Τιμές καινούριων του τότε και απομείωση αξίας στο σήμερα

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Το 850 με το 1100 εχουν διαφορες δηλ αισθητές?
Δεν εχω οδηγήσει 850 αλλα βλεπω δεν πουλησε σχεδον καθολου σε συγκριση με 1100..
Ισως αν το εβγαζαν 650 να είχε καλυτερη τυχη (ως μικρο)..
Αλλα 850 νομιζω ειναι ήδη μεγαλο , οποτε λες ας παω στο 1100!
Εκτος κ αν ειναι τοσο αισθητη η διαφορά στην οδηγηση (ως προς το καλυτερο σε θεμα στροφαρισματος στο 850)..
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.435
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το 850 με το 1100 εχουν διαφορες δηλ αισθητές?
Δεν εχω οδηγήσει 850 αλλα βλεπω δεν πουλησε σχεδον καθολου σε συγκριση με 1100..
Ισως αν το εβγαζαν 650 να είχε καλυτερη τυχη (ως μικρο)..
Αλλα 850 νομιζω ειναι ήδη μεγαλο , οποτε λες ας παω στο 1100!
Εκτος κ αν ειναι τοσο αισθητη η διαφορά στην οδηγηση (ως προς το καλυτερο σε θεμα στροφαρισματος στο 850)..
Κι εγώ αυτό φαντάζομαι.
Για μποξέρ μιλάμε
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το 850 με το 1100 εχουν διαφορες δηλ αισθητές?
Δεν εχω οδηγήσει 850 αλλα βλεπω δεν πουλησε σχεδον καθολου σε συγκριση με 1100..
Ισως αν το εβγαζαν 650 να είχε καλυτερη τυχη (ως μικρο)..
Αλλα 850 νομιζω ειναι ήδη μεγαλο , οποτε λες ας παω στο 1100!
Εκτος κ αν ειναι τοσο αισθητη η διαφορά στην οδηγηση (ως προς το καλυτερο σε θεμα στροφαρισματος στο 850)..
εχει πιο γλυκο δουλεμα το 850...μικροτερα πιστονια γαρ..
Αλλα εδω το 1100 ειναι ψοφιο ..σκεψου το 850
250 κιλα μηχανη ειναι....(για Ρτ αστο...τραγικο το 850)
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Αυτό σε 8μισι είναι πολύ καλο
Το 850 βρε Γιαννη, αυτο το μονομπρατσο με την ζαντα με ξενιζει!
Το 1150 πιο μηχανακι!
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Σωστό. Αλλά πλέον ξεφτίζει λίγο αυτό.
Απο ποια άποψη το λέω;
Ενα μηχανάκι του 2005 πχ κρατούσε τιμή μέχρι και το 2015-2016 επειδή και δεκαετίας ήταν αλλά και όπως είπες λόγω κρίσης δεν πούλησαν πολλά. Δεν υπήρχαν δηλαδή μεταχειρισμένα στην αγορά
Σήμερα όμως βρίσκεις να αγοράσεις καινούρια μηχανή 650 κυβικά με 4800 ευρώ. Κινέζικη θα μου πεις. Οκ. Αλλά και εγώ θα σου πω για το strom πως είναι 15ετίας.
Υπάρχουν επιλογές πια. Δεν κοιτάς το Vstrom με αντίπαλο το επόμενο Vstrom. Όταν είχε πρωτοβγεί είχε να ανταγωνιστεί μόνο το αρχαίο τεχνολογικά δικύλινδρο Transalp 650. Ο υπόλοιπος ανταγωνισμός της εποχής ήταν μονοκύλινδρος. Με τον ψεκασμό του και την οικονομία του το κέρδισε. Αλλά σήμερα, μέτρα πόσα δικύλινδρα απο 500 έως 650 κυβικά υπάρχουν στην αγορά (σε σειρά ή V)

Γιατί να μην δώσω πχ 4-4,5k για CB500X ή NC 700 με τα μισά χρόνια απο το Vstrom που είναι και πιο φρέσκα οπτικά, και πιο οικονομικά και με νεότερη τεχνολογία;

Κι όσο θα συνεχίσουν να έρχονται καινούριες επιλογές, αλλά και να παλιώνουν τα μοντέλα που αγοράστηκαν καινούρια το το 2012 το 2014 ή το 2015 θα υπάρξει η στιγμή που θα κάνει ένα κραχ το μοντέλο.

Καταρχάς, εννοείται ότι δε προσπαθώ να υπερασπιστώ την επιλογή μου. Ίσα-ίσα ξενέρωσα απίστευτα που αναγκάστηκα να δώσω ένα σωρό χρήματα επιπλέον του παλιού μου, το οποίο το πούλησα εξαιρετικά δύσκολα μόνο και μόνο επειδή ήταν 1000 και υποτίθεται ότι είναι πιο ακριβό στη συντήρησή του, ενώ στην πραγματικότητα η μόνη διαφορά τους είναι 65€ στα τέλη και 1 λίτρο λάδι σε κάθε αλλαγή.

Σίγουρα θα πέσει, απλά πιστεύω ότι το κραχ ίσως καθυστερήσει.

Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλές επιλογές, όμως όταν ψάχτηκα να δω τι θα αγοράσω, πέραν της εμφάνισης που είναι υποκειμενική, δε βρήκα κάποιο μηχανάκι ανάμεσα σε πιο καινούριες επιλογές που να το θεωρούσα πραγματικά μια γενιά μπροστά.
Αυτό νομίζω θα συμβεί όταν φτάσουν και εδραιωθούν σε αυτή την κατηγορία τεχνολογίες όπως αυτόματα κιβώτια, ημιενεργητικές αναρτήσεις, cornering abs, cruise control, traction control, quick shifter, κλπ. ηλεκτρονικά καλούδια, τα οποία εμένα βέβαια, για την ώρα, με αφήνουν αδιάφορο, αλλά αργότερα φαντάζομαι ότι θα θεωρούνται δεδομένα όπως τώρα ο ψεκασμός και το abs.

Επίσης, γενικά θεωρώ ότι τα μηχανάκια δεν επηρεάζονται τόσο εύκολα από την ηλικία τους, όπως πχ τα αυτοκίνητα, καθώς είναι πολύ πιο απλά σαν κατασκευές, οπότε εφόσον κινητήρας και πλαίσιο είναι εντάξει, όλα τα άλλα γίνονται καινούρια ή σαν καινούρια σχετικά εύκολα και φτηνά.

Υ.Γ.: Αυτά τα λέω μπας και το πουλήσω σε καλή τιμή και βρω κανένα καλό Caponord για να το τουμπανιάσω με τα ρέστα! eye
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υ.Γ.: Αυτά τα λέω μπας και το πουλήσω σε καλή τιμή και βρω κανένα καλό Caponord για να το τουμπανιάσω με τα ρέστα! eye
Tooth Tooth Tooth Tooth

Καλά, δεν είπαμε πως το κραχ θα γίνει και αύριο.
Σήμερα η τιμή των Vstrom είναι εκει που είναι δικαίως ή αδίκως.


Υ.Γ Το Caponord δεν θέλει τουμπάνιασμα. Τούμπανο είναι απο μόνο του.eye
 
Top Bottom