Χωμάτινα νέα & άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM Junior Motocross 2023 – Αυτή είναι η Ελληνική ομάδα​

View attachment 52132078d40e12f14fbbded6d94038c58a991_XL.jpg

Στις αρχές Ιουλίου και συγκεκριμένα το 3ήμερο 7-8-9 Ιουλίου διεξάγεται στην Ρουμανία στην πίστα TCS Racing Park στην περιοχή Gorgota (περίπου 60χλμ απόσταση από το Βουκουρέστι) ο αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και Κύπελλο JUNIOR για το έτος 2023.
Ο συγκεκριμένος αγώνας θεωρείται η Ολυμπιάδα του Παγκόσμιου Εφηβικού MOTOCROSS κι απευθύνεται σε αθλητές ηλικίας 10 έως 17 ετών. Μέσα από αυτόν διακρίνονται και ξεχωρίζουν αθλητές οι οποίοι μεγαλώνοντας θα στελεχώσουν τις ανώτερες κατηγορίες των παγκοσμίων πρωταθλημάτων.
Η χώρα μας θα συμμετέχει με οκτώ συνολικά αθλητές στις τρεις κατηγορίες του θεσμού.
Συγκεκριμένα η Εθνική μας ομάδα απαρτίζεται από τους παρακάτω αθλητές:
Κατηγορία MX65
ΤΡΑΚΑΔΑΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ #23, Π.Α.ΛΕ.ΜΟΤ, KTM
ΣΤΡΟΥΓΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ #51, Α.ΜΟ.Σ.ΣΚΥΔΡΑΣ, YAMAHA
ΨΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ #228, ΑΛΜΚΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, HUSQVARNA
Κατηγορία MX85

ΤΡΑΚΑΔΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ #124, Π.Α.ΛΕ.ΜΟΤ, KTM
ΚΟΥΚΑΛΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ #125, ΛΕ.ΜΟΤΟ.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ, YAMAHA
Κατηγορία MX125
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ #31, ΜΟ.Σ.Π., ΥΑΜΑΗΑ
ΓΑΝΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ #141, ΜΟ.ΣΥ.Σ., ΥΑΜΑΗΑ
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ #177, ΛΕ.ΜΟΤΟ.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ, FANTIC
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Fest Veria 2023 – Ο καλύτερος προορισμός για το τέλος του Αυγούστου​

0ab905810c072f2691a95f618fcff4b6_XL.jpg

Το φεστιβάλ θα είναι τριήμερο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί κατά την τελευταία περίοδο αιχμής του καλοκαιριού και πιο συγκεκριμένα Παρασκευή 25 με Κυριακή 27 Αυγούστου. [Δελτίο Τύπου]

Στόχος του φεστιβάλ είναι να φέρει κοντά τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας από όλη την Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες, παρέχοντάς τους μια πλατφόρμα για να κοινωνικοποιηθούν, να δικτυωθούν και να απολαύσουν το όμορφο τοπίο της Βέροιας, τις μοτοσυκλετιστικές διαδρομές του Βερμίου και των όμορων ορεινών όγκων.

Το φεστιβάλ θα περιλαμβάνει κάμπινγκ, μουσική, φαγητό, ημερήσιες εκδρομές με μοτοσυκλέτες όλων των τύπων και διάφορες δραστηριότητες για τους συμμετέχοντες, όπως παιχνίδια και διαγωνισμούς.

Ενδεικτικά οι δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ θα είναι:

• Βόλτα με μηχανές τύπου Enduro & On Off (Εντουρόβολτα)
• Συναυλίες
• Πεζοπορία σε χαραγμένα μονοπάτια
• Διαδρομή για τρέξιμο στο βουνό (Trail Running)
• Γυμναστική στο Βουνό
• Εκθέσεις (Φωτογραφίας, κατασκευών, κ.α.)
• Σεμινάρια - Workshops (Ασφαλούς οδήγησης, οδήγησης σε χώμα, πρώτες βοήθειες, κ.α.)
• Δραστηριότητες για παιδιά

Η αγορά μοτοσυκλετών στην Ελλάδα αναπτύσσεται ραγδαία, με όλο και περισσότερους ανθρώπους να δείχνουν ενδιαφέρον για το άθλημα. Η Βέροια αποτελεί ιδανική τοποθεσία για το φεστιβάλ λόγω του όμορφου τοπίου, των ελικοειδών δρόμων και της εγγύτητας με μεγάλες πόλεις όπωςη Θεσσαλονίκη, αλλά και της εύκολης πρόσβασης μέσω της Εγνατίας Οδού.

Το φεστιβάλ θα απευθύνεται σε λάτρεις της μοτοσικλέτας από όλη την Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες, με έμφαση σε άτομα ηλικίας 25-50 ετών, καθώς και στις οικογένειες αυτών, μια και θα περιλαμβάνει δραστηριότητες για όλους.

Σύμφωνα με την έρευνά μας, υπάρχει σημαντική ζήτηση για τέτοιου είδους εκδηλώσεις στην αγορά, καθώς δεν υπάρχουν παρόμοιες εκδηλώσεις που να λαμβάνουν χώρα αυτή τη στιγμή στην περιοχή, ενώ ο εναλλακτικός τουρισμός είναι αδιαμφισβήτητα συνυφασμένος με την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη, την προστασία του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, της τοπικής κουλτούρας, όπως και με την αναζήτηση νέων αξιών και τρόπων ζωής

Η στρατηγική μας για το φεστιβάλ είναι να προσφέρουμε μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία στους συμμετέχοντες, είτε είναι αναβάτες μοτοσυκλέτας είτε όχι, καθώς και στις οικογένειές τους. Σχεδιάζουμε να το επιτύχουμε αυτό προσφέροντας μια σειρά δραστηριοτήτων, όπως ξεναγήσεις, ζωντανή μουσική, φαγητό και ποτά.

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να στήσουν τις σκηνές τους σε προκαθορισμένους χώρους κατασκήνωσης και να κοινωνικοποιηθούν με άλλους συμμετέχοντες. Σχεδιάζουμε επίσης να συνεργαστούμε με τοπικές επιχειρήσεις για να προσφέρουμε εκπτώσεις σε τρόφιμα, καταλύματα και άλλες υπηρεσίες.

Αντιλαμβανόμαστε ότι η διοργάνωση μιας εκδήλωσης αυτού του είδους απαιτεί διάφορες άδειες και εγκρίσεις από τις τοπικές αρχές. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συμμορφωθούμε με όλους τους απαραίτητους κανονισμούς και οδηγίες για να διασφαλίσουμε ότι η εκδήλωση θα είναι ασφαλής και επιτυχής.

Έχουμε ήδη προβεί σε διευθετήσεις με την τοπική αστυνομία και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης για να διασφαλίσουμε ότι το φεστιβάλ θα διεξαχθεί χωρίς κανένα περιστατικό.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι αυτή η εκδήλωση θα οργανωθεί με απόλυτη προσοχή και επαγγελματισμό και θα αναλάβουμε την πλήρη ευθύνη για τυχόν ζημιές ή περιστατικά που μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ.

Είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχουν οι τοπικές αρχές και θα εργαστούμε για την αντιμετώπισή τους ώστε να διασφαλίσουμε την επιτυχία της εκδήλωσης.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο Link της εκδήλωσης πατώντας εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Tuareg 660 - Στο Transanatolia Rally 2023 με τους Jacopo Cerutti και Francesco Montanari​

Στα πλαίσια του project “Back to Africa” και την επερχόμενη συμμετοχή στο Africa Eco Race 2024
Aprilia Tuareg 660 Transanatolia 2023

aprilia-tuareg660-transanatolia-2023-00002.jpg

Πιστή στο project της “Back to Africa”, η Aprilia, μετά την συμμετοχή της στο Italian Motorally Championship 2023, όπου έχει ήδη κερδίσει τέσσερις από τους έξι αγώνες στην κατηγορία της στους πρώτους δύο γύρους, θα συμμετάσχει και στο Transanatolia Rally του 2023.
Η Aprilia, ακολουθώντας το παράδειγμα και άλλων κατασκευαστών, με χαρακτηριστικό αυτό της Yamaha με το Tenere 700 και τους Alessandro Botturi και Pol Tarres, συνεχίζει να εξελίσσει το Tuareg 660 μέσα από τους αγώνες. Μέχρι στιγμής η συνεργασία της Aprilia Racing με την GCorse των αδελφών Guareschi φαίνεται να αποδίδει καρπούς, καθώς στο ιταλικό πρωτάθλημα Motorally 2023, οι αναβάτες Jacopo Cerutti και Francesco Montanari που έχουν αναλάβει την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, βρίσκονται επικεφαλής στη βαθμολογία της κατηγορίας G-1000, κατηγορίας όπου επιτρέπονται δικύλινδρα και πολυκύλινδρα on-off από 600 κυβικά και πάνω -εκεί που συμμετέχει και ο Botturi.

Στα πλαίσια της εξέλιξης του Tuareg, η ιταλική εταιρεία ανακοινώνει πως “βγάζει” τη μοτοσυκλέτα εκτός ιταλικών συνόρων, συμμετέχοντας σε απαιτητικότερα ράλι όπως το Transanatolia Rally 2023. Πρόκειται για το ράλι των 2.350 χιλιομέτρων, το οποίο θα έχει διάρκεια μίας εβδομάδας από τις 2/9 μέχρι και τις 9/9, εκεί όπου θα βρίσκεται και το ΜΟΤΟ για να σας μεταφέρει την αγωνιστική ατμόσφαιρα του απαιτητικού αυτού αγώνα.
Aprilia Tuareg 660 - Transanatolia 2023

Εκεί, οι Jacopo Cerutti και Francesco Montanari θα ριχτούν στην μάχη της κατηγορίας Β3, απέναντι στα υπόλοιπα μεγάλα δικύλινδρα και πολυκύλινδρα Οn-Οff -όπως τα Tenere των Botturi και Tarres. Τα δύο Tuareg 660 είναι εξοπλισμένα με αναρτήσεις της Ohlins by Adreani, ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της SC Project, ειδικά κατασκευασμένο φίλτρο αέρα Sprint Filter και ελαστικά της Metzeler.

Η εμπειρία αυτή, θα αποτελέσει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να διαπιστώσει το Noale την μέχρι τώρα εξέλιξη του Tuareg, απέναντι στο Tenere της Yamaha.

Massimo Rivola - Aprilia Racing CEO: “Προτεραιότητα της συμμετοχής της Aprilia Racing στο Transanatolia Rally δεν είναι το αποτέλεσμα. Πηγαίνουμε στην Τουρκία για να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία, σε ένα περιβάλλον εντελώς νέο για εμάς, το οποίο αντιπροσωπεύει ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών στον δρόμο για τον τελικό στόχο -την επιστροφή μας στα αφρικανικά Rally Raid. Το να καταφέρουμε να τερματίσουμε τον αγώνα είναι θεμελιώδους σημασίας για να συγκεντρώσουμε πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον, ώστε να προετοιμαστούμε για ακόμη πιο δύσκολες διοργανώσεις. Σε κάθε περίπτωση, η πορεία μας μέχρι τώρα μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Το Tuareg έχει δείξει ότι είναι ικανό για εξαιρετικά αποτελέσματα ήδη από την αρχή του project, και όλα αυτά επιτεύχθηκαν χάρη στο μοντέλο παραγωγής, το οποίο αποτελεί μία εξαιρετική βάση, αλλά και χάρη στις προσπάθειες όλων όσων απαρτίζουν την ομάδα, από τα αδέλφια Guareschi μέχρι τους αναβάτες μας.”

Vittoriano Guareschi - Project Leader: “Η εξέλιξη του Tuareg είναι διαρκής και αυτή τη φορά θα γίνει σε υψηλό επίπεδο εξοπλισμού. Το Transanatolia Rally είναι ένας πολύ σημαντικός σταθμός, για διάφορους λόγους. Θα αναμετρηθούμε με τους αντιπάλους μας για να δούμε πόσο ανταγωνιστικοί είμαστε, ενώ είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι θα καλύψουμε τόσα πολλά χιλιόμετρα και θα συγκεντρώσουμε τόσα δεδομένα, προκειμένου να δούμε ποια σημεία χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση. Και οι δύο αναβάτες, Jacopo και Francesco, θα έχουν διαθέσιμη την τελευταία έκδοση της μοτοσυκλέτας, η οποία έχει δεχθεί πολλές αναβαθμίσεις σε πλαίσιο και κινητήρα. Από την στιγμή που μιλάμε για αγώνα, η αναμέτρηση με τους αντιπάλους μας είναι σίγουρα σημαντική, αλλά προτεραιότητά μας παραμένει η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας στο συντομότερο δυνατό χρονικό περιθώριο.”
Aprilia Tuareg 660 - Transanatolia 2023

Jacopo Cerutti: “Το Transanatolia Rally θα αποτελέσει σημαντικό πεδίο εξέλιξης, καθώς θα αντιμετωπίσουμε συνθήκες που είναι πιο κοντά στους αγώνες στην Αφρική από κάποιες απόψεις, σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει στο ιταλικό Motorally. Θα υπάρχουν πολλοί δυνατοί αντίπαλοι στην σχάρα εκκίνησης, οπότε θα έχουμε επίσης την ευκαιρία να συγκριθούμε με αυτούς προκειμένου να αξιολογήσουμε το δικό μας επίπεδο ανταγωνισμού. Στόχος είναι να δώσουμε μία ικανή μάχη με τα υπόλοιπα δικύλινδρα και - γιατί όχι- να προσπαθήσουμε ακόμα και να ηγηθούμε σε κάποια κομμάτια, αν και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το project μας είναι ακόμα αρκετά νέο. Οι δοκιμές που έχουμε κάνει μέχρι τώρα με την μοτοσυκλέτα έχουν πάει καλά, αλλά η συμμετοχή μας στην Τουρκία θα μας επιτρέψει να διεξάγουμε αποτελεσματικότερες δοκιμές για να βελτιωθούμε περισσότερο.”
Francesco Montanari: “Το Transanatolia θα είναι το πρώτο μου διεθνές Rally και πηγαίνω εκεί γνωρίζοντας καλά ότι θα είναι μία σπουδαία εμπειρία για εμένα. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσω τον ρυθμό ενός αγώνα με μεγαλύτερα σκέλη από αυτά που έχω συνηθίσει. Τους τελευταίους μήνες προσπάθησα να προετοιμαστώ σωματικά όσο καλύτερα μπορούσα και είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει το γεγονός πως έχω δίπλα μου έναν έμπειρο ομόσταυλο όπως ο Jacopo. Είμαι ενθουσιασμένος. Στις δοκιμές, είχα εξαιρετική αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα. Βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο για την Αφρική και ανυπομονώ να συνεχίσουμε το έργο μας στην Τουρκία.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph και Carmichael "τέρμα γκάζι" με τη νέα MX 250cc (Video)​

Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση​



Η Triumph Motorcycles κυκλοφόρησε τo τελευταίo video της σειράς «Vision to Reality», στο οποίο ο Ricky Carmichael εκτελεί την τελευταία δοκιμή της νέας μοτοσυκλέτας motocross 250κ.εκ. της Triumph

Ο Ricky συνοδεύεται από τον εντυπωσιακό ερασιτέχνη αναβάτη motocross Evan Ferry, ο οποίος έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα δοκιμών της νέας μοτοσυκλέτας μαζί με πολλούς επαγγελματίες, καθώς η μοτοσυκλέτα έφτασε στο τελικό στάδιο εξέλιξης.
Στο τελευταίο video, ο Ricky Carmichael είπε: «Το πλαίσιο είναι πραγματικά καλό, είναι εξαιρετικά ευκίνητο, είναι βελούδινο. Όταν βλέπεις μια γραμμή, μπουμ, μπορείς να το κάνεις».
Ο Evan Ferry πρόσθεσε: «Ανακάλυψαν κάτι ιδιαίτερο με το πλαίσιο. Δεν νομίζω ότι έχω νιώσει ποτέ κάτι τέτοιο».


Τα video κυκλοφόρησαν από την Triumph εν όψει της αποκάλυψης της νέας μοτοσυκλέτας 250 κυβικών και πηγαίνουν στα παρασκήνια για να συναντήσουν την ομάδα, να μοιραστούν λεπτομέρειες για το ολοκαίνουργιο πλαίσιο και τον κινητήρα από αλουμίνιο και να παρακολουθήσουν την τελική δοκιμή.

Η ημερομηνία πλήρους αποκάλυψης δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 450 Rally Replica 2024: Ready to Race​

Μια «Ready to Race» μοτοσυκλέτα που θα παραχθεί σε μόλις 80 μονάδες​


Ο Kevin Benavides κέρδισε το Rally Dakar 2023 και η KTM δίνει την ευκαιρία σε λίγους και αρκετά τολμηρούς να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα που εξελίχθηκε στην έρημο

Η KTM παρουσίασε το 450 Rally Replica, μια μοτοσυκλέτα με τεχνολογία αιχμής που εξελίχθηκε στις σκληροτράχηλες διαδρομές του θρυλικού Rally Dakar, εκεί όπου οι Αυστριακοί αποτελούν σημείο αναφοράς. Ιδανική για τους ιδιώτες αγωνιζόμενους που θα την επιλέξουν καθώς έχει εξελιχθεί με βάση το feedback που έδωσαν στους μηχανικούς της εταιρείας οι έμπειροι οδηγοί της μάρκας.
MY24 KTM 450 RALLY REPLICA 3

Η KTM 450 Rally Replica 2024 εφοδιάζεται με την προηγμένη και φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση WP XACT PRO που προσφέρει στον αναβάτη κορυφαία αίσθηση, υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και σταθερή απόδοση.

Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 449.3 κ. εκ. συνδυάζεται με το νέο σύστημα εξάτμισης της Akrapovič που συνδράμει στη μείωση του βάρους και την συγκέντρωση μαζών.

Ο ψεκασμός της Keihin και η αναβαθμισμένη ECU με τις νέες χαρτογραφήσεις βελτιώνουν την κατανομή ισχύος, ενώ η μετάδοση της Pankl Racing Systems είναι ίδιου τύπου με αυτή που χρησιμοποιούν τα αγωνιστικά της Red Bull KTM Factory Racing.
MY24 KTM 450 RALLY REPLICA 6

Το αυτό ισχύει τόσο για το πλαίσιο χωροδικτύωμα που είναι κατασκευασμένο από κράμα χρωμίου μολυβδαινίου, όσο και για το αλουμινένιο ψαλίδι.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στην εργονομία με επίκεντρο τη νέα σέλα με την αντιολισθητική επένδυση που προσφέρει άνεση ειδικά όταν ο οδηγός καλείται να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις μεγάλων ειδικών διαδρομών.

Ως γνήσιο «καθαρόαιμο», εξοπλίζεται με δύο ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 33 λίτρων, με το δεύτερο να βρίσκεται στο πίσω μέρος και να παίζει το ρόλο του υποπλαίσιου.

Η KTM 450 Rally Replica 2024 θα παραχθεί σε μόλις 80 μονάδες αντίτυπα. Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για την τιμή διάθεσής της.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βάθρο για την Aprilia Tuareg 660 στο TransAnatolia Rally​

04_Montanari.jpg05_Montanari.jpg

Στον παρθενικό διεθνή αγώνα της η Tuareg ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου με τον Jacopo Cerutti.
Η Aprilia έχει ξεκινήσει να ξεδιπλώνει το πρόγραμμα Back to Africa που αποσκοπεί στο να εξελίξει τη νέα της μεσαίου κυβισμού adventure μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστικό επίπεδο για τους αγώνες ράλι.
Η συμμετοχή στον τουρκικό αγώνα TransAnatolia Rally ήταν η πρώτη συμμετοχή σε διεθνή αγώνα και το πρώτο βήμα του προγράμματος Back to Africa, όπου με μια ομάδα δύο αναβατών θέλει να συγκεντρώσει εμπειρίες και αγωνιστική τεχνογνωσία, εξελίσσοντας την Tuareg σε απόδοση και αξιοπιστία.
02 Cerutti

Βάσει του τελικού αποτελέσματος, μπορούμε να πούμε πως το τουρκικό ράλι ξεπέρασε τις προσδοκίες των Ιταλών, καθώς ο Cerruti κατέκτησε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη πίσω από τις δύο Yamaha Tenere 700 Pol Tarres και Alessandro Botturi, αλλά και μπροστά από τη συνήθη "θάλασσα" καθαρόαιμων 450 που συνήθως κατακλύζουν τους αγώνες Cross-Country Rally σε όλα τα επίπεδα, από το ερασιτεχνικό ως το κορυφαίο επαγγελματικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Κερδίζοντας και τις δύο ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας του αγώνα, ο Cerutti εξασφάλισε τη θέση του στο βάθρο της γενικής κατάταξης, εκπροσωπώντας - όπως και οι αναβάτες των Tenere - την κατηγορία Β2 με μοτοσυκλέτες δικύλινδρες κυβισμού 650-1300 cc.
03 Cerutti Montanari

Εξίσου θετική ήταν και η επίδοση του δεύτερου αναβάτη της Aprilia, Francesco Montanari, που κατέλαβε την όγδοη θέση στη γενική κατάταξη.
Ο Jacopo Cerutti δήλωσε σχετικά μετά την απονομή του αγώνα: "Ήταν μια υπέροχη μέρα με νίκη και στις δύο ειδικές, αλλά και στο σύνολο της ημέρας. Γενικά στη διάρκεια του TransAnatolia Rally το διασκέδασα πολύ, πιέζοντας διαρκώς την Tuareg. Το να τερματίσω τρίτος στη γενική κατάταξη συνιστά ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για την Tuareg και μεγάλη ικανοποίηση που μοιραζόμαστε με την Aprilia Racing και τη GCorse. Ωστόσο ο δρόμος της εξέλιξης για τη μοτοσυκλέτα μας δε σταματά εδώ, έχουμε το επόμενο ραντεβού τον Οκτώβριο στη Σαρδηνία, όπου θα παλέψουμε για τον τίτλο στο ιταλικό πρωτάθλημα Motorally."
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό είναι το Triumph TF250X (Video)​

Επίσημη παρουσίαση στις 28 Νοεμβρίου​


Στα χέρια του Ricky Carmichael η πρώτη μοτοσυκλέτα MX στην ιστορία της Triumph έκανε την εμφάνισή της στον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supercross
Ετοιμοπόλεμη παρουσιάστηκε η TF250X στο φυσικό της περιβάλλον. Σε μια πίστα supercross μπροστά σε χιλιάδες θεατές η MX της βρετανικής εταιρείας έδειξε έτοιμη να στηθεί στην σχάρα εκκίνηση στη κατηγορία MX2 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motocross. Το 2024, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η Triumph θα παραταχθεί με εργοστασιακή ομάδα στο MXGP.
triumph tfx250 7

Η μοτοσυκλέτα έκανε μερικούς γύρους επίδειξης με αναβάτες τον καλύτερο όλων των εποχών στο MX, Ricky Carmichael και τον Jeff Stanton. Η ονομασία του μοντέλου αναγραφόταν στα πίσω πλαϊνά πλαστικά της μοτοσυκλέτα. Στις φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα πως θα είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς (traction control, launch control, quick shifter και προγράμματα οδήγησης).

Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι της KYB, τα φρένα προέρχονται από την Brembo.
Όλες οι λεπτομέρειες για την πρώτη MX της Triumph θα γίνουν γνωστές κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης στις 28 Νοεμβρίου.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki 50th Anniversary Edition – KX όπως την δεκαετία του 90​

Επετειακές εκδόσεις για τα 50 χρόνια των MX μοτοσυκλετών​


To 1973 το εργοστάσιο του Akashi έβγαλε στην παραγωγή το πρώτο ΚΧ και στην επέτειο των 50 χρόνων επέλεξε να παρουσιάσει τα KX 450 και KX 250 στα χρώματα των μοντέλων της δεκαετίας του 90

Οι διαφορές με τα μοντέλα του 2024 έγκειται μόνο στα αυτοκόλλητα των πλαϊνών πλαστικών που φέρουν το μωβ-ροζ λογότυπο των ΚΧ των 90s σε μπλε φόντο.
kawasaki kx 50th anniversary 2

Για να τονίσει την νοσταλγική αύρα των μοτοσυκλετών τα number plate είναι λευκά όπως τότε και η σέλα μπλε. Τα προστατευτικά του πιρουνιού είναι λευκά, όπως και το κάλυμμα του πίσω δισκόφρενου. Τα στεφάνια και οι τιμονόπλακες είναι ασημί αντί για μαύρα.
kawasaki kx 50th anniversary 6

Τέλος στο ψαλίδι της μοτοσυκλέτας υπάρχει αυτοκόλλητο που αναγράφει «Uni-Track», με την γνώριμη γραμματοσειρά που είχε χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα της δεκαετίας του 90.
kawasaki kx 50th anniversary 10

Τα επετειακά μοντέλα KX 450 50th Anniversary Edition και KX 250 50th Anniversary Edition αποτελούν μέρος της γκάμας 2024.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove Rally 450 2024 - Τον Δεκέμβριο στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες​

1301b95d9f8b8645bd5820c73731320c_XL.jpg

Θα λάβει τέλος η αναμονή σχεδόν ενός έτους, για την έλευση των μοντέλων της Kove στην Ελλάδα; Έτσι φαίνεται, ενώ μαθαίνουμε περισσότερα νέα για το 450 Rally.

Όταν η Kove παρουσίασε την γκάμα των μοντέλων της, στην περσινή EICMA, κυριολεκτικά σόκαρε το παγκόσμιο κοινό με μοτοσυκλέτες όπως η 800X Adventure και η 450 Rally. Μάλιστα, σε άλλες χώρες η διάθεση των μοντέλων της Kove ξεκίνησε κανονικά, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα, παρά την πολύ έντονη κινητικότητα ειδήσεων που επικράτησε πέρσι.

Το 450 Rally είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Kove στις αγορές του εξωτερικού και δεν μας κάνει εντύπωση: Μία enduro/offorad μοτοσυκλέτα σε μεσαίο κυβισμό, χωρίς να είναι «καθαρή» Enduro, με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά ούτε και υπερβολικά μεγάλη/βαριά. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το μοντέλο πιθανόν θα αναγκαστεί να μην αποδίδει όλη την ισχύ που μπορεί, ώστε να συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων της Ευρώπης. Ήτοι, από τα 52-54 άλογα που το μοντέλο είναι ικανό να αποδώσει, θα πάμε περίπου στα 43-45.

Τα νέα μένουν να επιβεβαιωθούν και επίσημα, ωστόσο, καθώς παρά το ότι τα Kove δεν έρχονται επίσημα στην Ελλάδα, μάθαμε πληροφορίες επί τούτου: Πιο συγκεκριμένα, εντός του Δεκεμβρίου αναμένεται το Kove Rally 450 και στην χώρα μας. Περισσότερα, σχετικά με την επίσημη ανακοίνωση του αντιπροσώπου, αλλά και τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή του 450 Rally, αναμένονται.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rieju MR 6Days Argentina – Ακόμα μία ειδική έκδοση εν όψει Six Days​

rieju_mr_6days_argentina_2.jpg

Με τα χρώματα και τον «ήλιο» της σημαίας της Αργεντινής να την κοσμούν περήφανα και δίχρονο κινητήρα, για τους νοσταλγούς της «λαδίλας».

Εν όψει του αγώνα Six Days 2023, που θα γίνει στο San Juan της Αργεντινής, η Rieju παρουσίασε το νέο MR 6Days Argentina special edition. Η Rieju συνεχίζει, έτσι, την παράδοση της να υποστηρίζει το Six Days γεγονός, αλλά και προσφέρει την δυνατότητα ενοικίασης μοτοσυκλετών για τον αγώνα του Six Days.

Το μοντέλο θα είναι μια περιορισμένη έκδοση, με τα χρώματα της Αργεντινής να το κοσμούν (λευκό και γαλάζιο), όπως επίσης και τον χαρακτηριστική ήλιο της σημαίας της χώρας, στα πίσω πλαστικά, ενώ τεχνικά βασίζεται στην MR Pro 2024. Πέρα από την εμφάνιση, το μοντέλο θα φέρει εξάτμιση τιτανίου FMF Powercore 2.1, κάλυμμα στροφαλοθαλάμου Crosspro, κολάρα σιλικόνης σε μπλε χρώμα, φίλτρο αέρα FunnelWeb, βαλβίδες Reed της VForce, καρμπυρατέρ Keihin PWK 38mm, ζάντες της Excel, ανάρτηση ΚΥΒ και ελαστικά Michelin Enduro Medium.

Θα γίνει διαθέσιμο σε εκδόσεις 250 και 300 κυβικών, με δίχρονους κινητήρες και στις δύο περιπτώσεις.

Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί πληροφορίες για την τιμή και την διαθεσιμότητα του μοντέλου.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

AJP SPR 250 Enduro: Στην Ελλάδα με τιμή 6.990€​

Twist and Explore​


Βιώστε την μοναδική εμπειρία της εξερεύνησης με την SPR 250 Enduro
Το εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο, ο αξιόπιστος κινητήρας 249cc και η εξελιγμένη ανάρτηση, παρέχουν μοναδική αίσθηση σε όλα τα τερέν!
Η πλήρως ρυθμιζόμενη ZF Sachs® ανάρτηση βελτιώνει την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση, δίνοντάς σας την ελευθερία να επιλέξετε οποιαδήποτε διαδρομή χωρίς περιορισμούς.
ajp spr 250 enduro 6

Τον φιλικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας συμπληρώνει ο ροπάτος και ιδιαίτερα αξιόπιστος κινητήρας, με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης!
Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 249cc SOHC, με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ATHENA GET® Injection System Ø34mm και μίζα, εγγυάται ότι θα απολαύσετε κάθε διαδρομή με την SPR 250, είτε κινείστε στον αστικό ιστό, είτε οδηγείτε σε χωμάτινο τερέν!

Η μονάδα ECU της Athena® προσφέρει ακρίβεια στον έλεγχο του γκαζιού και θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε εύκολα κάθε εμπόδιο που θα βρείτε στο δρόμο σας.
ajp spr 250 enduro 8

Το ελαφρύ πλαίσιο, που είναι κατασκευασμένο με το υβριδικό σύστημα χάλυβα-αλουμινίου της AJP, προσφέρει φιλικότητα και ευελιξία σε όλα τα επίπεδα οδήγησης.

Η ανάρτηση ZF Sachs® που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό της SPR250, εξασφαλίζει εξαιρετική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ακόμα και σε πολύ απαιτητικές συνθήκες Off Road οδήγησης.

Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Ø48mm εμπρός με διαδρομή 300mm.
Υψηλών προδιαγραφών πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω - ZF SACHS® progressive system - με μοχλικό και διαδρομή 300 mm.
ajp spr 250 enduro 4

Τα φρένα της Brembo® εμπρός και πίσω ολοκληρώνουν την μοναδική SPR 250 Enduro, που σας περιμένει για να απολαύσετε μοναδικές διαδρομές.

Κατασκευασμένη στην !!!Πορτογαλία!!! και τιμή €6.990,- σε περιμένει να την δεις από κοντά στο Central Store, έξοδος 7 της Αττικής Οδού, στην Λεωφόρο Φιλαδελφείας 161.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΛΕ.Μ.Μ. - Έρχεται η 10η Συνάντηση Βετεράνων Enduro​

6b8a154252776bb91f46007348b97f4b_XL.jpg

Μετά την επιτυχή περσινή συνάντηση, οι βετεράνοι του enduro ετοιμάζονται και για το 2023.

Για την ακρίβεια, η ανακοίνωση της Λέσχης Μοτοσυκλέτας Μεγάρων αναφέρει τα εξής:
Η ΛΕ.Μ.Μ. - Entouring Moto Club , σας καλωσορίζει στην 10η συνάντηση βετεράνων enduro, την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023...στην γνωστή τοποθεσία, στο εκκλησάκι του Αη Σαράντη.

Η καθιερωμένη πλέον, γιορτή τού enduro, θα αποτελέσει για άλλη μία φορά, τόπο συνάντησης παλιών καί νέων φίλων, της οδήγησης enduro... σημείο διασκέδασης, συζήτησης, καθώς και ευκαιρία για μία αυθημερόν βόλτα στην περιοχή της Μεγαρίδος.
Θα υπάρχει σηματοδοτημένη enduro διαδρομή τουλάχιστον 45km μέτριας δυσκολίας και μετά το πέρας της , για όποιον επιθυμεί με επιπλέον μικρο κόστος μερίδα φαγητού.

Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν οι γεννηθείς έως του 1983 .
Ωρα εκκίνησης είναι 10:00 πμ

Το κόστος συμμετοχής καθορίζεται στα 20,00€ ευρώ, ενώ για το φαγητό 10,00€ το άτομο.
Απαραίτητες προϋποθέσεις, ο κατάλληλος εξοπλισμός, η συμπλήρωση υπεύθυνης δήλωσης με επίδειξη ταυτότητας , η κατοχή διπλώματος μοτοσυκλέτας και φυσικά η κάλή διάθεση!

Η λέσχη μας, σάς περιμένει, για μία ακόμα όμορφη συνάντηση.
Για πληροφορίες :
6977837790 (Νίκος)
6971739565 (Γιάννης)
6937440784 (Κώστας)
Για χορηγίες:
6945387792 (Χρήστος)

Με εκτίμηση.
Εκ της ΛΕ.Μ.Μ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM – Νέες προδιαγραφές ασφάλειας και για τα Off-Road κράνη​

bcdfb4b9896274dd62b7fe65b3ed30ad_XL.jpg

Ανακοινώθηκε η υιοθέτηση νέων προδιαγραφών και στα κράνη Off-Road – Θα ξεπερνούν όλες τις υπάρχουσες, ακόμα και την νέα ECE R 22.06

Έναν χρόνο μετά την παρουσίαση του 2ου επιπέδου των προδιαγραφών ασφαλείας κρανών της FIM, με το όνομα FRHPhe-02, η ομοσπονδία ανακοίνωσε ότι πλέον θα πιστοποιούνται και κράνη τύπου Off-Road, από αυτές. Με την πρωτοβουλία αυτή, γίνεται «ένα σημαντικό βήμα για την ασφάλεια σε επίπεδα Motocross, Enduro, Speedway και Cross-Country, με την πρώτη προδιαγραφή FIM κατάλληλη για όλα τα πρωταθλήματα εκτός δρόμου της FIM», όπως αναφέρει κατά λέξη η ομοσπονδία.

Με αυτό τον τρόπο, πέρα από την σαφή πιστοποίηση της ικανότητας προστασίας τους, όσα κράνη Off-Road έχουν πιστοποίηση FIM, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε αγώνες υπό την αιγίδα της FIM.

Σύμφωνα με την ίδια την FIM, οι νέες προδιαγραφές FRHPhe-02 αποσκοπούν στην αύξηση της παρεχόμενης προστασίας προς τον αναβάτη, για όλα τα περιβάλλοντα χρήσης, με στόχο να ξεπερνά όλα τα παρεχόμενα επίπεδα προστασίας που υπάρχουν στις εκάστοτε αγορές, αλλά και να είναι βελτιωμένες ως προς τις πρώτες FRHPhe-01. Για να γίνει αυτό, οι διαδικασίες πιστοποίησης και οι μετρήσεις έχουν αναθεωρηθεί σημαντικά. Παράλληλα, στην διαδικασία έχει προστεθεί δοκιμή των ταχέως αφαιρούμενων πλαϊνών μαξιλαριών, για όπου προβλέπονται, αλλά και η εισαγωγή ενός «Κριτηρίου Κατάγματος στο Κρανίο» (SFC).

Σύμφωνα με την ομοσπονδία, το νέο στάνταρντ προδιαγραφών θα είναι «ισχυρά συνιστώμενο» για τα πρωταθλήματα από το 2025, ενώ θα γίνει υποχρεωτικό για το 2026.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson Pan America 1250: Θα τρέξει σε ράλι ερήμου 6.000 km!​



Μια Χάρλεϊ σε αφρικανικά χώματα

Τρόπους για να προωθήσει και να ανανεώσει το όνομα και το image της ψάχνει η Harley-Davidson μετά τη μείωση των πωλήσεων που έχει δεχθεί τα τελευταία χρόνια – κι έτσι θα λάβει μέρος με την Harley-Davidson Pan America 1250 σε αγώνα ερήμου διάρκειας 6.000 km, στην Αφρική.

Η 15η διοργάνωση του Africa Eco Race θα ξεκινήσει από το Μονακό το Σάββατο 30 Δεκεμβρίου και μια κατάλληλα προετοιμασμένη Harley-Davidson Pan America 1250 θα αγωνιστεί με αναβάτη τον Joan Pedrero.

Η Harley-Davidson ανακοίνωσε πρόσφατα μια στρατηγική συνεργασία με τον πρώην αγωνιζόμενο του Dakar, θέτοντας έτσι έναν φιλόδοξο στόχο διαφημιστικής προώθησης.

Η επιλογή της μοτοσυκλέτας για αυτό το εγχείρημα δεν είναι τυχαία: είναι μια ειδικά προετοιμασμένη Harley-Davidson Pan America 1250, μια μοτοσυκλέτα που αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό κεφάλαιο για την αμερικάνικη εταιρία.

Ο Africa Eco Race, τώρα στη 15η έκδοσή του, θα ξεκινήσει από το Μονακό παραμονή της πρωτοχρονιάς και θα ολοκληρωθεί στην πόλη του Ντακάρ το Σάββατο 14 Ιανουαρίου. Είναι ένα γεγονός που δοκιμάζει τις αντοχές οδηγών και μηχανών μέσα από μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή, διασχίζοντας διαφορετικά τοπία και εδάφη.

Η μοτοσυκλέτα έχει εξελιχθεί και βελτιωθεί σε διάφορους τομείς σε συνεργασία με τον Joan Pedrero.

Ο 45χρονος Πορτογάλος δεν είναι άγνωστος σε αυτού του είδους τους αγώνες, ενώ η εμπειρία του με το Pan America 1250 χρονολογείται από την κυκλοφορία του μοντέλου το 2021. Έκτοτε, ο Pedrero έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένου και του ισπανικού Baja Aragón España.

Η συνεργασία τoυ με την αμερικανική εταιρία ήταν θεμελιώδης για την εξέλιξη και τη βελτίωση της μοτοσυκλέτας, με ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα όπως ενίσχυση του πλαισίου, η χαρτογράφηση του κινητήρα και η βελτιστοποίηση των αναρτήσεων για τη διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης σε ακραίες συνθήκες.

Ο Kolja Rebstock, Αντιπρόεδρος της Harley-Davidson για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, υπογράμμισε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας: «Η περιπέτεια και οι επιδόσεις βρίσκονται στο επίκεντρο του ονόματός μας και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αποδείξουμε τις επιδόσεις της Pan America 1250 από τη συμμετοχή σε αυτόν τον αφρικάνικο αγώνα».

Αυτή η δήλωση αντικατοπτρίζει και την αποφασιστικότητα του Αμερικανού κατασκευαστή να εγκαθιδρυθεί ως βασικός παίκτης και στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών, μια αναπτυσσόμενη κατηγορία με μεγάλο ενδιαφέρον για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Desmo450 MΧ – Αυτή είναι η motocross του Borgo Panigale​

Έτοιμη για αγώνες​

Νέα εποχή για την Ducati και το αγωνιστικό της τμήμα. Οι "κόκκινοι" παρουσιάσαν της Desmo450 MX και δηλώνουν έτοιμοι να πρωταγωνιστήσουν και στους off road αγώνες

Αφού η Ducati ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο την είσοδό της στο motocross με μια γκάμα μοντέλων που θα είναι διαθέσιμα στην αγορά τα επόμενα χρόνια, η Ducati Corse Off-Road, παρουσίασε τα δύο πρωτότυπα που θα χρησιμοποιηθούν από τον Antonio Cairoli και τον Alessandro Lupino το 2024, στη Madonna di Campiglio κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Campioni in Pista.
Tony Cairoli Alessandro Lupino 2 UC593823 High

Desmo450 MX, αυτό είναι το όνομα του νέου μοντέλου, παρουσιάστηκε στη σκηνή του PalaCampiglio με την ομάδα Ducati Corse R&D - Factory MX που θα αγωνιστεί φέτος στο ιταλικό πρωτάθλημα Motocross Pro - Prestige MX1. Ο στόχος αυτής της πρώτης σεζόν αγώνων είναι κυρίως η απόκτηση δεδομένων και πληροφοριών σε αγωνιστικό περιβάλλον που θα συμβάλουν στην εξέλιξη του Desmo450 MX που θα βγει στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Ο Alessandro Lupino θα πάρει μέρος σε όλους τους γύρους του ιταλικού πρωταθλήματος, Μαζί με τον Toni Cairoli θα ακολουθήσουν στις δοκιμές της μοτοσυκλέτας.
Desmo450 MX 4 UC593317 High

Το αγωνιστικό ντεμπούτο του Ducati Desmo450 MX έχει προγραμματιστεί για τις 16 και 17 Μαρτίου στη Μάντοβα για τον πρώτο γύρο του ιταλικού πρωταθλήματος Motocross Pro Prestige MX1.

Claudio Domenicali (CEO Ducati Motor Holding)
«Είναι μεγάλη χαρά να ξεκινάμε μια ακόμη αγωνιστική σεζόν της Ducati στη Madonna di Campiglio, μια τοποθεσία που εκφράζει τέλεια τις αξίες του «Made in Italy» του οποίου είμαστε περήφανοι πρεσβευτές και που πέρυσι αποτέλεσε την αφετηρία μιας αξέχαστης σεζόν. Η διαδρομή που μας οδήγησε να είμαστε οι καλύτεροι στον κόσμο στους αγώνες αποτελείται αναμφισβήτητα από τη σκληρή καθημερινή δουλειά αυτών των χρόνων, αλλά και από την ικανότητά μας να δουλεύουμε ως ομάδα και να διασκεδάζουμε ενώ καταβάλλουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια σε αυτό που κάνουμε.

Ένα από τα ισχυρά στοιχεία της εταιρείας μας μας είναι η ικανότητα δημιουργίας ενός συστήματος και σήμερα το αποδεικνύουμε παρουσιάζοντας από κοινού τις επίσημες ομάδες για την αγωνιστική σεζόν 2024: την ομάδα Ducati Lenovo (MotoGP), την Aruba.it – Racing Ducati Team (WorldSBK) και την Ducati Corse - Factory MX.

Το να βλέπω τις τρεις μοτοσυκλέτες την μία δίπλα στην άλλη ήταν μεγάλη συγκίνηση για μένα γιατί, αν και διαφορετικά μεταξύ τους, αποτελούν μέρος ενός και μόνο project. Αυτό υπογραμμίζεται από το βασικό χρώμα των μοτοσυκλετών, το Ducati Red, και από μια εντελώς νέα σχεδιαστική ταυτότητα που θυμίζει την καμπύλη που υπάρχει στο λογότυπο της Ducati, εμπνευσμένη από το πιο συναρπαστικό κομμάτι της οδήγησης μιας μοτοσυκλέτας. Την στροφή. Ταυτόχρονα, αυτές οι μοτοσυκλέτες αποτελούν και έκφραση της διαδρομής που έχει διανύσει η Ducati τα τελευταία χρόνια, επενδύοντας στο μέλλον της.

Η είσοδος στο motocross είναι στην πραγματικότητα το ξεκάθαρο παράδειγμα ότι η θέλησή μας για βελτίωση και η επιθυμία μας για νίκη δεν έχουν όρια. Σε αυτές τις δύο μέρες θα έχουμε την ευκαιρία να δώσουμε τη σωστή ενέργεια για μια σεζόν που υπόσχεται να είναι γεμάτη προκλήσεις, στην οποία θα προσπαθήσουμε να επιβεβαιώσουμε την κυριαρχία μας στα παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας και να επιδείξουμε τις δυνατότητές μας στους off road αγώνες. Οι προκλήσεις πάντα μας ενθάρρυναν να αναδείξουμε το καλύτερο και νιώθουμε απολύτως έτοιμοι».
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.279
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.....Ίσως, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το πλαίσιο το οποίο ακολουθεί τα πρότυπα της Honda καθώς είναι αλουμινένιο περιμετρικό. Επίσης, ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Ducati επέλεξε να χρησιμοποιήσει αναρτήσεις της Showa και όχι της Ohlins, όπως κάνει σε όλα τα αγωνιστικά της τμήματα.....

Ειναι αλητες ... οι γερμανοι ...! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VIDEO – Σου δίνουν motocross των 20.000 δολαρίων, μπορείς να νικήσεις έναν αθλητή;​

Και μάλιστα, αν ο αθλητής έχει... πολύ φθηνότερη μοτοσυκλέτα και ξεκινάει 15 δευτερόλεπτα μετά από εσένα!

Στα παραπάνω ερωτήματα φαίνεται ότι έψαχναν απαντήσεις, ο Sean Smith και οι άνθρωποι του καναλιού 999lazer, στο Youtube, για αυτό και οργάνωσαν... έναν αγώνα. Ο Smith, ερασιτέχνης του Motocross, οδήγησε μία τροποποιημένη Yamaha YZ500, της οποίας το συνολικό κόστος αγγίζει τις 20.000 δολάρια! Απέναντι του, τέθηκε ο Ed Bradley, επαγγελματίας οδηγός αγώνων, με μία μοτοσυκλέτα... στο ένα δέκατο της τιμής:

Μία KTM 250 SX-F του 2009 πιθανώς με... λιγότερο από τα μισά άλογα και τιμή περίπου 2.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα... δείτε το μόνοι σας στο βίντεο που ακολουθεί.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Pol Tarrés έγραψε δύο παγκόσμια ρεκόρ οδήγησης σε υψόμετρο με τη Yamaha​





Δύο χρόνια μετά το παγκόσμιο ρεκόρ που έθεσε οδηγώντας τη Yamaha Ténéré 700 σε μεγάλο υψόμετρο, ο Pol Tarrés επέστρεψε στη Χιλή για να ανεβάσει τον πήχη ακόμη ψηλότερα με δύο νέα ρεκόρ.

Φτάνοντας στο απίστευτο υψόμετρο των 6,677 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας με την Ténéré 700 World Raid GYTR ο Tarrés έγραψε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ οδήγησης δικύλινδρης μοτοσυκλέτας σε μεγάλο υψόμετρο. Στη διάρκεια των αναγνωριστικών προσπαθειών που προηγήθηκαν του ρεκόρ, ωστόσο, ο Tarrés κατάφερε επίσης μιαν ακόμη κορυφαία επίδοση για μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες, φτάνοντας ως τα 6,756 μέτρα με την cross-country Yamaha YZ450FX.

Όντας επίσημος πρεσβευτής της Yamaha Ténéré, ο Tarrés ήταν αποφασισμένος να θέσει ένα νέο ρεκόρ υψόμετρου με τη 700 World Raid και η επίτευξη δύο κορυφαίων επιδόσεων επιβεβαιώθηκε από δύο συσκευές GPS και επαληθεύτηκε από τρεις οδηγούς-συνοδούς ως ορίζουν οι κανονισμού των παγκοσμίων ρεκόρ. Η επίσημη επιβεβαίωση αναμένεται να πάρει μερικές ακόμη εβδομάδες.

Η ομάδα αποτελείτο από τους Pol Tarrés, Javi Echevarria (project manager), Miguel Echevarria και Joan Espasa (κινηματογραφικό συνεργείο), Ahikar Azcona (πρεσβευτής Yamaha και ομάδα υποστήριξης), καθώς και τους ορειβάτες οδηγούς Gerardo Bauty, Cristian Órdenes, Thomas Caballero και Juan León, ενώ την υποστήριξη των Yamaha Motor Europe και Yamaha Motor Chile εκπροσώπησε με την παρουσία του ο Marc Bourgeois.
“Η προετοιμασία για τη δοκιμασία αυτή ήταν δύσκολη, πολλοί είπαν πως είναι ακατόρθωτη," δήλωσε σχετικά ο Javi Echevarria. “Εμείς όμως ως ομάδα γνωρίζουμε ακριβώς πως αυτή η δυσκολία είναι ο κίνητρο του Pol, να κάνει αυτό που κανείς δε θεωρεί εφικτό. Ήταν μια ομαδική προσπάθεια και δε θα ήταν εφικτή χωρίς τη συνδρομή όλων.”

Ο στόχος ήταν η ανάβαση στο ψηλότερο ηφαίστειο του κόσμου, Ojos del Salado, το οποίο αποτελεί τη δεύτερη ψηλότερη κορυφή των Άνδεων και την ψηλότερη της Χιλής. Αρκετοί άλλοι αθλητές προσπάθησαν να κατακτήσουν αυτό το μη κατοικίσιμο τοπίο με τις απότομες βραχώδεις και χιονισμένες πλαγιές, μα ουδείς ως τώρα δεν είχε καταφέρει ό,τι και ο Tarrés με τη Yamaha.

Με βάση τις πολύτιμες διδαχές της προηγούμενης προσπάθειας η ομάδα TRECE Racing Society Team πέρασε δύο εβδομάδες για εγκλιματιστεί στις Άνδεις όπου, παρά την εκπληκτική φυσική κατάσταση του Tarrés το υψόμετρο είναι τόσο μεγάλο που βάζει ανυπέρβλητα εμπόδια στους περισσότερους ανθρώπους, καθώς η επίδραση στην υγεία των μελών της ομάδας ήταν ένα διαρκές θέμα στη διάρκεια της εβδομάδας προσαρμογής.
Όταν συνήθισαν το ύψος, τα μέλη της ομάδας βάλθηκαν να βρουν τις διαδρομές που θα τους οδηγούσαν στην κορυφή με τον Tarrés και τις δύο μοτοσυκλέτες του, YZ450FX και Ténéré.

Ο καιρός έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή χρόνου για την προσπάθεια-ρεκόρ, καθώς οι προβλέψεις για πολύ ισχυρούς ανέμους τους ανάγκασε να επισπεύσουν τα σχέδιά τους και να κάνουν τις προσπάθειές τους στις 6 και 7 Μαρτίου.
Λόγω έντονης χιονόπτωσης οι διαδρομές προς τη Δυτική και Κεντρική κορυφή ήταν απροσπέλαστες, έτσι η επιλογή έγινε προς την ψηλότερη κορυφή και τον κεντρικό κρατήρα του ηφαιστείου.
Ξεκινώντας από το καταφύγιο Refugio Murray στα 4,522 μέτρα ο Tarrés και η Ténéré έφτασαν στον στόχο-ρεκόρ σε μόλις 50 λεπτά.

“Πάνω από τα 6,000 μέτρα όλα μοιάζουν να κινούνται πάρα πολύ αργά, η σωματική εξάντληση είναι απερίγραπτη και δεν υπάρχουν περιθώρια λάθους. Ακόμη και το περπάτημα είναι μια πρόκληση, πόσο μάλλον το να οδηγείς μια Ténéré σ' αυτό το ύψος,” είπε ο Tarrés.
Ένα πρόβλημα που είχε ταλανίσει την ομάδα στην προηγούμενη προσπάθεια του 2022 ήταν η κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε αυτό ύψος είναι σημαντικά μεγαλύτερη. Για την πιο πρόσφατη απόπειρα το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε με το κιτ της GYTR kit και συγκεκριμένα την κεντρική μονάδα GYTR ECU και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου, τα οποία επέτρεψαν στον Tarrés να οδηγεί περισσότερο πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό.

Τα εξαρτήματα GYTR που χρησιμοποιήθηκαν συμπεριλαμβάνουν ακόμη ανθεκτικότερους τροχούς Haan Wheels, πιρούνι KYB 48mm και αμορτισέρ Paioli, χάρη στα οποία η μοτοσυκλέτα είχε τη βέλτιστη συμπεριφορά στο απαιτητικό ηφαιστειακό τερέν.
Οι πνευματικές, σωματικές και μηχανικές προκλήσεις που αντιμετώπισε ο Tarrés και η ομάδα στην προσπάθεια αυτή δεν περιγράφονται εύκολα με λόγια. Για να διηγηθούν αυτήν την ιστορία αναλυτικά οι TRECE Racing Society και Yamaha Motor Europe συνεργάστηκαν στη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ που θα αποκαλυφθεί στα τέλη της χρονιάς, ταξιδεύοντας τους θεατές στο απίστευτο αυτό ταξίδι που ανέλαβε ο Tarrés δύο φορές, τόσο το 2022 όσο και το 2024.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

AJP - Η τιμή του ανανεωμένου PR7 650 Adventure στην Ελλάδα​

Αυξημένη τιμή μεταξύ άλλων έχει πλέον και το SPR 240 Enduro, ενώ ανακοινώθηκε και η τιμή της περιορισμένης παραγωγής έκδοσης Gold Edition
motomagAJP – Η τιμή του ανανεωμένου PR7 650 Adventure στην Ελλάδα


Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της AJP στην Ελλάδα, K-MOTORS SOUTH EAST EUROPE Α.Ε., ανακοίνωσε τον νέο τιμοκατάλογο της ισπανικής εταιρείας, με τα SPR 240 Enduro να δέχεται αύξηση τιμής, ενώ τα άλλα δύο ετοιμοπαράδοτα μοντέλα SPR 250 Enduro και PR7 650 Adventure να μένουν σταθερά.

Ειδικότερα το SPR 240 Enduro, με τον τετράχρονο αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα των 233 κυβικών, ανεβαίνει από τα 5.200€ στα 5.490€. Όπως βλέπουμε, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ένα από τα τρία που είναι αυτή την στιγμή ετοιμοπαράδοτα, με τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένων και των supermoto εκδόσεων να είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας (Κ.Π.).

Το δεύτερο ετοιμοπαράδοτο μοντέλο είναι το SPR 250 Enduro, το οποίο εξοπλίζεται με έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 249 κυβικών, με την τιμή του να παραμένει σταθερή στα 6.990€. Το τρίτο μοντέλο, ανήκει στη δημοφιλή στην χώρα μας κατηγορία των Adventure, με το ανανεωμένο PR7 650 Adventure να αποτελεί μία πιστή αντιγραφή των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών, με ισχυρό υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων.

Η τιμή του παραμένει στις 12.500€. Για την ακόμα πιο πλούσια εξοπλισμένη Gold Edition, το κόστος φτάνει τα 16.990€.

Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της AJP:
ΜοντέλοΤιμή
SPR 125 Enduro Κ.Π.4.890 €
SPR 125 Supermoto Κ.Π.4.990 €
SPR 240 Enduro5.490 €
SPR 240 Supermoto Κ.Π.5.690 €
SPR 240 Extreme Κ.Π.6.290 €
SPR 250 Enduro6.990 €
SPR 250 Supermoto Κ.Π.7.390 €
SPR 310R Enduro Κ.Π.9.500 €
SPR 310R Supermoto Κ.Π.9.750 €
SPR 510R Enduro Κ.Π.9.990 €
SPR 510R Supermoto Κ.Π.10.300 €
PR7 650 Adventure12.500 €
PR7 650 Adventure Gold Κ.Π.16.990 €
 
Top Bottom