Τάσο αν έστω και μια από τις βαλβίδες δεν είναι σωστά ρυθμισμένη εννοείται ότι χάνει συμπίεση.
Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίζονται σωστά γιατί όταν ζεσταίνονται τα μέταλλα με την διαστολή πάλι μπορεί να έχεις απώλεια συμπίεσης.
Επισησ όταν ρυθμίζεις θα πρέπει να γυρίσεις το βολάν για να βρίσκεις τα νεκρά σημεία της κάθε βαλβίδας αλλιώς πάλι δεν θα ρυθμίσεις σωστά.
Από ότι κατάλαβα ρύθμισα την βαλβίδα σε λάθος χρόνο.
Το Suzuki δεν έχει κάποιο δείκτη για το ΑΝΣ, όπως πχ στα Crypton-X, έχει απλά το κλασσικό "Τ". Γυρνούσα τον στροφαλοφόρο, μέχρι η βαλβίδα εισαγωγής να ανέβει τέρμα και εκεί θεώρησα πως είναι το σωστό σημείο, αλλά δεν.
Έπρεπε να συνεχίσω να γυρνάω τον στρόφαλο, να κατέβει ξανά (εισαγωγή μείγματος), μετά μόλις αρχίσει να ανεβαίνει ξανά βρίσκεται στην συμπίεση. Έπρεπε να συνεχίσω να γυρίζω μέχρι η η γραμμή δίπλα από το Τ να είναι στην ίδια ευθεία με την γραμμή στο κάρτερ. Εκεί είναι και οι ΔΥΟ βαλβίδες κλειστές, και εκεί έπρεπε να το ρυθμίσω. Αυτό είναι ουσιαστικά το ΑΝΣ...τώρα ξέρω, αλλά δεν το δοκιμάζω ξανά. Εν ολίγης, το διάκενο σωστό μεν, αλλά εν λειτουργία η βαλβίδα είχε εντελώς λάθος χρονισμό, ανοιγόκλεινε όποτε να ναι.
Για αυτό και η μειωμένη συμπίεση, δυσκολία στο ρελαντί και χειρότερες επιδόσεις στον δρόμο.