Daytona Maverick 500, η διαφορά;

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Πριν 2 χρόνια είχα ένα citycom 300, το οποίο όταν ήρθε η ώρα και αγόρασα το aprilia pegaso strata, πέρασε στα χέρια του πατέρα μου.
Ο πατερας μου χρόνια μοτοσυκλετιστής πόλης, με ελάχιστα χιλιόμετρα σε νησιά. Μέχρι τότε είχε και έχει ένα rebel 250 του 1987 που κάνει την δουλειά του εργάτη και του καθημερινού οχήματος, τους καλοκαιρινούς μήνες.
7C2052B9-3D1D-4A81-ACC1-C61319C58DD0.jpeg
Αφού λοιπόν κανονίστηκε η πρώτη μας βόλτα από κοινού, είδε ότι τελικά του αρέσει ο μοτοσυκλετισμος έτσι όπως τον έχω εγώ στην κλαβα μου, δηλαδή χαλαρά ταξίδια από επαρχιακούς. Στα πρώτα δυο μονοήμερα μας ξεκίνησε και δεν του ενέπνεε την σιγουριά που εκείνος ήθελε το 300 σκούτερ και ξεκινήσαμε να βρούμε ποια θα ήταν η ιδανική μετάβαση.
Εκείνος ξεκίνησε με τα κλασικά, δηλαδή μεταχειρισμένο v-storm 15 χρόνων, το οποίο για κάποιο λόγο με 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα παίζει ακόμα 5500 ευρώ.
DDA7F811-D004-4B58-AA71-200ADCBE9F3A.jpeg
Εγώ είχα μια άλλη άποψη, καθώς ήξερα ότι ο πατερας μου ήθελε ένα μηχάνημα το οποίο να είναι οικονομικό, ελαφρύ, άνετο, ομορφο και προπάντων ότι δεν θα το πουλήσει σε 2-3 χρόνια. Έτσι ξεκίνησα και κοιτούσα τα 500αρι α. Μια κατηγορία που πιστεύω ταιριάζει πιο πολύ στο ηλικιακό γκρουπ του πατέρα μου παρά για τους 20αριδες που φτιάχτηκε. Μηχανακια πολύ οικονομικά που σε πάνε παντού αν δεν θες να πας με 200.

Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε, όπως κάνουν όλοι, από το χοντα. 500 κυβικά λοιπόν, 7000+ ευρώ, με βασική έλλειψη όμως των βασικών αξεσουάρ, όπως σχάρα, διπλό σταντ, χούφτες, ποδια κινητήρα και κάγκελα. Τότε δεν είχε βγει ακόμα με το ανάποδο μπροστινό και τα δυο δισκόφρενα.
AADBE1CB-61F7-4235-B6B3-19D493F93868.jpeg
Επόμενη επιλογή ήταν το μπενελι, ενα μηχανακι με όλα τα αξεσουάρ αλλά και 230 κιλά. σχεδόν 50 κιλά πάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, που αυτό θα τον δυσκόλευε αρκετά, ειδικά όταν φορτωθεί κιόλας.
7E891A6D-DB5C-41D2-A655-C084242C0CA9.png
Το voge όπως έπεσε στο τραπέζι σαν επιλογή, έτσι και έφυγε όταν το είδαμε από κοντά. Δεν ξέρω για ποιον λόγο αλλά αν τα δεις όλα στην κατηγορία, η πίσω σέλα του και η γενική ποιότητα του με την πρώτη μάτια μοιάζει πολύ πιο κάτω από τον μέσω όρο της κατηγορίας.
64F8773A-CAEA-4AAD-936A-9BDDBC7D3320.jpeg
Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να δούμε και το μαβερικ. Από την πρώτη μάτια έρωτας, μόλις έκατσε πάνω αγάπη, μόλις άκουσε την τιμή, γάμος.
2DED737E-A1DB-4D37-8145-7E8D626591A0.jpeg
Ένα μηχάνημα λοιπόν το οποίο στην τιμή των 6300 με το κλειδί στο χέρι σου προσφέρει, άνετη θέση οδήγησης, ένα απίστευτα καλό μπροστινό από την καγιάμπα ρυθμιζόμενο, δυο μπροστινά και ένα πίσω φρένο της νισιν, ένα πίσω αμορτισέρ από την καγιαμπα και αυτό με ρυθμίσεις, ένα abs της bosh. φουλ λες φώτα που κάνουν πραγματική δουλειά, σχάρα, κάγκελα, ποδια μεταλλική, χούφτες και διπλό σταντ. Δηλαδή ένα ολοκληρωμένο πακέτο που ήρθε να το τελειοποιήσει η προσφορά με τα 4 χρόνια εγγύησης.

Συνεχίζεται...
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Αφού λοιπόν το πήραμε στα χέρια μας, ξεκίνησα ευλαβικά το στρώσιμο έτσι ώστε να είναι έτοιμο, κάνοντας τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα σε μονοημερα ταξίδια και φτάνοντας στο πρώτο σέρβις καταλάβαινα ότι το μηχανακι είχε πολλά περισσότερα να δώσει από όσα περίμενα.

Εδώ στον δρόμο για το σπιτι στα πρώτα του χιλιόμετρα.
0C1AEFD1-85EF-44AC-A672-F0573ECC3A7D.jpeg
Μετά λοιπόν από ένα χρόνο και 5000+ χιλιόμετρα ταξιδιωτικά, μπορώ να πω πως τελικά ήταν η πιο σωστή επιλογή που κάναμε.
Πραγματικά μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα πάνω του. Έτσι λοιπόν άρχισα και να το πειράζω έτσι ώστε να το φέρω στα μέτρα και στα θέλω του πατέρα μου. Και ξεκινήσαμε λοιπόν τις βόλτες.

DC4C4D94-E885-4EA7-90E4-5C9D411FD1CA.jpeg

72B828EA-7744-4852-9EC0-3CD190B27EEF.jpeg
Πάμε τώρα στο τι μπορεί να κάνει το μηχανακι.

Στο επαρχιακό είναι απλά ένα ομορφο παιχνίδι, μπαίνει στις στροφές με σιγουριά, φρενάρει παρά πολύ καλά. Το πίσω abs είναι πιο επεμβατικό από ότι θα το ήθελα εγω. Τα ελαστικά tubeless τα οποία είναι τα Metzeler tourance είναι ότι πρέπει για αυτό το μηχανακι.

Κατανάλωση πραγματική στα 3.5 λίτρα αν το πιέσεις. Αν πας πιο χαλαρά πάει στα 3 λίτρα για πλάκα. και όχι οτι γράφει το κοντέρ, μετρημένα από εμένα. Όχι τίποτα άλλο με κοροϊδεύει κιόλας γιατί έχουμε ίδιο τεπόζιτο και εγώ με το 700 καίω τα δίπλα.

Εθνική ταξιδεύεις 130-140 σχετικά εύκολα, έχοντας ένα φάσμα στροφών για να προσπεράσεις. Τελική ταχύτητα κοντέρ 176.
Έχει έναν εκνευριστικό συντονισμό στα 110 χιλιόμετρα ο οποίος στα 100 και στα 120 εξαφανίζεται.

Στο χώμα είναι παρά πολύ εύκολο, στα συν οτι βγαίνει το abs και ολοκληρωτικά αλλά και επιλεκτικά, ή πίσω ή και στους δυο τροχούς. ο συνδυασμός Χαμηλή σέλα με καλή απόσταση από το έδαφος και ότι πατάς εύκολα κάτω το κάνουν πολύ εύκολο

.


FC90C5F2-BAB9-46BE-9F07-34CA04309774.jpeg

165905AB-B021-4595-81FD-47480C0C4B2B.jpeg



6EA93AA4-99E5-43E6-8E14-968D8745B33C.jpeg



6BC8DF9B-8E3F-43F6-B76A-12ECB47B4F35.jpeg
Έτσι λοιπόν μπήκε ο πατερας μου στον κόσμο της μοτοσικλέτας και του ταξιδιού με αυτήν. Από κει που δεν έβγαινε από μια ακτίνα 20 χιλιομέτρων, φτάσαμε να ταξιδεύουμε δίπλα δίπλα και να περνάμε τα σύνορα για Αλβανία.

Όσοι έχετε καταφέρει να ταξιδέψετε με τον πατέρα σας ή τον γιο σας με τις μοτοσικλέτες σας, ξέρετε το συναίσθημα, δεν χρειάζεται να το περιγράψω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Είσαι ο πρώτος που διαβάζω, που είδε zontes/daytona ΚΑΙ voge και του φάνηκαν λιγότερο ποιοτικά τα δεύτερα και μάλιστα ''η γενική ποιότητα του με την πρώτη μάτια μοιάζει πολύ πιο κάτω από τον μέσω όρο της κατηγορίας''

Το ''η διαφορά;'' του τίτλου, τι σημαίνει; Διάβασα και τα δύο ποστ, δεν είδα να το εξηγείς/αναφέρεις/συνδέεις κάπου.

Καλοτάξιδο σε κάθε περίπτωση.

Αυτή η διασταύρωση εμφανέστατα επαρχιακής πόλης, που είναι;
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Είσαι ο πρώτος που διαβάζω, που είδε zontes/daytona ΚΑΙ voge και του φάνηκαν λιγότερο ποιοτικά τα δεύτερα και μάλιστα ''η γενική ποιότητα του με την πρώτη μάτια μοιάζει πολύ πιο κάτω από τον μέσω όρο της κατηγορίας''

Το ''η διαφορά;'' του τίτλου, τι σημαίνει; Διάβασα και τα δύο ποστ, δεν είδα να το εξηγείς/αναφέρεις/συνδέεις κάπου.

Καλοτάξιδο σε κάθε περίπτωση.

Αυτή η διασταύρωση εμφανέστατα επαρχιακής πόλης, που είναι;
Το ό,τι γράφω είναι καθαρά δίκη μου άποψη.
Δεν γράφω σε κάποιο περιοδικό. γράφω καθαρά τι μας οδήγησε και τι είδαμε εμείς στο daytona. ο κάθε ένας μπορεί να έχει και διαφορετική άποψη.
όταν είδα στην ίδια αντιπροσωπεία το voge με το daytona δίπλα δίπλα, είδα πως τα πλαστικά, οι ζάντες και οι αναρτήσεις( τότε το voge έβγαινε μόνο με χυτές ζάντες και μη ρυθμιζόμενο μπροστινό) του daytona ήταν 2 σκάλες πάνω. η πίσω σέλα, όπως είπα και πιο πάνω, ήταν τελείως εκτός από ότι θέλαμε καθώς θα κάνει και ταξίδια δικαβαλος (αρκετά μικρότερη και σκληρότερη από του daytona) Επίσης όταν τελικά έκανα παρέα με παιδί που είχε το voge και τα συγκρίναμε, οδήγησε το daytona και παραδέχτηκε και ίδιος το ποσό πιο καλοστημένο και άνετο είναι το daytona. Ίσως κάνω λάθος, είναι η προσωπική μου άποψη όμως.
Μένω στο Αγρινιο.
Σαν κινητήρας είναι τα ίδια ακριβώς, Τα καπάκια αλλάζουν με την επωνυμία.
Εδώ φωτό από βόλτα με τον φίλο με το voge.
2A6F654F-23E9-438E-A698-11DEDCB96022.jpeg
Την διαφορά την έκανε στα μάτια μας το daytona και έτσι το αγοράσαμε. Έτσι μου ήρθε ο τίτλος.
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Ωραιος Γιωργο. Smileys drinking beer Emoticon




Ανυπομονω να δω αναλογο τεστ με θεμα τον κιτρινο ανεμοστροβιλο.
θα έρθει και η ώρα του 700. σε ένα χρόνο το daytona έγραψε 5000, και σε ένα μισή χρόνο το 700 έχει περάσει τα 15000.
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.657
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Καλοταξιδο και όρθια χιλιόμετρα.Ωραιος πασπαρτου κινητήρας αντιγραφή Χόντα 500 ,που έχει μπει σε αρκετές κινεζικές μάρκες.Ομορφο μηχανάκι το Daytona,Μ αρέσει και μένα,το είχα σκεφτεί για αγορά και γω,με τα ίδια χαρακτηριστικά με το voge 500 ds,που πήρα τελικά,με τον ίδιο ψεκασμό,τα ίδια φρένα,τις ίδιες αναρτήσεις.Για την ποιότητα δεν έχω γνώμη γιατί δεν το είχα δει από κοντά,ο λόγος που προτίμησα το voge ήταν η αντιπροσωπεία,και η προσφορά του τριβαλιτσου.Να το χαρεί ο μπαμπάς σου ,και πάντα γερός να είναι.
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Καλοταξιδο και όρθια χιλιόμετρα.Ωραιος πασπαρτου κινητήρας αντιγραφή Χόντα 500 ,που έχει μπει σε αρκετές κινεζικές μάρκες.Ομορφο μηχανάκι το Daytona,Μ αρέσει και μένα,το είχα σκεφτεί για αγορά και γω,με τα ίδια χαρακτηριστικά με το voge 500 ds,που πήρα τελικά,με τον ίδιο ψεκασμό,τα ίδια φρένα,τις ίδιες αναρτήσεις.Για την ποιότητα δεν έχω γνώμη γιατί δεν το είχα δει από κοντά,ο λόγος που προτίμησα το voge ήταν η αντιπροσωπεία,και η προσφορά του τριβαλιτσου.Να το χαρεί ο μπαμπάς σου ,και πάντα γερός να είναι.
όταν πήραμε περσυ το daytona, είχαν διαφορά στα φρένα και στις αναρτήσεις. δεν υπήρχε και η προσφορά με το τριβαλιτσο που όντως είναι πολύ ωραίο και φαίνεται πολύ ποιοτικό. έπαιξε σημαντικό ρόλο ότι του άρεσε και το daytona εξωτερικά πιο πολύ στην τελική απόφαση. τώρα όντως έχουν κάνει αναβάθμιση και έχει παρόμοιο μπροστινό, αν και νομίζω πως και τώρα δεν είναι ρυθμιζόμενο στο voge.
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
410
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Έχω οδηγήσει και voge και Daytona αρκετά και σε εθνική και σε επαρχιακό. Μετά τα 120 αισθανόμουν πιο άνετα στο voge. Πιο καλά στημένο για άσφαλτο και παιχνιδιάρικο στον επαρχιακό. Το Daytona πιο *****ό, με ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα ελαστικά πάει κυριολεκτικά παντού. Κάλυψη καλύτερη στο Daytona αλλά για το voge υπάρχει η μεγάλη ζελατίνα της givi. Από θέμα ποιότητας πάντως το voge μου φάνηκε λίγο ανώτερο.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Έχω οδηγήσει και voge και Daytona αρκετά και σε εθνική και σε επαρχιακό. Μετά τα 120 αισθανόμουν πιο άνετα στο voge. Πιο καλά στημένο για άσφαλτο και παιχνιδιάρικο στον επαρχιακό. Το Daytona πιο *****ό, με ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα ελαστικά πάει κυριολεκτικά παντού. Κάλυψη καλύτερη στο Daytona αλλά για το voge υπάρχει η μεγάλη ζελατίνα της givi. Από θέμα ποιότητας πάντως το voge μου φάνηκε λίγο ανώτερο.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το voge βγαίνει και με 17 και με 19 μπροστά ρόδα. Ίσως το 17αρι να είναι πιο παιχνιδιαρικο από το daytona. σαν θέση οδήγησης μου φάνηκε πιο άνετο το daytona με το τιμόνι πιο ψηλά, μικρότερη γωνία στα ποδια και με το ανοιχτό τεπόζιτο. Όπως είπα και πιο πάνω, είναι η δίκη μου άποψη με το δικό μου στυλ οδήγησης. Παίζουν παρά πολλά ρόλο για να έχεις τελική άποψη για ένα μηχανακι. ο καθένας μας οδηγεί τελείως διαφορετικά. εγώ ας πούμε πριν ρυθμίσω τις αναρτήσεις στο daytona. είχα ένα τέρμα σκληρό μπροστινό και ένα τέρμα *****ό πισω, με αποτέλεσμα να κουνάει παρά πολύ πισω μέσα στην στροφή, ενώ να κοπανάει παρά πολύ μπροστά.
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
410
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Αυτό το είχα παρατηρήσει και εγώ στο Daytona με τις αναρτήσεις. Ότι να ναι ρυθμίσεις από το εργοστάσιο. Έψαξα να ρυθμίσω λίγο το ελατήριο πίσω αλλά δεν έβρισκα τον ρυθμιστή!

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Αυτό το είχα παρατηρήσει και εγώ στο Daytona με τις αναρτήσεις. Ότι να ναι ρυθμίσεις από το εργοστάσιο. Έψαξα να ρυθμίσω λίγο το ελατήριο πίσω αλλά δεν έβρισκα τον ρυθμιστή!

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δυστυχώς είναι δύσκολο το πίσω αμορτισέρ. είναι τύπου αυτοκινήτου και για να φτάσεις να το ρυθμίσεις θέλει λύσιμο. αντί να βάλουν μια στρόφιγγα όπως τα πιο όπλα, έβαλαν την ρύθμιση της προφορτισης πάνω στο αμορτισέρ. είναι οι 2 ροδέλες που βλέπεις πίσω από την ρόδα. θα βγάλω φωτό αργότερα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.435
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
δυστυχώς είναι δύσκολο το πίσω αμορτισέρ. είναι τύπου αυτοκινήτου και για να φτάσεις να το ρυθμίσεις θέλει λύσιμο. αντί να βάλουν μια στρόφιγγα όπως τα πιο όπλα, έβαλαν την ρύθμιση της προφορτισης πάνω στο αμορτισέρ. είναι οι 2 ροδέλες που βλέπεις πίσω από την ρόδα. θα βγάλω φωτό αργότερα.
Για τα λ7 που κάνει ,ε το συγχωρείς αυτό το εργονομικό ατόπημα.
Μπροστά δεν του το'χα ,είναι όντως φουλ ρυθμιζόμενο ,λάηκ σε έμας που ψιλοπαμε και χωμα
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
δυστυχώς είναι δύσκολο το πίσω αμορτισέρ. είναι τύπου αυτοκινήτου και για να φτάσεις να το ρυθμίσεις θέλει λύσιμο. αντί να βάλουν μια στρόφιγγα όπως τα πιο όπλα, έβαλαν την ρύθμιση της προφορτισης πάνω στο αμορτισέρ. είναι οι 2 ροδέλες που βλέπεις πίσω από την ρόδα. θα βγάλω φωτό αργότερα.
Τα περισσότερα πίσω αμορτισέρ, έτσι δουλεύουν είτε με διπλό παξιμάδι είτε με κοχλία με ''σκάλες''.

Αν είχε υδραυλική τηλεπροφόρτιση, με περιστροφικό χειριστήριο που βγαίνει αλλού δλδ, θα κόστιζε και παραπάνω, και φτηνό και να τα έχει όλα δεν γίνεται.
 

geookaf94

new member
Δημοσιεύσεις
48
Ηλικία
29
Όνομα
KAFRITSAS GEORGE
Τα περισσότερα πίσω αμορτισέρ, έτσι δουλεύουν είτε με διπλό παξιμάδι είτε με κοχλία με ''σκάλες''.

Αν είχε υδραυλική τηλεπροφόρτιση, με περιστροφικό χειριστήριο που βγαίνει αλλού δλδ, θα κόστιζε και παραπάνω, και φτηνό και να τα έχει όλα δεν γίνεται.
το κατάλαβα ότι είναι για λόγους κόστους. και στο 700 μου έτσι είναι και λόγο χειρότερα. Για να ρυθμίσω το αμορτισέρ στο 700 ήθελε να βγάλω το πλαϊνό πλαστικό, την μπαταρία, την βάση της μπαταρίας. κάτι που το έκανε δύσκολο στο να το ρυθμίσεις και να το βολτάρεις να δεις αν σου κάνει για να ξανά παίξεις μετά με τις ρυθμίσεις.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
το κατάλαβα ότι είναι για λόγους κόστους. και στο 700 μου έτσι είναι και λόγο χειρότερα. Για να ρυθμίσω το αμορτισέρ στο 700 ήθελε να βγάλω το πλαϊνό πλαστικό, την μπαταρία, την βάση της μπαταρίας. κάτι που το έκανε δύσκολο στο να το ρυθμίσεις και να το βολτάρεις να δεις αν σου κάνει για να ξανά παίξεις μετά με τις ρυθμίσεις.
Η προφόρτιση με τα διπλά παξιμάδια ή τις σκάλες όπως δηλαδή τα περιέγραψε ο @Neos χρησιμεύει μόνο αν ταξιδεύεις δικάβαλος ή/και με μπαγκαζιέρες.Επ' ουδενί δεν θα σου δώσει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά,αυτή έχει να κάνει με άλλες ρυθμίσεις,απόσβεσης-επαναφοράς που σε μερικές μοτοσυκλέτες δεν διατίθενται.
Κοίτα το μάνιουαλ αν έχει η δική σου και ψάξε για μια βιδούλα στο κάτω μέρος του αμορτισέρ που συνήθως γράφει H(igh) L(ow).
 
Top Bottom