Ειναι ενα θεμα που πολλοι το περνανε ντουκου.
Δεν πρεπει να ανακατευονται διαφορετικοι τυποι αντιψυκτικου...γι αυτο οταν αγοραζουμε μια μτχ μηχανη πρεπει να καθαριστει το συστημα ψυξης πριν αλλαξουμε υγρα.
Εγω αλλαζω 3 φορες με νερο για να βγει ολο.
Το κοκκινο G12 με το ροζ G12++ αναμιγνυονται.
Το μπλε της honda ειναι και γαμω τα υγρα, δε χρειαζεται αραιωση!και δεν τρώει τα λαστιχα
Αν βαζουμε αντιψυκτικο που θελει αραιωση, το απιονισμενο νερο δεν ειναι οτι καλυτερο γιατι κανει ηλεκτρολυση.
Καλυτερα εμφιαλωμενο.
Όσο περισσότερο νερό στη μίξη, τόσο καλύτερη η απαγωγή θερμοτητας