Συμβαίνει τώρα....

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.024
Όνομα
George
...μεση σαπαν





Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.446
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Κριμα που σας την χαλασε Γιωργο,
αλλα και η βροχη ειναι μερος της περιπετειας....

προσοχη και απολαυσε την βολτα....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δεν ξαναρυθμίζω εγώ τις βαλβίδες...



Δεν έπαθε κάτι, αλλά σίγουρα δεν το έκανα σωστά. Ρυθμίστηκε σωστά αυτή τη φορά, και τώρα ρολόι το μοτεράκι.

Ερώτηση όμως...η μανιβέλα έγινε αρκετά σκληρή, δείχνει όντως την συμπίεση του το μοτέρ πλέον για ανεβασμένα cc, αλλά πως γίνεται από ξερύθμιστες βαλβίδες να χάσει συμπίεση;

Να σημειωθεί πως μόνο η εισαγωγής ήθελε ρύθμιση.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.446
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Λογικο δεν ειναι ρε Τασο

αν οι βαλβιδες δεν κλεινουν σωστα να χανει συμπιεση;

ισα ισα τωρα θα δεις το μηχανακι να πηγαινει καλυτερα και να καιει λιγοτερο...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ρε είχε *****ώσει εδώ και καιρό η μανιβέλα...κοιτούσα λάδια, σωστά. Άρα κάτι άλλο είναι, αλλά δεν μου πέρασε από το μυαλό για βαλβίδες. Ίσως με την ρύθμιση που έκανα εγώ το χειροτέρεψα.

Και το θέμα είναι πως ακολούθησα τις εργοστασιακές τιμές για διάκενα...δεν ξέρω αν τώρα που είναι με μεγαλύτερο πιστόνι και διαφορετικό εκκεντροφόρο, να θέλει άλλα διάκενα. Το ότι έστρωσε πολύ σαν γκάζι, έστρωσε.
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.024
Όνομα
George
Κριμα που σας την χαλασε Γιωργο,
αλλα και η βροχη ειναι μερος της περιπετειας....

προσοχη και απολαυσε την βολτα....
Όλα καλά Αντουάν, το απολαύσαμε όσο μπορούσαμε.
Η βροχή δεν ηταν πρόβλημα. Το χαιρόμαστε λόγω σωστού εξοπλισμού.
Η ομίχλη όμως ήταν σοβαρά επικίνδυνη σε φάση να μην βλέπεις πέρα από το τιμόνι σου για πολλά ορεινα χιλιόμετρα σε στενό δυκτιο με στροφές κ ανεβα κατέβα..
Ας είναι... Έμεινε εκκρεμότητα 1.5 ημέρα ακόμα..
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.837
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ρε είχε *****ώσει εδώ και καιρό η μανιβέλα...κοιτούσα λάδια, σωστά. Άρα κάτι άλλο είναι, αλλά δεν μου πέρασε από το μυαλό για βαλβίδες. Ίσως με την ρύθμιση που έκανα εγώ το χειροτέρεψα.

Και το θέμα είναι πως ακολούθησα τις εργοστασιακές τιμές για διάκενα...δεν ξέρω αν τώρα που είναι με μεγαλύτερο πιστόνι και διαφορετικό εκκεντροφόρο, να θέλει άλλα διάκενα. Το ότι έστρωσε πολύ σαν γκάζι, έστρωσε.

Τάσο αν έστω και μια από τις βαλβίδες δεν είναι σωστά ρυθμισμένη εννοείται ότι χάνει συμπίεση.

Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίζονται σωστά γιατί όταν ζεσταίνονται τα μέταλλα με την διαστολή πάλι μπορεί να έχεις απώλεια συμπίεσης.
Επισησ όταν ρυθμίζεις θα πρέπει να γυρίσεις το βολάν για να βρίσκεις τα νεκρά σημεία της κάθε βαλβίδας αλλιώς πάλι δεν θα ρυθμίσεις σωστά.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Τάσο αν έστω και μια από τις βαλβίδες δεν είναι σωστά ρυθμισμένη εννοείται ότι χάνει συμπίεση.

Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίζονται σωστά γιατί όταν ζεσταίνονται τα μέταλλα με την διαστολή πάλι μπορεί να έχεις απώλεια συμπίεσης.
Επισησ όταν ρυθμίζεις θα πρέπει να γυρίσεις το βολάν για να βρίσκεις τα νεκρά σημεία της κάθε βαλβίδας αλλιώς πάλι δεν θα ρυθμίσεις σωστά.
Από ότι κατάλαβα ρύθμισα την βαλβίδα σε λάθος χρόνο.

Το Suzuki δεν έχει κάποιο δείκτη για το ΑΝΣ, όπως πχ στα Crypton-X, έχει απλά το κλασσικό "Τ". Γυρνούσα τον στροφαλοφόρο, μέχρι η βαλβίδα εισαγωγής να ανέβει τέρμα και εκεί θεώρησα πως είναι το σωστό σημείο, αλλά δεν.

Έπρεπε να συνεχίσω να γυρνάω τον στρόφαλο, να κατέβει ξανά (εισαγωγή μείγματος), μετά μόλις αρχίσει να ανεβαίνει ξανά βρίσκεται στην συμπίεση. Έπρεπε να συνεχίσω να γυρίζω μέχρι η η γραμμή δίπλα από το Τ να είναι στην ίδια ευθεία με την γραμμή στο κάρτερ. Εκεί είναι και οι ΔΥΟ βαλβίδες κλειστές, και εκεί έπρεπε να το ρυθμίσω. Αυτό είναι ουσιαστικά το ΑΝΣ...τώρα ξέρω, αλλά δεν το δοκιμάζω ξανά. Εν ολίγης, το διάκενο σωστό μεν, αλλά εν λειτουργία η βαλβίδα είχε εντελώς λάθος χρονισμό, ανοιγόκλεινε όποτε να ναι.

Για αυτό και η μειωμένη συμπίεση, δυσκολία στο ρελαντί και χειρότερες επιδόσεις στον δρόμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom