Σωστό. Αλλά πλέον ξεφτίζει λίγο αυτό.
Απο ποια άποψη το λέω;
Ενα μηχανάκι του 2005 πχ κρατούσε τιμή μέχρι και το 2015-2016 επειδή και δεκαετίας ήταν αλλά και όπως είπες λόγω κρίσης δεν πούλησαν πολλά. Δεν υπήρχαν δηλαδή μεταχειρισμένα στην αγορά
Σήμερα όμως βρίσκεις να αγοράσεις καινούρια μηχανή 650 κυβικά με 4800 ευρώ. Κινέζικη θα μου πεις. Οκ. Αλλά και εγώ θα σου πω για το strom πως είναι 15ετίας.
Υπάρχουν επιλογές πια. Δεν κοιτάς το Vstrom με αντίπαλο το επόμενο Vstrom. Όταν είχε πρωτοβγεί είχε να ανταγωνιστεί μόνο το αρχαίο τεχνολογικά δικύλινδρο Transalp 650. Ο υπόλοιπος ανταγωνισμός της εποχής ήταν μονοκύλινδρος. Με τον ψεκασμό του και την οικονομία του το κέρδισε. Αλλά σήμερα, μέτρα πόσα δικύλινδρα απο 500 έως 650 κυβικά υπάρχουν στην αγορά (σε σειρά ή V)
Γιατί να μην δώσω πχ 4-4,5k για CB500X ή NC 700 με τα μισά χρόνια απο το Vstrom που είναι και πιο φρέσκα οπτικά, και πιο οικονομικά και με νεότερη τεχνολογία;
Κι όσο θα συνεχίσουν να έρχονται καινούριες επιλογές, αλλά και να παλιώνουν τα μοντέλα που αγοράστηκαν καινούρια το το 2012 το 2014 ή το 2015 θα υπάρξει η στιγμή που θα κάνει ένα κραχ το μοντέλο.
Καταρχάς, εννοείται ότι δε προσπαθώ να υπερασπιστώ την επιλογή μου. Ίσα-ίσα ξενέρωσα απίστευτα που αναγκάστηκα να δώσω ένα σωρό χρήματα επιπλέον του παλιού μου, το οποίο το πούλησα εξαιρετικά δύσκολα μόνο και μόνο επειδή ήταν 1000 και υποτίθεται ότι είναι πιο ακριβό στη συντήρησή του, ενώ στην πραγματικότητα η μόνη διαφορά τους είναι 65€ στα τέλη και 1 λίτρο λάδι σε κάθε αλλαγή.
Σίγουρα θα πέσει, απλά πιστεύω ότι το κραχ ίσως καθυστερήσει.
Συμφωνώ ότι υπάρχουν πολλές επιλογές, όμως όταν ψάχτηκα να δω τι θα αγοράσω, πέραν της εμφάνισης που είναι υποκειμενική, δε βρήκα κάποιο μηχανάκι ανάμεσα σε πιο καινούριες επιλογές που να το θεωρούσα πραγματικά μια γενιά μπροστά.
Αυτό νομίζω θα συμβεί όταν φτάσουν και εδραιωθούν σε αυτή την κατηγορία τεχνολογίες όπως αυτόματα κιβώτια, ημιενεργητικές αναρτήσεις, cornering abs, cruise control, traction control, quick shifter, κλπ. ηλεκτρονικά καλούδια, τα οποία εμένα βέβαια, για την ώρα, με αφήνουν αδιάφορο, αλλά αργότερα φαντάζομαι ότι θα θεωρούνται δεδομένα όπως τώρα ο ψεκασμός και το abs.
Επίσης, γενικά θεωρώ ότι τα μηχανάκια δεν επηρεάζονται τόσο εύκολα από την ηλικία τους, όπως πχ τα αυτοκίνητα, καθώς είναι πολύ πιο απλά σαν κατασκευές, οπότε εφόσον κινητήρας και πλαίσιο είναι εντάξει, όλα τα άλλα γίνονται καινούρια ή σαν καινούρια σχετικά εύκολα και φτηνά.
Υ.Γ.: Αυτά τα λέω μπας και το πουλήσω σε καλή τιμή και βρω κανένα καλό Caponord για να το τουμπανιάσω με τα ρέστα!