Ειδα σημερα ενα αλλο μονοκυλινδρο, το ψεκαστο f650gs της πενφε..
Το εκανα μια μικρη βολτα...Μ αρεσε.
Εχει καλη σελα για μονοκυλινδρο, και η θεση οδηγησης μου εκατσε καλα...
Τοχα ξανακαβαλησει παλιοτερα, που ειχα το freewind τοτε...το bmw ηταν πιο εργονομικο κ ταξιδιαρικο
Εκανα μια ερευνα στο νετ.
Ποναει σε αρκετα σημεια,
Το βασικο προβλημα ειναι το κομπλερ, (πολυ ακριβη ζημια ) που μεχρι και ρουλεμαν στροφαλου μπορει να επηρεασει..
Και η στεγανοτητα της τρομπας νερου, η οποια ειναι κακοσχεδιασμενη και καθε τοσο θελει επισκευη.
Ολα εχουν μπασει νερα στα λαδια, καποια μαλιστα καθε τρεις και λιγο.., εως οτου πουληθηκαν....σιγουρα με φρεναρει αυτο..
Με τα χλμ φθειρεται και το καπακι του μοτερ, προφανως μετα υπαρχουν τζογοι και την τρωει στο πιτσ φιτυλι..Πανακριβο το καινουριο καπακι..
Ανορθωτες και κομμενα καλωδια λαιμου επισης....αλλα δεν ειναι τοσο σοβαρα αυτα
Ειχαν και ρολο εργατη ...πραγμα που δυσκολευει την αγορα..
Το δελεαρ ομως ειναι η καταναλωση...τοχει φιλος και καιει 4 , 4.5 λιτρα στα 100!
Και φτανω στο κουφο σημειο να δυσκολευομαι να αλλαξω μηχανη ....λογω αξιοπιστιας..!!!!
Εκλεισα αισιως 20.000χλμ στη σελα του ΡΤ και αλλαξα μονο μιζα με 40 ευρω...και μια επισκευη σωματων με 5 ευρω!
Τα αλλα που αλλαξα στο ΡΤ, hall sensor, κ τεντωτηρα καδενας, τα αλλαξα απο υπερβαλοντα ζηλο, προληπτικα..Μια χαρα δουλευε.
Απο ολα τα μτχ 20-25 ετων που παω και παιρνω, βγηκε το πιο σκυλι..
Κανω μινιμουμ 10,000χλμ το χρονο...δηλ. θα εχω απο βενζινες κ τελη 350-400 ευρω κερδος ετησιως..
Το θεμα ειναι ποσο θα μπει το χερι στην τσεπη...ποσα θα μεινουν απο αυτα στο παντελονι...η θα βγουν και αλλα οξω