"Νικητής" το ΚΤΜ
~13.000€
Στελιο κι εγω καπου στο 6αρι ειμαι .Αυτες οι τιμες καταναλωσης κατω απο 6 Ltr/ 100 km για ιπποδυναμεις ανω των 100 αλογων νομιζω πρεπει καποτε να συζητηθουν σοβαρα ..... ...... θα ητανε ενδιαφερον μελη με αντιστοιχες μηχανες να μας παραθεσουν την ειλικρινη πραγματικη καταναλωση ενος κυκλικου ταξιδιου (πηγαινε-ελα) με τουλαχιστον αντιστοιχη μεση ωριαια ταχυτητα τα 120-140 Km/h ........ αλλοιως να παω αλλου κυριε .......!
Αυτες οι τιμες καταναλωσης κατω απο 6 Ltr/ 100 km για ιπποδυναμεις ανω των 100 αλογων νομιζω πρεπει καποτε να συζητηθουν σοβαρα ..... ...... θα ητανε ενδιαφερον μελη με αντιστοιχες μηχανες να μας παραθεσουν την ειλικρινη πραγματικη καταναλωση ενος κυκλικου ταξιδιου (πηγαινε-ελα) με τουλαχιστον αντιστοιχη μεση ωριαια ταχυτητα τα 120-140 Km/h ........ αλλοιως να παω αλλου κυριε .......!
ελα μου ντε,ανοιξτε ενα καινουριο θεμα με καταναλωσεις..πως κάθε θέμα που αφορά τεστ καινούριων, από εδώ πάει, από εκεί έρχεται, καταλήγει στην προπέλα και τις ευεργετικές της ιδιότητες, πραγματικά απορίας άξιον...
κατά τα άλλα ωραίο τεστ και το ΚΤΜ δείχνει ως η χρυσή τομή
Στα φραγκα που παιζει ,ειναι οντως πολυ μηχανακι.ελα μου ντε,ανοιξτε ενα καινουριο θεμα με καταναλωσεις..
το τενερε παντως παει για μπεστ σελερ της γιαμαχα
απ οτι λενε ετοιμαζεται και εκδοση ραλλυ τενερεΤο TENERE με ενα μεγαλυτερο ντεποζιτο (20-22 lit.) και αλλα 500€ κοντα στα 11.000€ θα ειναι Best Seller. Ειχα την εντυπωση παντως στην αρχη οτι θα εχει τρικυλινδρο μοτερακι.
Ενδιαφερον ομως ειναι και τα νεα που ακουγονται στο internet για την Honda, που ετοιμαζει κατι παρομοιο για την συγκεκριμενη κατηγορια. Νομιζω αυτα τα κυβικα ειναι που ταιριαζουν περισσοτερο για μικτη χρηση μοτοσυκλετας.
Το TENERE με ενα μεγαλυτερο ντεποζιτο (20-22 lit.) και αλλα 500€ κοντα στα 11.000€ θα ειναι Best Seller. Ειχα την εντυπωση παντως στην αρχη οτι θα εχει τρικυλινδρο μοτερακι.
Ενδιαφερον ομως ειναι και τα νεα που ακουγονται στο internet για την Honda, που ετοιμαζει κατι παρομοιο για την συγκεκριμενη κατηγορια. Νομιζω αυτα τα κυβικα ειναι που ταιριαζουν περισσοτερο για μικτη χρηση μοτοσυκλετας.
Με μέση ωριαία ταχύτητα 130 χλμ την ώρα, φορτωμένος 3βάλιτσος, 2κάβαλος και στο ντεπόζιτο σκυλάκι(συνολικό βάρος μηχανης μαζί με αναβάτες 480 κιλά) 5,8 lt/100.
Bmw R1200GS ADVENTURE 2018, 125 hp
Μετρημένο με 3ψηφιο νούμερο γεμισμάτων
Στελιο κι εγω καπου στο 6αρι ειμαι .
Εχω προσεξει οτι ο μποξερ μετα τις 5χιλιαδες στροφες ξεκινα να "καιει".
Ενδεικτικα 6η με 5600στροφες εχω τα 170χιλιομετρα ,λιγο υπερβολη για ταξιδι (με την εννοια ,βολτα κανουμε)
Γριά , BMW R 1150 R , mod` 2002 , HP 95 , 3βάλιτσος , με σκύλο και φούλ εξοπλισμό camping , μόνον επαρχιακούς δρόμους ,
σκάρτα 6 λιτρ / 100 χλμ .
Στην εθνική μέχρι 130 χλμ, 5,5/100 χλμ. με 5ΑΡΙ σανζμάν !
Ροπή από άλλο πλανήτη.Για ποιον λόγο να έχεις 1200-1300 κυβικά "adventure" και να πηγαίνεις με 120-130 χλμ/ώρα;
Δεν μπορείς να το κάνεις αυτο με ένα 650άρι δικύλινδρο ή ακόμη και μονοκύλινδρο;
Οκ, αλλά πολύ μικρό συν σε σχέση με την αγορά και συντήρηση μιας μαούνας, το οποίο αντισταθμίζεται επίσης σε κάποιον βαθμό και απο την έλλειψη ευελιξίας ενός τέτοιου όγκου.Ροπή από άλλο πλανήτη.