Στο φτερο,απαντησεις για οτι δεν χρειαζεται να ανοιχτει νεο θεμα.

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Tooth Tooth Tooth Τασουλής σε ηλικία 68 χρονών....
"Παιδιά βρηκα ένα φανταστικό καρμπ που πατάς ένα κουμπάκι, και γίνεται ιντζεκσιον, πατάς άλλο κουμπάκι γίνετια ηλεκτρικό, πατας άλλο κουμπάκι και ακούγεται σαν ΤσιΕς 1850 αντβε. Αλλά ρε σεις, δεν ξέρω αν ταιριάζει στο αντρέςςςςς. Βγαίνει μονο για Καζε RRR 195 8ης γενιάς!
Να το πάρω να το δοκιμάσω; Τι λέτε;"

abcdabcdabcd
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.795
Ηλικία
26
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@Drake Ramore Εμένα είναι με φιουλ ιντσέξιον δεν έχει ανάγκη απο 4πλα καρμπυρατέρια εμένα...μιλάμε ο 16-bit εγκέφαλος ρυθμίζει τα πάντα όλα.

Μόνο φραπέ δεν φτιάχνει, αλλά θα σκεφτώ κάτι και για αυτό.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.463
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όπως βγάζει η Τούρατεκ και η Wunderlich ένα σωρό άχρηστα σκατολοΐδια για τα πενβέ έτσι και αυτές οι πατέντες όπως η παραπάνω σκοπεύουν στοχεύουν σε καμμένους παπόβιους.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.501
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Άσκοπες βελτιώσεις....

Και τώρα πείτε μου, βγαίνει και διπλο σώμα ψεκασμού για Address? Tooth Tooth
Και τετραπετάλουδο βγαίνει το μόνο δύσκολο είναι που θα βάλεις τους άλλους τρείς κυλίνδρουςcdefghigi Τάσο να του βάλουμε μοτέρ από bandit 650 πάνω; Και μετά θα δούμε ποιος θα σου κουνιέται εδώ μέσα.YesRolling
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.795
Ηλικία
26
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Δεν θέλω μοτέρ απο ληστή....θέλω μοτέρ απο λαίλαπα...3 + 1 = 4 κύλινδροι, να βρει και το τετραπετάλουδο χρήση όχι τίποτα άλλο abcdefghgk
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.615
Ηλικία
55
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Δεν θέλω μοτέρ απο ληστή....θέλω μοτέρ απο λαίλαπα...3 + 1 = 4 κύλινδροι, να βρει και το τετραπετάλουδο χρήση όχι τίποτα άλλο abcdefghgk
3043137.jpg
Παρε μια φρεσκια και σε GT!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Προς τα φωτεινά μυαλά του φόρουμ.
Λοιπόν
Πριν φύγω τον Νοέμβρη στην Κρήτη.
Και.καθότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (λέμε τώρα) ηταν στα.ντουζενια της ,μοιραία έγινε εγγραφή σε webex κλπ.
Με το δικο μου mail.

Ε απο τοτε και μέχρι που γύρισα ,έγινε της π@@τανας
Έχασα επαφές, ενημερώσεις κλπ.
Υπάρχει περίπτωση να βρω τις χαμένες επαφές ?
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.951
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Κοιτούσα random ανταλλακτικά για μηχανάκια και έπεσα πάνω σε αυτό:



Διπλό καρμπυρατέρ Shark (δυο 16mm είναι) για Astrea απο 100 ως 125 κυβικά.

Και τώρα ρωτάω...αν με ένα 16mm καρμπυρατέρ (που τόσο έβγαινε απο το εργοστάσιο) καλύπτει τον κύλινδρο, τότε 2 δεν θα ήτανε σαν να βάλεις στο 100cc μοτέρ ένα 32αρι καρμπυρατέρ;

Δουλεύει αυτό σε τέτοια κυβικά; Πρώτη φορά το βλέπω σε παπί...
Εγώ στο παπί μου από 50αρι το είχα κάνει 50 χιλιοστά και φόραγα καρμπυρατέρ από DT200!!!
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.737
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Να κάνω μια ερώτηση για το cornering abs ?
Στην ουσία το cabs σου δίνει την δυνατότητα μεγαλύτερου εύρους φρεναρίσματος όσο η μηχανή βρίσκεται σε κλήση και οχι ευθεία χωρίς να επιτρέπει στον τροχο να μπλοκάρει ; Σωστό είναι αυτό ;
Στην πράξη όμως τώρα αν είναι έτσι !
σε περίπτωση που είσαι σε κλήση και παίρνεις μια στροφή και αντιληφθείς ένα εμπόδιο μπροστά σου ασυναίσθητα μαζί με το φρένο δεν φέρνεις στην ευθεία την μηχανή και το σώμα σου μαζί για να σταματήσεις ;
Φρενάρει κάποιος τόσο δυνατά ενώ η μηχανή βρίσκεται ακόμα σε κλήση ;
 

Pan-dvs

well know member
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
15.708
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Προς τα φωτεινά μυαλά του φόρουμ.
Λοιπόν
Πριν φύγω τον Νοέμβρη στην Κρήτη.
Και.καθότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (λέμε τώρα) ηταν στα.ντουζενια της ,μοιραία έγινε εγγραφή σε webex κλπ.
Με το δικο μου mail.

Ε απο τοτε και μέχρι που γύρισα ,έγινε της π@@τανας
Έχασα επαφές, ενημερώσεις κλπ.
Υπάρχει περίπτωση να βρω τις χαμένες επαφές ?

Το mail σου τι ειναι πχ gmail?
 
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Honda PCX 125 2024
Honda XL750 Transalp 2024 Quantum slipstream drive
Όνομα
Θοδωρής
Απο υπολογιστή εδώ; https://contacts.google.com/ Υποψιν να έχεις κάνει Log in με τα δικά σου στοιχεία.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.501
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Εγώ στο παπί μου από 50αρι το είχα κάνει 50 χιλιοστά και φόραγα καρμπυρατέρ από DT200!!!
Αυτό πιο πολύ το βάζουν για τα μάτια παρά για την απόδοση. Στα πενήντα χιλιοστά δεν θα δουλέψει αλλά στα εξήντα χιλιοστά που τα φτάνουν πλέον σε φτιάξιμο θα δούλευε αυτό και 32άρι εύκολα. Βέβαια θέλει και τα σχετικά ροική στην κεφαλή με μεγάλο λαιμό καρμπυρατέρ εκκεντροφόρο με σκληρά ελατήρια, εξάτμιση, ρεύματα πιο καλά κ.λ.π.
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.951
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Αυτό πιο πολύ το βάζουν για τα μάτια παρά για την απόδοση. Στα πενήντα χιλιοστά δεν θα δουλέψει αλλά στα εξήντα χιλιοστά που τα φτάνουν πλέον σε φτιάξιμο θα δούλευε αυτό και 32άρι εύκολα. Βέβαια θέλει και τα σχετικά ροική στην κεφαλή με μεγάλο λαιμό καρμπυρατέρ εκκεντροφόρο με σκληρά ελατήρια, εξάτμιση, ρεύματα πιο καλά κ.λ.π.
Εμένα μου δούλευε τότε πολύ καλά.
GLX κοντομπιελο 50mm με κεφαλή από 6βολτο, εκκεντροφόρο 3 ή 4 στάδιο, καρμπυρατέρ όπως είπα από DT200 και ηλεκτρονική από GLX 90αρι.
Γραναζωμα 14-36 και ήμουν μόνιμα σε μια ρόδα!!!
Bike
Βέβαια όταν είχα δοκιμάσει το καρμπυρατέρ σε φίλο που το είχε πιο μεγάλο έδινε ακόμη περισσότερο!
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.501
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
honda cbf 600
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Εμένα μου δούλευε τότε πολύ καλά.
GLX κοντομπιελο 50mm με κεφαλή από 6βολτο, εκκεντροφόρο 3 ή 4 στάδιο, καρμπυρατέρ όπως είπα από DT200 και ηλεκτρονική από GLX 90αρι.
Γραναζωμα 14-36 και ήμουν μόνιμα σε μια ρόδα!!!
Bike
Βέβαια όταν είχα δοκιμάσει το καρμπυρατέρ σε φίλο που το είχε πιο μεγάλο έδινε ακόμη περισσότερο!
Γιάννη δεν το έγραψα για το δικό σου καρμπυρατέρ αλλά για το διπλό που είχε ανεβάσει ο Τάσος. Το ξέρω ότι δούλευε καλά το dt200 το είχαμε δοκιμάσει σε πολλά παπιά. Πλέον έχουν ανεβάσει την βελτίωση σε άλλο επίπεδο που ακόμη και το keihin 28-30 mm είναι μικρό. Smileys drinking beer Emoticon
 
N

notakos600

Guest
Προς τα φωτεινά μυαλά του φόρουμ.
Λοιπόν
Πριν φύγω τον Νοέμβρη στην Κρήτη.
Και.καθότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (λέμε τώρα) ηταν στα.ντουζενια της ,μοιραία έγινε εγγραφή σε webex κλπ.
Με το δικο μου mail.

Ε απο τοτε και μέχρι που γύρισα ,έγινε της π@@τανας
Έχασα επαφές, ενημερώσεις κλπ.
Υπάρχει περίπτωση να βρω τις χαμένες επαφές ?
Για δες εδώ ρε Δημήτρη. Λογικά επαναφερονται.
https://www.backupify.com/blog/google-apps-recovery-restore-lost-gmail-contacts
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Να κάνω μια ερώτηση για το cornering abs ?
Στην ουσία το cabs σου δίνει την δυνατότητα μεγαλύτερου εύρους φρεναρίσματος όσο η μηχανή βρίσκεται σε κλήση και οχι ευθεία χωρίς να επιτρέπει στον τροχο να μπλοκάρει ; Σωστό είναι αυτό ;
Στην πράξη όμως τώρα αν είναι έτσι !
σε περίπτωση που είσαι σε κλήση και παίρνεις μια στροφή και αντιληφθείς ένα εμπόδιο μπροστά σου ασυναίσθητα μαζί με το φρένο δεν φέρνεις στην ευθεία την μηχανή και το σώμα σου μαζί για να σταματήσεις ;
Φρενάρει κάποιος τόσο δυνατά ενώ η μηχανή βρίσκεται ακόμα σε κλήση ;
Ανοίγεις τεράστιο θέμα με την στροφή και το φρενάρισμα και θα ακούσεις τόσα σωστά όσα και φίδια. Ολη η ιστορία είναι καθαρά θέμα φυσικής. Αν αλλάξεις για οποιοδήποτε λόγο την ώρα της στροφής γεωμετρικό βάρος (γκάζι στέλνεις βάρος πίσω, φρένος στέλνεις βάρος μπροστα) τότε αλλάζουν η δύναμη που ασκείται στο ελαστικό εκείνη την ώρα με αποτέλεσμα το low side (πολυ χαμηλή ταχύτητα με βάρος στο μπροστινο και χανεις το μπροστινό) ή το high side (χασιμο προσφυσης στο πισω ελαστικο. Αυτό το high side πονάει πολύ να ξέρεις). Για να αναλυθεί ένα τέτοιο ζήτημα χρειαζόμαστε πινακα μαρκαδορους, χαρτί και μολυβι, κομπιουτέρα, καφέ και ώρα πολύ και μετά μάθημα στην πιστα.

Το cornering ABS ουσιαστικά υπολογίζει αυτές τις δυνάμεις και δεν αφήνει την μοτοσυκλέτα να σηκωθεί. Ταυτόχρονα όμως ο οδηγός εχοντας την σιγουρια του ABS δεν δινει στην μοτοσυκλέτα δυναμη να σηκωθει και ως αποτελέσμα μένει στην τροχιά του δηλαδή στην τροχιά του εμποδίου. Σε περίπτωση όμως που έχει μπει με περισσότερα χιλιομετρα στην στροφη (λάθος υπολογισμος του αναβάτη) εκει το cabs βοηθαει...και κάπως έτσι οι κουλοί νιωθον πιλότοι και μετα κλαίμε σε ατυχηματα.

ΔΕΝ ειμαι κατα της τεχνολογίας αλλά την εκπαιδευση δεν την αντικαθιστα κανένα ηλεκτρονικό συστημα αντιθετως η εκπαιδευση μαζι με τα ηλεκτρονικα συστηματα δινει την ασφαλεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom