Εγώ λέω πως το target group δεν υπάρχει στην χώρα μας. Τουλάχιστον όχι ακόμη για Κινέζικα σε αυτή την κατηγορία τιμής.
Είναι πολλά τα λεφτά για να τα χώσεις σε εταιρία που δεν γνωρίζεις. Σε δέκα χρόνια ίσως να έχει αλλάξει η ψυχολογία των καταναλωτών.
Σήμερα κάποιος μπορεί να προτιμήσει ένα μεγάλο on off τύπου Vstrom/tracer/tiger καινούριο στα ίδια λεφτα, για να κάνει τα ίδια πράγματα. Ή ακόμη και ένα επώνυμο mega scooter με όλα τα κομφόρ στην κορυφή της κατηγορίας του.
Θεωρώ πως η λογική στα μικρά κυβικά λέει: Τι παίρνω με 5Κ; Μηχανάκι γνωστής εταιρίας μεσαίο/μεγάλο 12ετίας ή και 15ετίας, με 60-70-100Κ στο οδόμετρο.
Α
ς προτιμήσω ένα καινούριο Κινέζικο στα ίδια λεφτά και ας έχω το κεφάλι μου ήσυχο με εγγυήσεις κλπ, αλλά και να μην είναι και ταλαιπωρημένο. Κατα την γνώμη μου πράττουν σωστά, επειδή τα μεσαία κυβικά σε γνωστές μάρκες κρατάνε μια εξωφρενική τιμή για τα χρόνια τους. Βλέπω κάτι Vstrom 1ης γενιάς 15 ετών με 80-100κ χλμ που τα ζητάνε 4500 ευρώ και γελάω!
Η ίδια λογική δεν υπάρχει στα 13κ. Υπάρχουν λύσεις τόσο στα μεταχειρισμένα 3ετίας ή πενταετίας (κάποια ακόμη μέσα στην εγγύηση) όσο και σε καινούρια στοκ μοντέλα περασμένων ετών, όσο και σε καινούρια μοντέλα που δεν είναι ακριβώς τούρινγκ, αλλά έχουν αποδείξει αξιοπιστία οι εταιρίες.
Μένει να το δούμε βέβαια.