StepaS
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.187
- Μοτοσυκλέτα
- KTM 1290 Super Adventure S
- Όνομα
- Vagelis
Το σκηνικό έχει ως εξής:
Από την πρώτη μέρα που αγόρασα το KTM μου δεν το ακούμπησε ποτέ άλλος μάστορας πέρα από τον Χ (δε λέω το όνομά του αλλά όποιος θέλει να το μάθει prive θα του το πω).
Μέχρι τα 60.000km που έχω μέχρι σήμερα πάντοτε ο ίδιος τον οποίο τον πλήρωνα και με το παραπάνω για τις εργασίες του! Αν και δε με έδιωχνε από το συνεργείο του δε με άφηνε να είμαι και παρόν ή κοντά στη μηχανή όσο τις έκανε σερβις.
Μετά από τόσα χρόνια και ακούγοντας φήμες καλές και κακές για διάφορους μάστορες αποφάσισα να πάω στον Ψ (του οποίου το όνομα θα ήθελα να το αναφέρω αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται από τους κανόνες του forum) ο οποίος τηλεφωνικά και μόνο με κέρδισε γιατί μου έκανε πολύ καλή τιμή και με διαβεβαίωσε πως θα με αφήσει να είμαι πάνω από το κεφάλι του καθόλη τη διάρκεια του service. Οπότε και πήγα στον Ψ.
Με το που έπιασε ο Ψ και ξεβίδωσε την ποδιά στο μηχανάκι αναφώνησε ένα ΩΩΩΧΧ και η καρδιά μου σφίχτηκε. Μου έδειξε αυτές τις 2 βίδες από το καπάκι του φίλτρου λαδιού.
Τα KTM (και φαντάζομαι πως όλες οι μάρκες το κάνουν αυτό) χρησιμοποιούν βίδες με ίδια κεφάλια σε όλα τα μέρη της μοτοσυκλέτας. Οι συγκεκριμένες διέφεραν όμως απ`όλες τις υπόλοιπες βίδες. Ο λόγος ήταν πως ο μάστορας από το σφίξιμο χάλασε τα πάσα πάνω στο μοτέρ και έβαλε μεγαλύτερες βίδες με ροδέλες προκειμένου να σφίξουν. Έκανε δηλαδή τη μλκια και δεν φρόντισε να τη διορθώσει! Και φυσικά ούτε με ενημέρωσε για τη μλκια του!!! που κατά τη γνώμη μου ήταν και το μεγαλύτερό του σφάλμα.
Η μία βίδα βγήκε με ελάχιστη δύναμη στο ξεβίδωμα. Η άλλη βγήκε σχεδόν τραβηχτά! Σε περίπτωση που μου έφευγε το καπάκι εν κινήσει πέρα από την όποια ζημιά θα μπορούσε να πάθει το μοτέρ τα λάδια θα άδειαζαν στο πίσω λάστιχό μου με ότι συνεπάγεται αυτό.
Αναρωτιέμαι λοιπόν για το αν πρέπει να του στείλω ένα mail για να του εξηγήσω για ποιον λόγο με έχασε από πελάτη.
Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι μου.
Από την πρώτη μέρα που αγόρασα το KTM μου δεν το ακούμπησε ποτέ άλλος μάστορας πέρα από τον Χ (δε λέω το όνομά του αλλά όποιος θέλει να το μάθει prive θα του το πω).
Μέχρι τα 60.000km που έχω μέχρι σήμερα πάντοτε ο ίδιος τον οποίο τον πλήρωνα και με το παραπάνω για τις εργασίες του! Αν και δε με έδιωχνε από το συνεργείο του δε με άφηνε να είμαι και παρόν ή κοντά στη μηχανή όσο τις έκανε σερβις.
Μετά από τόσα χρόνια και ακούγοντας φήμες καλές και κακές για διάφορους μάστορες αποφάσισα να πάω στον Ψ (του οποίου το όνομα θα ήθελα να το αναφέρω αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται από τους κανόνες του forum) ο οποίος τηλεφωνικά και μόνο με κέρδισε γιατί μου έκανε πολύ καλή τιμή και με διαβεβαίωσε πως θα με αφήσει να είμαι πάνω από το κεφάλι του καθόλη τη διάρκεια του service. Οπότε και πήγα στον Ψ.
Με το που έπιασε ο Ψ και ξεβίδωσε την ποδιά στο μηχανάκι αναφώνησε ένα ΩΩΩΧΧ και η καρδιά μου σφίχτηκε. Μου έδειξε αυτές τις 2 βίδες από το καπάκι του φίλτρου λαδιού.
Τα KTM (και φαντάζομαι πως όλες οι μάρκες το κάνουν αυτό) χρησιμοποιούν βίδες με ίδια κεφάλια σε όλα τα μέρη της μοτοσυκλέτας. Οι συγκεκριμένες διέφεραν όμως απ`όλες τις υπόλοιπες βίδες. Ο λόγος ήταν πως ο μάστορας από το σφίξιμο χάλασε τα πάσα πάνω στο μοτέρ και έβαλε μεγαλύτερες βίδες με ροδέλες προκειμένου να σφίξουν. Έκανε δηλαδή τη μλκια και δεν φρόντισε να τη διορθώσει! Και φυσικά ούτε με ενημέρωσε για τη μλκια του!!! που κατά τη γνώμη μου ήταν και το μεγαλύτερό του σφάλμα.
Η μία βίδα βγήκε με ελάχιστη δύναμη στο ξεβίδωμα. Η άλλη βγήκε σχεδόν τραβηχτά! Σε περίπτωση που μου έφευγε το καπάκι εν κινήσει πέρα από την όποια ζημιά θα μπορούσε να πάθει το μοτέρ τα λάδια θα άδειαζαν στο πίσω λάστιχό μου με ότι συνεπάγεται αυτό.
Αναρωτιέμαι λοιπόν για το αν πρέπει να του στείλω ένα mail για να του εξηγήσω για ποιον λόγο με έχασε από πελάτη.
Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι μου.