Συλλεκτικο ή μη αν εμενα με αρεσει το αγοραζω.. Η τιμη ειναι καθαρα υποκειμενικη..
Γιαμενα δηλ που μου περισσεύουν 3000ευρω το r80 απο πανω ειναι ακριβο..
Για καποιον αλλον που εχει 10000ευρω γιανα παιζει , θα πει τσαμπα ειναι ευκαιρια..
Το 2012 αν θυμαμαι καλα αγορασ bandit 1250 του 2008 με ολοσωμη ακραποβιτς hexagon carbon με 18.000χλμ κ πολλα εξτρα..στην τιμη των 4000ευρω..
Τωρα το 2021 μετα απο 10 χρονια δηλ οι τιμες στα bandit 1250 ειναι πανω απο 4000ευρώ κ εχουν κ ποσα χλμ παραπανω κ χωρις εξτρα..
Ο καθένας οτι θελει ζηταει εχω καταλάβει..
Κ οσο υπαρχουν ανθρωποι που τα αγοραζουν καλα κανουν..
Επισης υπαρχει πιστευω ενα πλαφόν στην τιμη που μπορει να φτασει μια μηχανη..
Δηλ οσο περνανε τα χρονια ποσο θα πρέπει να φτασει? Να πουλιεται πχ 500ευρω? Μεχρι που θα φτασει να πουλιέται ενα busa gen1 σε 5 χρονια?
Τα gen2 πουλιούνται εδω και 10χρονια στα 7.500ευρω κ πανω!! Κ τα gen1 στα 3500 μεχρι 5000..
Που να φτασει δηλ το gen1? Στα 1000ευρώ? Αν το gen2 κατεβει στα 4 με 5κ ..
Δε ξερω πως λειτουργει η αγορά αλλα μερικές φορές ειναι ανεξήγητη..
Καλά το πόσο αγοράζουμε όταν θέλουμε κάτι είναι τελείως υποκειμενικό.
Προσωπικά έχω μυστήριο κριτήριο και θέλω κάτι να είναι πένα. Και αν το βρω όπως το θέλω, θα το πληρώσω.
Δεν λέω πως δεν θα αγοράσω και κάτι που έχει την φθορά του, αλλά εκεί είμαι πολύ πιο σφιχτός ως προς το πόσα θα ξοδέψω.
Αλλά αυτά αφορούν τα σύγχρονα καθημερινά μηχανάκια που αγοράζουμε για χρήση.
Προσωπικά για συλλεκτικό δεν θα έδινα λεφτά (είτε ήταν συλλεκτικό είτε νόμιζε ο ιδιοκτήτης πως μπορούσε να το πουλήσει σαν τέτοιο) επειδή δεν έχω καύλα με την συλλογή ή την διατήρηση τέτοιων κομματιών. Και εκεί νομίζω είναι το πρόβλημα και συνοψίζεται στην εξής πρόταση:
Οσοι θέλουν ένα παλιό, αλλά καλοσυντηρημένο μηχανάκι και έχουν περιορισμένο budget και δεν μπορούν να πάρουν κάτι πιο σύγχρονο, βρίσκονται στην απίστευτη θέση του να μην βρίσκουν ή αυτά που βρίσκουν να τα έχουν βαφτίσει κλασικά και να κοστίζουν παραπάνω απο πιο σύγχρονα.
Γι' αυτό έγραψα παραπάνω πως αν κάποιος θέλει μηχανή για χρήση θα του βγει φτηνότερα να κοιτάξει 10-15ετίας, παρά 25ετίας+ ακόμη και στην αγορά.
Ένα παράδειγμα;
Αγοράζεις σήμερα Suzuki bandit 2004-2005-2006 με 1600 έως 2400 ανάλογα την κατάσταση. Αντίστοιχα παίζουν και fazer ίδιας χρονολογίας με 200-300 ευρώ παραπάνω κατα μέσο όρο. Σαφώς έχει και πιο ακριβά, αλλά με αυτά τα λεφτά συνηθως βρίσκεις μηχανάκια που θα έχουν λιγο παραπάνω χλμ ή καμια γρατζουνιά, όμως θα είναι καθαρά και απροβλημάτιστα
Αντίστοιχα με αυτά τα λεφτά και στην ίδια κατηγορία θα βρεις μοντέλα 35+ χρονών!!!!!!
Πολύ καλή κατάσταση τα χιλιόμετρα είναι αληθινά έχει άδεια κυκλοφοριας
www.car.gr
σε παρα πολυ καλη κατασταση θελει μονο μπαταρια και ειναι μεσα σε γκαραζ για καλυτερη προστασια....
www.car.gr
HONDA SHADOW 500, 500 cc, μοντ. 3/'83, μπορντό μεταλλικό, 65.000 χλμ., Ίπποι,35 bhp τετράχρονος κ...
www.car.gr
Πρώτο χέρι, αψεγάδιαστη, καινούργια λάστιχα
www.car.gr
Σε καλή κατάσταση, καινούργια λάστιχα, μπαταρία, αμορτισέρ, από service τα καρμπυρατέρ κ πολλά άλ...
www.car.gr
Η μοτοσυκλέτα είναι σε άριστη κατάσταση!!! και μοντέλο 1987!!! πρώτη Άδεια κυκλοφορίας στην Χώρα!...
www.car.gr
έβαλα τυχαίες αγγελίες απο μοτοσυκλέτες σε μια αναζήτηση για μοντέλα εκείνης της εποχής με αυτή την τιμή, που σε καμία περίπτωση δεν είναι συλλεκτικά. Μου έβγαλε 11 σελίδες αποτελέσματα!
Κι έρχομαι εγώ και αναρωτιέμαι. Κάποιος που δεν είναι συλλέκτης, για ποιον λόγο να πάρει το μοντέλο του 1981 με 2000-2400 (όπως το τελευταίο GPZ400) και να μην πάρει μια μοτό πιο σύγχρονη κατα 20!!!!! χρόνια με τα ίδια λεφτά;
Έχει χαθεί η λογική κάπου.
Επίσης με τις νέες τεχνολογίες για ποιον λόγο να μην πάρει με 2500-3000 ευρώ μια καινούρια μοτοσυκλέτα 250 κυβικών με επιδόσεις ίδιες με 400άρι του 1980; Οπως αυτές πχ με ABS και όλα τα σύγχρονα τσουτσόυνια
0% ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΩΣ ΚΑΙ 48 ΑΤΟΚΕΣ ΔΩΣΕΙΣ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ Τεχνικά Χαρακτηριστικά...
www.car.gr
ZONTES-R 250 2.995 € ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ Ένα πραγματικό διαμάντι κυκλοφορεί μέσα από το δίκτυο της DAY...
www.car.gr
New 2 χρόνια εγγύηση εργοστασίου
www.car.gr
XS400 και CM400 με 2500 ευρώ! ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ!