Χωμάτινα νέα & άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Joaquim Rodrigues - Βάζει τέλος στην 35χρονη αγωνιστική του καριέρα​

Ένας από τους διασημότερους Πορτογάλους αγωνιζόμενους MX, Enduro και Rally αποσύρεται από το προσκήνιο
JROD Retires


Το Σάββατο 23 Μαρτίου, ο Joaquim Rodrigues ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τους αγώνες μοτοσυκλέτας, μετά από 35 χρόνια εμπλοκής στους χώρους Motocross, Supercross, Enduro και Rally.

O “JRod” αγωνίστηκε για 20+ χρόνια στο Motocross αλλά και στο Supercross στις Η.Π.Α., ενώ έκανε το ντεμπούτο του στους αγώνες Rally ως μέλος της εργοστασιακής ομάδας της Hero MotoSports το 2016. Με τη Hero κέρδισε τον αγώνα Baja India το 2017, τον Pan-Africa το 2019, ήταν 3ος στο Abu Dhabi Desert Challenge 2021, και 4ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally του 2021. Στο Rally Dakar καλύτερο αποτέλεσμά του ήταν η 11η θέση τη γενικής το 2021, ενώ είχε νίκη ημέρας (stage) το 2022. Το 2024 εγκατέλειψε μετά από πτώση και τραυματισμό το θρυλικό ράλι, μόλις στην 1η ημέρα του αγώνα.
Ο Joaquim Rodrigues μπροστά στο άγαλμα του Paulo Goncalves


Ο θάνατος του κουνιάδου του, Paulo Goncalves (είχε παντρευτεί την αδελφή του JROD), στο Dakar 2020 στάθηκε μεγάλο πλήγμα για τον Rodrigues.
Jrod

Στην ανακοίνωση για το τέλος της αγωνιστικής του καριέρας, ο JRod αναφέρει μεταξύ άλλων: “Για 35 χρόνια αφιέρωσα τον εαυτό μου ολόψυχα στο Motocross, το Supercross, το Enduro και, πιο πρόσφατα, στα ράλι. Πάντα το έκανα με ένταση και πάθος. Δεν θα είχε νόημα με άλλον τρόπο.
Η αφοσίωση που με οδήγησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross και στη συνέχεια στο πολυαγαπημένο AMA Supercross στις Ηνωμένες Πολιτείες με συνόδευσε σε όλη μου την καριέρα. Η ίδια αφοσίωση και ο ίδιος ενθουσιασμός με τον οποίο αφιέρωσα τον εαυτό μου στους αγώνες ράλι. Δεν ήταν εύκολο, δεν είναι ποτέ εύκολο.

Το να φύγεις από το σπίτι σου ως παιδί για να ενταχθείς σε μια επίσημη ομάδα του παγκόσμιου Motocross δίπλα στον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή είναι ένα όνειρο για κάθε νεαρό αναβάτη, να ετοιμάζεις τις βαλίτσες σου και να πηγαίνεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνος σου, χωρίς να ξέρεις τι να περιμένεις από το πιο άγριο πρωτάθλημα supercross στον κόσμο. Ήρθε ένα σημείο όπου, περισσότερο από την έλλειψη κινήτρων, ένιωσα ότι ήταν καιρός να σταματήσω, να αλλάξω πορεία.

Ο ενθουσιασμός δεν υπήρχε και πάντα σεβόμουν τις ομάδες, τους χορηγούς και όλους γύρω μου. Αυτό συνέβη και με τα Rally-Raids, μέσω των οποίων ερωτεύτηκα την έρημο. Ξεκινήσαμε τις περιπέτειές μας στο Ντακάρ με επιτυχίες, ήττες, χαρές, καλές και όχι και τόσο καλές μέρες, αλλά ποτέ δεν εγκατέλειψα αυτό που είχα βάλει σκοπό να κάνω, γιατί δεν είναι μέσα μου να τα παρατάω. Αλλά ήταν ο πόνος που ένιωσα με το ατύχημα του Πάολο εκείνη την καταραμένη 12η Ιανουαρίου 2020 που μου κόστισε περισσότερο και άλλαξε τα πάντα.

Υπέφερα πολύ, αλλά, επίσης εξαιτίας του, επέστρεψα στο Ντακάρ. Ξεπέρασα τους φόβους και τις φοβίες μου και καταφέραμε να κερδίσουμε ένα στάδιο το 2022. Ξέρω ότι δεν ένιωσα ποτέ ξανά ο ίδιος οδηγός. Όχι επειδή φοβάμαι τα ατυχήματα, αλλά μια τόσο τεράστια απώλεια σε κάνει να βάζεις όλα τα υπόλοιπα σε μια άλλη προοπτική και να βλέπεις τη ζωή διαφορετικά. Δεν εγκατέλειψα ποτέ την προπόνηση, δούλεψα σκληρά και αφοσιώθηκα ώστε, μαζί με την ομάδα, να πετύχω τους στόχους που είχαμε θέσει.

Όσο περνάει όμως ο καιρός, αρχίζουν να μπαίνουν αμφιβολίες για το αν αυτό είναι πραγματικά το σημείο που θέλουμε να είμαστε, και πρόσφατα αυτές οι αμφιβολίες εντάθηκαν. Πριν λίγο καιρό, παρακολούθησα τον αγώνα του Αμπού Ντάμπι από το περιθώριο και, για πρώτη φορά στην καριέρα μου, ένιωσα καλά που ήμουν εκεί χωρίς να συμμετέχω, χωρίς να θέλω να βάλω πρώτη ταχύτητα και να ξεκινήσω όταν είδα τους συναδέλφους μου στην πίστα.

Ένιωσα ότι βρισκόμουν στο σωστό μέρος. Επιστρέψαμε στο σπίτι και μίλησα ανοιχτά με την ομάδα, η οποία αμέσως κατανόησε και αποδέχθηκε την επιθυμία μου να αποχωρήσω από τους αγώνες. Ένιωσα ότι ήταν καιρός να φύγω και ότι έπρεπε να το κάνω με τον ίδιο ειλικρινή τρόπο που πάντα διαχειριζόμουν την καριέρα μου. Δεν ήταν σωστό να είμαι εκεί έξω και να εξαπατώ τους χορηγούς και όσους πάντα με υποστήριζαν, κάνοντας τον εαυτό μου ρεζίλι, όταν το μυαλό μου μου έλεγε ότι ήταν καιρός να σταματήσω.

Έτσι αποφάσισα να φύγω τη σωστή ώρα. Ελπίζω όλοι να κατανοήσουν την απόφασή μου. Όλοι πρέπει να ξέρουμε πότε πρέπει να σταματήσουμε και να σεβόμαστε αυτούς που θέλουν να σταματήσουν. Μια στάση δεν είναι αποχαιρετισμός. Ευτυχώς, η Hero έδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι κάτι περισσότερο από μια απλή ομάδα, είναι μια πραγματική οικογένεια, και με κάλεσε να παραμείνω στην ομάδα, την οποία ελπίζω να βοηθήσω, σε άλλο ρόλο πλέον, και να συμβάλω στις μελλοντικές επιτυχίες της.”

Αναμένουμε να δούμε αν ο JRod αποδεχτεί την πρόσκληση της Hero και συνεχίσει την εμπλοκή του με τα ράλι, σε διαφορετικό ρόλο.




Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πως διαχειρίζεσαι το καύσιμο σε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα Rally;​

436225787_958163129649495_5412650760800893362_n.jpg436358148_958163186316156_1930711134675942882_n.jpg

Σε έναν αγώνα, χρειάζεσαι ΠΟΛΥ καύσιμο – Αλλά που το βάζεις, και πως το κουμαντάρεις; Να τι κάνει ο Pol Tarres με την Yamaha Tenere του.
Στους αγώνες μοτοσυκλέτας εκτός δρόμου και μεγάλων αποστάσεων, όπως το Rally Dakar ή το Morocco Desert Challenge, οι μοτοσυκλέτες πρέπει να χρησιμοποιούν πολύ καύσιμο – σίγουρα περισσότερο από ότι θα χρησιμοποιούσαν οι εκδόσεις παραγωγής!

Για αυτό και δεν είναι ασυνήθιστο, οι αγωνιστικές κατασκευές να έχουν και επιπλέον ρεζερβουάρ, στο πίσω μέρος τους. Έτσι γίνεται και στην αγωνιστική Yamaha Tenere 700 World Rally, με την οποία ο Pol Tarres συμμετείχε στο Morocco Desert Challenge του 2024.

Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε συνολικά για 37,6 λίτρα καυσίμου, με δύο ρεζερβουάρ συνολικά 24 λίτρων εμπρός και ένα, 13,6 λίτρων, πίσω. Το σύστημα που διασυνδέει τα 3 ρεζερβουάρ θυμίζει... μαχητικό αεροσκάφος, δίνοντας την δυνατότητα στον αγωνιζόμενο να επιλέξει από ποιο ρεζερβουάρ θα «τραβά» καύσιμο, αλλά και να απομονώσει κάποιο τεπόζιτο σε περίπτωση διαρροής ή ζημιάς, ώστε να μην χάσει όλη την βενζίνη.

Η μοτοσυκλέτα έχει 2 αντλίες καυσίμου, μία στο διπλό εμπρός ρεζερβουάρ και μία στο πίσω, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει, μέσω του ανάλογου διακόπτη, την χρήση των εμπρός ή του πίσω ρεζερβουάρ. Αυτό έχει και επιπρόσθετα πλεονεκτήματα δυναμικής κατανομής βάρους ανάλογα με το τερέν που διανύει η μοτοσυκλέτα π.χ. στην άμμο, θέλεις περισσότερο βάρος πίσω, άρα θα καταναλώνεις πρώτα τα καύσιμα εμπρός. Σε σκληρό έδαφος, από την άλλη, θέλεις το αντίθετο. Όπως καταλαβαίνετε, ο κόσμος των αγώνων έχει την δική του μαγεία και οι τεχνικές λύσεις που βλέπουμε σε αυτόν -και πολλές φορές μόνο σε αυτόν- έχουν το δικό τοςυ ενδιαφέρον!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Beta 500 RS και 390 RS Special Edition – Παρουσιάστηκαν​

Δύο νέες προσθήκες στην γκάμα των, νόμιμων και για κυκλοφορία στο δρόμο, Enduro.

Για την αγορά της Αμερικής, με βάση όσα γίνονται γνωστά μέχρι τώρα, παρουσίασε τις δύο νέες 500 RS και 390 RS Special Edition, μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες για enduro, αλλά και νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο που κάνει την μετακίνηση από και προς το μονοπάτι, μια πολύ απλούστερη υπόθεση. Στις συγκεκριμένες ειδικές εκδόσεις, οι μοτοσυκλέτες χαρακτηρίζονται από όμορφα γραφικά σε κόκκινο, μπλε και λευκό, αλλά τα νέα δεν τελειώνουν εδώ.

Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα εξοπλίζονται και με αναρτήσεις από την KYB εμπρός και πίσω, μαρσπιέ αυξημένου πλάτους, καθρέφτες RS, βεντιλατέρ, ψηφιακά όργανα, αλουμινένια τάπα λαδιού και ρυθμιστές αλυσίδας, εμπρός άξονα ταχείας απελευθέρωσης, διμεταλλικό πίσω γρανάζι, ECU με διπλή χαρτογράφηση και traction control, αλλά και σέλα Race Edition και… βάση πινακίδας πίσω. Είπαμε, πρέπει να είναι νόμιμες και για το δρόμο!

Tα ονόματα των μοντέλων ανταποκρίνονται στα κυβικά τους -385,6 για το 390 RS και 477,5 για το 500RS, ενώ και τα δύο μοντέλα έχουν μίζα αλλά και δυνατότητα επιλογής μανιβέλας. Οι διαστάσεις τους είναι πανομοιότυπες, με μόνη διαφορά στο βάρος: 107,5 κιλά για το 390, 108,4 κιλά για το 500 RS.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

8o Enduro Festival Μεγάρων 2025 - Στις 25-26 Ιανουαρίου​

Από τη ΛΕ.Μ.Μ. - Entouring Moto Club: Με διαδρομή 80+χλμ χορταστικού Enduro
ΛΕΜΜ - 8ο Enduro Festival Μεγάρων


Η ΛΕ.Μ.Μ. - Entouring Moto Club διοργανώνει στις 25-26 Ιανουαρίου 2025 την καθιερωμένη της εκδήλωση “ENDURO FESTIVAL ΜΕΓΑΡΩΝ” για 8η φορά. Η εκδήλωση αυτή λειτουργεί κυρίως ως μία γιορτή και σημείο συνάντησης αναβατών κυρίως off road μοτοσυκλετών.

Το “ENDURO FESTIVAL ΜΕΓΑΡΩΝ” στις προηγούμενες διοργανώσεις του είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, δίνοντας βάση στη σοβαρή οργάνωση της εκδήλωσης και πρωτίστως στην ασφάλεια των συμμετεχόντων της ,προσελκύοντας πλήθος επισκεπτών και αναβατών από όλη την Ελλάδα ξεπερνώντας μάλιστα τις περισσότερες φορές τις 500 συμμετοχές!

Με αφορμή την επετειακή χρονιά της Λέσχης, όπου το 2025 κλείνει 40 χρόνια λειτουργίας της, η ΛΕ.Μ.Μ. - Entouring Moto Club αποφάσισε να δώσει στο “ENDURO FESTIVAL ΜΕΓΑΡΩΝ”, περισσότερο την έννοια του Φεστιβάλ. Έτσι το Σαββάτο θα στηθούν στην πλατεία “Εξω Βρύσης” έξω από τα γραφεία της Λέσχης οι τέντες όλων των χορηγών, που θα λειτουργήσουν ώς μία έκθεση off road μοτοσυκλέτας.
Το Σάββατο μετά τις 20:00 θα πραγματοποιηθεί "Beer party" με μουσική.

Θα υπάρχει χώρος PARK FERME ,ο οποίος θα φυλάσσεται από μισθωμένη εταιρία security, για τους φίλους που θα επισκεφτούν τη διοργάνωση από μακρυά και θα θελήσουν να αφήσουν τις μοτοσυκλέτες τους και να τις πάρουν την επόμενη ημέρα της εντουροβόλτας.

Η λέσχη θα φροντίσει να κλειδώσει τιμές και προτείνει στους συμμετέχοντες κοντινά καταλύματα.
Στο ίδιο σημείο θα υπάρχει η γραμματεία της εκδήλωσης, όπου την Κυριακή από τις 8:30 θα εκκινήσουν και θα επιστρέψουν οι συμμετέχοντες της σηματοδοτημένης εντουροβόλτας!
Η γραμματεία θα δέχεται εγγραφές και το Σαββάτο έως τις 21:00 για αυτούς που θα επιλέξουν να αφήσουν τις μοτοσυκλέτες τους στο park ferme.
Σύντομα θα αναρτηθεί ηλεκτρονική φόρμα εγγραφών όπου θα μπορείτε να κάνετε προεγγραφή της συμμετοχής σας και να βρείτε στη γραμματεία σε ξεχωριστό πόστο έτοιμη τη δήλωσή σας προ συμπληρωμένη με τα στοιχεία σας, το αναμνηστικό μπλουζάκι στο μέγεθος που θα επιλέξετε και τα αυτοκόλλητα συμμετοχής σας ώστε να αποφορτιστούν οι ουρές στη γραμματεία!
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
  • Χαρακτηρίζεται επετειακή διαδρομή 80+χλμ χορταστικού Enduro μετρίου ως υψηλού βαθμού δυσκολίας
  • 50-50 νέων μονοπατιών συνδυασμένα με παλιά, με πολλές εναλλαγές στα τερέν και στα τοπία των κοντινών βουνών
  • Ανεφοδιασμός στα 45km περίπου με το απαραίτητο σνάκ και νερά
  • Θα υπάρχει πυκνή και σωστή σήμανση όπως φροντίζει πάντα η λέσχη
  • Προπομποί θα φροντίσουν για το τσεκάρισμα της διαδρομής και οι σκούπες θα εκκινήσουν στις 11:00πμ οπότε φροντίστε για την έγκαιρη προσέλευση σας
  • Θα υπάρχουν σημεία ΣΕΔ για τσεκάρισμα και άτομα σε σημεία που χρειάζεται για την ασφάλεια σας
  • Στα hard κομμάτια δεν θα υπάρχουν βοήθειες και θα είναι σηματοδοτημένα στην είσοδο τους με επιλογές για αποφυγή αυτών
  • Η διαδρομή θέλει καλή διαχείριση δυνάμεων και χρόνου ώστε να την ολοκληρώσετε και να την ευχαριστηθείτε!
  • [ΤΙΡ] Όσοι μετά τον ανεφοδιασμό αισθάνεστε κουρασμένοι μην επιλέξετε τα hard κομμάτια ,έτσι ώστε να μην χάσετε μια όμορφη με ροή επιστροφή
  • Σε 2 σημεία θα υπάρχουν 2 ασθενοφόρα 1 του Δήμου και 1 ιδιωτικό μισθωμένο, αχρείαστα να είναι!
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία:
  • 6937440784 - ΚΩΣΤΑΣ
  • 6971739465 - ΓΙΑΝΝΗΣ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

8ο Enduro Festival Μεγάρων - Άκρως επιτυχημένος απολογισμός​

630a27898167c5905c0383217b34d3ff_XL.jpg

Ένα ακόμα συναρπαστικό ENDURO FESTIVAL ΜΕΓΑΡΩΝ πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε! [Δελτίο Τύπου]
Κλείνοντας την αυλαία του λοιπόν νομίζουμε ότι η επισκεψιμότητα ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας. Μια ωραία πλατεία στον προαύλιο χώρο της λέσχης μας μεταμορφώθηκε σε μια πραγματική γιορτινή έκθεση του χώρου με μουσικές και διάφορα εκθέματα όπου οι συναντήσεις και τα πειράγματα φίλων και γνωστών του χώρου έδιναν και έπαιρναν. Αυτος ήταν και ο σκοπός μας και νομίζουμε ότι επιτεύχθηκε!
Σε αυτό συνέβαλαν βέβαια και οι χορηγοί μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους, από μεγάλες εταιρίες έως μικρές επιχειρήσεις του χώρου. Μας εμπιστεύτηκαν για την οργάνωση που θα τους προσφέραμε και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό και ευχόμαστε να τους ήταν ανταποδοτικό. Ευχαριστούμε επίσης τους Χορηγούς επικοινωνίας που κάλυψαν επικοινωνιακά την εκδήλωση μας.

Την Κυριακή της εντουροβόλτας δεν σας κρύβουμε ότι οι συμμετοχες μας τρόμαξαν λιγάκι όσον αφορά αν θα ανταπεξέλθουμε να διαχειριστούμε τους 600+ αναβάτες που θα ξεχυνοντουσαν στις διαδρομές μας! Πάνω από 40 μέλη και φίλοι της λέσχης υπερέβαλαν εαυτό ώστε να φροντίσουν να κυλήσει ομαλά η οργάνωση της Κυριακής και πάνω απ' όλα να επιστρέψουν ασφαλείς οι συμμετέχοντες! Έτσι λοιπόν ευχαριστούμε θερμά πρώτα από όλα τις γυναίκες της λέσχης μας για την γραμματειακή υποστήριξη που προσφέρανε. Την ομάδα της λέσχης μας που ανέλαβε και δούλεψε αυτήν τη ξεχωριστή διαδρομή επί 5 μήνες καίγοντας μηχανές και λάστιχα , φροντίζοντας επίσης την ημέρα της εντουροβόλτας για την ασφάλεια σας διανύοντας πάνω από 150χλμ ο καθένας.

Τα μέλη και τον κόσμο που βοήθησε στα ΣΕΔ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΌ -ΚΙΝΗΤΕΣ και ΣΤΑΘΕΡΈΣ βοήθειες. Την ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕΓΑΡΩΝ - Α.Ο."ΚΟΥΡΟΣ" για την συμβολή του. Την εταιρεία NEMESIS SECURITY που μας διαφύλαξε τον χώρο και το park ferme. Όλες τις υπηρεσίες,με τον δήμο Μεγάρων και την περιφέρεια Δυτικής Αττικής που συνεργάστηκαν μαζί μας σε ότι τους ζητήθηκε ώστε να διοργανωθεί ομαλά αυτή η εκδήλωση. Και τέλος ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κόσμο και τους συμμετέχοντες που υπάκουσαν σε όλες τις υποδείξεις μας ώστε να κυλήσει ομαλά αυτή η διοργάνωση και τους ζητάμε μετά από δύο εβδομάδες και μετά την απορρύπανση που θα κάνουμε από κορδέλες και σήματα ,να αφήσουμε απλά τα μονοπάτια να ξεκουραστούν!

Ευχαριστούμε πολύ, ελπίζουμε να γεμίσαμε ευχάριστα το Σαββατοκύριακο σας και να ανανεώσουμε το ραντεβού για το επόμενο Enduro Festival Μεγάρων υπενθυμίζοντας πως έχει αποφασίσει να πραγματοποιείται σε διετή ή τριετή βάση και μονοετή για τις συναντήσεις Βετεράνων Enduro.

Η λέσχη μας κλείνοντας φέτος τα 40 χρόνια από την ίδρυση της,βαδίζει πρόσω ολοταχώς για την επανάκτηση της αθλητικής της αναγνώρισης και να μπει όσο πιο γρήγορα μπορεί δυναμικά στην διοργάνωση αγώνων πανελληνίου πρωταθλήματος όπως αρμόζει στην αγωνιστική ιστορία της!

Εις το επανιδείν !
Εκ του ΔΣ ΛΕ.ΜΜ.Μ. -Entouring Moto Club
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Serres Enduro Team – 1η Φιλική Enduroβολτα στις Σέρρες​

2.jpg

Στις 6 Απριλίου 2025 και ημέρα Κυριακή ή ομάδα μας Serres Enduro Team μια παρέα που η αγάπη της για το εντουρο συντελεσε στο να πραγματοποιηθεί αυτή η βόλτα σας προσκαλεί όλους στην 1η ΦΙΛΙΚΗ ΕΝΤΟΥΡΟΒΟΛΤΑ των ΣΕΡΡΩΝ.

Η ΒΟΛΤΑ έχει φιλικό σκοπό να γνωριστούμε και να απολαύσουμε όλοι μαζί φίλοι και μη την ομορφιά του ENDURO. Θα είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ μπορεί να έρθει όποιοσδηποτε επιθυμεί με μοναδικό κριτήριο να είναι ενήλικος (18+) αλλιώς αν κάποιος είναι ανηλικος μπορεί να έρθει μόνο με ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΗ ΓΟΝΙΚΗ ΣΥΝΑΊΝΕΣΗ. Η βόλτα θα αποτελείται από μία ενιαία διαδρομή 80κμ μέτριας δυσκολίας για τους εμπειρους αναβάτες, απαιτητική για τους αρχάριους καθώς θα έχει και κομμάτια hobby(αρχάριοι) κομμάτια hard(προχωρημένοι) και κάποια δύσκολα extreme (εμπειροι) στα οποία καλό θα ήταν αν μπείτε να έχετε πάντα την παρέα σας για βοήθεια καθώς δεν θα υπάρχει κάποιος να σας σπρώξει η να σας τραβήξει.

Στα μισά της διαδρομής 40χμ θα υπάρχει ανεφοδιασμος για τους αναβάτες (νερο,μπανανα,κρουασάν, αναψυκτικό) και για τις μηχανες (βενζίνη) αυτή την φέρνετε εσείς. Αυτοί που θα επιλέξουν να σταματήσουν την βόλτα εκει,θα έχουν 2 επιλογές. Είτε θα γυρίσουν μόνοι τους από άσφαλτο 15κμ πάντα με μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ είτε θα περιμένουν στον χώρο του ανεφοδιασμού όπου θα υπάρχει άνθρωπος μας και θα μαζεύει γκρουπ ατόμων για να τους κατεβάσει κάτω από χωματόδρομο και μονοπάτι. Αυτοί που θα επιλέξετε να συνεχίσετε θα απολαύσετε τα υπόλοιπα 40κμ μιας πανέμορφης διαδρομής που περνάει μέσα από ρέμα,δασικά κομμάτια φτάνει σε υψόμετρο 1400μ και περνει τον κατήφορο για να επιστρέψει στο σημείο τερματισμού.

Όσο εσείς θα απολαμβάνετε τα μονοπάτια της διαδρομής εμείς θα κάνουμε μια κλήρωση για να κερδίσετε τα 31 δώρα που μας έχουν προσφέρει οι χορηγοί μας.οποτε όταν φτανετε στον τερματισμό θα περνάτε να σας σβήνουμε και να δείτε εάν κερδίσατε κάποιο από τα δώρα. 31 δώρα στο σύνολο με μεγαλύτερο δώρο ένα Κράνος της εταιρείας Airoh Καθως και πολλά άλλα όπως λάστιχο πισινό, λαδια 2Τ και 4Τ και πολλά ακόμη.

Στον χώρο εκκίνησης /τερματισμού θα υπάρχει καφές/μπυρες/σουβλάκια επί πληρωμή για όποιον επιθυμεί.θα υπάρχει επίσης χώρος διανυκτέρευσης και τουαλέτα για όποιον θέλει να έρθει από Σάββατο απλά το Σάββατο οποίος θέλει να κάνει την διαδρομή θα είναι μόνος του χωρίς ανεφοδιασμό.
Σας περιμένουμε όλους!
Serres Enduro Team
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Giò Sala - Κατάγματα και κρανιοεγκεφαλική κάκωση μετά από ατύχημα σε μάθημα Enduro​

Μετωπική σύγκρουση δυο μοτοσυκλετών σε τυφλό σημείο στη Σαρδηνία - Παρόμοιος τραυματισμός και για τον άλλο αναβάτη, Maurizio Sanna
Gio Sala


Σε μετωπική σύγκρουση δυο μοτοσυκλετών σε τυφλό σημείο κατά τη διάρκεια μαθήματος Enduro της Maurizio Sanna Academy στη Σαρδηνία, τραυματίστηκαν σοβαρά ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Giovanni Sala και ο Maurizio Sanna, πρώην αγωνιζόμενος enduro και ράλι με συμμετοχές και στο Dakar.

Το περιστατικό συνέβη σε χωματόδρομο, όπου οι δύο αναβάτες δεν είδαν ο ένας τον άλλον παρά μόνο την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν μετωπικά. Χρειάστηκε η επέμβαση διασωστικού ελικοπτέρου, και οι δύο μεταφέρθηκαν σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο της Αγίας Τριάδας στο Cagliari. Ευτυχώς, μετά τις πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών, διαπιστώθηκε ότι η ζωή τους δεν διατρέχει κίνδυνο. Ωστόσο, και οι δύο υπέστησαν κατάγματα στα κάτω άκρα και κρανιοεγκεφαλική κάκωση.

Ο Gio Sala, γνωστός σε όλους ως Giò, έχει συμμετάσχει σε εκατοντάδες κορυφαίους αγώνες, έχει πέσει σοβαρά περισσότερες από μία φορές, όμως το συγκεκριμένο ατύχημα που συνέβη το περασμένο Σάββατο το πρωί κατά τη διάρκεια μαθημάτων enduro μέσω της Maurizio Sanna Academy σε ένα λατομείο στο Sinnai, ήταν ίσως το πιο άσχημο μέχρι τώρα.
Gio Sala


Η θρυλική καριέρα του Giò Sala περιλαμβάνει


  • 5 Παγκόσμιους Τίτλους Enduro
  • 53 νίκες σε αγώνες Enduro Παγκοσμίου
  • 6 Τίτλους γενικής και 13 Πρωταθλήματα κατηγορίας στο Ιταλικό Πρωτάθλημα
  • 3 φορές Νικητής Γενικής & 4 φορές Νικητής κατηγορίας στο "Six Days"
  • 4 φορές νικητής του World Trophy με την Ιταλική εθνική ομάδα στο "Six Days"
  • 10 συμμετοχές στο Ράλι Ντακάρ, 8 νίκες σε ειδικές διαδρομές, με την καλύτερη θέση του το 2006, όπου τερμάτισε 3ος γενικής
Πριν δύο εβδομάδες, ο Sala βρέθηκε στο Μπέργκαμο για την παρουσίαση του Six Days Enduro 2025, που θα διεξαχθεί τον Αύγουστο, όπου συμμετείχε ως επίτιμος καλεσμένος δίπλα σε θρύλους της ιταλικής μοτοσυκλέτας, όπως οι Giacomo Agostini και Alessandro Franco Gritti.
Παραμένοντας πιστός στην KTM, ο Sala εργάστηκε για χρόνια ως επιθεωρητής των διαδρομών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro. Επίσης, δημιούργησε τον διεθνή καλοκαιρινό αγώνα "Enduro Alpini Gorle" και το 2019 συμμετείχε με την Ιταλική ομάδα στο Vintage Trophy στην Πορτογαλία, κερδίζοντας μαζί με τους Stefano Passeri και Mario Rinaldi. Ο Sala έχει έρθει αρκετές φορές και στην Ελλάδα, για μαθήματα enduro.
Περαστικά Gio και Maurizio!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO Adventure Ride: Με 120 συμμετοχές και πολλές εκδηλώσεις​

H MUVUS θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση, τις εταιρείες που μοιράστηκαν τις γνώσεις τους αλλά και όλους τους αναβάτες για τη συμμετοχή τους​


Διοργανώθηκε με επιτυχία στις 23 Μαρτίου 2025 το πρώτο CFMOTO Adventure Ride από την MUVUS με τη συμμετοχή πάνω από 120 συμμετοχές αναβατών που αποχώρησαν με πολλές γνώσεις, πολλά χαμόγελα και την παρότρυνση στην εταιρεία να οργανώσει άμεσα το επόμενο
Η μέρα ξεκίνησε με πρωινό ραντεβού στο ARP Racing Academy με την συμμετοχή των GreekAdvRiders και συνεχίστηκε με τρία απίστευτα σεμινάρια.
cfmoto adventure ride march 2025 2

  • Σεμινάριο πρώτων βοηθειών προσαρμοσμένο στο μοτοσυκλετιστή από την Medical ‘n’ Tactical Solutions
  • Σεμινάριο σεταρίσματος μοτοσυκλέτας για τη βόλτα (ελαστικά, αναρτήσεις, κ.α.) από την SMOTO
  • Σεμινάριο προετοιμασία μοτοσυκλέτας για Rally αγώνα από την Aurora Rally Equipment
Στη συνέχεια οι Greekstuntriders χρησιμοποιώντας το 800MT-X έκαναν μία επίδειξη των δυνατοτήτων τους αλλά και της μοτοσυκλέτας και πήραν το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου.
cfmoto adventure ride march 2025 5

Η μέρα συνεχίστηκε με το κυρίως πιάτο που ήταν οι δύο ειδικά σχεδιασμένες διαδρομές. Μία χωμάτινη διαδρομή στα βουνά της Αττικής με αρχείο GPX που είχε δωθεί στους συμμετέχοντες και τους GreekAdvRiders να ξεκινάνε πρώτοι και με ανθρώπους της CFMOTO ενδιάμεσα και σαν σκούπα. Αλλά και μία ασφάλτινη διαδρομή με πλοηγούς και ουραγούς της εταιρείας.
cfmoto adventure ride march 2025 4

Η επιστροφή και για τις δύο βόλτες ήταν πίσω στο ARP Racing για το απαραίτητο κουτσομπολιό της διαδρομής αλλά και κλήρωση δώρων από την εταιρεία. Έτσι έκλεισε μία πανέμορφη Κυριακή. H MUVUS θέλει να ευχαριστήσει όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση, τις εταιρείες που μοιράστηκαν τις γνώσεις τους αλλά και όλους τους αναβάτες για τη συμμετοχή τους.
Και στο επόμενο σύντομα.
The Muvus Team
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
29.728
Ηλικία
63
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
Varadero 1000 MK1
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rieju Aventura Rally 307 2025 – Η πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα​














Την είδαμε για πρώτη φορά στην παρουσίαση της, στα πλαίσια της EICMA 2024, τώρα η νέα Rieju Aventura Rally 307 μας αποκαλύπτεται πλήρως και ετοιμάζεται για την συμμετοχή της, στον αγώνα Hellas Rally Raid 2025.
Φωτογραφίες: Απόστολος Μιστιλόγλου

H Rieju Aventura Rally 307 είναι μία νέα μοτοσυκλέτα που γεννήθηκε ώς μία μικρού μεγέθους και κυβισμού μοτοσυκλέτα, κυρίως για εκτός δρόμου χρήση, δελεάζοντας την γενναία μερίδα αναβατών που ζητά κάτι ανάλογο. Η πρώτη της παρουσίαση έγινε στην EICMA 2024 και η Aventura Rally 307 εντυπωσίασε με τα πρώτα της χαρακτηριστικά – μεταξύ των οποίων, το ρεζερβουάρ 20,5 λίτρων και την κατακόρυφη οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα απεικόνισης πλοήγησης. Ήρθε η ώρα για να την δούμε και από κοντά, στην Ελλάδα, καθώς οι δύο πρώτες μοτοσυκλέτες έφτασαν στην χώρα και θα αγωνιστούμν οσονούπω, στον αγώνα Hellas Rally Raid 2025.

Πρώτα μία ενδιαφέρουσα ιστορία για τις δύο συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες, που είδαμε εμείς και βλέπετε και εσείς μέσα από τις φωτογραφίες. Τα δύο μοντέλα ήρθαν στην Ελλάδα... οδικώς, με τους δύο αγωνιζόμενους της Rieju να επιλέγουν την... δύσκολη, αλλά και την μεγάλη οδό, περνώντας μέσα από Γαλλία, Βόρεια Ιταλία, Κροατία-Σλοβενία κτλ. και κάνοντας, έτσι, τον γύρο της Αδριατικής. Ταξίδεψαν για 5 μέρες συνολικά και, με την ευκαιρία, επέδειξαν τις μοτοσυκλέτες στο κοινό και στις χώρες από τις οποίες πέρασαν. Ουσιαστικά υπέβαλαν τα Aventura Rally 307 στην πρώτη τους μεγάλη δοκιμή – ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων από το εργοστάσιο της Rieju στην Ισπανία, μέχρι την χώρα μας.

Oι δύο μοτοσυκλέτες φιλοξενήθηκαν στις εγκαταστάσεις της Aurora Rally Equipment, στα Σπάτα της Αττικής. Τα μοντέλα μάλιστα δεν υπέστησαν μεγάλες αλλαγές σε θέμα πλαισίου, φρένων, αναρτήσεων και κινητήρα και απέκτησαν ελάχιστα aftermarket και απαραίτητα για τον αγώνα τμήματα – μεταξύ των οποίων, νέα εξάτμιση, το απαραίτητο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και ψηφιακό roadbook 10 ιντσών, τα αγωνιστικά χειριστήρια και αγωνιστικού τύπου γκριπ, στην μία από τις δύο μοτοσυκλέτες. Κατά τα άλλα, είδαμε τις μοτοσυκλέτες ακριβώς όπως θα διατεθούν και στην αγορά, δηλαδή σε μορφή παραγωγής.
Η εμφάνιση είναι το πρώτο στοιχείο που σε κερδίζει στην Aventura Rally 307, μίας και η μοτοσυκλέτα έχει ξεκάθαρη off-road προσέγγιση και δεν διογκώνεται περιττά, ενώ είναι απορίας άξιον... το πόσο καλά κρύβει το ρεζερβουάρ των 20,5 λίτρων που έχει! Η ποιότητα κατασκευής είναι σε ιδιαίτερα καλό επίπεδο, με σωστά για την περίσταση υλικά και προσεγμένα τα μέταλλα της μοτοσυκλέτας, ενώ και στην μηχανολογική λεπτομέρεια, οι αποφάσεις της Rieju είναι σωστές: Μιλάμε για πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, πιρούνι με ρυθμιστές χειρός για τα υδραυλικά (η προφόρτιση του ελατηρίου ρυθμίζεται εσωτερικά), όμορφα off-road μαρσπιέ με εύκολα αφαιρούμενα λάστιχα, κανονικό «ψηλό» φτερό εμπρός με το βλέμμα στην λειτουργικότητα, σχετικά επίπεδη σέλα αλλά και μία σχάρα στο πίσω μέρος. Ο κινητήρας, θα έχει απόδοση περίπου 33,5 ίππων και το βάρος της μοτοσυκλέτας (χωρίς τα υγρά) ανακοινώνεται στα 138 κιλά!

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ρυθμιζόμενο ABS, ενώ βλέπουμε και εξαρτήματα όπως προστατευτικό αλυσίδας στο κάτω μέρος του ψαλιδιού, στον βασικό εξοπλισμό. Με μία σύντομη ματιά στην θέση οδήγησης, έχεις να κάνεις με μία εύκολη στον επιτόπιο χειρισμό μοτοσυκλέτα με πολύ μικρή αίσθηση βάρους αλλά και διαστάσεων και εργονομία ξεκάθαρα προσανατολισμένη για το χώμα.
Η παρουσίαση έγινε ανοικτή στο κοινό και, αφού έγιναν οι απαραίτητες κουβέντες μας και η φωτογράφηση, παρουσία του κ. Σπύρου Ζευγίτη, επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας Rieju, αλλά και του κ. Δημήτρη Λασιθιωτάκη της Aurora Rally Equipment, ο κόσμος ξεκίνησε να καταφτάνει στα Σπάτα στις 18.00 περίπου. Αρκετοί αναβάτες, νεαρής αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας, γνώρισαν την μοτοσυκλέτα από κοντά και ανέβηκαν στην θέση οδήγησης, αλλά είχαν την ευκαιρία – όπως και εμείς- να γνωρίσουν τους δύο Ισπανούς αναβάτες, που θα οδηγήσουν την Aventura Rally 307 στο Hellas Rally Raid. Με τον August, τον έναν από τους δύο αθλητές, είχαμε και μία επί μακρόν κουβέντα την οποία θα δείτε και σε βίντεο για την παρουσίαση, που θα δημοσιευθεί σύντομα στα κανάλια μας.

Η διοργάνωση είχε έναν χαρακτήρα παρέας και άνεσης, με ανοικτή κουβέντα για όλους μεταξύ όλων. Στις εγκαταστάσεις της Aurora βρέθηκαν και άλλα μοντέλα της Rieju, όπως π.χ. την Aventura 500, την οποία έχουμε δοκιμάσει ήδη στο bikeit.gr.
Για την μοτοσυκλέτα, η αντιπροσωπεία, Motoworkz, στην Λ. Βουλιαγμένης στην Αθήνα, έχει ήδη δεχθεί προπαραγγελίες και μπορείτε να μάθετε περισσότερα, με μία επικοινωνία μαζί τους.
 
Top Bottom