Το θεμα ανεση σελας, εχει βασικα 3 παραμετρους
1. Γλουτοι. Καθε οπισθια ειναι διαφορετικα. Οι πιο ...ευτραφεις κωλοι εχουν αβανταζ εδω. Το περισοοτερο κρεας +λιπος, δημιουργει ενα αναπαυτικο μαξιλαρακι..Στον αντιποδα, τα στεγνα κωλαρακια θα πονεσουν πιο γρηγορα.
2.θεση οδηγησης..Οι κατηγοριες Τουρινγκ και mega onoff, εχουν την πιο ξεκουραστη θεση για τουρισμο, ομως αυτο που θα πιαστει πρωτο ειναι ο κωλος..Εκει πεφτει το περισσοτερο βαρος, στους καρπους πεφτει ελαχιστο εως καθολου..
Μια πιο σκυφτη θεση, επιβαρυνει τον κωλο λιγοτερο.(κουραζει ομως αλλου)
3.ΣΕΛΑ
Σχημα
Πρεπει να ταιριαξει με την ανατομια των γλουτων..
Μια πολυ φαρδια σελα δειχνει ανετη, αλλα ενας μικρος κωλος δεν θα βολευτει καλα..Αυτο ειναι πιο εντονο στους συνεπιβατες...ελαφρες γυναικες ΔΕΝ βολευονται σε πολυ φαρδιες σελες.
Μηκος..
Πρεπει να εχεις χωρο να κινηθεις μπρος πισω...τα σημεια που δεχονται πιεση αλλαζουν λιγο, και αποφορτιζεσαι... Εαν σε κλειδωνει σε μια θεση, ο πονος θα ρθει γρηγοροτερα.
Σκληροτητα.
Οι *****ες σελες, στην αρχη φαινονται ανετες , ομως καποια στιγμη υποχωρουν απ το βαρος και εγκλωβιζουν τα οπισθια σε μια συγκεκριμενη θεση...Αδυνατουν να προσφερουν σωστη στηριξη στα οστα των γλουτων, και δεν επιτρεπουν μετακινηση μπρος- πισω
Εκτος απ το αφρωδες, καμπτεται και η βαση...γι αυτο και καποιες αφτερμαρκετ σελες εχουν μεταλλικη η πολυεστερικη βαση...για ακαμψια.
Ενα σκληρο αφρωδες (οι πανακριβες Corbin ειναι θεοσκληρες) δινει σωστη στηριξη σε πολυωρη οδηγηση, ομως δεν αποσβαινει κραδασμους οπως ενα παχυτερο-*****οτερο.
Το συμπερασμα ειναι, οτι το θεμα σελα ειναι πολυπλοκο και εντελως προσωπικο