Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Έχουνε βγει στο car.gr κάτι Raid λουκούμια!Στο τελος ολοι Capo Θα πάρετε!
Όποιος προλάβει τώρα που γυρνάει!
Έχουνε βγει στο car.gr κάτι Raid λουκούμια!Στο τελος ολοι Capo Θα πάρετε!
Έτσι.... οποιος ενδιαφερεται για το μηχανακι που γουσταρει πραγματικα μονο μεσα απο τα φορουμ ελληνικα και ξενα περισσοτερο θα μπορεσει να βρει πληροφοριες για να γιατρεψει τις αδυναμιες του.
Ειπαμε ΟΛΑ χαλανε καποτε ή καπου χαζο-πασχουν απο καινουργια, τα υπολοιπα ...... ειναι για να γελαμε μεταξυ μας ή να κλαιμε ...!
Οι κάτοχοι πιστεύουν πως παράχθηκαν 500 κομμάτια Raid παγκοσμίως (επειδή υπάρχουν νούμερα παραγωγής έως 428, αλλά ακόμη κανένα πάνω απο 500)Η αλήθεια ειναι οτι ειδα κ εγω μερικα raid στις αγγελιες αλλα οι τιμες τους ηταν λίγο ψηλά..
Για μοντελο του 2004 πανω κατω να δωσεις κοντα στα 6000ευρω είναι λίγο κάπως..
πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Sachs εμπρός και πίσω με 50 χιλιοστά περισσότερη διαδρομή.Τι κορυφαίο έχει δηλαδή το raid σε σχέση με το απλό;
Επειδή έχω Ρειντ, δεν ειναι ρυθμιζόμεη η σέλα, Βρήκα μια νορμάλ και εβαλα γιατι με ζορίζει η ψηλη ειδικα στα καθημερινα, το τοπ μποξ δεν ηταν στανταρ.πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Sachs εμπρός και πίσω με 50 χιλιοστά περισσότερη διαδρομή.
Fat bar τιμόνι με άλλους αποστάτες ενιισχυμένους
μπάρες προστασίας και χούφτες
Προστατευτικό ψυγείου και μπαράκι στο κεντρικό προβολέα
Hepco-Becker 41L αλουμινίου + 30L top box αλουμινίου
Διαφορετικό σχήμα της σέλας
Επιλογές χαμηλή/ψήλη θέση σέλας
και κάποια άλλα ψιλά που ξεχνάω
Ναι συμφωνώ. Φανταστικό το χρώμα.Ξεχνας το πιο σημαντικο προτέρημα του raid...
Το χρώμα του!
Εμενα μονο αυτο με τρελαινει!
Βαλιτσες χουφτες κτλ ειναι σαν αναλώσιμα δε με νοιαζουν...ασε που οι περισσότεροι δεν τα εχουν πια τα γνησια , αλλα το πουλανε με αφτερμαρκετ βαλιτσες κτλ..
Αυτο το χρωμα ομως δεν το πετυχαίνεις ευκολα..
Αναρτησεις αμα βαλεις ολινς πχ παλι εισαι πληρως καλυμμένος..
Οπότε η διαφορά στα 3000€ σχεδόν παραπάνω για raid είναι κυρίως για το χρωμα του!
Σαν κάτοχος ξέρεις καλύτεραΕπειδή έχω Ρειντ, δεν ειναι ρυθμιζόμεη η σέλα, Βρήκα μια νορμάλ και εβαλα γιατι με ζορίζει η ψηλη ειδικα στα καθημερινα, το τοπ μποξ δεν ηταν στανταρ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς το δικό μου ειναι Ρέιντ μεν βαμμένο μαυρο δε εξ ιταλίας, (βάφτηκε μαυρο το 2003 συμφωνα με το ιστορικο του , με πολλα καρμπον κομμάτια
Και κόκκινη σέλα !!!πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Sachs εμπρός και πίσω με 50 χιλιοστά περισσότερη διαδρομή.
Fat bar τιμόνι με άλλους αποστάτες ενιισχυμένους
μπάρες προστασίας και χούφτες
Προστατευτικό ψυγείου και μπαράκι στο κεντρικό προβολέα
Hepco-Becker 41L αλουμινίου + 30L top box αλουμινίου
Διαφορετικό σχήμα της σέλας
Επιλογές χαμηλή/ψήλη θέση σέλας
και κάποια άλλα ψιλά που ξεχνάω
Προσδιόρισε τι εννοείς χώμαΣτο χώμα, με ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα, τι λέει το καπό;
(ένα ένα τα ρωτάω... )
Βατούς χωματόδρομους και δασικούς πατημένους, άνετα και με καλές ταχύτητεςΜιλάμε για βατους χωματοδρομους, σπαστηρια, μέχρι και πιο ζόρικα κομμάτια. Ας το πω όμως ως εξής. Το καπονορντ σε σχέση με ένα παλιό αφρικα ή ενα 1100-1150gs, πως πάει στο χώμα;
Είναι μια πραγματικότητα αυτόΑπό ό,τι έχω καταλάβει από αυτά που έχω διαβάσει, το Raid έχει Cartridge στο μπροστινό, ενώ το απλό damping rod.
Για να βάλεις στο απλό Cartridge, aftermarket βέβαια, θέλεις γύρω στα 700€.
Για μένα, που πραγματικά γουστάρω να πάρω Capo, το μεγαλύτερο αρνητικό που βρίσκω είναι το γεγονός ότι δε βρίσκεις εύκολα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή αξεσουάρ, μιας και δεν έχουν κυκλοφορήσει πολλά, σε αντίθεση με αυτό που έχω τώρα που βρίσκεις τα πάντα ανα πάσα στιγμή και απλά εξετάζεις την κατάσταση και την τιμή.