karellen
old member
- Δημοσιεύσεις
- 5.416
- Ηλικία
- 61
- Μοτοσυκλέτα
- Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
- Όνομα
- Νίκος
- Περιοχή
- Καλαμάτα
Εννοώ στα δικά της μηχανάκια.Δε μπορεί να μπει νομίζω γιατί είναι πατέντα bmw κατοχυρωμένη..
Εννοώ στα δικά της μηχανάκια.Δε μπορεί να μπει νομίζω γιατί είναι πατέντα bmw κατοχυρωμένη..
πρεπει ναταν πολυ ακριβο..και ειχε πολυ βαρος.της γιαμαχα ειναι αλλη φαση και ΔΕΝ ειναι κλεμμενο ειναι αγορασμενη πατεντα -με δικες της βελτιωσεις πολυ μπροστα απο οτιδηποτε αλλο της εποχης,γι αυτο και εμπορικη αποτυχια.
Yamaha GTS1000 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Γιατι τα Κ1200s rs lt gt ,...K1300 s gt, ....k1600...τι φορανε στελιο μου εεεε?Συμφωνω απολυτα. Γι΄αυτο και εχει επικρατησει στα top-touring μοντελα συνδυαζομενο συνολικα πακετο με τον μποξερ κινητηρα.
"Ιδια φιλοσοφία ρε Μπάμπη, μην με τρελλαίνεις τώρα, αν ήταν telelever δεν θα μπορούσε να το βάλει η Πενφέ, αφού ξέρεις τώρα..Το μπροστινο του gts ομως δεν εχει σχεση με paralever..
ενα θηριωδης μονομπρατσο με αμορτισερ στο πλαι, δεν εχει καν πηρουνια,
Το παραλεβερ ειναι απλο συστηματακι μπροστα σε αυτο της Γιαμαχα.
Το ντουολεβερ ειναι πιο σοφιστικε και ακριβο, , αν και κλεμμενο απ οτι λενε.
Ναι αλλά έτσι ξεχωρίζει ο άνδρας από το παιδί.Σχετικά με το κόρνερίγκ τσαρουχώνεις τα φρένα με 45 μοίρες και δεν παίρνει χαμπάρι το χτήνος, με την λαίλαπα πάλευα με τα ανάποδα...
Αδερφέ ξέρεις πόσο κοστίζει το τελελέ; τα τριπλά απ'ότι ένα συμβαντικό μπροστινό (Πήγαινε ρώτα πόσο κάνει το μπροστινό white power με ηλεκτρονικές ρυθμίσεις που φοράω) και το επερχόμενο 1300 που θα πάρω upsidedown θα φοράει σε μια προσπάθεια της εταιρίας να κρατήσει χαμηλή τιμολογιακή πολιτική, αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.Όλοι εσείς που γράφετε για το Τελελέβερ τι καλό που είναι, το έχετε μάθει ότι το έχει σχεδόν καταργήσει τα τελευταία χρόνια η ΜπιΕμΝτάμπλγιου ε;
Nαι γιατί η DUCATI και η HONDA με το μονόμπρατσο πλήρωσε την BIMOTA στην μετά TESSI εποχή ε;Θυμάμαι ότι κλεμμένο είναι το duolever (αν το γράφω σωστά) του k1200/1300s .
Με τσαμπουκα το χρησιμοποίησε χωρίς να πληρώσει.
......... Που τα ξέρω αυτά; Εχτές γύρισα από την Πανελλήνια συγκέντρωση BMW Motorrad.....
Bγήκαν και λευκαί καλτσούλαι από κέβλαρ... Τεχνολογία σε λέω........ οι αλλοι συνδαιτυμονες με σανδαλια και ασπρη καλτσα προσηλθαν ή ..... κανονικα ?..........!
ειναι καλοκαιρινες γιατι αργουν να ζεσταθουν.Bγήκαν και λευκαί καλτσούλαι από κέβλαρ... Τεχνολογία σε λέω...
Επιδερμικά κάπως έτσι είναι, η διαφορά είναι η εξής: στα ψαλίδια η ορμή έχει 3 διανύσματα να κατενεμηθεί, απ νταου και πίσω, στα συμβαντικά έχει μόνο ένα..πίσω, δεν σου φαίνεται κάπως ότι στα αμάξια δεν υπάρχουν πηρούνια; Που θα μπορούσαν...Το τελελέβερ είναι αυτό που κάνεις, όταν ονειρεύεσαι συστήματα με μπροστινό ψαλίδι και πλύμνες μέσα στον τροχό (όπως Γιαμάχα, Μπιμότα και...ΕΛΦ) αλλά επεμβαίνει το λογιστήριο και σου λέει ''κοψε''.
Και.. κόβεις. Αντί για πολύπλοκη χυτή πλύμνη ΜΕΣΑ στον τροχό σαν τα προαναφερθέντα, τραβάς το ψαλίδι ΠΑΝΩ από τον τροχό, συμπληρώνεις κι ένα πάμφθηνο τηλεσκόπιο χωρίς τίποτα μέσα του γιατί 1) μια ευθεία θέλει και ένα δεύτερο σημείο να ορίζεται 2) κάπως -φθηνά πάντα- πρέπει να δίνει εντολή το τιμόνι στον τροχό χωρίς τις πολύπλοκες=ακριβές λύσεις που είχαν τα προαναφερθέντα και πάλι.
Και ιδού το τελελέβερ. Ο ορισμός του ''θέλω να πάω διακοπές σε εκείνα τα εξωτικά σπιτάκια μέσα στην θάλασσα στην Ασία, αλλά δεν έχω λεφτά, θα πάω στις ψαροκαλύβες στο Μεσολλόγγι και θα το παίζω μούρη και σιγά μην το καταλάβει κανείς'' και το ωραίο είναι ότι οντως, δεν το καταλαβαίνει σχεδόν κανείς.
Το τελελέβερ πάσχει από το μειονέκτημα που έχουν ΟΛΑ τα συστήματα αναρτήσεων με ψαλίδι προς τα εμπρός: Από το παπί C50 μέχρι τα εξωτικά προαναφερθέντα: Όταν φρενάρεις, η ορμή της μοτοσυκλέτας, προσπαθεί συνέχεια να παρασύρει την δαγκάνα και ότι την στηρίζει μαζί με τον τροχό στην περιστροφή του. Στα συμβατικά πηρούνια, προσπαθεί να λυγίσει το πηρούνι προς τα πίσω, στα συστήματα με προεξέχον ψαλίδι, προσπαθεί να περιστρέψει το ψαλίδι προς τα κάτω, μαζί με τον τροχό, κοινώς, ανασηκώνει την ανάρτηση.
Είναι πολύ ωραίο οδηγικά, να παλεύει η ανάρτησή σου στα φρένα, από την μία να συμπιεστεί από την αδρανειακή μεταφορά βάρους λόγω της επιβράδυνσης, κι από την άλλη να ανασηκωθεί, και ανάλογα τις συνθήκες να νικάει πότε λίγο το ένα, πότε λίγο το άλλο, και να μην ξέρεις τι κάνει ο τροχός στα φρένα, κι αν ΔΕΝ έχεις ΑΒΣ, είτε δεν φρενάρεις ποτέ σου δυνατά, είτε γίνεσαι θεοσεβούμενος.
Η τελευταία παράγραφος νομίζω απαντάει και στο αρχικό ερώτημα του ποστ, ε Παναβούρη, είσαι κομπλέ τώρα;
Φυσικά, μόλις το κοινό της ΜπιΕμΝτάμπλγιου άρχισε να γίνεται πιο νεανικό, να ψάχνεται και να ζητάει πιο καλλη πληροφόριση τι διάλα κάνει αυτός ο τροχός εκεί κάτω, νάσου κάτι ωραία χρυσά αντεστραμμένα τηλεσκοπικά, ξεχάσαμε και το ''τελελεβερ που προτιμάει ο κόσμος 128 χρόνια τώρα'' , τα ξεχάσαμε όλα. Κι το ωραίο είναι ότι ακόμα να καταλάβουν την ψαροκαλύβα στο Μεσολλόγγι.
.... ετσι λοιπον εχουμε και ενα μηχανικο ....... anti-dive δωρεαν , κατα μια εννοια .... παπιου ....!Το τελελέβερ είναι αυτό που κάνεις, όταν ονειρεύεσαι συστήματα με μπροστινό ψαλίδι και πλύμνες μέσα στον τροχό (όπως Γιαμάχα, Μπιμότα και.................................................
Είναι πολύ ωραίο οδηγικά, να παλεύει η ανάρτησή σου στα φρένα, από την μία να συμπιεστεί από την αδρανειακή μεταφορά βάρους λόγω της επιβράδυνσης, κι από την άλλη να ανασηκωθεί, και ανάλογα τις συνθήκες να νικάει πότε λίγο το ένα, πότε λίγο το άλλο, και να μην ξέρεις τι κάνει ο τροχός στα φρένα, κι αν ΔΕΝ έχεις ΑΒΣ, είτε δεν φρενάρεις ποτέ σου δυνατά, είτε γίνεσαι θεοσεβούμενος...................................
Είναι πολύ ωραίο οδηγικά, να παλεύει η ανάρτησή σου στα φρένα, από την μία να συμπιεστεί από την αδρανειακή μεταφορά βάρους λόγω της επιβράδυνσης, κι από την άλλη να ανασηκωθεί, και ανάλογα τις συνθήκες να νικάει πότε λίγο το ένα, πότε λίγο το άλλο, και να μην ξέρεις τι κάνει ο τροχός στα φρένα, κι αν ΔΕΝ έχεις ΑΒΣ, είτε δεν φρενάρεις ποτέ σου δυνατά, είτε γίνεσαι θεοσεβούμενος.
Εντάξει δεν έχω την εμπειρία την δική σου στο τελελέ αλλά έναν Μπράλο τον πήγα, κατω από 160 πουθενά και τα κύλινδρα 3mm πριν ακουμπήσουν... Δεν μου μπίστηξε τπτ.. Τι λέτε; Για να καταλάβω; Το μόνο θα ήθελα να ήμουν 30 χρονώνε..Ενδιαφερον αναλυση
Τελικα τι γινεται στο φρεναρισμα με το τελελεβερ?
τι σημαινει νικαει ποτε το ενα και ποτε το αλλο?
Εγω παντως εχω μπλοκαρει κατι φορες μπροστινο στα φρενα( κανω φρεναρισματα σε παρκινγκ ) ετσι για να του παιρνω τον αερα.
Και δεν με αγχωνει σαν συμβατικο που διπλωνει κατευθειαν,
Στο μπλοκαρισμα τρωω σφαλιαρα στο τιμονι, προς το πανω, σαν να μπισταει η αναρτηση
δεν νιωθω παντως να νικαει καθε φορα και κατι αλλο.
παντα το ιδιο νικαει...τωρα ποιο....αντε βρεστο
στο μπλοκαρσμα του μπιστηξ του μπαμπ,ωρε ζγαρ,εσυ το μπλοκαρς για να σ μπιστιξ??Εντάξει δεν έχω την εμπειρία την δική σου στο τελελέ αλλά έναν Μπράλο τον πήγα, κατω από 160 πουθενά και τα κύλινδρα 3mm πριν ακουμπήσουν... Δεν μου μπίστηξε τπτ.. Τι λέτε; Για να καταλάβω; Το μόνο θα ήθελα να ήμουν 30 χρονώνε..
χμμμμμΕντάξει δεν έχω την εμπειρία την δική σου στο τελελέ αλλά έναν Μπράλο τον πήγα, κατω από 160 πουθενά και τα κύλινδρα 3mm πριν ακουμπήσουν... Δεν μου μπίστηξε τπτ.. Τι λέτε; Για να καταλάβω; Το μόνο θα ήθελα να ήμουν 30 χρονώνε..
Εχω κάνει σέκς σε αυτό το πάρκινγκ να ξές....χμμμμμ
Κοιτα μανο μου...εκει στο σχοινια πριν το κωπηλατοδρομιο αριστερα εχει ενα μεγαλο παρκινγκ...
Μετα το μπανιο, αφου εχουμε φουλαρει ιωδιο , βιταμινη d.., και εχουμε αναψει απο τις καλλιγραμμες παρουσιες
Αναβουμε και τα φρενα......προπονησις
Αυριο εχει επαναληψη...εφ ολης της υλης