bmw με telelever χωρις ABS

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Εμενα στο φαναρι το Κ λειτουργει την αντλια του σερβο ακομη και εαν πατας μονο το πισω
καθως εχει CBS/Integralle δλδ πιανει και η μια εμπρος δαγκανα μαζί...
Στο Κ ναι ισχυει. Στο GS έχει μόνο από το μπροστα φρενο να δινει και στο πισω
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εμενα στο φαναρι το Κ λειτουργει την αντλια του σερβο ακομη και εαν πατας μονο το πισω
καθως εχει CBS/Integralle δλδ πιανει και η μια εμπρος δαγκανα μαζι....
Το ίδιο έχουμε.
Integral 2 νομίζω το λενε
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Δεν ρωτησα να μαθω τα πλεονεκτηματα ή οχι του ABS ή τις διαδικασιες επισκευης του και το κοστος σε περιπτωση βλαβης του.
Ρωτησα να μαθω ΑΝ η οδηγηση χωρις ABS σε μια μπεμπα,που φερει το συστημα τελελεβερ στο μπροστινο πηρουνι,εμπεριεχει κινδυνους, εν σχεσει με μια μηχανη χωρις παλι ABS που ΔΕΝ φερει αυτο το συστημα στο μπροστινο πηρουνι.
Η απαντηση του Μπαμπη που εχει οδηγησει και στις δυο καταστασεις νομιζω οτι ειναι η πιο κατατοπιστικη και ακριβης.
θεωρει λοιπον ο Μπαμπης απ οτι καταλαβα οτι λογω αυξημενης γωνιας ΚΑΣΤΕΡ που εμφανιζει το τελελεβερ οταν φρεναρεις, εν σχεσει με μια συμβατικη μηχανη,το μπλοκαρισμα
θα το σωσεις ευκολοτερα,και ο τροχος θα διπλωσει δυσκολοτερα.

Η ερωτηση εγινε διοτι εκτιμω την ανθρωποκεντρικη φιλοσοφια των μπεμπών,πιστευω στα πολυ καλα οδικα τους χαρακτηριστικα,και παντα ηθελα να δοκιμασω να αγορασω μια,αλλα οι ενδοιασμοι μου ηταν τα διαφορα προβληματα στο abs και στον αξονα,καθως και η αναγκη στα μποξερ να λυσεις ολη την μηχανη για να αλλαξεις δισκους συμπλεκτη.
Επισης ειναι σημαντικη η μειωση τιμης στις μεταχειρισμενες που εχουν το προβλημα
μη λειτουργιας του ABS που με βαζει στον πειρασμο αγορας.
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Δεν ρωτησα να μαθω τα πλεονεκτηματα ή οχι του ABS ή τις διαδικασιες επισκευης του και το κοστος σε περιπτωση βλαβης του.
Ρωτησα να μαθω ΑΝ η οδηγηση χωρις ABS σε μια μπεμπα,που φερει το συστημα τελελεβερ στο μπροστινο πηρουνι,εμπεριεχει κινδυνους, εν σχεσει με μια μηχανη χωρις παλι ABS που ΔΕΝ φερει αυτο το συστημα στο μπροστινο πηρουνι.
Η απαντηση του Μπαμπη που εχει οδηγησει και στις δυο καταστασεις νομιζω οτι ειναι η πιο κατατοπιστικη και ακριβης.
θεωρει λοιπον ο Μπαμπης απ οτι καταλαβα οτι λογω αυξημενης γωνιας ΚΑΣΤΕΡ που εμφανιζει το τελελεβερ οταν φρεναρεις, εν σχεσει με μια συμβατικη μηχανη,το μπλοκαρισμα
θα το σωσεις ευκολοτερα,και ο τροχος θα διπλωσει δυσκολοτερα.

Η ερωτηση εγινε διοτι εκτιμω την ανθρωποκεντρικη φιλοσοφια των μπεμπών,πιστευω στα πολυ καλα οδικα τους χαρακτηριστικα,και παντα ηθελα να δοκιμασω να αγορασω μια,αλλα οι ενδοιασμοι μου ηταν τα διαφορα προβληματα στο abs και στον αξονα,καθως και η αναγκη στα μποξερ να λυσεις ολη την μηχανη για να αλλαξεις δισκους.
Επισης ειναι σημαντικη η μειωση τιμης στις μεταχειρισμενες που εχουν το προβλημα
μη λειτουργιας του ABS που με βαζει στον πειρασμο αγορας.
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Η μείωση της τιμης ειναι γιατι ειναι μεγαλο το κοστος επισκευης ή αντικαταστασης! Αυτο και μονο.
Απο την αλλη σιγουρα μπορεις να εχεις μια μοτοσυκλετα χωρις ABS το 2021 kαι δεν αλλαζει η οδηγικη της συμπεριφορα λογω telelever αλλά καλό ειναι να το εχεις για την στιγμη που θα το χρειαστεις και δεν παιζει κανενα ρολο το εχει telelever.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν σε ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου μοντέλου ,καλά είναι να κοιτάξεις για ένα λίγο πιο ακριβό ,αλλά από νοικοκύρη.
Δυστυχώς για εμένα αυτοί που τα παρατάνε χωρίς abs ,μπορεί να τα έχουν αφήσει κι από άλλα πράγματα .
Και να μη σε ανησυχούν τα χιλιόμετρα στο καντράν ,δεν βγάζουν εύκολα μηχανικα προβλήματα
Ο δίσκος /πλατώ μη σε ανησυχεί ,με κάνα 500αρικο τα αλλάζεις όλα (με αφτερμαρκετ)για πααααρα πολλά χιλιόμετρα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν ρωτησα να μαθω τα πλεονεκτηματα ή οχι του ABS ή τις διαδικασιες επισκευης του και το κοστος σε περιπτωση βλαβης του.
Ρωτησα να μαθω ΑΝ η οδηγηση χωρις ABS σε μια μπεμπα,που φερει το συστημα τελελεβερ στο μπροστινο πηρουνι,εμπεριεχει κινδυνους, εν σχεσει με μια μηχανη χωρις παλι ABS που ΔΕΝ φερει αυτο το συστημα στο μπροστινο πηρουνι.
Η απαντηση του Μπαμπη που εχει οδηγησει και στις δυο καταστασεις νομιζω οτι ειναι η πιο κατατοπιστικη και ακριβης.
θεωρει λοιπον ο Μπαμπης απ οτι καταλαβα οτι λογω αυξημενης γωνιας ΚΑΣΤΕΡ που εμφανιζει το τελελεβερ οταν φρεναρεις, εν σχεσει με μια συμβατικη μηχανη,το μπλοκαρισμα
θα το σωσεις ευκολοτερα,και ο τροχος θα διπλωσει δυσκολοτερα.

Η ερωτηση εγινε διοτι εκτιμω την ανθρωποκεντρικη φιλοσοφια των μπεμπών,πιστευω στα πολυ καλα οδικα τους χαρακτηριστικα,και παντα ηθελα να δοκιμασω να αγορασω μια,αλλα οι ενδοιασμοι μου ηταν τα διαφορα προβληματα στο abs και στον αξονα,καθως και η αναγκη στα μποξερ να λυσεις ολη την μηχανη για να αλλαξεις δισκους συμπλεκτη.
Επισης ειναι σημαντικη η μειωση τιμης στις μεταχειρισμενες που εχουν το προβλημα
μη λειτουργιας του ABS που με βαζει στον πειρασμο αγορας.
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Για το abs σου ειπα πριν τη γνωμη μου
Για τα υπολοιπα
Η αλλαγη δισκου κοστιζει 500 ευρω (ανταλλακτικα και εργασια).Ειναι τα διπλα απ οτι σε japan, ισως και παραπανω!
Η αλλαγη αξονα κοστιζει,,,η επισκευη πολυ λιγοτερο...
Μη σε αγχωνει ομως ο αξονας , γιατι δεν ειναι τοσο προβληματικος στα μοντελα που κοιτας...
Κοιτα πληθωρα μτχ και τιμες...και βγαλε συμπερασμα


 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.486
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τι εννοεις "κανονικό ABS" και "μονο το ABS" αλλά χαλαγε η μοναδα; (μπερδευτηκα)

Εννοω οτι το εβγαζε μονο με abs χωρις σεβρο.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τα ιδια μοντελα τα εβγαζε η με κανονικο abs η με μοναδα.

Αυτα που ειχαν μονο το abs ειχαν πολυ ικανοποιητικα φρενα.Στα αλλα οταν χαλαγε η μοναδα καναν καποια πατεντα για να δουλεψει σχετικα ικανοποιητικα.

Δεν ξερω για ποιο λογο ρωταε αλλα θα προτιμουσα αυτο χωρις την μοναδα με το κανονικο abs τα οποια δεν τα εφερνε επισημα η bmw στην Ελλαδα.
Οχι ακριβως..δεν εχει να κανει με τι εφερνε η ελλαδα.
Ολα τα R1100r gs rs rt δεν εχουν σερβο.
Ολα τα r1150Rt εχουν σερβο.
Τα r1150gs, εχουν σερβο απο το τελος 2002 και μετα.
Τα r1200gs και Rt εχουν σερβο μεχρι και το 2006
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Εγώ πάλι σπάνια.
Με το πίσω μόνο πατώντας στα 3"απενεργοποιεί αυτόματα τη μονάδα(μπορείς να το δεις σε ένα φανάρι ,μόλις το πατήσεις για 3 τη βγάζει εκτός μόνο του ) eye
Πατώντας το πίσω μόνο σταματάει η μονάδα να δουλεύει , πατώντας το μπροστά δεν σταματάει ποτέ . Σχεδόν πάντα όταν σου "πετάει" την μονάδα , συμβαίνει από το πίσω . Όμως όσο λιγότερο χρησιμοποιείς το μπροστά , τόσο περισσότερο θα ζήσει η μονάδα σου .
Οι φρενάρες που έχουν τα μοντέλα μας δεν είναι λόγω του ABS , τέτοιο έχουν και τα άλλα μοντέλα , αλλά λόγω της μονάδας , του σερβομηχανισμού δηλαδή .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.486
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Στα δυνατά φρένα πανικού χωρίς ABS όλοι θα ξαπλώσετε κατω δεν πα να έχετε την σούπερ μοτο

Αυτο ειναι σιγουρο.Το abs οτι και να λεμε εχει σωζει πολλες ζωες.
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Ειχα το 1150 χωρίς abs από το εργοστάσιο. Δεν είχε κανένα πρόβλημα στα φρένα του και στην γενικότερη συμπεριφορά με το telever σε καμια περίπτωση...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγώ δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο να γίνεται ένα μοτο επικίνδυνο αν έχει απενεργοποιημένη το ABS.
Επειδή έχει τελελέβερ;
Με αυτή την λογική όταν το απενεργοποιούν οι χρήστες στο χώμα θα ήταν επικίνδυνο.

Σχετικά με το αρχικό ερώτημα, δεν πιστεύω πως γίνεται επικίνδυνη μια πενφέ με χαλασμένο/απενργοποιημένο/καταργημένο το ABS. Απλά δεν έχει ABS.
Κυκλοφορούν δεκάδες μοντέλα με τελελεβερ που το έχουν καταργήσει και λειτουργούν κανονικά. Έχω και γνωστό που το κατάργησε σε GS1200 πρώτης γενιάς. Κανένα πρόβλημα.

Δεν ξέρω μόνο αν υπάρχουν ειδικές συνθήκες που θα μπορούσε να αποτέλεσει πρόβλημα, αλλά δεν έχω ακούσει ούτε για τέτοιες.
 

tsepeto

new member
Δημοσιεύσεις
47
Ηλικία
57
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Το 2007 που καταργήθηκε η μοναδα abs με σέρβο και μπήκε η νέα άλλαξαν και τις τρομπες των φρένων τροφή για σκέψη λοιπόν σε όλους σας που τις έχετε κατάργηση ολέθριο λάθος και άκρως επικινδυνο σε δυνατά φρεναρισματα
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Το 2007 που καταργήθηκε η μοναδα abs με σέρβο και μπήκε η νέα άλλαξαν και τις τρομπες των φρένων τροφή για σκέψη λοιπόν σε όλους σας που τις έχετε κατάργηση ολέθριο λάθος και άκρως επικινδυνο σε δυνατά φρεναρισματα
+1000
Είσαι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να μιλήσει για μονάδες ABS και να τον εμπιστευτώ.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγώ δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο να γίνεται ένα μοτο επικίνδυνο αν έχει απενεργοποιημένη το ABS.
Επειδή έχει τελελέβερ;
Ναι..λογω μειωμενου feedback σε σχεση με ενα συμβατικο πηρουνι..
Ενα ερωτημα που απασχολει πολλους
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Στα δυνατά φρένα πανικού χωρίς ABS όλοι θα ξαπλώσετε κατω δεν πα να έχετε την σούπερ μοτο

Το 2007 που καταργήθηκε η μοναδα abs με σέρβο και μπήκε η νέα άλλαξαν και τις τρομπες των φρένων τροφή για σκέψη λοιπόν σε όλους σας που τις έχετε κατάργηση ολέθριο λάθος και άκρως επικινδυνο σε δυνατά φρεναρισματα
Οι σωστότερες κουβέντες από τον Master των μονάδων .
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
+1000
Είσαι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να μιλήσει για μονάδες ABS και να τον εμπιστευτώ.
Νταξ είναι και φιλαράκι και ψυχάρα όμως...
Είναι ο ΜΟΝΟΣ άνθρωπος που αφήνω να ακουμπάει την μονάδα μου .
 
Top Bottom