Αυτό είναι για γυναικεςR 1150 R να παρεις εσυ, με τον μαυρο κινητηρα! Κουκλα! Bike
Το 1150 adv θα γίνει συλλεκτικο
Αυτό είναι για γυναικεςR 1150 R να παρεις εσυ, με τον μαυρο κινητηρα! Κουκλα! Bike
Ίσως το καλύτερο Gs μέχρι στιγμής.....Αυτό είναι για γυναικες
Το 1150 adv θα γίνει συλλεκτικο
Το χω καβαλήσει σαν παπι είναι... Καμία σχέση με την αίγλη των Japan 4κυλινδρων..View attachment 27892
Δεν ξερω γιατι γελας, αλλα εμενα τα γυμνα μου αρεσουν!
Ούτως ει άλλως ,στο 3000ρο θα πάει ,αν θες να το κάνεις όπως πρέπει .Για το Αφρικα εχω μια επιφύλαξη..
Οτι κ να λεμε το μηχανακι αποτελεσε οροσημο στα ον οφ..
Οταν λες αξιοπιστια σου ρχεται στο μυαλο Αφρικα..
Τα λυπάμαι να τα βλεπω στο χιλιαρικο..
Θα προτιμουσα να τα αγοραζε ενας μερακλής ολα και να τα εφτιαχνε και ας τα πουλουσε μετά 3 χιλιαρικα δεν θα με ενοιαζε αρκει να τα επανεφερε στην αρχικη τους κατασταση οσο το δυνατόν ..
Να σου πω, εγώ το βλέπω αλλιώς.Για το Αφρικα εχω μια επιφύλαξη..
Οτι κ να λεμε το μηχανακι αποτελεσε οροσημο στα ον οφ..
Οταν λες αξιοπιστια σου ρχεται στο μυαλο Αφρικα..
Τα λυπάμαι να τα βλεπω στο χιλιαρικο..
Θα προτιμουσα να τα αγοραζε ενας μερακλής ολα και να τα εφτιαχνε και ας τα πουλουσε μετά 3 χιλιαρικα δεν θα με ενοιαζε αρκει να τα επανεφερε στην αρχικη τους κατασταση οσο το δυνατόν ..
Κατα καιρούς στο marketplace του FB και σε γκρουπ αγοραπωλησιών του FB βγαίνουν πολλά εκει στα 1000-1200.Που ρε παιδιά έχει φθηνά αφρικα; έχασα επεισόδια;
.. Οι ευκαιρίες είναι στο fb όχι στο καρ... Απο fb πήρα και το άλλο στα 900...Κατα καιρούς στο marketplace του FB και σε γκρουπ αγοραπωλησιών του FB βγαίνουν πολλά εκει στα 1000-1200.
To car.gr έχει τους πιο ψαγμένους που θα το πλύνουν, θα γράψουν και πέντε λόγια. Στο FB φώτο με το κινητό και ανέβασμα με ένα κλικ στο marketplace. Λιγότερο συνεπείς ιδιοκτήτες πάντως σε γενικές γραμμές.
Πιστεύω ότι ίσως αργήσουν να πέσουν τόσο πολύ τα - προσεγμένα τουλάχιστον - Vstrom και ο λόγος είναι ότι η επόμενη γενιά μοτοσυκλετών, αφενός δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ (το Vstrom που πωλείται τώρα ως καινούριο δεν έχει τόσο εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με το παλιό), αλλά κυρίως, μετά το 2010 ελάχιστα μεγάλα μηχανάκια πουλήθηκαν στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα τώρα να πωλούνται ελάχιστα ως μεταχειρισμένα και αυτά να κρατούν σχετικά υψηλές τιμές.Παρόμοια φάση συνέβη και με τα τρανσαλπ. Κάποτε ζητούσαν την Αρτα και τα Γιάννενα. Τώρα είναι σε πολύ πιο νορμάλ για την εποχή του επίπεδα.
Πιστεύω σχετικά σύντομα θα συμβεί αυτό και με τα Vstrom.
Εμενα αυτο το γουργουριτο που εχει το αφρικα οταν δουλεύει δεν το χω βρει σε αλλο μηχανακι, γιαυτο κ το ξεχωρισα..
Δεν πα να δουλεύει στο κέντρο της Αθηνας για 4 ωρες σταμάτα ξεκινα ή να το παρεις κ να φυγεις για Αζερμπαϊτζάν, η θερμοκρασια του δεν ανεβαινει που να χτυπιεσαι κατω..
Δεν εχει πλαστικά να στραβωσουν αν πεσει, δεν σε νοιαζει αν θαναι κ λιγο βρώμικο, κ να μην του κανεις σερβις στα 5000χλμ λες ελα μωρε δε πειραζει..
Ειναι αλλη φαση!!
Σίγουρα δεν ειναι συλλεκτικο (ευτυχως) αλλα για μενα ειναι μηχανη που εχει μεινει στην ιστορία ως αθανατη..και δικαιως κατ εμε..
Το αγαπώ το παλιο αφρικανακι!! Χαχαχα!
Καποτε λεγαμε κ αυτους που τα οδηγουσαν Αφρικανους , τωρα τους λέμε ετσι παλι αλλα με αλλη έννοια (καλη)!!
Σωστό. Αλλά πλέον ξεφτίζει λίγο αυτό.Πιστεύω ότι ίσως αργήσουν να πέσουν τόσο πολύ τα - προσεγμένα τουλάχιστον - Vstrom και ο λόγος είναι ότι η επόμενη γενιά μοτοσυκλετών, αφενός δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ (το Vstrom που πωλείται τώρα ως καινούριο δεν έχει τόσο εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με το παλιό), αλλά κυρίως, μετά το 2010 ελάχιστα μεγάλα μηχανάκια πουλήθηκαν στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα τώρα να πωλούνται ελάχιστα ως μεταχειρισμένα και αυτά να κρατούν σχετικά υψηλές τιμές.
Νομίζω ότι αυτά είναι τα σωστά κυβικα για το RΥπάρχει και 850 και το δίνει μάλιστα.