Benelli Imperiale 400

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.295
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Καλοτάξιδο κι αγρατζούνιστο!!
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

well know member
Δημοσιεύσεις
2.375
Ηλικία
50
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας. Φωκιανό Αρκαδίας.
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 640 ADV (07)
YAMAHA YZF600R (97) Thundercat
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης
Περιοχή
Κρανίδι Αργολίδας.














Και από ότι βλέπω στα φιλαράκια μου Αντώνης Μερεμέτης και Zen one Racing.
Καλούς δρόμους φίλε και από εδώ !!
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Και από ότι βλέπω στα φιλαράκια μου Αντώνης Μερεμέτης και Zen one Racing.
Καλούς δρόμους φίλε και από εδώ !!
Σε ευχαριστώ Γιώργο Smileys drinking beer Emoticon
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Μετά από 285 χιλιόμετρα η πρώτη εικόνα δεν έχει αλλάξει …

Είναι ένα ευχάριστο, χαλαρό μηχανάκι που σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές.

Εποχές που τα πράγματα ήταν πιο απλά …



Συνεχίζει να με ενοχλεί η πίσω ανάρτηση, μου φαίνεται πολύ σκληρή σε σημείο που σε κάποιες ανωμαλίες να είναι ενοχλητική …

285 χλμ ακόμα με το πρώτο ρεζερβουάρ, ναι μεν είναι στο στρώσιμο και δεν ξεπερνάω τις 4.000 στροφές και τα 80-90 χλμ, αλλά είναι μια ένδειξη του πόσα χλμ μπορείς να κάνεις με οικονομική οδήγηση και έχει αρκετά ακόμα να βγάλει …

Το μοτέρ του δεν έχει ιδιαίτερους κραδασμούς, μάλλον καθόλου θα έλεγα, υπάρχουν κάποιοι στο ρελαντί οι οποίοι εξαφανίζονται αμέσως μόλις ανοίξεις το γκάζι.

Μέχρι τα 80-90 κοντερίσια χλμ δεν νιώθεις κραδασμούς στο τιμόνι, μαρσπιέ, σέλλα (μέχρι εκεί το πάω κατά την διάρκεια του στρωσίματος)

Το μοτέρακι του είναι ροπάτο από χαμηλά, κρατάει την πέμπτη ταχύτητα από τις 3000 στροφές, δεν επιταχύνει με αυτή την ταχύτητα από αυτές τις στροφές αλλά ρολάρει χαλαρά και ευχάριστα χωρίς διαμαρτυρίες …

Το φανάρι του θέλει μάλλον ρύθμιση γιατί νομίζω ότι φέγγει σχετικά κοντά, με την μεγάλη σκάλα όλα καλά βλέπεις τα πάντα …

Τα όργανα πανέμορφα αν και θα ήθελα την γραμματοσειρά πιο σκούρα η πιο έντονη.

Τα χειριστήρια δείχνουν ποιοτικά και στην σωστή θέση.

Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και έχει σχετικά μεγάλες διαδρομές είναι θετικότατο, αθόρυβο, νεκρά βρίσκεις εύκολα εν στάση και από πρώτη και από δευτέρα και πολύ καλύτερο από άλλα πολύ πιο ακριβά μηχανάκια που όταν βάζεις ταχύτητα νομίζεις ότι κάτι έχει ξηλωθεί …

Το πίσω φρένο μάλλον θέλει ρύθμιση το πεντάλ να σηκωθεί λίγο πιο πάνω, θέλει αρκετό πάτημα για να αρχίσει να αποδίδει, το μπροστά είναι πιο άμεσο, υπάρχει ABS αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν το χρειάστηκα η δεν το ένιωσα να επεμβαίνει.

Οι καθρέπτες έχουν καλή και πεντακάθαρη εικόνα προς τα πίσω, μέχρι τα 80-90 δεν θολώνουν πουθενά …

Η θέση οδήγησης άνετη με καλές γωνίες, η σέλλα σκληρή αλλά δεν δείχνει να κουράζει.

Το να το βάλεις στον κεντρικό ορθοστάτη είναι παιχνιδάκι, έκαναν καλή δουλεία στο ζύγισμα, μου φαίνεται απίστευτο πόσο εύκολα μπαίνει παρά τα 205 κιλά του, απλά το πατάς και ανεβαίνει, ούτε ζόρι, ούτε να τραβάς, απλά εύκολα πράγματα όπως όλα σε αυτό το μηχανάκι …



Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι στην πίσω ανάρτηση που σε κάποιες ανωμαλίες κοπανάει …

Η προφόρτιση των πίσω ελατηρίων ήταν στην δεύτερη θέση όταν το παρέλαβα, το έβαλα στην πρώτη και άλλαξαν λίγο τα πράγματα αλλά όχι ιδιαίτερα, θα δοκιμάσω να το προφορτίσω περισσότερο να δώ αν θα αλλάξει προς το καλύτερο αλλιώς με βλέπω με ένα σετ hagon σύντομα …

Και εκεί που είμαι και σιχτηρίζω την πίσω ανάρτηση, μπαίνω σήμερα σε ένα χωματόδρομο λίγο πριν τα Βασιλικά κτήματα στο Τατόι ..

Και ώ τι έκπληξη η ανάρτηση με πρώτη δευτέρα δουλεύει υποδειγματικά, δεν χρειάστηκε να σηκωθώ όρθιος …

Είχε σίγουρο πάτημα και με εξέπληξε, δεν το περίμενα …

Δεν είναι για δύσκολες καταστάσεις, αλλά δασικοί χωματόδρομοι δεν πρόκειται να το πτοήσουν ..

Τίποτα δεν τρίζει, δεν κοπανάει και η πίσω ανάρτηση δεν ενοχλεί, εννοείτε ότι ο ρυθμός ήταν χαλαρός, αλλά το μηχανάκι κρύβει το βάρος του υποδειγματικά …

Τόσο πολύ με εξέπληξε που μου μπήκαν ιδέες για χωμάτινα ελαστικά …



























































 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
και θα υπάρχει και τεστ μόλις στρωθεί ....
Μου αρέσει πάρα πολύ, φτου φτου μην στην ματιάσω...
 
N

notakos600

Guest
Μετά από 285 χιλιόμετρα η πρώτη εικόνα δεν έχει αλλάξει …

Είναι ένα ευχάριστο, χαλαρό μηχανάκι που σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές.

Εποχές που τα πράγματα ήταν πιο απλά …



Συνεχίζει να με ενοχλεί η πίσω ανάρτηση, μου φαίνεται πολύ σκληρή σε σημείο που σε κάποιες ανωμαλίες να είναι ενοχλητική …

285 χλμ ακόμα με το πρώτο ρεζερβουάρ, ναι μεν είναι στο στρώσιμο και δεν ξεπερνάω τις 4.000 στροφές και τα 80-90 χλμ, αλλά είναι μια ένδειξη του πόσα χλμ μπορείς να κάνεις με οικονομική οδήγηση και έχει αρκετά ακόμα να βγάλει …

Το μοτέρ του δεν έχει ιδιαίτερους κραδασμούς, μάλλον καθόλου θα έλεγα, υπάρχουν κάποιοι στο ρελαντί οι οποίοι εξαφανίζονται αμέσως μόλις ανοίξεις το γκάζι.

Μέχρι τα 80-90 κοντερίσια χλμ δεν νιώθεις κραδασμούς στο τιμόνι, μαρσπιέ, σέλλα (μέχρι εκεί το πάω κατά την διάρκεια του στρωσίματος)

Το μοτέρακι του είναι ροπάτο από χαμηλά, κρατάει την πέμπτη ταχύτητα από τις 3000 στροφές, δεν επιταχύνει με αυτή την ταχύτητα από αυτές τις στροφές αλλά ρολάρει χαλαρά και ευχάριστα χωρίς διαμαρτυρίες …

Το φανάρι του θέλει μάλλον ρύθμιση γιατί νομίζω ότι φέγγει σχετικά κοντά, με την μεγάλη σκάλα όλα καλά βλέπεις τα πάντα …

Τα όργανα πανέμορφα αν και θα ήθελα την γραμματοσειρά πιο σκούρα η πιο έντονη.

Τα χειριστήρια δείχνουν ποιοτικά και στην σωστή θέση.

Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και έχει σχετικά μεγάλες διαδρομές είναι θετικότατο, αθόρυβο, νεκρά βρίσκεις εύκολα εν στάση και από πρώτη και από δευτέρα και πολύ καλύτερο από άλλα πολύ πιο ακριβά μηχανάκια που όταν βάζεις ταχύτητα νομίζεις ότι κάτι έχει ξηλωθεί …

Το πίσω φρένο μάλλον θέλει ρύθμιση το πεντάλ να σηκωθεί λίγο πιο πάνω, θέλει αρκετό πάτημα για να αρχίσει να αποδίδει, το μπροστά είναι πιο άμεσο, υπάρχει ABS αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν το χρειάστηκα η δεν το ένιωσα να επεμβαίνει.

Οι καθρέπτες έχουν καλή και πεντακάθαρη εικόνα προς τα πίσω, μέχρι τα 80-90 δεν θολώνουν πουθενά …

Η θέση οδήγησης άνετη με καλές γωνίες, η σέλλα σκληρή αλλά δεν δείχνει να κουράζει.

Το να το βάλεις στον κεντρικό ορθοστάτη είναι παιχνιδάκι, έκαναν καλή δουλεία στο ζύγισμα, μου φαίνεται απίστευτο πόσο εύκολα μπαίνει παρά τα 205 κιλά του, απλά το πατάς και ανεβαίνει, ούτε ζόρι, ούτε να τραβάς, απλά εύκολα πράγματα όπως όλα σε αυτό το μηχανάκι …



Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι στην πίσω ανάρτηση που σε κάποιες ανωμαλίες κοπανάει …

Η προφόρτιση των πίσω ελατηρίων ήταν στην δεύτερη θέση όταν το παρέλαβα, το έβαλα στην πρώτη και άλλαξαν λίγο τα πράγματα αλλά όχι ιδιαίτερα, θα δοκιμάσω να το προφορτίσω περισσότερο να δώ αν θα αλλάξει προς το καλύτερο αλλιώς με βλέπω με ένα σετ hagon σύντομα …

Και εκεί που είμαι και σιχτηρίζω την πίσω ανάρτηση, μπαίνω σήμερα σε ένα χωματόδρομο λίγο πριν τα Βασιλικά κτήματα στο Τατόι ..

Και ώ τι έκπληξη η ανάρτηση με πρώτη δευτέρα δουλεύει υποδειγματικά, δεν χρειάστηκε να σηκωθώ όρθιος …

Είχε σίγουρο πάτημα και με εξέπληξε, δεν το περίμενα …

Δεν είναι για δύσκολες καταστάσεις, αλλά δασικοί χωματόδρομοι δεν πρόκειται να το πτοήσουν ..

Τίποτα δεν τρίζει, δεν κοπανάει και η πίσω ανάρτηση δεν ενοχλεί, εννοείτε ότι ο ρυθμός ήταν χαλαρός, αλλά το μηχανάκι κρύβει το βάρος του υποδειγματικά …

Τόσο πολύ με εξέπληξε που μου μπήκαν ιδέες για χωμάτινα ελαστικά …



























































Mt60 Παναγιώτη.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.447
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Δείχνει εξαιρετική μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακινηση με στυλ και κεφι...


Αναμενω να την δω απο κοντα!!!
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.809
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Μου αρέσει πάρα πολύ, φτου φτου μην στην ματιάσω...
Από κοντά είναι πιο ωραία Μανώλη... Έχασες και το Berger χααχαχα
 

Elena_K

new member
Δημοσιεύσεις
17
Ηλικία
47
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ελένη
άφησα την σύζυγο να τα κανονίσει, γιατί είχα πελαγώσει ...Joy

οπότε το CF μένει για την ώρα ...

και προστίθεται και το imperiale ...



(η απάντηση της ήταν κρατάς και το "γρήγορο" για να μην μουρμουράς ότι έχεις αργά μηχανάκια, το Himalayan το παραχωρείς στον γιό, εσύ παίρνεις το imperiale για κάθε μέρα)



Έβαλε υπογραφή, πλήρωσε την προκαταβολή και εγώ ώς σωστό αρσενικό παρακολουθούσα την όλη διαδικασία με τα σάλια να τρέχουν (κάντο εικόνα) abcdefghgk



θα πρέπει να βγάλω πρόγραμμα τώρα ....
Συγνώμη, δεν ξέρω αν ανοίγω άλλο θέμα, αν κατάλαβα έχεις κ ενα Himalayan, θα μπορούσες να μου πείς κάποια πράγματα όπως, έχει όντως θέμα με τα φρένα? Επιτάχυνση από τα 80km/h για καμία προσπεραση παίζει? Σέρβις κ ανταλλακτικά σε τι τιμές είναι σε σχέση με ένα honda αντίστοιχων κυβικών?
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Συγνώμη, δεν ξέρω αν ανοίγω άλλο θέμα, αν κατάλαβα έχεις κ ενα Himalayan, θα μπορούσες να μου πείς κάποια πράγματα όπως, έχει όντως θέμα με τα φρένα? Επιτάχυνση από τα 80km/h για καμία προσπεραση παίζει? Σέρβις κ ανταλλακτικά σε τι τιμές είναι σε σχέση με ένα honda αντίστοιχων κυβικών?
Ίσως είναι από τους ελάχιστους που μπορούν να έχουν ολοκληρωμένη άποψη μιας και όταν ανεβαίνει στη σέλα ξεχνάει να κατέβει... abcdefghgk

Thread 'Αναζητώντας τα όρια μου στα χωριά της Αργιθέας με το Himalayan' https://motoparea.gr/index.php?thre...-στα-χωριά-της-Αργιθέας-με-το-himalayan.4520/
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.213
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Συγνώμη, δεν ξέρω αν ανοίγω άλλο θέμα, αν κατάλαβα έχεις κ ενα Himalayan, θα μπορούσες να μου πείς κάποια πράγματα όπως, έχει όντως θέμα με τα φρένα? Επιτάχυνση από τα 80km/h για καμία προσπεραση παίζει? Σέρβις κ ανταλλακτικά σε τι τιμές είναι σε σχέση με ένα honda αντίστοιχων κυβικών?
Καλημέρα Έλενα,

Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα με τα φρένα, απλά όταν είναι φορτωμένο φούλ με 2 άτομα και μπαγκάζια θέλει αρκετή δύναμη για να σταματήσει σε φρεναρίσματα πανικού, δεν νομιζω ότι φρενάρει χειρότερα από άλλα αντίστοιχα μηχανάκια με μονό δίσκο μπροστά.
Σε καθημερινή χρήση δεν με έχει προβληματίσει ποτέ, σε ταξιδιωτική χρήση διπλός και με αρκετά μπαγκάζια ήθελε μεγαλύτερη απόσταση για να σταματήσει...

Εχει τελική περί τα 135, απο τα 80 εως τα 125 επιταχύνει αρκετά καλά και απο εκεί και πάνω μέχρι την τελική του θέλει τον χρόνο του ...

Δεν έχεις θέμα να κάνεις προσπέραση απο τα 80, απο τα 120 και πάνω όμως το δοκιμάζεις μόνο αν έχεις άπλα...

Το βάρος του είναι διαχειρίσιμο, όπως και η δύναμή του ...

Για να πάρεις μια ιδέα για τις επιδώσεις του μπορείς να πας να κάνεις ενα τεστ το suzuki vstrom 250 η το η το honda crf 250 h 300 L έχουν παρόμοιες επιδώσεις ...

υπόψιν ότι τόσο το Himalayan όσο και to vstrom 250 έχουν αρκετά χαμηλότερο κέντρο βάρους απο το honda cb500x το οποίο το αισθάνεσαι στους επιτόπου ελιγμούς η σε χαμηλές ταχύτητες ...

Καλες βόλτες να έχεις με ότι και αν επιλέξεις.
 
Top Bottom