Τι θα αγοράζατε μέχρι 300-500 κυβικά για...

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.226
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Απο την στιγμή που μπαίνει στην εξίσωση το "σουπερμάρκετ" αναγκαστικά κοιτάς σε σκούτερ (δεν έχω ιδέα από αυτά)
μικρές μοτοσικλέτες δεν νομίζω ότι βολεύουν σαν μεταφορείς για ψώνια ...

Ενα μικρό (σε κυβικά) μηχανάκι για να κάψει 4 λίτρα ή ελάχιστα παραπάνω θα πρέπει να το πηγαίνεις στο όριο του με ότι αυτό συνεπάγεται ...
Μια μεγάλη (σε κυβικά) μηχανή για να κάψει 4,5 λίτρα θα πρέπει να την πηγαίνεις πολύ χαλαρά μα πάρα πολύ χαλαρά ...
ίσως να είναι προτιμότερο να πας με ποδήλατο η με τα πόδια ...

Δεν είναι τυχαίο που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αναφέρουν ότι είναι πιο διασκεδαστικό να οδηγάς ένα αργό μηχανάκι γρήγορα από ότι ένα γρήγορο μηχανάκι αργά ...

Με το Ιμπεριάλε έχω δει καταναλώσεις 2.8 λίτρα /100 χιλιόμετρα, οδηγώντας περιηγητικά και ακολουθώντας μεγαλύτερες μηχανές σε ορεινό/επαρχιακό δίκτυο και ποτέ η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 3,8 ...
Έχω κάνει με αυτό αρκετές μεγάλες βόλτες ποτέ δεν το γέμισα πριν τα 300 χλμ (έχει 12,5 λίτρα ρεζερβουάρ) και συνήθως στα 300 χλμ που ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας έχει καταναλώσει 9-10 λίτρα

Μια μικρή μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει τα πάντα με συμβιβασμούς αλλά τα κάνει όλα πολύ πιο οικονομικά ...

Με το Himalayan έχω κάνει τα πιο μακρινά ταξίδια με μια μέση κατανάλωση γύρω στα 4 λίτρα /100 χλμ

Αν αγόραζα τώρα μηχανάκι θα έπαιρνα το Royal Enfield Meteor 350 !!!
Έχει την πιο αναπαυτική σέλα που έχω κάτσει ποτέ ...
μπορείς να κάτσεις το πρωί και να κατέβεις το βράδυ ...
έχει 15 λίτρα ρεζερβουάρ και με μια κατανάλωση γύρω στα 3 λίτρα σου βγάζει και 500αρα στο νερό ...
Η τελική του είναι κοντά στα 130 με ευνοϊκές συνθήκες που σημαίνει ότι μπορείς να βγεις και εθνική το οποίο δεν θα είναι και τόσο βαρετό μιας και θα το πηγαίνεις τέρμα ...
Πάρε μια μεγάλη μηχανή και πήγαινε την με 120 για οικονομία και εκεί θα αρχίσεις να παίζεις τάβλι που αναφέρθηκε ....

Δεν υπάρχει σωστό η λάθος, ο καθένας κρίνει, αποφασίζει, αγοράζει, κυκλοφορεί σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα θέλω του ...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν είναι τυχαίο που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αναφέρουν ότι είναι πιο διασκεδαστικό να οδηγάς ένα αργό μηχανάκι γρήγορα από ότι ένα γρήγορο μηχανάκι αργά ...

Πάρε μια μεγάλη μηχανή και πήγαινε την με 120 για οικονομία και εκεί θα αρχίσεις να παίζεις τάβλι που αναφέρθηκε ....

...
abcSmileys drinking beer Emoticon
Εκει εχω καταληξει και γω
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Απο την στιγμή που μπαίνει στην εξίσωση το "σουπερμάρκετ" αναγκαστικά κοιτάς σε σκούτερ (δεν έχω ιδέα από αυτά)
μικρές μοτοσικλέτες δεν νομίζω ότι βολεύουν σαν μεταφορείς για ψώνια ...

Ενα μικρό (σε κυβικά) μηχανάκι για να κάψει 4 λίτρα ή ελάχιστα παραπάνω θα πρέπει να το πηγαίνεις στο όριο του με ότι αυτό συνεπάγεται ...
Μια μεγάλη (σε κυβικά) μηχανή για να κάψει 4,5 λίτρα θα πρέπει να την πηγαίνεις πολύ χαλαρά μα πάρα πολύ χαλαρά ...
ίσως να είναι προτιμότερο να πας με ποδήλατο η με τα πόδια ...

Δεν είναι τυχαίο που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αναφέρουν ότι είναι πιο διασκεδαστικό να οδηγάς ένα αργό μηχανάκι γρήγορα από ότι ένα γρήγορο μηχανάκι αργά ...

Με το Ιμπεριάλε έχω δει καταναλώσεις 2.8 λίτρα /100 χιλιόμετρα, οδηγώντας περιηγητικά και ακολουθώντας μεγαλύτερες μηχανές σε ορεινό/επαρχιακό δίκτυο και ποτέ η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 3,8 ...
Έχω κάνει με αυτό αρκετές μεγάλες βόλτες ποτέ δεν το γέμισα πριν τα 300 χλμ (έχει 12,5 λίτρα ρεζερβουάρ) και συνήθως στα 300 χλμ που ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας έχει καταναλώσει 9-10 λίτρα

Μια μικρή μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει τα πάντα με συμβιβασμούς αλλά τα κάνει όλα πολύ πιο οικονομικά ...

Με το Himalayan έχω κάνει τα πιο μακρινά ταξίδια με μια μέση κατανάλωση γύρω στα 4 λίτρα /100 χλμ

Αν αγόραζα τώρα μηχανάκι θα έπαιρνα το Royal Enfield Meteor 350 !!!
Έχει την πιο αναπαυτική σέλα που έχω κάτσει ποτέ ...
μπορείς να κάτσεις το πρωί και να κατέβεις το βράδυ ...
έχει 15 λίτρα ρεζερβουάρ και με μια κατανάλωση γύρω στα 3 λίτρα σου βγάζει και 500αρα στο νερό ...
Η τελική του είναι κοντά στα 130 με ευνοϊκές συνθήκες που σημαίνει ότι μπορείς να βγεις και εθνική το οποίο δεν θα είναι και τόσο βαρετό μιας και θα το πηγαίνεις τέρμα ...
Πάρε μια μεγάλη μηχανή και πήγαινε την με 120 για οικονομία και εκεί θα αρχίσεις να παίζεις τάβλι που αναφέρθηκε ....

Δεν υπάρχει σωστό η λάθος, ο καθένας κρίνει, αποφασίζει, αγοράζει, κυκλοφορεί σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα θέλω του ...
Πάνο, και με το Caponord σε αυτές τις ταχύτητες πάω. Σε επαρχιακό αναγκαστικά, ακόμη και όταν δεν έχει στροφιλίκι, δεν θα πάω πάνω απο 100χλμ/ώρα. Σκυλιά, τρακτέρ που βγαίνουν μέσα απο χωράφια, αγροτικά που στο χωριό τους έχουν προτεραιότητα κλπ με αναγκάζουν να είμαι πολύ προσεκτικός.

Στην Εθνική πάλι, θέλω να ακούω την μουσικούλα μου επειδή τα χλμ είναι βαρετά. Διαπίστωσα πως αυτό γίνεται βαριά μέχρι τα 120-130χλμ/ώρα. Μετά ακούς μόνο αέρα. Άντε καμιά στιγμή να ανοίξω για 150-160 και μετά πάλι 120-130. Εξάλλου δεν την προτιμώ την Εθνική.
Τέλος, η αλήθεια είναι πως δεν βολτάρω με μεγάλες παρέες που έχουν χιλιάρια, για να πω βγαίνουμε στην Ε.Ο και πάμε Αλεξανδρούπολη με έναν ρυθμό 160χλμ/ώρα. Επειδή ακριβώς δεν θέλω να αλλάζω τον δικό μου ρυθμό.

Νομίζω για τις ανάγκες μου τα κατάλληλα κυβικά είναι τα 300-400.
Ποτέ δεν ήμουν της καύλας της μηχανής. Άλλωστε τι καύλα με μεγάλα ον - οφ την τελευταία 20ετία σχεδόν; Συγκινήσεις προσφέρουν καλύτερες και περισσότερες άλλοι τύποι μοτοσυκλετών, τους οποίους δοκίμασα και ξεπέρασα στα 18 μου.
Ήμουν της καύλας της βόλτας με μηχανή. Είναι διαφορετική η εμπειρία της φύσης πάνω σε δύο τροχούς και ας είναι και παπί.


Διαβάζω προσεκτικά τι λέτε όλοι σας στο παρόν θέμα (εκτός των σπαμ).
Όλες οι οπτικές γωνίες έχουν μια λογική, ανάλογα πως θα το δει κανείς. Οι δικές μου ανάγκες έδειχναν και δείχνουν σκούτερ εξαρχής. Απλά είναι ωραίο να διαβάζω πως το βλέπετε οι υπόλοιποι και τι άλλα μηχανάκι υπάρχουν εκεί έξω που πιθανώς δεν εξέτασα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Όλα ψεκαστά είναι πια Μπάμπη.
Μαλιστα
.. ειχα την εντυπωση οτι enfield benelli κλπ εχουν καρμπ..
Αλλα με τις καταναλωσεις που λεει ο Πανος, προβληματιστηκα

Ενα 400αρι μονοκυλινδρο καρμπ αμα το σανιδωσεις....πινει!!!
 

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.226
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Μαλιστα
.. ειχα την εντυπωση οτι enfield benelli κλπ εχουν καρμπ..
Αλλα με τις καταναλωσεις που λεει ο Πανος, προβληματιστηκα

Ενα 400αρι μονοκυλινδρο καρμπ αμα το σανιδωσεις....πινει!!!
Με ψεκασμό και αβσ είναι Μπάμπη.

Είναι από τα λίγα αερόψυκτα πλέον που βγαίνουν ...

Μου αρέσουν αυτού του είδους οι μηχανές γιατί είναι απλές και όλα είναι προσβάσιμα χωρίς να χρειάζεται να λύσεις το μισό μηχανάκι ...

Τα ενφιελντ σταμάτησαν να έχουν καρμπυρατέρ εκτός Ινδίας από το 2009
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μαλιστα
.. ειχα την εντυπωση οτι enfield benelli κλπ εχουν καρμπ..
Αλλα με τις καταναλωσεις που λεει ο Πανος, προβληματιστηκα

Ενα 400αρι μονοκυλινδρο καρμπ αμα το σανιδωσεις....πινει!!!
Και πάλι όχι τόσο.
Είχα και τρανσαλπ 400άρι και τρανσαλπ 600. Ίδιο μηχανάκι πρακτικά σε βάρος και σε όλα

Το 400 μου έκαιγε σταθερά 15-20% κάτω σε παρόμοιες συνθήκες. Απλά δεν μπορούσε να φτάσει την τελική του μεγάλου, και δεν είχε και το ίδιο νεύρο στις ροπές του. Αλλά ήταν πολύ ωραίο μηχανάκι. Αν μπορούσα να επιλέξω απο όλα τα τρανσαλπ που είχα στην κατοχή μου, το 400 θα διάλεγα.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.863
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Ρε μλκ.. Να σε κουνάει ο αέρας απ τα αμάξια που σε περνάνε και να παίζεις ταβλι..?? Για επιτραπέζια παίγνια καθόδον μόνο Rt
Ναι ρε φίλε και να σου παίρνει ο αέρας τα μαλλιά αχαχαχαχ. Γιατί ως γνωστόν εγώ λαστ γηαρ χαχααχα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
To enfield meteor 350 βλεπω εχει πιο τσοπεραδικη θεση οδηγησης, εξου και η μεγαλη σελα αφου πεφτει πιο πολυ βαρος//

Θα πω τη μλκια μου τωρα..δεν ειναι spam ομως,...

Το meteor εχει 5100 ευρω
Εαν παρεις για παρομοια χρηση ενα καθαρο Τρανσαλπ με 2χιλιαρικα, εχεις 3000 διαφορα...

Με διαφορα καταναλωσης 5ευρω στα 100χλμ θα κανεις αποσβεση σε 60.000χλμ
με διαφορα καταναλωσης 6 ευρω στα 100 στα 50.000χλμ

Το meteor ειναι καινουριο...ενω το transalp καποια αναλωσιμα θα θελει( μπορει και να μη θελει...εξαρταται)
Ομως μετα απο 50.000χλμ, τι θα παιζει με το μοτερ και γενικοτερα με ολο το μηχανακι στην περιπτωση του benelli.??.
Ενος κινεζικου προιοντος 2021 με συντομη ημερομηνια ληξης κατ εμε...
Και τι θα παιζει στο τρανσαλπ που απ τα 100 πηγε στα 150.000χλμ?

Απο εκει και μετα αρχιζει το κερδος...οταν το benelli θαχει 50.000χλμ...Πες 45.000 αν το τρανσαλπ χρειαστει πολλα αναλωσιμα, (πες ομως και 55)

Κατανοω την επιλογη του Πανου και αλλων, να κανουν την αποδραση απ τη μεγαλουπολη πιο εντονη..
Με σουπερ ντουπερ τεχνολογικα μοτο, ξεφευγεις μονο μεσω της ταχυτητας και του κρατηματος..

Η τεχνολογια του συγχρονου κοσμου που καποιοι θελουν να αφησουν πισω, τους συνοδευει στην...αποδραση.
Το πατ πατ πατ, ειναι σιγουρα μορφη ψυχοθεραπειας

Οικονομοτεχνικα ομως, συμφερει?
εχω τις αμφιβολιες μου
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
To enfield meteor 350 βλεπω εχει πιο τσοπεραδικη θεση οδηγησης, εξου και η μεγαλη σελα αφου πεφτει πιο πολυ βαρος//

Θα πω τη μλκια μου τωρα..δεν ειναι spam ομως,...

Το meteor εχει 5100 ευρω
Εαν παρεις για παρομοια χρηση ενα καθαρο Τρανσαλπ με 2χιλιαρικα, εχεις 3000 διαφορα...

Με διαφορα καταναλωσης 5ευρω στα 100χλμ θα κανεις αποσβεση σε 60.000χλμ
με διαφορα καταναλωσης 6 ευρω στα 100 στα 50.000χλμ

Το meteor ειναι καινουριο...ενω το transalp καποια αναλωσιμα θα θελει( μπορει και να μη θελει...εξαρταται)
Ομως μετα απο 50.000χλμ, τι θα παιζει με το μοτερ και γενικοτερα ολο το μηχανακι στην περιπτωση του benelli.??.
και τι θα παιζει στο τρανσαλπ που απ τα 100 πηγε στα 150.000χλμ?

Απο εκει και μετα αρχιζει το κερδος...οταν το benelli θαχει 50.000χλμ
Τοτε θα μενουνε λεφτα στην τσεπη

Κατανοω την επιλογη του Πανου και αλλων, να κανουν την αποδραση απ τη μεγαλουπολη πιο εντονη..
Με σουπερ ντουπερ τεχνολογικα μοτο, αποδρας μονο μεσω της ταχυτητας και του κρατηματος..

Η τεχνολογια του συγχρονου κοσμου που καποιοι θελουν να αφησουν πισω, τους συνοδευει στην...αποδραση.
Το πατ πατ πατ, ειναι σιγουρα μορφη ψυχοθεραπειας

Οικονομοτεχνικα ομως, συμφερει?
εχω τις αμφιβολιες μου
Ξέρεις, υπάρχουν και αυτοί που δεν θέλουν να μαστορεύουν ένα χρέπι όλη την ώρα.
Και υπάρχουν και αυτοί που θέλουν την σύγχρονη ασφάλεια του ABS ή του TCS ακόμη και σε ένα παπί

Πριν χρόνια ήμουν της ίδια λογικής με εσένα.
Ανέκαθεν είχα ένα μικρό μηχανάκι για την πόλη και ένα μεγάλο για έξω. Κι αγόραζα χρέπια μικρά φτηνά, επειδή "έλα μωρέ! σπίτι-μαγαζί, μαγαζί σπίτι, 3-4 χλμ την μέρα!".

Αλλά μόνο τις μέρες που δούλευαν!Tooth

Είχα ένα typhoon 125, το είχα πάρει στις αντιστοιχίες των ποσών που γράφεις παραπάνω. 1/3 - 1/4 της τιμής απο κάτι καινούριο. Όλο με μια πένσα και ένα σπρέυ και κατσαβίδι στο χέρι ήμουν. Χώρια που άλλοτε έβγαζε το ένα, άλλοτε έβγαζε το άλλο, και δεν είχα και θάλασσα κοντά να το βάψω πλε να το πετάξω. Τελικά μια μέρα μου λέει ένας χριστιανός, να σου δώσω 150 ευρώ να το πάρω; Του λέω, αν μου δώσεις 200 ευρώ δικό σου! Κι έτσι έφυγε. cdefghi
Και μετά αφού πήρα παπί Τ80 για πιο καλόBanging head και εγγυημένο σκυλί του πολέμου, μια μέρα πάτησα φρένο με 30χλμ/ώρα και πήρα παραμάζωμα έναν παππού που πετάχτηκε στον δρόμο πεζός χωρίς να ελέγξει και τον έστειλα νοσοκομείο. Πάτησα φρένο εδώ και σταμάτησε στην Αθήνα. Ευτυχώς είχα μάρτυρες πως δεν έτρεχα, αλλιώς ακόμη θα τον πλήρωνα.

Και μετά πήρα καινούριο ένα Κινέζικο Daytona το 2015 και μέχρι σήμερα βάζω μόνο λάδια, μπουζί και βενζίνη. Κι απο "εκτακτα" περιστατικά απλά έκαψε μια λάμπα.ooops

Οπότε μην τα βλέπεις όλα καθαρά οικονομοτεχνικά μόνο με αριθμούς. Ούτε πως ένα παλιό Γιαπωνέζικο είναι καλύτερο απο ένα σύγχρονο Κινέζικο. Το καινούριο κάνει απόσβεση και με το να μην ασχολείσαι μαζί του. Όχι πως ένα παλιό που το έχεις απο καινούριο και ξέρεις τι έχεις κάνει, δεν είναι καλή επιλογή. Αλλά το να αγοράσεις μεταχειρισμένο μηχανάκι 25ετίας, ένα μοντέλο γνωστό πως δεν το πρόσεχαν επειδή -ΔΕΝΣΠΑΕΙΔΕΝΧΑΛΑΕΙ- και να εύχεσαι να σου βγει καλό, μάλλον δεν είναι η ορθότερη επιλογή...ακόμη και οικονομοτεχνικά.


Υ.Γ Να διευκρινήσω πάντως πως το Τ80 δεν έβγαζε βλάβες. Απλά ήταν αρχαίο και οδηγικά επικίνδυνο για κυκλοφορία σε σημερινές συνθήκες και ρυθμό δρόμων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ξέρεις, υπάρχουν και αυτοί που δεν θέλουν να μαστορεύουν ένα χρέπι όλη την ώρα.
Και υπάρχουν και αυτοί που θέλουν την σύγχρονη ασφάλεια του ABS ή του TCS ακόμη και σε ένα παπί

Πριν χρόνια ήμουν της ίδια λογικής με εσένα.
Ανέκαθεν είχα ένα μικρό μηχανάκι για την πόλη και ένα μεγάλο για έξω. Κι αγόραζα χρέπια μικρά φτηνά, επειδή "έλα μωρέ! σπίτι-μαγαζί, μαγαζί σπίτι, 3-4 χλμ την μέρα!".

Αλλά μόνο τις μέρες που δούλευαν!Tooth

Είχα ένα typhoon 125, το είχα πάρει στις αντιστοιχίες των ποσών που γράφεις παραπάνω. 1/3 - 1/4 της τιμής απο κάτι καινούριο. Όλο με μια πένσα και ένα σπρέυ και κατσαβίδι στο χέρι ήμουν. Χώρια που άλλοτε έβγαζε το ένα, άλλοτε έβγαζε το άλλο, και δεν είχα και θάλασσα κοντά να το βάψω πλε να το πετάξω. Τελικά μια μέρα μου λέει ένας χριστιανός, να σου δώσω 150 ευρώ να το πάρω; Του λέω, αν μου δώσεις 200 ευρώ δικό σου! Κι έτσι έφυγε. cdefghi
Και μετά αφού πήρα παπί Τ80 για πιο καλόBanging head και εγγυημένο σκυλί του πολέμου, μια μέρα πάτησα φρένο με 30χλμ/ώρα και πήρα παραμάζωμα έναν παππού που πετάχτηκε στον δρόμο πεζός χωρίς να ελέγξει και τον έστειλα νοσοκομείο. Πάτησα φρένο εδώ και σταμάτησε στην Αθήνα. Ευτυχώς είχα μάρτυρες πως δεν έτρεχα, αλλιώς ακόμη θα τον πλήρωνα.

Και μετά πήρα καινούριο ένα Κινέζικο Daytona το 2015 και μέχρι σήμερα βάζω μόνο λάδια, μπουζί και βενζίνη. Κι απο "εκτακτα" περιστατικά απλά έκαψε μια λάμπα.ooops

Οπότε μην τα βλέπεις όλα καθαρά οικονομοτεχνικά μόνο με αριθμούς. Ούτε πως ένα παλιό Γιαπωνέζικο είναι καλύτερο απο ένα σύγχρονο Κινέζικο. Το καινούριο κάνει απόσβεση και με το να μην ασχολείσαι μαζί του. Όχι πως ένα παλιό που το έχεις απο καινούριο και ξέρεις τι έχεις κάνει, δεν είναι καλή επιλογή. Αλλά το να αγοράσεις μεταχειρισμένο μηχανάκι 25ετίας, ένα μοντέλο γνωστό πως δεν το πρόσεχαν επειδή -ΔΕΝΣΠΑΕΙΔΕΝΧΑΛΑΕΙ- και να εύχεσαι να σου βγει καλό, μάλλον δεν είναι η ορθότερη επιλογή...ακόμη και οικονομοτεχνικά.
Δε χωραει καμια αμφισβητηση νομιζω στο οτι ενα παλιο Japan ειναι καλυτερο απο ενα φρεσκο Κινεζικο
Οπως επισης και απο ενα φρεσκο γιαπωνεζικο..
Κοβουν κοστολογια απο παντου...και πριν το εκαναν αλλα σε πολυ μικροτερο βαθμο..

Μηπως εχει καμια σχεση η αφρικα των 90ς με το καινουριο Crf?
Εδω η Βmw για λογους κοστους βαζει αξονα που σκουριαζει στην 3ετια και σπαει...

Για μενα λοιπον, ειναι προτιμοτερη η αγορα ενος παλιοτερου τζαπαν,,(που το γνωριζω ομως ως μοντελο) ,γιατι με το που θα το βολταρω καταλαβαινω πολλα για τον προηγουμενο βιο του...μεχρι και αν καιει λαδια..

Εαν δεν ημουν σε θεση να καταλαβαινω τι παιζει, μπορει να προτιμουσα τη σιγουρια του καινουριου

Ισως και τα κινεζικα βγουν σκυλια...οπως βγηκαν τα κορεατικα χιουνται
Ομως αυτο δεν το ξερεις ουτε εσυ ουτε εγω...

Ενω για τα παλια τζαπαν το ξερεις

Για το μαστορεμα...ειναι must για μενα....μια μορφη ψυχοθεραπειας
 
Τελευταία επεξεργασία:

R.E.H

member
Δημοσιεύσεις
1.226
Μοτοσυκλέτα
Royal Enfield Himalayan
Όνομα
Παναγίωτης
Περιοχή
Νίκαια
Έχει το τρανσαλπ που αναφέρεις ABS;
Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που έδωσα το Estrella ...
Αν δεν έχει ABS δεν ανεβαίνω πάνω ...

Από την άλλη δεν μπορείς να τα βλέπεις όλα μόνο οικονομοτεχνικά !!!
και να υπολογίζεις τι θα συμβεί σε 5-10 χρόνια ...

Εδώ τα πάντα ήρθαν τούμπα σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα ...

με το Himalayan πήγαμε Καππαδοκία και πίσω δικάβαλο πριν μερικά χρόνια χωρίς άγχος αν θα συμβεί κάτι ...

Αληθινή ιστορία, πριν λίγο καιρό είμαι έξω από ένα μαγαζί με αξεσουάρ με τον γιο με το Guzzi παρκάρει δίπλα μας ένας κύριος με τρανσαλπ 650.
Με ρωτάει είναι καλά αυτά ;
Καλά είναι του λέω, ανάλογα με το τι ζητάς ;
Προβλήματα βγάζουν μου λέει ;
Είναι νωρίς του λέω, αλλά τι να βγάλει ένα απλό αερόψυκτο μηχανάκι είναι του λέω ...
Καίει ρωτάει;
Ανάλογα πως το πηγαίνεις από 4 - 4,5 έως 6,5 του λέω ...
Εμένα με στεναχώρησε το δικό μου μετά από 20 χρόνια που του έχω μου έκαψε μια λάμπα μου λέει,
αλλά μου αρέσει και το Guzzi και το σκέφτομαι, γνωρίζω και τον αντιπρόσωπο μου λέει
Πάω συχνά μεγάλα ταξίδια μέχρι την Ναύπακτο και έχω βαρεθεί να αλλάζω αλυσιδογράναζα και θέλω να πάρω με άξονα μου λέει ...
εσύ ταξιδεύεις μου λέει ;
Δεν ήθελα να του το χαλάσω την ιστορία του μοτοταξιδιώτη που είχε στο μυαλό του για τον εαυτό του και του απαντώ για αυτό το πήρα αλλά δεν έχω καταφέρει ούτε μέχρι το Αίγιο να φτάσω κουράζομαι, πολύ θα ήθελα να μπορώ να τριγυρνάω σαν και εσένα του λέω ...

Εκεί ο τύπος κορδώθηκε και όλο καμάρι μου λέει έχει οδηγήσει Τρανσαλπ μου λέει ;
Όχι του λέω δεν έτυχε και δεν το νομίζω να το κάνω ποτέ μιας και δεν έχει ABS και εγώ και φοβάμαι και δεν ξέρω να φρενάρω οπότε δεν καβαλάω μηχανάκια που δεν έχουν ABS.

Μην το λες μου λέει και εγώ άλλαξα σωληνάκια με υψηλής και έχει γίνει σαν να έχεις ΑΒΣ μου λέει ..

Έλα ρε του λέω, μπράβο αυτό είναι εργαλείο όχι αστεία ...
Εγώ στην θέση σου δεν θα το άλλαζα θα το κράταγα αλλά 20 χρόνια θα έπαιρνα και 2 λάμπες καβάτζα και τέλος ...

Τον χαιρετάμε και φεύγουμε ...
Στον δρόμο ο γιός μου έλεγε τι βλακείες έλεγε για το χρέπι ...

Οπότε όλα έχουν να κάνουν με το πόσο ψυχαναγκαστικός είσαι και πόσο καλοσυντηρημένα θέλεις να είναι τα οχήματα σου
Πχ αν ποτέ έπαιρνα το Τρανσάλπ του τύπου θα ήθελα κάνα 2χιλιαρο για να το φέρω στα μέτρα μου ....

Το τελευταίο μεταχειρισμένο που πήρα ήταν το Estrella με το που το πήρα πήγε συνεργείο
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου
Αλλαγή υγρών φρένων
Αλλαγή ρουλεμάν τροχών
Αλλαγή αλυσίδα γρανάζια
Σέρβις μπροστινού
Αλλαγή όλες οι λάμπες
Αλλαγή συρματόσχοινα γκαζιού και συμπλέκτη
Αλλαγή δίσκων συμπλέκτη
Αλλαγή δίσκων φρένων και τακάκια
Καθάρισμα καρμπυρατέρ
καθάρισμα τεπόζιτου βενζίνας
Νέα ελαστικά
Αλλαγή τα σωληνάκια βενζίνης και υποπίεσης του καρμπυρατέρ
Αλλαγή πίσω αμορτισέρ με Hagon

δεν με άφησε πουθενά αλλά με προβλημάτισε - καθυστέρησε όταν σκίστηκε η μεμβράνη του καρμπυρατέρ (την οποία δεν την είχα αλλάξει) και γύρισα από το Αίγιο περίπου με 30-35 ...
αλλάχτηκε και αυτή με κόστος κάπου στα 130 ευρώ αν θυμάμαι καλά

Στο συνεργείο με κοίταγαν σαν τρελό όλοι εκτός από τον μηχανικό που με ξέρει ...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το τι μηχανακι επιλεγουμε τελικα εχει να κανει με το χαρακτηρα μας
Γι αυτο και οταν μαλωνουμε(λεμε τωρα) για μηχανακια, στην ουσια κοντραρουμε τα πιστευω μας..

Ομως ολοι ειμαστε διαφορετικοι, και αυτο ειναι και το ωραιο...δε θα ειχε ενδιαφερον να ειμασταν ολοι αδελφες ψυχες! abcde abcde

Εγω ας πουμε δεν ειμαι καθολου ψυχαναγκαστικος (Εχω ομως αλλα θεματα σοβαροτερα Rolling ) και αν πηγαινα σε ρετρο μηχανακι θελω το real thing, χωρις μπεκ -αισθητηρες, abs.. κλπ...
Θελω την απλοτητα του τοτε
 
Τελευταία επεξεργασία:

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.676
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
μια μέρα πάτησα φρένο με 30χλμ/ώρα και πήρα παραμάζωμα έναν παππού που πετάχτηκε στον δρόμο πεζός χωρίς να ελέγξει και τον έστειλα νοσοκομείο. Πάτησα φρένο εδώ και σταμάτησε στην Αθήνα. Ευτυχώς είχα μάρτυρες πως δεν έτρεχα, αλλιώς ακόμη θα τον πλήρωνα.
Χρωστάς τον καφέ, καθάριστηριο στο πουκάμισο,ένα ποτήρι νερού σπασμένο,και ρεζιλεμα στην καφετέρια.χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ισως και τα κινεζικα βγουν σκυλια...οπως βγηκαν τα κορεατικα χιουνται
Ομως αυτο δεν το ξερεις ουτε εσυ ουτε εγω...
Ρε συ, τι να ξέρω;
8 χρόνια το έχω το παπί και δεν έβγαλε τίποτα.
Σε 1-2 χρόνια το πολύ θα το δώσω να πάρω άλλο.

Δεν θα το κρατήσω 40 χρόνια για να διαπιστώσω αν βγάζει και τι βγάζει σε 40 χρόνια! Μπα σε καλό σου! Tooth
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ρε συ, τι να ξέρω;
8 χρόνια το έχω το παπί και δεν έβγαλε τίποτα.
Σε 1-2 χρόνια το πολύ θα το δώσω να πάρω άλλο.

Δεν θα το κρατήσω 40 χρόνια για να διαπιστώσω αν βγάζει και τι βγάζει σε 40 χρόνια! Μπα σε καλό σου! Tooth
Ποσα χλμ εχει?
Τα 8 χρονια δε λενε και κατι
αλλα και να βγαλει...παπι ειναι ...

Αμα βγαλει η μηχανη κανα εκκεντροφορο η τιποτα χειροτερο..και σου ζητανε 700αρες και βλεπουμε?
ουτε μτχ ανταλακτικο παιζει...εισαι ομηρος
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.676
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Ποσα χλμ εχει?
Τα 8 χρονια δε λενε και κατι
αλλα και να βγαλει...παπι ειναι ...

Αμα βγαλει η μηχανη κανα εκκεντροφορο η τιποτα χειροτερο..και σου ζητανε 700αρες και βλεπουμε?
Στα κινέζικα λένε πολλά τα χρόνια,....... ακόμα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ποσα χλμ εχει?
Τα 8 χρονια δε λενε και κατι
Δεν έχει πολλά. Αν βάλεις 3-4 χλμ την μέρα μέσο όρο βγάζεις τον αριθμό.
Ο αντιπρόσωπος λέει στις 50.000-60.000 χλμ συνήθως θέλει ολικό ρεκτιφιέ το μοντέλο.

Και; Αν έπαιρνα τζαπάν τα ίδια χλμ δεν θα έκανα; Να σκοτιστώ για το πόσα χέρια θα αλλάξει μετά απο χρόνια σαν μεταχειρισμένο πριν χρειαστεί ανακατασκευή κινητήρας; Ή ακόμη και αλλαγή με νέο κινητήρα με 200 ευρώ; Tooth
 
Top Bottom