CF moto ,μοντέλα & προσφορές!

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Στο στρόμα πάντως ισχύει.
Τα e4 είναι πιο δυνατά ή τουλάχιστον τέτοια αίσθηση δίνουν.
Δεν διαφωνησα για την δυναμη του euro 4 εναντι του euro 5.Η τεχνικη μου ερωτηση ηταν,πως γινεται με λιγωτερες στροφες να αποδιδεις περισσοτερη ισχυ και κατ επεκτασιν και ροπη.Απαντηση απο μηχανολογους pls.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 700MT: Από τις 7 Ιουλίου στα καταστήματα με τιμή έκπληξη​

Κάτω από 7.000 ευρώ​


Η ελληνική αντιπροσωπεία της CFMOTO ανακοίνωσε την ημερομηνία έναρξης της διάθεσης του νέου 700MT, το οποίο θα πωλείται με τιμή κάτω από 7.000 ευρώ
Το 700ΜΤ αποτελεί την εξέλιξη του 650ΜΤ, που παραμένει στην προϊοντική γκάμα της CFMOTO με τιμή 5.995 ευρώ. Το χαρακτηριστική σχήμα του προβολέα, όπως και το φέρινγκ είναι και πάλι τα σημεία αναφοράς του μεσαίου crossover.
Το 700ΜΤ έχει πιο σπορ εμφάνιση, αλλά ταυτόχρονα η σχεδίαση του φέρινγκ και η ζελατίνα είναι τα στοιχεία που θα εξασφαλίζουν μεγαλύτερη προστασία. Στην βελτιωμένη εργονομία του μοντέλου συμβάλει και το ανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ των 18 λίτρων.
CFMOTO 700MT Nebula Black Left 45

Το χαλύβδινο πλαίσιο, που είναι ίδιο με του 650ΜΤ συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι που ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς. Το αμορτισέρ είναι έκκεντρα τοποθετημένο και διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.
Το ύψος σέλας είναι 820 mm και το μεταξόνιο και οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας είναι ακριβώς ίδιες με του 650MT (μήκος 2.180 mm, πλάτος 835 mm, ύψος 1.332 mm, μεταξόνιο 1.425 mm).
CFMOTO 700MT Action 8

Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα μπροστά και μία πίσω με δαγκάνες J.Juan. και δικάναλο ABS/ Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 17 ιντσών με ελαστικά Pirelli GT 120/70 και 160/60.
Το όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 5 ιντσών. Στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκονται δύο θύρες φόρτισης Type-A και Type-C.
CFMOTO 700MT Detail 2

Ο κινητήρας που πληροί τις προδιαγραφές Euro5 αποδίδει 67 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,1 kgm ροπή στις 7.250 σ.α.λ. Σε άλλες αγορές που δεν ισχύουν οι αυστηρές προδιαγραφές ρύπων της ευρωπαϊκής ένωσης, το ίδιο μοτέρ αποδίδει 75 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 6,9 kgm στις 6.500 σ.α.λ.

Το 700ΜΤ θα είναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο χρώμα.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 450SR S – Η μονόμπρατση έκδοση​

450SR_S13.jpg450SRSRight_2.jpg450SR_S_Zircon_Black_Left_45.jpg450SR_S_Zircon_Black_Front.jpg

Μια νέα, πλουσιότερη παραλλαγή βασισμένη στο 450SR είναι πλέον διαθέσιμη στην Κίνα.

Η CFMOTO διοργάνωσε πρόσφατα πανευρωπαϊκή παρουσίαση για το 450SR και η μοτοσυκλέτα είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, έχοντας περάσει και από τις σχετικές δοκιμές του ειδικού Τύπου, αλλά στην Κίνα παρουσιάστηκε πριν μερικούς μήνες και μια νέα εκδοχή που προσθέτει το γράμμα S.

Αν και έχουμε αναφερθεί ξανά σε αυτήν, καθώς η CFMOTO πρόσφατα ενημέρωσε την παγκόσμια (global) ιστοσελίδα της με φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες, ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο τί νέο φέρνει το 450SR S.
450SR S Tundra Grey Right

Η εμφανέστερες αλλαγές αφορούν φυσικά στο μονόμπρατσο ψαλίδι και τη νέα κοντύτερη εξάτμιση που βγαίνει κάτω από τον κινητήρα, αφήνοντας ανεμπόδιστη τη θέα του πίσω τροχού.
Ελαφρώς επανασχεδιασμένα είναι τα φέρινγκ και τα φτερά της μοτοσυκλέτας, δίχως να ξεμακραίνουν από το υπάρχον σχέδιο, με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής.
450SRSRight备份 4

Η συνέχεια φέρνει πολύ ευχάριστες αναβαθμίσεις στο πιρούνι που αποκτά ρυθμιζόμενες υδραυλικές αποσβέσεις, ενώ ο εξοπλισμός ενισχύεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης – traction control.
Επιπλέον, αλλαγή έχουμε και στο πίσω φρένο, όπου η CFMOTO άλλαξε με μεγαλύτερο δίσκο (240, από 220 mm) με νέα διπίστονη δαγκάνα με αντικρυστά έμβολα, αντί μονοπίστονης στο 450SR.
450SRSRight备份

Τέλος, οι αλλαγές του 450SR S περιλαμβάνουν σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που αναβοσβήνει τα φλας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος για να ειδοποιεί τους τριγύρω οδηγούς, καθώς και νέα χρώματα Zircon Black και Tundra Grey.
Οι παραπάνω αλλαγές δεν επηρεάζουν σε τίποτε τον δικύλινδρο κινητήρα 450 cc, ενώ προσθέτουν ένα επιπλέον κιλό στο σύνολο που πλέον φτάνει στα 169 υγρά κιλά – κάτι αναμενόμενο καθώς τα μονόμπρατσα ψαλίδια είθισται να είναι βαρύτερα των συμβατικών.
450SR S9

Προς το παρόν δε γνωρίζουμε κάτι περισσότερο για το μέλλον του νέου 450SR S όσον αφορά στο μέλλον του εκτός Κίνας, θα ενημερώσουμε όταν προκύψει κάποια σχετική εξέλιξη.
Ως τότε, δείτε το στην παγκόσμια ιστοσελίδα της CFMOTO: 450 SR S

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αποκλειστικό: Νέο τετρακύλινδρο 500SR από την CFMOTO με 230 τελική! Το βλέπουμε από κοντά!​

Μικρό βάρος, μεγάλη απόδοση!
Αποκλειστικό: Νέο τετρακύλινδρο 500SR από την CFMOTO με 230 τελική! Το βλέπουμε από κοντά!


Η CFMOTO έχει ήδη μπει στην τετρακύλινδρη εποχή της και μάλιστα με ένα εντυπωσιακό V4 concept χιλίων κυβικών που είναι γνωστό πως εξελίσσει. Tην τεχνογνωσία αυτή θέλει να την αξιοποιήσει άμεσα καθώς επίσης βιάζεται να δηλώσει με πράξεις, την απόφασή της για τετρακύλινδρο μέλλον με ένα μοντέλο που είδαμε σήμερα από κοντά στην εκδήλωση CFMOTO DAY, στην ολοκαίνουρια πίστα Zhuzhou International Circuit.

Το νέο τετρακύλινδρο εν σειρά 500SR δεν αντικαθιστά το επίσης ολοκαίνουριο, δικύλινδρο, 450SR μία εξαιρετική σπορ μοτοσυκλέτα που μας έχει εντυπωσιάσει σε πρόσφατη δοκιμή στο MOTO, ενώ την έχουμε οδηγήσει και στην Κωνσταντινούπολη. Η τετρακύλινδρη έκδοση θα κυκλοφορήσει στην Κίνα που η αγορά ζητά ολοένα και περισσότερες σπορ μοτοσυκλέτες και προς το παρόν δεν προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης εξαιτίας των Euro5 προδιαγραφών που θα περιόριζαν αρκετά την απόδοσή της, βασικό στοιχείο του χαρακτήρα της και μόνος λόγος ύπαρξης στην γκάμα παρέα με τα υπόλοιπα SR. Διότι όπως θα δούμε, έρχεται και άλλο μέλος της οικογένειας SR…
Αποκλειστικό: Νέο τετρακύλινδρο 500SR από την CFMOTO με 230 τελική! Το βλέπουμε από κοντά!

Είναι ωστόσο ένα πολύ σημαντικό μοντέλο και για εμάς στην Ευρώπη, διότι δείχνει την πρόθεση της CFMOTO να εξελίξει την γκάμα της προς τις σπορ μοτοσυκλέτες καθώς και τη διάθεσή της να μην περιοριστεί σε συγκεκριμένες διατάξεις κινητήρα. Ταυτόχρονα αποσαφηνίζουμε τώρα και το πλάνο τους στην παγκόσμια ανάπτυξη της γκάμας της, ώστε να μην δημιουργηθούν απορίες όταν στο μέλλον υπάρξουν δημοσιεύματα που θα το ανακαλύψουν και θα εκφράζουν την απορία για το αν θα έρθει στην Ευρώπη, μπερδεύοντας το κοινό.
Αποκλειστικό: Νέο τετρακύλινδρο 500SR από την CFMOTO με 230 τελική! Το βλέπουμε από κοντά!

Προς το παρόν δεν υπάρχει λοιπόν πλάνο να έρθει στην Ευρώπη, παράλληλα με τα πολλά νέα μοντέλα 2024 που ετοιμάζει η CFMOTO. Έτσι κι αλλιώς το 500SR βρίσκεται ακόμη σε τελικό στάδιο εξέλιξης χωρίς να έχει περάσει στην φάση της προπαραγωγής, η οποία είναι προγραμματισμένη για τέλος της επόμενης χρονιάς με στόχο να μπει στην αγορά της Κίνας το 2025.

Το 500SR θα έχει σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια, μελετημένη εισαγωγή με κάθετους αυλούς και ελαφρύ στρόφαλο με λίγη αδράνεια, κάτι που υπόσχεται και αυξημένη ευστροφία. Να τονίσουμε επίσης τον ωραίο μπάσο ήχο που έχει και που αναμένουμε να παραμείνει στην τελική του έκδοση.
Αποκλειστικό: Νέο τετρακύλινδρο 500SR από την CFMOTO με 230 τελική! Το βλέπουμε από κοντά!

Η CFMOTO δεν ανακοινώνει αυτή τη στιγμή ιπποδύναμη, μονάχα τελική ταχύτητα στα 230 χ.α.ω. κι αναμένουμε να υπάρχει η ίδια εξαιρετική σταθερότητα που γνωρίσαμε στο 450 SR που θα συνδυάζεται και με ιδιαίτερα μικρό βάρος. Αν το επίσης ολοκαίνουριο 800 NK που μόλις έφτασε στην Ελλάδα ζυγίζει 186 κιλά, τότε δεν είναι δύσκολο για το 500 SR να έχει μία από τις καλύτερες αναλογίες κιλών ανά ίππο στις σπορ μοτοσυκλέτες της μικρο-μεσαίας κατηγορίας.
Το κοινό της Κίνας ανυπομονεί για τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες σύμφωνα με το ρεπορτάζ στη CFMOTO DAY και θέλουν να δουν από την εταιρεία που εκφράζει την ευρωπαϊκή πλευρά του μοτοσυκλετισμού της χώρας να έχει το δικό της σπορ μοντέλο.
Αποκλειστικό: Νέο τετρακύλινδρο 500SR από την CFMOTO με 230 τελική! Το βλέπουμε από κοντά!

Με τον ρυθμό που οι αγωνιστικές πίστες ξεφυτρώνουν στην Κίνα, θυμίζοντας την χρυσή εποχή της Ιταλίας, είναι σωστή η απόφαση της CFMOTO να φορτώσει την γκάμα της με μία πληθώρα από SR. Επιλέγοντας έπειτα ανάμεσά τους πια θα προχωρήσουν και σε ευρωπαϊκή καριέρα απέναντι σε ένα πιο ώριμο αλλά και πολύ μικρότερο κοινό, που πρέπει να έχει μία μικρότερη γκάμα.
Σε κάθε περίπτωση το 500 SR είναι ταυτόχρονα και προπομπός της πρώτης superbike της CFMOTO...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 450MT - Αποκαλύφθηκε ολόκληρο!​

Οι πρώτες φωτογραφίες κίνησης του νέου On-Off κινέζικου μοντέλου στο διαδίκτυο
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΟΤΟ - Η πρώτη φωτογραφία του CFMOTO 450MT


Η πρώτη μας σκέψη ήταν πως πρόκειται για CGI ή προϊόν AI, όμως οι φωτογραφίες που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο δείχνουν όντως να προέρχονται από την επερχόμενη On-Off μεσαίου κυβισμού της κινέζικης εταιρείας.

Στις φωτογραφίες βλέπουμε τον μπροστινό μεγάλο τροχό, που δείχνει 21 ιντσών, ενώ αμφότεροι οι τροχοί έχουν ακτίνες οπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα που έχει σοβαρές βλέψεις για χώμα.
MOTOMAG - CFMOTO 450MT

Το ψηλό φτερό υπογραμμίζει τον Off-Road χαρακτήρα του 450ΜΤ, ενώ ανάμεσα στον κάθετα τοποθετημένο διπλό LED προβολέα βρίσκεται το χαρακτηριστικό "φρύδι" DRL LED φωτιστικό της εταιρείας.
CFMOTO 450MT


Στις αναρτήσεις έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ, με τη μοτοσυκλέτα να φέρει -υπερβολικά- προστατευτικά κάγκελα, μεταλλική ποδιά, σχάρα με χειρολαβές και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες.
MOTOMAG - CFMOTO 450MT

Ο συγκεκριμένος χρωματισμός είναι λευκός-πετρόλ, με κόκκινες λεπτομέρειες σε ρεζερβουάρ και σέλα.
MOTOMAG - CFMOTO 450MT

Εντυπωσιακή δείχνει η στιβαρότητα τόσο του πιρουνιού όσο και του ψαλιδιού, ενώ μεγάλο είναι το ψυγείο της υγρόψυξης.
MOTOMAG - CFMOTO 450MT

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO προέρχεται από το 450SR των 46 hp, ενώ αναμένεται να φορεθεί και στο επερχόμενο 450NK. Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα έχει διαφορετικές ρυθμίσεις από το SR, ενώ πιστεύουμε πως διαφορετική θα είναι -τουλάχιστον- η τελική μετάδοση της μοτοσυκλέτας.
Η ζελατίνα δείχνει να ρυθμίζεται, ενώ αναμένουμε με ανυπομονησία περισσότερες φωτογραφίες, καθώς θα πλησιάζει η ώρα να εμφανιστεί το 450MT στην EICMA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO – Τι είναι το T-Box και τι δυνατότητες σου δίνει;​













Η εποχή της διασύνδεσης μοτοσυκλέτας και κινητού τηλεφώνουν είναι για τα καλά εδώ – H CFMOTO έχει το δικό της σύστημα, το οποίο σου προσφέρει δυνατότητες που... δεν τις φαντάστηκες καν!

Πολλά από τα μοντέλα της CFMOTO προσφέρονται, και με το σύστημα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο T-BOX. Πιθανόν το έχεις ακούσει ήδη πολλές φορές, αλλά αν απορείς για το τι μπορείς να κάνεις με αυτό, εδώ σου λύνουμε τις απορίες.

Πιο συγκεκριμένα, το T-Box, μέσω της διασύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο, την εφαρμογή CFMOTO Ride και την χρήση τεχνολογίας GPS, ξεκλειδώνει τις εξής δυνατότητες:
  • Χρήση του κινητού ως ψηφιακό κλειδί: Το αύριο στην ασφάλεια της μοτοσυκλέτας σου, χωρίς να έχεις το κλειδί επάνω σου, μπορείς να κλειδώσεις/ξεκλειδώσεις το όχημα σου με το κινητό τηλέφωνο σου.
  • Πλοήγηση μέσω της εφαρμογής CFMOTO Ride: Απεικονίζει χάρτη και πληροφορίες διαδρομής στην TFT οθόνη της CFMOTO σου
  • Λειτουργία «ηλεκτρονικού φράχτη» η Electronic Fence: Μια ακόμα λειτουργία ασφαλείας, που γίνεται δυνατή χάρη στην τεχνολογία GPS. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να ανιχνεύσει τυχόν μη εξουσιοδοτημένη κίνηση της και να ενημερώσει τον αναβάτη, μέσω της εφαρμογής, προειδοποιώντας τον για κινδύνους όπως κλοπή ή ανεπιθύμητη μετακίνηση της μοτοσυκλέτας.
  • Αναβαθμίσεις: Μέσω της σύνδεσης με το Internet, το T-Box και η εφαρμογή κατεβάζουν και εφαρμόζουν αυτόματα τις αναβαθμίσεις στο λογισμικό της μοτοσυκλέτας.
  • Παρακολούθησης υγείας της μοτοσυκλέτας και ιστορικού service: Η μοτοσυκλέτα κάνει την δική της διάγνωση βλαβών και καταγραφή των υποσυστημάτων της, ενημερώνοντας τον αναβάτη για τυχόν ζητήματα μέσω της επικοινωνίας T-BOX και εφαρμογής CFMOTO Ride.
  • Μοιράσου τις βόλτες σου με άλλους χρήστες CFMOTO: Η εφαρμογή CFMOTO Ride προσφέρει την δυνατότητα να κάνεις share, τις βόλτες που επιθυμείς και τα μονοπάτια που ανακαλύπτεις, όπως και να δεις αντίστοιχα τις διαδρομές που έχουν κάνει άλλοι χρήστες της εφαρμογής
Και όλα αυτά τα παραπάνω, μαζί με τις δυνατότητες τηλεφωνικών κλήσεων, ειδικά σε συνδυασμό με Bluetooth headset, όπως και ακρόαση μουσικής/πολυμέσων -ανάλογα με το όχημα που διαθέτετε.

Μην ξεχνάτε ότι, μέσω της προσφοράς που ισχύει μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, η CFMOTO προσφέρει το T-BOX εντελώς δωρεάν, με κάθε αγορά νέας μοτοσυκλέτας που το υποστηρίζει. Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε σε έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο CFMOTO.


Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο CFMOTO 800SR – Εντοπίστηκε σε δοκιμές​

cfmoto_800sr_1.jpg

Φυσικά καμουφλαρισμένο, αλλά υπάρχει, δοκιμάζεται και ίσως έρθει και ως μοντέλο παραγωγής.

Η CFMOTO δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να κάνει πίσω, ως προς την παρουσίαση νέων μοντέλων, καθώς σταδιακά δημιουργεί μία από τις πληρέστερες γκάμες που μπορείς να βρεις στην αγορά. Τι λείπει; Μεγάλα supersport. Αν και ξέρουμε ότι τα 500SR και 675SR είναι ένα βήμα μακριά από το επίσημο ντεμπούτο, φαίνεται ότι θια υπάρξει και ένα ακόμα μεγαλύτερo σε κυβικά τουλάχιστον – το 800SR.

Η ύπαρξη του μοντέλου, αποδίδεται σε ελάχιστες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που το είδαν να δοκιμάζεται σε πίστα, στην Κίνα. Η μοτοσυκλέτα είναι επενδεδυμένη με «ολόσωμο» καμουφλάζ, αλλά από τις λίγες εικόνες, έγινε αντιληπτή η χρήση του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα της CFMOTO -που βλέπουμε και στα 800MT και 800NK-.

Τίποτα περισσότερο δεν γίνεται γωνστό, όμως, σε αυτή την φάση. Θα μπορούσε το νέο 800άρι supersport της CFMOTO να είναι και ακόμα ισχυρότερο, από τα «ξαδερφάκια» του ΝΚ και MT, με πάνω από 100 ίππους; Υπομονή, για να μάθουμε εν καιρώ.


Πηγή/φωτογραφίες
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 800MT Rally 2024 – Μπαίνει στην παραγωγή το MT-X Concept;​







Η μοτοσυκλέτα που γαργάλησε τις αισθήσεις των πολυάριθμων φίλων της CFMOTO στην EICMA 2023 ως concept, ίσως είναι μερικά βήματα μόλις μακριά από την παραγωγή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αλλά και αρκετά σχέδια που κυκλοφόρησαν διεθνώς τις προηγούμενες ώρες, η CFMOTO ετοιμάζεται να ρίξει στην παραγωγή το MT-X Concept, που είδαμε στην EICMA το 2023. Επρόκειτο για την πλέον «εκτός δρόμου» παραλλαγή του 800MT, με πολλά από τα απαραίτητα καλούδια για τον ρόλο: Ακτινωτούς τροχούς, ίσια σέλα, ψηλή εξάτμιση και εμπρός φτερό και άλλα, διάφορα.

Αυτά τα νέα σχέδια, που είδαμε πριν λίγες ώρες, συνδέονται με την επερχόμενη έκδοση παραγωγής του CFMOTO MT-X, που θα μπορούσε να πάρει την ονομασία 800MT Rally. Οι επεμβάσεις με στόχο την... «χωματοποίηση» του 800MT είναι υπαρκτές: Οι απαραίτητες ακτινωτές ζάντες, μία πιο ίσια, μονοκόμματη σέλα, ράμφος σε μορφή ψηλού φτερού εμπρός, διαφορετική μορφή πλαστικών εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ.

Εκεί προσέχουμε και μία λεπτομέρεια κλειδί: Δείτε το σχήμα του ρεζερβουάρ. Δεν είναι συμβατικό, ψηλά τοποθετημένο, όπως στα 800MT που ξέρουμε ήδη, αλλά έχει την μορφή του εκτεταμένου προς τα κάτω ρεζερβουάρ, της KTM, που χρησιμοποιεί στα 790 και 890 Adventure! Τυχαίο; Φυσικά και όχι, μίας και KTM και CFMOTO συνεργάζονται επίσημα.

Κατά αυτό τον τρόπο, το 800MT Rally ή όπως αλλιώς, τελικά, ονομαστεί το μοντέλο, θα μπορεί να ανταγωνιστεί απευθείας και τα KTM 790/890 Rally, αλλά και να παίξει δυνατά στην κατηγορία των «μεγαλομεσαίων» on-off με αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου, όπως π.χ. το Suzuki V-Strom 800DE. Περιμένουμε και περισσότερς πληροφορίες, καθώς τίποτα δεν είναι επιβεβαιωμένο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το CFMOTO 450MT ταξιδεύει στην Ελλάδα – Οι πόλεις που θα μπορείτε να το δείτε από κοντά​

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Πάτρα, Ηράκλειο και Ρόδος οι σταθμοί της περιοδείας του νέου μοντέλου της CFMOTO
motomag CFMOTO 450MT – Οι πόλεις που θα μπορείτε να το δείτε από κοντά


Το νέο On-Off μοντέλο της CFMOTO 450MT το οποίο είδατε για πρώτη φορά να παρουσιάζετε σε ευρωπαϊκό έδαφος μέσα από το video του ΜΟΤΟ ξεκινά την περιοδεία του στην Ελλάδα τις επόμενες ημέρες.

Αρχής γενομένης από την Αθήνα, το CFMOTO 450MT θα παρουσιαστεί σε έξι πόλεις δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να το γνωρίσει από κοντά και να το επεξεργαστεί. H πρώτη παρουσίαση θα γίνει την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου από τις 18:00 έως τις 22:00 το βράδυ στο The Hub Events (https://thehubevents.gr), Αλκμήνης 5 στα Πετράλωνα Αττικής.

Επόμενος σταθμός θα είναι η πόλη της Θεσσαλονίκης, όπου την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου το CFMOTO 450MT θα παρουσιαστεί στο The Fifth Beatle, Παπάφη 210, και πάλι από τις 18:00 έως τις 22:00. Την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου στην τοποθεσία Γκαρτζονίκας moto, Στρατηγού Βογιάνου 16, από τις 13:00 έως τις 21:00 θα έχουν τη δυνατότητα οι κάτοικοι των Ιωαννίνων να δουν από κοντά το CFMOTO 450MT.

H Πάτρα θα πάρει την σκυτάλη των παρουσιάσεων καθώς το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου από τις 12:30 έως τις 17:00 στην τοποθεσία, Λυρής Α.Ε, Ν.Ε.Ο Αθηνών - Πατρών 162, θα βρεθεί το νέο μοντέλο της CFMOTO. Την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου το 450MT θα παρουσιαστεί στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο στην τοποθεσία Η. & Κ. Α.Ε.Β.Ε, λεωφόρος Ικάρου 11 & Αγίου Φανουρίου, από το πρωί μέχρι τις 19:30 το βράδυ.
Τελευταίος σταθμός της περιοδείας θα είναι η Ρόδος. Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στο κατάστημα Ξενάκης moto Α.Ε.Β.Ε, λεωφόρος Ρόδου - Λίνδου & Λυκίας γωνία, οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν να δουν από κοντά το νέο μοντέλο στο ωράριο του καταστήματος.
Στα events που αφορούν την παρουσίαση του CFMOTO 450ΜΤ δεν θα υπάρχει η δυνατότητα test ride.
CFMOTO 450MT – Οι πόλεις που θα μπορείτε να το δείτε από κοντά


Πηγη www.motomag.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.400
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Για τα λ7 του πολύ καλό.
Και δουλεμενο στην λεπτομέρεια,με σπαστούς λεβιεδες κλπ.
Αλλά η θέση οδήγησης για όσους περιμένουν πολεμικο κάθισμα δεν.
Κάθεσαι μέσα στο μηχανάκι με το τιμόνι μακρύα ,ψιλοξενισε λιγάκι.
Ήχος εθιστικός πάντως ,ταμπλέτακι όμορφο με πληροφορία αρκετή ,όποιος θέλει μικρό κομιούτερ μια χαρά .
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 675SR – Αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές Απριλίου​

Η τρικύλινδρη sport μοτοσυκλέτα της CFMOTO έτοιμη να ανταγωνιστεί τις βρετανικές, ιταλικές και ιαπωνικές προτάσεις
CFMOTO 675SR


Η νέα τρικύλινδρη sport μοτοσυκλέτα της CFMOTO με ονομασία 675SR όπως σας έχουμε ενημερώσει είναι ήδη έτοιμη και το μόνο που μένει είναι να τη δούμε να αποκαλύπτεται στο ευρύ κοινό στην τελική έκδοση παραγωγής της. Αυτό όπως φαίνεται δεν πρόκειται να αργήσει καθώς το 675SR αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του στις αρχές Απριλίου.

Στις τελευταίες εικόνες βλέπουμε δύο τρικύλινδρα CFMOTO 675SR με τον χαρακτηριστικό... "ζεβρέ" χρωματισμό που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για τα μοντέλα δοκιμών τα οποία φέρουν πάνω τους εξοπλισμό για μετρήσεις και συλλογή δεδομένων. Μπορεί ο χρωματισμός που υπάρχει πάνω στις μοτοσυκλέτες να μην είναι αυτός που θα δούμε όταν το μοντέλο βγει στην παραγωγή ωστόσο η μορφή της μοτοσυκλέτας είναι αυτή που θα δούμε στις εκθέσεις των εμπόρων της εταιρείας.
CFMOTO 675SR – Αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές Απριλίου


Ο τρικύλιδρος κινητήρας που θα χρησιμοποιεί το 675SR είναι νέος και έχει αναπτυχθεί από την CFMOTO με αυτόν να έχει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, και 6τάχυτο κιβώτιο. Πληροφορίες για τον ακριβή κυβισμό και για την ιπποδύναμη δεν έχουμε ωστόσο αυτά θα τα γνωρίζουμε πολύ σύντομα.
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/cfmoto-675-sr-i-proti-sport-trikylindri-tis-kinas-stoheyei-se-triumph

Όσον αφορά τώρα την εμφάνιση του 675SR ανάμεσα στις φωτογραφίες βλέπουμε και τη φωτογραφία του ανοίγματος του άρθρου η οποία παρουσιάζει υποθετικά πως θα είναι βαμμένο το τρικύλιδρο μοντέλο της CFMOTO στην έκδοση 675SR S. Σε αυτό βλέπουμε το μαύρο-γκρι-κόκκινο χρωματισμό το οποίο συναντάμε και στο 450SR.

Πέραν του χρωματισμού βλέπουμε σε κάποια σημεία της μοτοσυκλέτας να υπάρχει μπόλικο ανθρακόνημα όπως στο εμπρός φτερό καθώς και στο αεροδυναμικό βοήθημα που υπάρχει στα εμπρός δισκόφρενα. Ανθρακόνημα υπάρχει επιπρόσθετα στο πλαϊνό φαιρινγκ, κάτω από το ρεζερβουάρ καθώς και στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας ειδικότερα κάτω από την σέλα του αναβάτη.

Η νέα τρικύλινδρη sport πρόταση της CFMOTO θα βρίσκεται κοντά μας σύντομα και μένει να δούμε αν θα καταφέρει να μπει σφήνα στις υπόλοιπες προτάσεις που βρίσκονται ήδη στην αγορά.
CFMOTO 675SR – Αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές Απριλίου
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Το θεμα ειναι αν ειναι προωθητικη ενεργεια,η αν ξεστοκαρουν για καποιον αλλο λογο.
Γιατί έχει βγει το 700 γι'αυτό μάλλον και θέλουν να τα διώξουν
 

alexandros71

new member
Δημοσιεύσεις
51
Ηλικία
52
Περιοχή
Αττικη
Μοτοσυκλέτα
CB500X
Όνομα
Αλεξανδρος
Πήγα για να κάνω test ride το cf800 explorer πρόσφατα. Όταν έκατσα πάνω του και είδα τους διακόπτες και πάτησα τον συμπλέκτη του είπα στον πωλητή της έκθεσης ότι δεν χρειάζεται να το κάνω βόλτα.
Σε αντίθεση με το explorer το 700 street που έχουν είναι ποιο τίμιο.
 

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
71
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης
Πήγα για να κάνω test ride το cf800 explorer πρόσφατα. Όταν έκατσα πάνω του και είδα τους διακόπτες και πάτησα τον συμπλέκτη του είπα στον πωλητή της έκθεσης ότι δεν χρειάζεται να το κάνω βόλτα.
Σε αντίθεση με το explorer το 700 street που έχουν είναι ποιο τίμιο.

Για πες! Αύριο θα πάμε με έναν φίλο να το κάνει test ride. Τόσο χάλια είναι τα πλαστικά;
 

alexandros71

new member
Δημοσιεύσεις
51
Ηλικία
52
Περιοχή
Αττικη
Μοτοσυκλέτα
CB500X
Όνομα
Αλεξανδρος
Η μοτοσυκλετα του test drive είχε κάποια χιλιόμετρα. Οι διακόπτες μου φάνηκαν ξεθωριασμένοι σαν η μοτοσυκλέτα να ήταν παρατημένη στον ήλιο. Με τον συμπλέκτη ίσως είμαι άδικος αλλά είμαι κακομαθημένος από την honda.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.491
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Η μοτοσυκλετα του test drive είχε κάποια χιλιόμετρα. Οι διακόπτες μου φάνηκαν ξεθωριασμένοι σαν η μοτοσυκλέτα να ήταν παρατημένη στον ήλιο. Με τον συμπλέκτη ίσως είμαι άδικος αλλά είμαι κακομαθημένος από την honda.
Ειδες ποσα χιλιομετρα ειχε στο κοντερ Αλεξανδρε;
 

alexandros71

new member
Δημοσιεύσεις
51
Ηλικία
52
Περιοχή
Αττικη
Μοτοσυκλέτα
CB500X
Όνομα
Αλεξανδρος
Ειδες ποσα χιλιομετρα ειχε στο κοντερ Αλεξανδρε;
Όχι δεν είδα. Το μοντέλο ήταν cf800 explorer. Φαντάζομαι δεν θα είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα.

Anyway το πακέτο που προσφέρει σε σχέση με την τιμή του είναι εντυπωσιακό. Ίσως εγώ σαν καταναλωτής να είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός γιατί είμαι πλεμπαιος και δεν με παίρνει κα κάνω ακριβά λάθη.

Για το explorer και όλα τα μεγάλα κινέζικα adv ο χρόνος θα δείξει αν είναι ρίσκο να τα αποκτήσεις ή όχι.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.491
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όχι δεν είδα. Το μοντέλο ήταν cf800 explorer. Φαντάζομαι δεν θα είχε κάνει πολλά χιλιόμετρα.

Anyway το πακέτο που προσφέρει σε σχέση με την τιμή του είναι εντυπωσιακό. Ίσως εγώ σαν καταναλωτής να είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός γιατί είμαι πλεμπαιος και δεν με παίρνει κα κάνω ακριβά λάθη.

Για το explorer και όλα τα μεγάλα κινέζικα adv ο χρόνος θα δείξει αν είναι ρίσκο να τα αποκτήσεις ή όχι.
Μεχρι στιγμης παντως οσα εχουν κανει χιλιομετρα τα πανε μια χαρα.
 
Top Bottom