Πήρες εργαλείο πολύστροφο και κ****άρικο!!! Φτιάξε τις αναρτήσεις και πιές του το αίμα. Καλορίζικο.
Εντάξει
Το μηχανάκι έχει γκάζι
Πολύ γκάζι για τα χρόνια τού.
Χωρίς τίποτα ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Θυμάμαι τότε έψαχνα ευθείες να απλώσω την τελική τού.
Με κάθε ευκαιρία κατέβαινα προς Κατερίνη και σταματούσα Τέμπη για καφέ.
Φλερταρα κοντά στα 300χλμ.
Μόλις τα έβλεπα ανακουφιζομουν και χαλάρωνα.
Την πρώτη φορά με είχε πιάσει ένα ανξηγητο τρέμουλο.
Έκανα στην άκρη και έκανα σχεδόν μισό πακέτο camel ( τα παλιά τα ορθόδοξα) για να συνέλθω.
Μετά γύρισα χεσμενος πίσω.
Όπως θυμάμαι και μια άλλη φορά που πήγαινα προς τα εκεί όταν με πλευρισε ένα φτιαγμένο Punto gt και άρχισε τα τσαφ τσουφ με την σκαστρα του.
Ο κακομοίρης νόμιζε πως μπορούσε να σταθεί δίπλα στον ζουζουρα.
Τότε ήταν ΤΟΠ ,τα χρόνια πέρασαν οι τεχνολογίες άλλαξαν.
Αλλά είναι άξιο σεβασμού στον δρόμο.
Και με τόσα που υπάρχουν σήμερα στήνεται σαν SS νομίζω.
Αν και είναι μακρύ με σχετικά αργή γεωμετρία μπορεί να στρίψει με τις κατάλληλες βελτιώσεις.
Στέκεται επάξια διπλα σε σύγχρονα μηχανάκια.
Με μοναδικό μεινονεκτημα ότι αν το τσαρουχωσεις την πίνει την βενζινα του.
Με νορμάλ ταχύτητες και ανοίγματα στις αλλαγές,απλά χασμουριεται.
Δεν θα σκορτσαρει αν ξεχαστείς με μια η και με δύο ταχύτητες πάνω.
Βασικό να είναι καλά ρυθμισμένα τα καμπυρατερ τού.
Η ροπή του είναι εκεί σε κάθε αλλαγή είτε από χαμηλά είτε από ψηλά.
Από εμένα respect στον ακατανομαστο που το πήρε.
Με γύρισε σχεδόν 20 χρόνια πίσω.
Να το χαρεί και αυτό να του χαρίσει με την σειρά του, πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.