Αλλαγή αμορτισέρ στο ΧΤ, YSS με πολλές ρυθμίσεις.
Θα ακολουθήσουν δοκιμές και ρυθμίσεις, αν και με τις standard ρυθμίσεις δενκακο!
Να είσαι καλά ΑπόστολεΜεγειά και καλοδούλευτο!
Κλασμένο και ρύθμιση τέρμα.Ρε το εργαλειο !!!
Αναβαθμιστηκες φιλε .
Το αλλο λογικα θα τα ειχε κλασει
Κι εμενα το δικο μου ειχε θεμα ,οχι αυτο καθ'αυτο,αλλα οΝα είσαι καλά Απόστολε
Κλασμένο και ρύθμιση τέρμα.
Να χτυπάει η πίσω ρόδα στη φυτευτη πέτρα Γιάννη και να σε βαράει στη πλάτη (η ρόδα).
Επειδή είσαι άσχετος με μηχανές, παλιά παπια δε δίνονται ΠΌΤΕΣ!For @notakos600
Δύο παπάκια κάθονται,το ένα πρέπει να φύγει.. :p:D
Μεγειές και καλό στήσιμο στο ΧΤ σου Νότηηηη..
Επειδή είσαι άσχετος με μηχανές, παλιά παπια δε δίνονται ΠΌΤΕΣ!
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τσαλακια,xr ακια, xt πρώτες γενεές,παπιά ιαπωνικά παλιά (χωρίς ζημιά) ,δε δίνονται!Σιγά τον θησαυρό ρε!:p
Μόνο σαν κομμάτι ιστορίας αξίζει να τα κρατάει κάποιος, χωρις να τα κυκλοφορεί.
Οδηγικά είναι για τα μπάζα.
Τσαλακιια,xr akia, xt,παπιά ιαπωνικά παλιά χωρίς ζημιά δε δίνονται!
Αλλά που να βάλεις μυαλό στον αντμιν και μοντ του φόρουμ " ο κάβουρας"...
Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για την "ταμπακιέρα" τίποτα..Όλη η καυλα στο c50 είναι να πηγαίνεις τσάρκα στα στενά της πόλης και μετά να κάθεσαι στο παγκάκι του παρκου να κάνεις τσιγάρο και να το έχεις δίπλα σου να το χαζεύεις.
Πρέπει απαραίτητα όμως να είναι χειμώνας, να στροβιλιζει ο βοριάς τα ξεροφυλλα, να κλείνεις λίγο τα μάτια και να γίνεσαι 16 χρονων...
Αυτή είναι η αξία που κουβαλάει κάθε παλιό μηχανάκι...
Το έχω χαρίσει στον πεθερό μου από το 14'.Τελευταίο είχα ένα Τ80 με 4άρι κιβώτιο μαμά, made in Japan με γιαπωνέζικα γράμματα πάνω στα αυτοκόλλητα του.
Το πούλησα στον @Ωmega πριν 7-8 χρόνια.
Υπάρχει ακόμη Μήτσο; Τσουλάει;
Όλη η καυλα στο c50 είναι να πηγαίνεις τσάρκα στα στενά της πόλης και μετά να κάθεσαι στο παγκάκι του παρκου να κάνεις τσιγάρο και να το έχεις δίπλα σου να το χαζεύεις.
Πρέπει απαραίτητα όμως να είναι χειμώνας, να στροβιλιζει ο βοριάς τα ξεροφυλλα, να κλείνεις λίγο τα μάτια και να γίνεσαι 16 χρονων...
Αυτή είναι η αξία που κουβαλάει κάθε παλιό μηχανάκι...
Για την "ταμπακιέρα" τίποτα..
Εγώ χώρο θέλω να σε βοηθήσω να αδειάσεις.Μη στριμώχνεσαι..
Το έχω χαρίσει στον πεθερό μου από το 14'.
Αγκομαχαει στα χέρια του.
Σε γενικές γραμμές κρατιέται.Του πήρα και πραγματάκια πρόσφατα..
(Αθήνα μου το έκλεψαν και το βρήκε στο 20μερο ομάδα ΔΙ.ΑΣ.)
Το χες καμία κόκκινη σέλα κι αυτό σιγουρα χεχεχεχεχεΓια την "ταμπακιέρα" τίποτα..
Εγώ χώρο θέλω να σε βοηθήσω να αδειάσεις.Μη στριμώχνεσαι..
Το έχω χαρίσει στον πεθερό μου από το 14'.
Αγκομαχαει στα χέρια του.
Σε γενικές γραμμές κρατιέται.Του πήρα και πραγματάκια πρόσφατα..
(Αθήνα μου το έκλεψαν και το βρήκε στο 20μερο ομάδα ΔΙ.ΑΣ.)
Για την "ταμπακιέρα" τίποτα..
Εγώ χώρο θέλω να σε βοηθήσω να αδειάσεις.Μη στριμώχνεσαι..
Το έχω χαρίσει στον πεθερό μου από το 14'.
Αγκομαχαει στα χέρια του.
Σε γενικές γραμμές κρατιέται.Του πήρα και πραγματάκια πρόσφατα..
(Αθήνα μου το έκλεψαν και το βρήκε στο 20μερο ομάδα ΔΙ.ΑΣ.)
Να είσαι καλά ΓιώργοΜεγειά Νότη καλοφόρετο !!
Eγώ και οι Bulmont Buckley σε καταλαβαινουμε...Όλη η καυλα στο c50 είναι να πηγαίνεις τσάρκα στα στενά της πόλης και μετά να κάθεσαι στο παγκάκι του παρκου να κάνεις τσιγάρο και να το έχεις δίπλα σου να το χαζεύεις.
Πρέπει απαραίτητα όμως να είναι χειμώνας, να στροβιλιζει ο βοριάς τα ξεροφυλλα, να κλείνεις λίγο τα μάτια και να γίνεσαι 16 χρονων...
Αυτή είναι η αξία που κουβαλάει κάθε παλιό μηχανάκι...