Γιάννη ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εν κινήσει...Ειδα τιμες ,απο 15κατι εως 17με τα παντα ολα.
Αν το συνεκρινα με το στρωμα το τελευταιο (το 1000) βγαινει κανα 3 αρι χιλιαρικα πανω .
Νταξ ,εχει καναδυο μπλιμπλίκια παραπανω ,οπως tft οθονη και τα φωτα (φαναρι και πλαινα που αναβουν εντονοτερα υπο κλιση),που ειναι φουλ λεντ αλλα δεν μπορω και παλι να δικαιολογήσω αυτη τη διαφορα.
Traction ,cornering abs εχουν και τα δυο,οπως και χαρτες.
Κι εγω 17+ που κανει δεν.....
Γιάννη ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εν κινήσει...
Στο ΚΤΜ 1290 για να ρυθμίσεις τις αναρτήσεις πρέπει να κατέβεις και να τις ρυθμίσεις χωρίς αναβάτη και στο όρθιο STAND
Ω ναι, τουλάχιστον έτσι μου είπαν τα παιδιά στην Kawasaki για το ΚΤΜ είμαι 100% σίγουρος...
Ρε διαβάζεις τι λέμε; Ποιός είπε ότι δεν ρυθμίζονται ηλεκτρονικά; Απλά πρέπει να κατέβεις, στην Κάβα δεν χρειάζεται το κάνεις εν κινήσει..Προχτες φίλος με 1290 μου είπε οτι ρυθμίζονται ηλεκτρονικά.
Το ίδιο και ο ντίλερ στην Θεσσαλονίκη όταν το είχαν πρωτοφερει
Ρε διαβάζεις τι λέμε; Ποιός είπε ότι δεν ρυθμίζονται ηλεκτρονικά; Απλά πρέπει να κατέβεις, στην Κάβα δεν χρειάζεται το κάνεις εν κινήσει..
ΟΚ για να μην απαντάω εγώ ρώτα τον @StepaSΣυγκεκριμένα μου είχε πει ,οτι πήγε δικαβαλος και μπαίνει σε πλακόστρωτο, για δευτερόλεπτα είχε κραδασμούς και μετα τίποτα, νόμιζε οτι έπαθε λάστιχο.
Εγώ που το εκανα βόλτα δεν κατάλαβα τίποτα όμως
ΟΚ για να μην απαντάω εγώ ρώτα τον @StepaS
"Οχι ρε, ο λόγος είναι ότι ουσιαστικά υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτεράκι που σου προφορτίζει τα ελατήρια, ε η ΚΤΜ έχει βάλει ένα αδύναμο μοτεράκι που με λίγο ζόρι καίγεται, φαντάσου δύο μοσχάρια 100 κιλών στην σέλα του ΚΤΜ και με το ελατήριο συμπιεσμένο, εκεί θέλεις ένα δυνατό μοτέρ να του γαμήσει την μάνα, η ΚΤΜ δεν....Μήπως το R το φουσκωμένο είναι διαφορετικό??
Αυτό είχε ο ντίλερ
Πράγμα που στην Πενφέ δεν έχω δεί...Εμένα σαν σκέψη και σαν χρηστικότητα μου φέρνει στη λογική του BWM GT
Μηχανή ξεκουραστεί για μεγάλες αποστάσεις ,αλλά δύστροπή σε σφιχτά στροφιλίκια
Τα 08 κι ύστερα,με την ηλεκτρονική ρύθμιση ESA,απαιτούν σταματημένη μηχανή για την προφόρτιση (μονός-φορτωμένος-δικάβαλο) αλλά και για την αλλαγή των modes comfort-normal-street κλπ.
Και εκεί θα μείνει δεν θα πουλάει όσο θα ήθελανΗ συγκριση ειναι βασιμη ,1.λογω ιαπωνικης σχολης και
2.λογω των 1000 κυβικων ,τα ευρωπαικα εχουν ξεφυγει τα μοτερ τους αγγιζουν τα 1300 κυβικα.
Ειναι λογικο κατ εμε να ζητανε παραπανω.
Το 850gs που λες πωλειται 17κατι και μιλαμε για την εκδοση adventure,που ειναι αλλο μηχανακι τελειως.
Το νορμαλ μοντελο με τα παντα ολα βγαινει 15μισο.
Επειδη πουλαει πολυ, το κατεβασαν κανα 1500αρι