R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.226
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Απο την στιγμή που μπαίνει στην εξίσωση το "σουπερμάρκετ" αναγκαστικά κοιτάς σε σκούτερ (δεν έχω ιδέα από αυτά)
μικρές μοτοσικλέτες δεν νομίζω ότι βολεύουν σαν μεταφορείς για ψώνια ...
Ενα μικρό (σε κυβικά) μηχανάκι για να κάψει 4 λίτρα ή ελάχιστα παραπάνω θα πρέπει να το πηγαίνεις στο όριο του με ότι αυτό συνεπάγεται ...
Μια μεγάλη (σε κυβικά) μηχανή για να κάψει 4,5 λίτρα θα πρέπει να την πηγαίνεις πολύ χαλαρά μα πάρα πολύ χαλαρά ...
ίσως να είναι προτιμότερο να πας με ποδήλατο η με τα πόδια ...
Δεν είναι τυχαίο που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αναφέρουν ότι είναι πιο διασκεδαστικό να οδηγάς ένα αργό μηχανάκι γρήγορα από ότι ένα γρήγορο μηχανάκι αργά ...
Με το Ιμπεριάλε έχω δει καταναλώσεις 2.8 λίτρα /100 χιλιόμετρα, οδηγώντας περιηγητικά και ακολουθώντας μεγαλύτερες μηχανές σε ορεινό/επαρχιακό δίκτυο και ποτέ η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 3,8 ...
Έχω κάνει με αυτό αρκετές μεγάλες βόλτες ποτέ δεν το γέμισα πριν τα 300 χλμ (έχει 12,5 λίτρα ρεζερβουάρ) και συνήθως στα 300 χλμ που ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας έχει καταναλώσει 9-10 λίτρα
Μια μικρή μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει τα πάντα με συμβιβασμούς αλλά τα κάνει όλα πολύ πιο οικονομικά ...
Με το Himalayan έχω κάνει τα πιο μακρινά ταξίδια με μια μέση κατανάλωση γύρω στα 4 λίτρα /100 χλμ
Αν αγόραζα τώρα μηχανάκι θα έπαιρνα το Royal Enfield Meteor 350 !!!
Έχει την πιο αναπαυτική σέλα που έχω κάτσει ποτέ ...
μπορείς να κάτσεις το πρωί και να κατέβεις το βράδυ ...
έχει 15 λίτρα ρεζερβουάρ και με μια κατανάλωση γύρω στα 3 λίτρα σου βγάζει και 500αρα στο νερό ...
Η τελική του είναι κοντά στα 130 με ευνοϊκές συνθήκες που σημαίνει ότι μπορείς να βγεις και εθνική το οποίο δεν θα είναι και τόσο βαρετό μιας και θα το πηγαίνεις τέρμα ...
Πάρε μια μεγάλη μηχανή και πήγαινε την με 120 για οικονομία και εκεί θα αρχίσεις να παίζεις τάβλι που αναφέρθηκε ....
Δεν υπάρχει σωστό η λάθος, ο καθένας κρίνει, αποφασίζει, αγοράζει, κυκλοφορεί σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα θέλω του ...
μικρές μοτοσικλέτες δεν νομίζω ότι βολεύουν σαν μεταφορείς για ψώνια ...
Ενα μικρό (σε κυβικά) μηχανάκι για να κάψει 4 λίτρα ή ελάχιστα παραπάνω θα πρέπει να το πηγαίνεις στο όριο του με ότι αυτό συνεπάγεται ...
Μια μεγάλη (σε κυβικά) μηχανή για να κάψει 4,5 λίτρα θα πρέπει να την πηγαίνεις πολύ χαλαρά μα πάρα πολύ χαλαρά ...
ίσως να είναι προτιμότερο να πας με ποδήλατο η με τα πόδια ...
Δεν είναι τυχαίο που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αναφέρουν ότι είναι πιο διασκεδαστικό να οδηγάς ένα αργό μηχανάκι γρήγορα από ότι ένα γρήγορο μηχανάκι αργά ...
Με το Ιμπεριάλε έχω δει καταναλώσεις 2.8 λίτρα /100 χιλιόμετρα, οδηγώντας περιηγητικά και ακολουθώντας μεγαλύτερες μηχανές σε ορεινό/επαρχιακό δίκτυο και ποτέ η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 3,8 ...
Έχω κάνει με αυτό αρκετές μεγάλες βόλτες ποτέ δεν το γέμισα πριν τα 300 χλμ (έχει 12,5 λίτρα ρεζερβουάρ) και συνήθως στα 300 χλμ που ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας έχει καταναλώσει 9-10 λίτρα
Μια μικρή μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει τα πάντα με συμβιβασμούς αλλά τα κάνει όλα πολύ πιο οικονομικά ...
Με το Himalayan έχω κάνει τα πιο μακρινά ταξίδια με μια μέση κατανάλωση γύρω στα 4 λίτρα /100 χλμ
Αν αγόραζα τώρα μηχανάκι θα έπαιρνα το Royal Enfield Meteor 350 !!!
Έχει την πιο αναπαυτική σέλα που έχω κάτσει ποτέ ...
μπορείς να κάτσεις το πρωί και να κατέβεις το βράδυ ...
έχει 15 λίτρα ρεζερβουάρ και με μια κατανάλωση γύρω στα 3 λίτρα σου βγάζει και 500αρα στο νερό ...
Η τελική του είναι κοντά στα 130 με ευνοϊκές συνθήκες που σημαίνει ότι μπορείς να βγεις και εθνική το οποίο δεν θα είναι και τόσο βαρετό μιας και θα το πηγαίνεις τέρμα ...
Πάρε μια μεγάλη μηχανή και πήγαινε την με 120 για οικονομία και εκεί θα αρχίσεις να παίζεις τάβλι που αναφέρθηκε ....
Δεν υπάρχει σωστό η λάθος, ο καθένας κρίνει, αποφασίζει, αγοράζει, κυκλοφορεί σύμφωνα με τις ανάγκες του και τα θέλω του ...