ασύμμετρη φθορά ελαστικού

jble

new member
Δημοσιεύσεις
10
Ηλικία
38
Περιοχή
pyrgos
Όνομα
john
καλησπέρα! Ειμαι κάτοχος x adv 750. Το μηχανάκι έπειτα απο διαπίστωση φιλου με μεγαλύτερη εμπειρία απο εμένα φαίνεται οτι φθείρει τα ελαστικά του μονο απο την αριστερή μεριά (σαν να εισαι μόνιμα σε αριστερή κλίση) .
Εχετε παρατηρήσει κατι αντίστοιχο ποτέ; σημειωτέον οτι ο φίλος το παρατήρησε αρχικά σε βόλτα όπου ύστερα απο βροχη περάσαμε σε στεγνό οδόστρωμα οπότε και παρατήρησε τη διαφορά στο που ήταν νωπό το ελαστικό. Όταν σταματήσαμε διαπιστώθηκε η ασυμμετρία στη φθορά.
Ευχαριστώ πολύ.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.487
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Aπ οτι λενε οι στατιστικες,οι περισσοτεροι πλαγιαζουν περισσοτερο την μηχανη τους στις αριστερες στροφες.Οσο αποκτας εμπιρια θα παιρνεις περιπου με τον ιδιο τροπο και τις δεξιες.Για ριξε μια ματια εδω και ισως αυτη να ειναι η απαντηση στην ερωτηση σου.

Θεωρω δεδομενο οτι εχεις ενημερωσει το συνεργειο σου και σου ειπε οτι ολα ειναι οκ.

 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
καλησπέρα! Ειμαι κάτοχος x adv 750. Το μηχανάκι έπειτα απο διαπίστωση φιλου με μεγαλύτερη εμπειρία απο εμένα φαίνεται οτι φθείρει τα ελαστικά του μονο απο την αριστερή μεριά (σαν να εισαι μόνιμα σε αριστερή κλίση) .
Εχετε παρατηρήσει κατι αντίστοιχο ποτέ; σημειωτέον οτι ο φίλος το παρατήρησε αρχικά σε βόλτα όπου ύστερα απο βροχη περάσαμε σε στεγνό οδόστρωμα οπότε και παρατήρησε τη διαφορά στο που ήταν νωπό το ελαστικό. Όταν σταματήσαμε διαπιστώθηκε η ασυμμετρία στη φθορά.
Ευχαριστώ πολύ.
Αν όντως υπάρχει ασυμμετρία στην φθορά θα είχες διαπιστώσει κάτι στην οδήγηση. Όπως κούνημα για παράδειγμα. Το πιο πιθανό είναι πως απλά φαινόταν έτσι. Παρόλα αυτά αν έχεις όντως αμφιβολίες πήγαινε ένα λαστιχά ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ να σου μετρήσει την φθορά και να ελέγξει αν το λάστιχο δεν έχει πατήσει σωστά.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αν το μηχανάκι σου είναι ίσιο χαλάρωσε λίγο την προφόρτιση στα αμορτισέρ..
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μάλλον το dct είναι .
Το βάρος πέφτει από κει και τραβάει το μηχανακι.
Έχουμε ακούσει και παράπονα σε crf1100L .
Μιλάω για μοντέλα με το αυτόματο σασμαν
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Μάλλον το dct είναι .
Το βάρος πέφτει από κει και τραβάει το μηχανακι.
Έχουμε ακούσει και παράπονα σε crf1100L .
Μιλάω για μοντέλα με το αυτόματο σασμαν
Δηλαδή κάνει τόση διαφορά τα 5 κιλά του dct?
Τότε θα έπρεπε να τρώγονται ανομοιόμορφα τα λάστιχα όταν βγάζουμε την εργοστασιακή εξάτμιση και βάζουμε αφτερ που είναι λιγότερα κιλα
 

jble

new member
Δημοσιεύσεις
10
Ηλικία
38
Περιοχή
pyrgos
Όνομα
john
παραθέτω φωτογραφία φιλου με το ίδιο μηχανάκι με το ίδιο πρόβλημα !
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δηλαδή κάνει τόση διαφορά τα 5 κιλά του dct?
Δυστυχώς ναι.
Και δεν είναι 5 είναι 10 τα κιλά.

@jble Γιάννη ,κάνε μια ερώτηση πηγαίνοντας να το δούνε και ελπίζω να μην σφυρίξουν αδιάφορα.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.817
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Μάλλον το dct είναι .
Το βάρος πέφτει από κει και τραβάει το μηχανακι.
Έχουμε ακούσει και παράπονα σε crf1100L .
Μιλάω για μοντέλα με το αυτόματο σασμαν
Καλησπέρα εγώ στην Αφρικα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, μου κάνει εντύπωση. Πιο λογικό μου φαίνεται να είναι πρόβλημα κατασκευής του ελαστικού.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
βασικα το λαστιχο του φιλου σου εχει τριγωνισει...δηλ εχει φαει τα πλαινα και απο τις 2 πλευρες...Πιο πολυ τη αριστερη αλλα και τη δεξια επισης.
Αυτο γινεται σε μπροστοβαρα μηχανακια, η οταν εχουμε χαμηλες πιεσεις, η οταν κλεινουμε συνεχεια το γκαζι μεσα στη στροφη
Εαν υποθεσουμε οτι το μηχανακι εχει απο κατασκευης βαρος μονοπλευρα, , κατι για dct ειπωθηκε....αυτο θα πρεπει να ειναι εκ δεξιων......για να τρωει παραπανω τη αριστερη μερια.

Η στριβει πιο επιθετικα στις αριστερες στροφες!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.393
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Καλησπέρα εγώ στην Αφρικα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, μου κάνει εντύπωση. Πιο λογικό μου φαίνεται να είναι πρόβλημα κατασκευής του ελαστικού.
Μιλάμε για το χιλιακατο .
Όρεξη να'χεις να διαβάζεις :
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.702
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Ισχύει , όταν το έκανα τεστ ραιντ ενώ το οδηγείς δεν καταλαβαίνεις κάτι . Σε μια στιγμή άφησα τα χέρια κι η μηχανή έφυγε δεξιά
 

jble

new member
Δημοσιεύσεις
10
Ηλικία
38
Περιοχή
pyrgos
Όνομα
john
σήμερα στην επιστροφή απο βόλτα ακούμπησα το μπροστά ελαστικό και η θερμοκρασία του αριστερά ήταν μεγαλύτερη απο δεξιά. Δεν έστριψα πουθενά ευθεία πήγαινα. Του φιλου στις φωτό δε φαίνεται καλα αλλα μονο η αριστερή πλευρά εχει φαγωθεί....η δεξιά ειναι άθικτη σχεδόν. Του φίλου εχει 5000χλμ....
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.829
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Εγώ πάλι λέω ότι η κατανομή βάρους αριστερά δεξιά σε σχέση με τον διαμήκη άξονα δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο διότι αξονικά η απόκλιση είναι τόσο μικρή που αν επηρεάζει είναι τόσο μικρή η τιμή που δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει τόσο μεγάλη φθορά στην μια πλευρά.

Επίσης αν ήταν αυτό το θέμα θα έπρεπε να υπάρχει η ίδια φθορά και στο πίσω ελαστικό και όχι μόνο στο εμπρός.

Πιο πολύ κλίνω στην άποψη που ανέφερε και ο @Λαμπης σχετικά με τις πιέσεις και τον τρόπο οδήγησης και φόρτισης του εμπρός ελαστικού στις στροφές.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγώ πάλι λέω ότι η κατανομή βάρους αριστερά δεξιά σε σχέση με τον διαμήκη άξονα δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο διότι αξονικά η απόκλιση είναι τόσο μικρή που αν επηρεάζει είναι τόσο μικρή η τιμή που δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει τόσο μεγάλη φθορά στην μια πλευρά.

Επίσης αν ήταν αυτό το θέμα θα έπρεπε να υπάρχει η ίδια φθορά και στο πίσω ελαστικό και όχι μόνο στο εμπρός.

Πιο πολύ κλίνω στην άποψη που ανέφερε και ο @Λαμπης σχετικά με τις πιέσεις και τον τρόπο οδήγησης και φόρτισης του εμπρός ελαστικού στις στροφές.
, εαν η μοτοσυκλετα τραβαει μονοπαντα ωστε να φθαρει ελαστικο...Αυτο θα γινει μονο σε βαριες μπροστοβαρες μοτο, και θα φθαρει μονο το εμπρος, .γιατι χρησιμοποιεις συνεχως countersteering στο τιμονι...εν αγνοια σου παντα!
Απλα το κανεις τοσο ανεπαισθητα που νομιζεις οτι δεν το κανεις..



Ομως το λαστιχο της φωτογραφιας εχει χασει την κορωνα του ξεκαθαρα και απ τα δεξια ..,
Αρα δεν ειναι το μονοπαντο τραβηγμα..

Επισης επειδη εχουμε μεγαλυτερη ορατοτητα στις αριστερες στροφες, τρωμε και πιο πολυ την αριστερη πλευρα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom