Ε τι να κάνουμε? Τ' αγαπάμε και αυτά που αγόγγυστα κουβαλάνε την ψυχή μας σε τόσα ωραία μέρη !
Κατά τα άλλα προσωπικό γούστο (υποκειμενικό) εμένα δεν μου αρέσει αλλά κινητήρα - κιβώτιο (DCT) φοράμε τον ίδιο οπότε πρόβλημα δεν θα συναντήσει εκτός από τα πρώτα του 2012 που έχουν μια ροπή προς ένα εξάρτημα του κιβωτίου να χαλάει. Είναι ένας πείρος που το κόστος είναι γελοίο και μαζί με τα εργατικά θέλει κανά 70άρι να φτιαχτεί πλην όμως σε αφήνει στο δρόμο. Στη δεύτερη γενιά 14-15, έχει εμφανιστεί ξεβίδωμα του εν λόγο πείρου λόγο μη εφαρμογής κόλλας σπειρωμάτων (κουλό μιας και είναι made in Japan
) και στης τρίτης γενιάς (2016 και μετά) δεν ξέρω να έχει εμφανιστεί σε κάποιο (άλλος κωδικός ανταλλακτικού).
Τέλος έχουν εμφανιστεί λιγότερες από δέκα περιπτώσεις αστοχίας στο κινητηράκι (σαν μίζα είναι και μικρότερο σε μέγεθος) αλλαγών του DCT. Εδώ το κόστος τσούζει ελαφρώς εκτός εγγυήσεως κάπου στα 200 τόσα αν θυμάμαι καλά.
Σαν κινητήρας κλπ θα θέλει να τον σπάσει και δεν θα μπορεί.
Σε τίποτα άλλο στην κυριολεξία όσο και αν προσπαθήσει δεν σπάει.
Α ξέχασα...μπορεί να αλλάξει και κανά τεντωτήρα αλυσίδας εκκεντροφόρου κατά τις 200.000 χλμ.
Αυτά είναι όσα γνωρίζω.