φλερτάρει με τον Λορένθο (ένας τύπος που ουσιαστικά "κορόϊδεψε" την Honda με "μαϊμού" αποχώρηση για να σπάσει το συμβόλαιό του, και δεν έχει κανένα πρόβλημα να ξαναπάει εκεί που τον έδιωξαν. Βέβαια προς το παρόν τον χρησιμοποιούν σαν απειλή για να πείσουν τον Ντοβιτσιόζο να υπογράψει φτηνά, αλλά οι εξελίξεις τους πρόλαβαν όλους).
Ο Ντοβιτσιόζο είναι γνωστό ότι έχει πολύ ταλέντο στο Moto Cross, και γενικά είναι το αγαπημένο του Σπορ και η προπόνηση που προτιμά. Μετά από 7 μήνες απραξίας λοιπόν, ξεκίνησε το ΜΧ μετά το lockdown του κορωνοϊού, αλλά δεν του έφταναν μόνο οι προπονήσεις: Ζήτησε απο την Ducati την άδεια να πάρει μέρος στον πρώτο αγώνα του περιφερειακού πρωταθλήματος της Emilia Romagna που θα γινόταν στην Φαένζα την Κυριακή (28/6), λιγότερο απο 20 μέρες πριν την πολυαναμενόμενη έναρξη του Πρωταθλήματος MotoGP στην Jerez στις 19/7 (απο 17/7 δοκιμές)! Και η Ducati...του το επέτρεψε, ενώ απαγόρευσε τη συμμετοχή στον Πετρούτσι που ήθελε κι αυτός να τρέξει στον ίδιο αγώνα (σαν επίσης καλός ΜXer)!
Ξεκινάει ο αγώνας, ορμάει ο Ντόβι, ανασηκώνεται ο πίσω τροχός, φεύγει πάνω απο το τιμόνι, πάρε την αριστερή κλείδα στο χέρι!
Η συνέχεια, τυπική: Νοσοκομείο, διάγνωση, εγχείρηση το ίδιο βράδυ, μια πλάκα τιτανίου με έξη βίδες να κρατάει την κλείδα στη θέση της, και την Δευτέρα το πρωί ο Ντόβι πήγε σπίτι του, δηλώνοντας (τι άλλο;) ότι θα είναι έτοιμος για τις δοκιμές της Χερέθ στις 17 του μήνα. Καλά...
Είναι αυτή σοβαρή αγωνιστική πολιτική ενός εργοστασίου που θέλει να πάει για τίτλο;
Λοιπον, περαστικά και καλή δύναμη στον Ντοβιτσιόζο, αλλά και καλά μυαλά στην Ducati Corse, γιατί έχει ΤΡΙΑ κέντρα αποφάσεων (αντί για ένα), και διοίκηση που "δεν ακούει": Ο Τζίτζι Νταλ' Ίνια είναι ο άνθρωπος που έπρεπε να έχει ΕΝ ΛΕΥΚΩ την διοίκηση όλης της αγωνιστικής προσπάθειας, αλλά δυστυχώς ο λόγος του περνάει μόνο στσ τεχνικά (και εκεί με κάποια καθυστέρηση), γιατί τις αποφάσεις παίρνουν οι Τσιαμπιάτι και Ντομενικάλι. Αυτοί έδιωξαν τον Λορένθο και τον αντκατέστησαν με τον Πετρούτσι, αυτοί έκαναν λάθος επιλογές στα νέα ταλέντα (θα είχαν τον Κουαρταραρό, ας πούμε, αντί του Μπανιάϊα), αυτοί ποντάρουν για το 2021 στον Μίλλερ (για τον οποίο ο Στόνερ έχει πει ότι "δεν έχει στόφα πρωταθλητή"), αυτοί ταλαιπωρούν τον Ντοβιτσιόζο με πρόταση για το '21 που αν μη τι άλλο δεν δείχνει σεβασμό στα όσα τους έχει προσφέρει, και τέλος ο Πάολο Τσιαμπιάτι έκανε το ανήκουστο να δώσει στον Ντόβι την άδεια να τρέξει σε ΑΓΩΝΑ Μοto Cross δυόμιση εβδομάδες πριν ξεκινήσει το ΜοtoGP, με το ρίσκο να αφήσει το εργοστάσιο "γυμνό" απο τον κορυφαίο του οδηγό, "αν" κάτι δεν πήγαινε καλά.
Και δεν πήγε...
Περαστικά και πάλι στον Ντοβιτσιόζο, που σίγουρα θα συνεχίσει δυνατά; γιατί κάποια στιγμή οι έξη βίδες θα βγουν απο την κλείδα.
Ποιός θα ρυθμίσει όμως "την βίδα αγωνιστικών επιλογών" της Ducati, ώστε να αποφύγει τα λάθη που την κράτησαν και (θα) την κρατούν μακριά απο τον τίτλο;! Δ.Π.
ΠΗΓΗ
motosport.com.gr/