Και πάλι να πούμε ότι όλα όσα αναφέρουμε με τα συν και τα πλην κάθε μοντέλου δεν θα πρέπει να σε επηρεάσουν από την τελική επιλογή σου!! Και με τα τρία μηχανάκια που έχεις στο μυαλό σου θα κάνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα!! Άλλα θα είναι λίγο πιο πάνω σε κάποιο τομέα (επιδόσεις-αίσθηση) άλλα σε κάποιον άλλο(κόστος συντήρησης - συμβίωσης) !!
Θα σου πω πάλι για το tiger σαν κάτοχος αλλα θα επικεντρωθώ στα αρνητικά του τώρα (όσο μπορεί κανείς να τα πει αρνητικά)
Είναι ένα χιλιαρι μηχανάκι με ότι συνεπάγεται αυτό σε συντήρηση
Λάδια φίλτρα 80 ευρώ, αλυσιδογραναζα 180,τακακια μαμά 120 μπροστά, 50πισω, λάστιχα κάνα 300αρι μέσο όρο, τέλη 120, ασφάλεια 250 το χρόνο, κατανάλωση 5. 5 ως 7.5 !!
Μέσα στη κίνηση είναι ευέλικτο, δεν είναι παπάκι αλλά ούτε και τετρακυλινδρο SS να μη κόβει το τιμόνι του και είναι ψηλό για να περνάει εύκολα πάνω από τους καθρεφτες των αυτοκινήτων!!
Για την αγορά όμως κάθε μεταχειρισμένου, που δεν ξέρεις ποια η φροντίδα που είχε περάσει και πόσο σιδεροφαγος ήταν ο προηγούμενος ή οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες, δεν μπορείς να ξέρεις τι θα βγάλει όχι μόνο το συγκεκριμένο αλλά όλα τα μοντέλα,προβλήματα με τη μίζα είχαν παρουσιαστεί (όταν ήταν ζεστό δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά μέχρι να κρυώσει) αλλά σε πολλούς λυνόταν με την αλλαγή της καλωδίωσης -το σώμα της μπαταρίας (40 ευρώ) με πιο χοντρά για να μην έχει απώλειες!! Θέλει πολύ καλό ψάξιμο όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα!!