ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΑΡΑ ΣΑΣ?

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.296
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Χρώμα μπουζί να ελέγξεις για να δεις αν είναι σωστό το ζιγκλεραρισμα του καρμπυρατερ ή η τελική ρύθμιση από μαστορη. Τώρα βέβαια άλλη υπόθεση χρωματος στο ρελαντί, άλλη στις μεσαίες κι άλλο στο τέρμα γκάζι που μάλλον είναι και το ζητούμενο ως επί το πλείστον σε ένα παπί. Good luck...! Giving
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
πολύ άσπρο φαίνεται το φίλτρο, το χεις λαδώσει;
Αν εννοείς την χοάνη, όχι...έβαλα μια πρόχειρη που είχα προς το παρόν.

Τάσο κάτι τέτοιο ψάχνεις
Γιεπ! Έναν κοντό λαιμό να έρθει πιο μέσα και το καρμπυρατέρ να κουμπώσει και το φιλτροκούτι!

Χρώμα μπουζί να ελέγξεις για να δεις αν είναι σωστό το ζιγκλεραρισμα του καρμπυρατερ ή η τελική ρύθμιση από μαστορη. Τώρα βέβαια άλλη υπόθεση χρωματος στο ρελαντί, άλλη στις μεσαίες κι άλλο στο τέρμα γκάζι που μάλλον είναι και το ζητούμενο ως επί το πλείστον σε ένα παπί. Good luck...! Giving
Γενικά, θέλει ρύθμιση το καρμπυρατέρ...δουλεύει μεν τώρα, δηλαδή με πάει βόλτες, δουλειά κλπ αν ζεσταθεί το μοτέρ δεν έχει θέμα. Αλλά με σωστή λειτουργία θα είναι κομπλέ. Χρώμα μπουζί δεν έκατσα να δω, με έπιασε βράδυ όταν τελείωσα με όλα-όλα....

Εννοείται, μέσα σε μια μέρα δεν γίνεται να τα κάνεις όλα. Το πολύ όμως τελείωσε, τώρα η ρύθμιση του μένει και μερικές μικρές λεπτομέριες...στα επόμενα ρεπό όταν ξανακάτσω θα το δουλέψω λίγο περισσότερο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Για να είσαι σίγουρος κάνε πρόβα.
Δηλαδή βγάλε λαιμό καρμπ,,βάλε φιλτοκουτι και με τον λαϊκό πάνω στο καρμπ δες πόσο πίσω πρέπει να έρθει για να ξέρεις τι θα πάρεις.
Εγώ όταν έκανα κάτι αντίστοιχο έτυχε να έχω γνωστό με μαγαζί και πήρα δοκιμαστικά μερικούς και κράτησα αυτόν που μου ταίριαξε
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Εμένα έτσι όπως το κόβω, θέλει έναν λαιμό καρμπυρατέρ τύπου σαν το Innova/Lifan 125.

Δηλαδή μαζεμένος μεν, να κάνει ένα σχήμα σαν S κάπως. Και λίγο πιο πίσω να βγει από το φιλτροκούτι, δεν πειράζει, μπορώ με λάστιχο εισαγωγής να τα ενώσω αυτά.

Αλλά μου έκανε εντύπωση, το πόσο πιο απλοϊκό είναι σαν κατασκευή...είχα ξεχάσει την απλότητα των καρμπ
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Τάσο τέτοιο ακριβώς έχω .
Κοντό και στραβό.
Το θέμα είναι να το βρω.
Για αύριο είναι λιγάκι δύσκολο έχω το πρωί νοσοκομείο και μετά δούλευω.
Όπως και να έχει θα κοιτάξω και αν στο βρω στο στέλνω από Δευτέρα
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δημήτρη καταρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Μην αγχώνεσαι πάντως, δεν το βιάζομαι, αλήθεια. Απλά να θυμάσαι, είναι για 18mm λαιμό καρμπυρατέρ. Αν το βρεις, σε βάζω εγώ τα μεταφορικά, μην κομπλάρεις.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.416
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
'Εγινε η μετατροπή λοιπόν...
:respekt:

Μπράβο!
Αναμένουμε εντυπώσεις με το καινούργιο δούλεμα του μοτέρ.
 
N

notakos600

Guest
Τάσο συγχαρητήρια για τη μετατροπή φίλε.
Αφού ταίριαξαν όλα και δουλεύει το μηχανάκι κλαιν μαιν.
Ρύθμιση, λαιμούς, κολιέδες και σώβρακα θα τα βρεις στη πορεία.
Έγινες ξανά αναλογικός.
Καλά χιλιόμετρα.

Edit
Καρμπυρατέρ, λαιμούς και ότι χρειαστείς υπάρχουν σωρό (από τις μόντες που κάνω στα στρογγυλοφάναρα με τα μοτέρ Lifan).
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Λοιπόν!

Καταρχάς, χθες το δοκίμαζα, το δοκίμαζα...σε κάποια φάση μένω λίγο πιο δίπλα από το σπίτι! "Τι σκ@τά" λέω....τελικά ήτανε από βενζίνη! Είχα ξεχάσει, πως ήτανε σχεδόν άδειο το ντεπόζιτο!

Ωστόσο, το φιλτράκι είχε μέσα βενζίνη, αλλά αμα είναι εντελώς άδειο το ντεπόζιτο δεν μπορεί να την κατεβάσει από ότι κατάλαβα. Έκανα μια ρύθμιση, δεν μπουκώνει τόσο τώρα, στο ξεκίνημα...

Από πορεία τώρα....για να πάω στην δουλειά κάνω καθημερινά 25-30χλμ σε εθνική. Δεν τα πάει άσχημα, αλλά πηγαίνει μπουκωμένο, το καταλαβαίνω δηλαδή. Μπορεί και καλύτερα, θέλω να πω, να δώσει δηλαδή και άλλο γκαζάκι.

Το μυαλό μου πάει σε πλούσιο μείγμα...δεν κοίταξα μπουζί, γιατί με πήρε και βράδυ. Αύριο όμως που θα έχω χρόνο, θα κάτσω να το ξανακοιτάξω αν είναι. Γενικά, θέλει ψάξιμο-δοκιμή και η όλη ιστορία είναι λίγο trial and error, αλλά δεν με χαλάει καθόλου, έχει την φάση του.

Η απόκριση πάντως στο γκάζι άμεση, κρατάει πάντα ρελαντί, δεν έχει σβήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ στο άκυρο, και οι ρεπρίζ του είναι ωραίες!
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ιν αδερ νιουζ, περάσαμε και ΚΤΕΟ το ΑΧ-1. Το πρώτο ΚΤΕΟ που περνάει στο όνομά μου, το προηγούμενο δεν το είχα μεταβιβάσει ακόμα σε εμένα.

Πέρασαν δύο χρόνια από τότε που το πήρα. Και είναι καιρός να κλείσω και το θέματάκι του, αφού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και οπτικά σαν project.

Νταξ, δεν είχα κάμερα μαζί, ότι έβγαλε το κινητό, με το σπασμένο τζαμάκι στην κάμερα εδώ και μερικές μέρες, κάπου εκεί στην εικόνα κρύβεται ένα ΑΧ-1 :D

IMG_20220708_101951ss.jpg
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
3o update πάνω στο homemade πρότζεκτ...

Έκατσα σήμερα και το ρύθμισα με βάση έναν οδηγό που βρήκα στο ίντερνετ. Είχα ανοίξει παραπάνω το μείγμα, από όσο έπρεπε, ήτανε πλούσιο και το μαρτυρούσε και το μπουζί, που ήτανε κατράμι. Ίσως για αυτό το μηχανάκι πήγαινε σαν μπουκωμένο....έκανε και πολλά σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού, άρα άκαυτη βενζίνη...

Η ρύθμιση έγινε με εργοστασιακή εξάτμιση, που παραδόξως, δουλεύει καλύτερα ακόμα και με το καρμπυρατέρ! Νομίζω, αυτή τη φορά το πέτυχα σωστά, το μηχανάκι πάει καλά και έχει γραμμικό άνοιγμα. Κέρδισε (σε σχέση με ψεκασμό) κυρίως σε ρεπρίζ και χαμηλές-μεσαίες στροφές. Η ρύθμιση που του έκανε ήτανε η βίδα μίγματος 1μιση + ενα τέταρτο από τέρμα βιδωμένη.

Βίδα ρελαντί 2 στροφές, βελόνα δεν πείραξα. Δεν μπουκώνει, το ρελαντί δεν είναι στον Θεό όπως πριν, δεν σβήνει και σε ρολάρισμα, δεν διστάζει ούτε χαροπαλεύει.

Ωστόσο έγινε το εξής...γυρνάω όλο χαρά από την δοκιμαστική βόλτα...πάω να κουμπώσω πλαστικά, κουνήθηκε το σωληνάκι βενζίνης με την φοβερή πατέντα με ταινία και άρχισε να τρέχει πάλι ποτάμι...είχα εύκαιρο μπουκάλι, και την μάζεψα....ουσιαστικά δεν χρειάστηκε να κερνάω από αυτό το σωληνάκι!

Έτσι, πήρα μια τεράστια βίδα, έναν μεταλλικό σφιγκτίρα, νταϊράπ και το τάπωσα φουλ:



Τελικά η μονωτική δεν ήτανε καλή ιδέα...η βενζίνη την έτρωγε σιγά-σιγά και ευτυχώς το έκανε σπίτι και όχι έξω στον δρόμο...έλεγα "έλα μωρέ δεν θα πάθει κάτι"....τώρα όμως έμαθα.

Το γύρισα λοιπόν, στο μικρό σωληνάκι βενζίνης, το οποίο έχει την ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια διάμετρο με τα σωληνάκια των καρμπυρατέρ.


Ε τι στο καλό λέω...αν και τα δυο καταλήγουν στο ντεπόζιτο, δεν θα μπορεί να δώσει καύσιμο; Έτσι έκανα την εξής δοκιμή....πήρα την βενζίνη από το μπουκάλι, και την πέταξα μέσα στο ντεπόζιτο...



Έβαλα μπρος, έδωσα αρκετό γκάζι, βλέπω το φιλτράκι κατέβαζε βενζίνη. Άρα δουλεύει και έτσι!

Για να είμαι σίγουρος όμως, την άδειασα ΞΑΝΑ μέσα στο μπουκάλι για να σιγουρευτώ πως όντως κατεβάζει βενζίνη.



Η βενζίνη κατέβαινε μια χαρά! Συνεπώς δεν χρειάστηκε το χοντρό σωληνάκι!

Τέλος, έκανα λίγο καλύτερη χωροταξία:



Νομίζω πως είναι έτοιμο!!!

Από την άλλη μεριά, έβαλα το χοανάκι αναθυμιάσεων του κάρτερ και ταίριαξα και το σωληνάκι υπερχείλισης για το ποτηράκι του καρμπυρατέρ.

Καλές μου βόλτες λοιπόν!
 

konstantinos_vita

new member
Δημοσιεύσεις
131
Ηλικία
44
Περιοχή
Φλωρινα
Μοτοσυκλέτα
ι ελ 250 και ένα εφ800 ες τι.
Όνομα
Konstantinos
Καλημερίζω άπαντες.

Από το να δώσω 120 για κάθε αισθητήρα πίεσης ελαστικών ( rdc) , είπα να προσπαθήσω να το φτιάξω μόνος μου. Που στην ουσία μπαταρία ήθελε. Με ένα λεπτό κατσαβίδι έξυσα το μαύρο περίεργο υλικό και σήκωσα εμφανίζεται η μπαταρία. Με λεπτό μαχαιράκι ξεπόνταρα τη μπαταρία και με προσοχή ξεπόνταρα και από κάτω. Που, τι προσοχή, τύχη θέλει να μη ξηλωθεί το λαμπάκι. Anyway την έβγαλα. Έβαλα πάνω καινούργια. Αποντάριστη μάλιστα. Απλά λύγισα το λαμάκι να ακουμπάει καλά. Τέλος έβαλα πάνω κόλλα για δημιουργία φλάντζας. Ότι είχα βασικά. Το έβαλα πάνω, και μετά από δύο τρεις βόλτες, πλέον δουλεύει κανονικά
η όλη διαδικασία μου κόστισε μόνο τις μπαταρίες

πώς σκατά γυρνάνε οι φωτο στα πλάγια!!!!!

 
Τελευταία επεξεργασία:

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.838
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Καλημερίζω άπαντες.

Από το να δώσω 120 για κάθε αισθητήρα πίεσης ελαστικών ( rdc) , είπα να προσπαθήσω να το φτιάξω μόνος μου. Που στην ουσία μπαταρία ήθελε. Με ένα λεπτό κατσαβίδι έξυσα το μαύρο περίεργο υλικό και σήκωσα εμφανίζεται η μπαταρία. Με λεπτό μαχαιράκι ξεπόνταρα τη μπαταρία και με προσοχή ξεπόνταρα και από κάτω. Που, τι προσοχή, τύχη θέλει να μη ξηλωθεί το λαμπάκι. Anyway την έβγαλα. Έβαλα πάνω καινούργια. Αποντάριστη μάλιστα. Απλά λύγισα το λαμάκι να ακουμπάει καλά. Τέλος έβαλα πάνω κόλλα για δημιουργία φλάντζας. Ότι είχα βασικά. Το έβαλα πάνω, και μετά από δύο τρεις βόλτες, πλέον δουλεύει κανονικά
η όλη διαδικασία μου κόστισε μόνο τις μπαταρίες

πώς σκατά γυρνάνε οι φωτο στα πλάγια!!!!!

Και καλύτερα που δεν τις ποντάρισες γιατί λογικά θα το έκανες με κόλληση εν θερμό η οποία χαλάει την μπαταρία και μειώνει την διάρκεια ζωής της!

Εξαρτήματα και καλώδια που κολούνται σε μπαταρίες ΜΟΝΟ με ψυχρή κόλληση!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom