StepaS
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.187
- Μοτοσυκλέτα
- KTM 1290 Super Adventure S
- Όνομα
- Vagelis
Επειδή στο παρελθόν έχω υπάρξει ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων στη μηχανή μου βάζω πάντοτε μόνος μου βενζίνη. Οπότε στο "καινούργιο" πρόσεξα πως υπάρχει ένα θεματάκι.
Κάθε φορά που άνοιγα να βάλω βενζίνη έβλεπα "λίγο-πολύ" αυτήν την εικόνα:
Άσπρα στίγματα μέσα στο ρεζερβουάρ τα οποία στο άγγιγμα άφηναν μια υποψία σκόνης... Ψάχνοντάς το μέσω της μαμάς αντιπροσωπίας έμαθα πως είναι ένα γνωστό θέμα στην ΚΤΜ και πως είναι σε διαδικασία που το γνωρίζουν αλλά δεν προχωράνε σε ενέργειες γιατί δεν υπάρχει καταγεγραμμένο κάποιο πρόβλημα αλλά ούτε έχει αλλάξει σαν κατασκευή και το ρεζερβουάρ έτσι ώστε να προχωρήσουν σε ανάκληση...
Υπήρχε η υποψία λοιπόν πως προέρχονται από πολυμερισμό κάποιου υλικού του ρεζερβουάρ που κάνει μάλλον κάποια χημική αντίδραση με την βενζίνη... αλλά το αφήνουμε και το παρακολουθούμε.
Οπότε μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω από εξωτερικό και τελικά το θέμα δεν είναι στο ρεζερβουάρ αλλά στην τάπα της μηχανής. Πιο συγκεκριμένα επειδή η μηχανή, οπότε και η τάπα της, είναι keyless έχει ένα "κούμπωμα" που κατά το κλείσιμο της θέλει αρκετή δύναμη για να κλείσει. Σε εκείνη τη φάση τρίβονται 2 μεταλλικές επιφάνειες που είναι από αλουμίνιο. Οπότε αυτά τα στίγματα πρέπει να είναι "σκόνη αλουμινίου". Το θεματάκι λύνεται αν πριν κλείσεις το ρεζερβουάρ σηκώνεις το "αυτάκι" του κουμπώματος (οπότε κλείνει χωρίς δύναμη), κάτι το οποίο εγώ δεν έκανα μέχρι τώρα.
Στην αναζήτησή μου αυτή προέκυψε και ένα ακόμη δεδομένο. Τα guglatech fuel filters. Για τα οποία σκοπεύω να ανοίξω νέο θέμα για τυχόν ενδιαφερόμενους... μπας και προβούμε σε ομαδική παραγγελία.
Κάθε φορά που άνοιγα να βάλω βενζίνη έβλεπα "λίγο-πολύ" αυτήν την εικόνα:
Άσπρα στίγματα μέσα στο ρεζερβουάρ τα οποία στο άγγιγμα άφηναν μια υποψία σκόνης... Ψάχνοντάς το μέσω της μαμάς αντιπροσωπίας έμαθα πως είναι ένα γνωστό θέμα στην ΚΤΜ και πως είναι σε διαδικασία που το γνωρίζουν αλλά δεν προχωράνε σε ενέργειες γιατί δεν υπάρχει καταγεγραμμένο κάποιο πρόβλημα αλλά ούτε έχει αλλάξει σαν κατασκευή και το ρεζερβουάρ έτσι ώστε να προχωρήσουν σε ανάκληση...
Υπήρχε η υποψία λοιπόν πως προέρχονται από πολυμερισμό κάποιου υλικού του ρεζερβουάρ που κάνει μάλλον κάποια χημική αντίδραση με την βενζίνη... αλλά το αφήνουμε και το παρακολουθούμε.
Οπότε μπήκα στη διαδικασία να το ψάξω από εξωτερικό και τελικά το θέμα δεν είναι στο ρεζερβουάρ αλλά στην τάπα της μηχανής. Πιο συγκεκριμένα επειδή η μηχανή, οπότε και η τάπα της, είναι keyless έχει ένα "κούμπωμα" που κατά το κλείσιμο της θέλει αρκετή δύναμη για να κλείσει. Σε εκείνη τη φάση τρίβονται 2 μεταλλικές επιφάνειες που είναι από αλουμίνιο. Οπότε αυτά τα στίγματα πρέπει να είναι "σκόνη αλουμινίου". Το θεματάκι λύνεται αν πριν κλείσεις το ρεζερβουάρ σηκώνεις το "αυτάκι" του κουμπώματος (οπότε κλείνει χωρίς δύναμη), κάτι το οποίο εγώ δεν έκανα μέχρι τώρα.
Στην αναζήτησή μου αυτή προέκυψε και ένα ακόμη δεδομένο. Τα guglatech fuel filters. Για τα οποία σκοπεύω να ανοίξω νέο θέμα για τυχόν ενδιαφερόμενους... μπας και προβούμε σε ομαδική παραγγελία.