Γράφεις για συγκεκριμένο μοντέλο ή γενικά ;
Οι εταιρίες πάρα πολλές φορές αλλάζουν κάποια πραγματάκια , αναλόγως και των συμφωνιών που κάνουν...(όπως μάρκα λαδιού για παράδειγμα) .
Εγώ στην αρχή έβαζα 15-50 ορυκτό και εδώ και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα 10-60 φουλ συνθετικό . Μου αρέσει απίστευτα...αλλά και της μηχανής από αυτό που βλέπω .
Σε ίδια μηχανή από δίπλα που έβαζε ακριβώς το ίδιο λάδι , όταν του την έκλεψαν είχε σχεδόν 300.000 , ίσως τα είχε περάσει κιόλας .
Παναγιώτη
αφορά το συγκεκριμένο ήτοι το Άφρικα, το NC, PCX κλπ ήτοι μόνο Χόντα.
Χόντα έχει ο σύντροχος που ρώτησε, Άφρικα CRF 1.000.
Προσοχή μην γίνει καμιά παρανόηση.
Οι άλλοι σύντροχοι ότι λέει η μανούλα του δικού τους φίλε μου. Στην προκειμένη περίπτωση την δική σου ότι λέει η Μπεμβέ στο εγχειρίδιό της ή στις τεχνικές της οδηγίες.
Προσπάθησα με τα ποστ να επισημάνω ότι με βάση το τι συμφέρει προφανώς να προωθήσουν κάποια συνεργεία, έχει παρατηρηθεί πως άσχετα με το τι λέει ο κατασκευαστής προτείνουν ή σου βάζουν εν αγνοία σου ιξώδες άλλα αντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα.
Και εκεί πάει η σφραγίδα η επίσημη φαρδιά πλατιά και αργότερα ο επόμενος κάτοχος βλέπει την σφραγίδα και λέει <<Α τέλειο το εργαλείο>>. Ίσως να τόλεγε και ο πριν κάτοχος που ο άνθρωπος δεν ήξερε, δεν είχε κέφι να ασχοληθεί και πολλά άλλα. Έβλεπε λοιπόν ότι με το μεγαλύτερο ιξώδες οι ταχύτητες <<κοπάναγαν >> λιγότερο και έλεγε <<άψογα όλα !>>.
Σε βάθος χρόνου όμως μετά στα χέρια του επόμενου το εργαλείο ψοφάει.
Τι είχε λοιπόν το έρμο και ψόφησε?
Τα παραπάνω τα ξέρουνε όλοι οι παλιοί και οι ψαγμένοι όπως ξέρανε και για τα <<γυρίσματα>> των χλμ στα κοντέρ αλλά δεν θέλουν μάλλον να τα αντιληφθούν και έχουν ψυχική ηρεμία ότι όλα ήταν καλά και έφταιγε το έρμο που ψόφησε. ή κάτι άλλο που εγώ δεν ξέρω αλλά δεν έχω και την διάθεση να μπω στο μυαλό του καθενός και να το ψειρίζω να μάθω.
Έχετε υπόψη σας εν τω μεταξύ ότι το 10-30 είναι ακριβότερο συνήθως με ότι αυτό συνεπάγεται.
Μπορεί λοιπόν και να μην έφταιγε μόνο το έρμο....αυτό κρατήστε.