Τσάμπα πράμα! Κοιτάζω κι εγώ, αλλά μόνο μεταχειρισμένες από Ιαπωνικό μηχανάκι (NISSIN - TOCIKO) που είναι πολύ φτηνότερες από BREMBO.
Είναι αλμυρές και κατά την γνώμη μου δεν χρειάζονται και τόσο αλλά ας όψεται το συναίσθημα...τέλος πάντων. Αν οδηγείς ανθρώπινα και αν έχεις επίγνωση του τι έχεις, το γνωρίζεις πως συμπεριφέρεται και αναλόγως οδηγείς δεν χρειάζεται τίποτα τέτοιο.
Αν τώρα εγώ με το NC για να μη λέω για άλλα, πάω να παίξω κυνηγητό με κάποιον αναβάτη πούχουμε ίδιες οδηγικές ικανότητες (μικρές ή μεγάλες) και έχει ένα TRACER 900 ξέρω γω ή κάτι μιας αντιστοίχου ιπποδυνάμεως - αναρτήσεων - φρένων κλπ και έχω έστω το όνειρο πως μπορώ να τον παίξω στα ίσια θάμαι τουλάχιστον αφελής.
Έχεις ακούσει το <<άραξε στα κυβικά σου>>?
Κάτι τέτοιο για να γελάσουμε και λίγο, αράζω στα κυβικά μου λοιπόν και δεν σκαλίζω προσωπικά γιατί ξέρω πλέον μετά από πολλά λεφτά πούχω δώσει πως αν δεν μου κάνει κάτι δεν βελτιώνεται απλά αλλάζεται. Με την δική μου νοοτροπία λοιπόν στην ηλικία πούμαι και με τις μέχρι σήμερα εμπειρίες μου αυτά είναι τα συμπεράσματά μου.
Το NC τώρα όπως είπα είναι καλό μηχανάκι αλλά είναι αυτό που είναι.
Τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω.
Θεωρώ πως απευθύνεται σε κατασταλαγμένους που επιθυμούν ταξίδια χωρίς πολλά πολλά, αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, να μην τους ενοχλεί, να μη το ενοχλούν, μεγάλα διαστήματα συντηρήσεως, εύκολα σε όσους ασχολούνται οι ίδιοι αλλά και οικονομικά επίσης σε όσους πάνε συνεργείο για την τακτική συντήρησή του. Με το αυτόματο κιβώτιο δε το ταξίδι γίνεται πραγματική περιήγηση - απόλαυση.
Σε αυτά μπορεί να προστεθεί και το όλα σε ένα (αν και έχω τις διαφωνίες μου με 230 κιλά μέσα στην πόλη και γιαυτό έχω και ένα PCXόπουλο προσωπικά) και μπορεί κάποιος να τόχει και για την πόλη και για έξω.
Δεν απευθύνεται σίγουρα σε ζωηρούς - ανήσυχους αναβάτες που επιθυμούν την ταχύτητα στο όριο, τα ψηλά μουαγιέ στις ευθείες κλπ, σούζες, έντο και τα συναφή.