geookaf94
new member
- Δημοσιεύσεις
- 48
- Ηλικία
- 29
- Όνομα
- KAFRITSAS GEORGE
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Πριν 2 χρόνια είχα ένα citycom 300, το οποίο όταν ήρθε η ώρα και αγόρασα το aprilia pegaso strata, πέρασε στα χέρια του πατέρα μου.
Ο πατερας μου χρόνια μοτοσυκλετιστής πόλης, με ελάχιστα χιλιόμετρα σε νησιά. Μέχρι τότε είχε και έχει ένα rebel 250 του 1987 που κάνει την δουλειά του εργάτη και του καθημερινού οχήματος, τους καλοκαιρινούς μήνες.
Αφού λοιπόν κανονίστηκε η πρώτη μας βόλτα από κοινού, είδε ότι τελικά του αρέσει ο μοτοσυκλετισμος έτσι όπως τον έχω εγώ στην κλαβα μου, δηλαδή χαλαρά ταξίδια από επαρχιακούς. Στα πρώτα δυο μονοήμερα μας ξεκίνησε και δεν του ενέπνεε την σιγουριά που εκείνος ήθελε το 300 σκούτερ και ξεκινήσαμε να βρούμε ποια θα ήταν η ιδανική μετάβαση.
Εκείνος ξεκίνησε με τα κλασικά, δηλαδή μεταχειρισμένο v-storm 15 χρόνων, το οποίο για κάποιο λόγο με 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα παίζει ακόμα 5500 ευρώ.
Εγώ είχα μια άλλη άποψη, καθώς ήξερα ότι ο πατερας μου ήθελε ένα μηχάνημα το οποίο να είναι οικονομικό, ελαφρύ, άνετο, ομορφο και προπάντων ότι δεν θα το πουλήσει σε 2-3 χρόνια. Έτσι ξεκίνησα και κοιτούσα τα 500αρι α. Μια κατηγορία που πιστεύω ταιριάζει πιο πολύ στο ηλικιακό γκρουπ του πατέρα μου παρά για τους 20αριδες που φτιάχτηκε. Μηχανακια πολύ οικονομικά που σε πάνε παντού αν δεν θες να πας με 200.
Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε, όπως κάνουν όλοι, από το χοντα. 500 κυβικά λοιπόν, 7000+ ευρώ, με βασική έλλειψη όμως των βασικών αξεσουάρ, όπως σχάρα, διπλό σταντ, χούφτες, ποδια κινητήρα και κάγκελα. Τότε δεν είχε βγει ακόμα με το ανάποδο μπροστινό και τα δυο δισκόφρενα.
Επόμενη επιλογή ήταν το μπενελι, ενα μηχανακι με όλα τα αξεσουάρ αλλά και 230 κιλά. σχεδόν 50 κιλά πάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, που αυτό θα τον δυσκόλευε αρκετά, ειδικά όταν φορτωθεί κιόλας.
Το voge όπως έπεσε στο τραπέζι σαν επιλογή, έτσι και έφυγε όταν το είδαμε από κοντά. Δεν ξέρω για ποιον λόγο αλλά αν τα δεις όλα στην κατηγορία, η πίσω σέλα του και η γενική ποιότητα του με την πρώτη μάτια μοιάζει πολύ πιο κάτω από τον μέσω όρο της κατηγορίας.
Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να δούμε και το μαβερικ. Από την πρώτη μάτια έρωτας, μόλις έκατσε πάνω αγάπη, μόλις άκουσε την τιμή, γάμος.
Ένα μηχάνημα λοιπόν το οποίο στην τιμή των 6300 με το κλειδί στο χέρι σου προσφέρει, άνετη θέση οδήγησης, ένα απίστευτα καλό μπροστινό από την καγιάμπα ρυθμιζόμενο, δυο μπροστινά και ένα πίσω φρένο της νισιν, ένα πίσω αμορτισέρ από την καγιαμπα και αυτό με ρυθμίσεις, ένα abs της bosh. φουλ λες φώτα που κάνουν πραγματική δουλειά, σχάρα, κάγκελα, ποδια μεταλλική, χούφτες και διπλό σταντ. Δηλαδή ένα ολοκληρωμένο πακέτο που ήρθε να το τελειοποιήσει η προσφορά με τα 4 χρόνια εγγύησης.
Συνεχίζεται...
Πριν 2 χρόνια είχα ένα citycom 300, το οποίο όταν ήρθε η ώρα και αγόρασα το aprilia pegaso strata, πέρασε στα χέρια του πατέρα μου.
Ο πατερας μου χρόνια μοτοσυκλετιστής πόλης, με ελάχιστα χιλιόμετρα σε νησιά. Μέχρι τότε είχε και έχει ένα rebel 250 του 1987 που κάνει την δουλειά του εργάτη και του καθημερινού οχήματος, τους καλοκαιρινούς μήνες.
Αφού λοιπόν κανονίστηκε η πρώτη μας βόλτα από κοινού, είδε ότι τελικά του αρέσει ο μοτοσυκλετισμος έτσι όπως τον έχω εγώ στην κλαβα μου, δηλαδή χαλαρά ταξίδια από επαρχιακούς. Στα πρώτα δυο μονοήμερα μας ξεκίνησε και δεν του ενέπνεε την σιγουριά που εκείνος ήθελε το 300 σκούτερ και ξεκινήσαμε να βρούμε ποια θα ήταν η ιδανική μετάβαση.
Εκείνος ξεκίνησε με τα κλασικά, δηλαδή μεταχειρισμένο v-storm 15 χρόνων, το οποίο για κάποιο λόγο με 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα παίζει ακόμα 5500 ευρώ.
Εγώ είχα μια άλλη άποψη, καθώς ήξερα ότι ο πατερας μου ήθελε ένα μηχάνημα το οποίο να είναι οικονομικό, ελαφρύ, άνετο, ομορφο και προπάντων ότι δεν θα το πουλήσει σε 2-3 χρόνια. Έτσι ξεκίνησα και κοιτούσα τα 500αρι α. Μια κατηγορία που πιστεύω ταιριάζει πιο πολύ στο ηλικιακό γκρουπ του πατέρα μου παρά για τους 20αριδες που φτιάχτηκε. Μηχανακια πολύ οικονομικά που σε πάνε παντού αν δεν θες να πας με 200.
Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε, όπως κάνουν όλοι, από το χοντα. 500 κυβικά λοιπόν, 7000+ ευρώ, με βασική έλλειψη όμως των βασικών αξεσουάρ, όπως σχάρα, διπλό σταντ, χούφτες, ποδια κινητήρα και κάγκελα. Τότε δεν είχε βγει ακόμα με το ανάποδο μπροστινό και τα δυο δισκόφρενα.
Επόμενη επιλογή ήταν το μπενελι, ενα μηχανακι με όλα τα αξεσουάρ αλλά και 230 κιλά. σχεδόν 50 κιλά πάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας, που αυτό θα τον δυσκόλευε αρκετά, ειδικά όταν φορτωθεί κιόλας.
Το voge όπως έπεσε στο τραπέζι σαν επιλογή, έτσι και έφυγε όταν το είδαμε από κοντά. Δεν ξέρω για ποιον λόγο αλλά αν τα δεις όλα στην κατηγορία, η πίσω σέλα του και η γενική ποιότητα του με την πρώτη μάτια μοιάζει πολύ πιο κάτω από τον μέσω όρο της κατηγορίας.
Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να δούμε και το μαβερικ. Από την πρώτη μάτια έρωτας, μόλις έκατσε πάνω αγάπη, μόλις άκουσε την τιμή, γάμος.
Ένα μηχάνημα λοιπόν το οποίο στην τιμή των 6300 με το κλειδί στο χέρι σου προσφέρει, άνετη θέση οδήγησης, ένα απίστευτα καλό μπροστινό από την καγιάμπα ρυθμιζόμενο, δυο μπροστινά και ένα πίσω φρένο της νισιν, ένα πίσω αμορτισέρ από την καγιαμπα και αυτό με ρυθμίσεις, ένα abs της bosh. φουλ λες φώτα που κάνουν πραγματική δουλειά, σχάρα, κάγκελα, ποδια μεταλλική, χούφτες και διπλό σταντ. Δηλαδή ένα ολοκληρωμένο πακέτο που ήρθε να το τελειοποιήσει η προσφορά με τα 4 χρόνια εγγύησης.
Συνεχίζεται...