R.E.H
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.308
- Μοτοσυκλέτα
- Royal Enfield Himalayan
- Όνομα
- Παναγίωτης
- Περιοχή
- Νίκαια
Ημέρα τέταρτη
Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 6, σηκώθηκα με μεγάλη δυσκολία, έφτιαξα ένα καφέ (καραβίσιο νες) έφαγα και κανά δύο μπισκότα και ξύπνησα τον Νίκο.
Έφαγε και αυτός μερικά μπισκότα που είχαμε πάρει για πρωινό και αρχίσαμε να ετοιμάζουμε τα πράγματα μας.
7:15 ήμασταν πάνω στην μηχανή έτοιμοι να φύγουμε, είχαμε φορτώσει, είχαμε κάνει τσεκ ουτ, χαιρετίσαμε τον υπάλληλο και ξεκινήσαμε στην έξοδο του Γκίορεμε κατάλαβα ότι δεν φόραγα γυαλιά (μόλις με χτύπησε ο ήλιος) ψάχνω στην τσέπη του μπουφάν να τα βρώ, δεν τα βρίσκω και επιστροφή στο ξενοδοχείο μήπως τα ξέχασα εκεί, κατεβαίνω από την μηχανή παώ να δώ στο δωμάτιο και ανακαλύπτω ότι τα είχα στο τσαντάκι, χαιρετώ και πάλι τον ξενοδοχοϋπάλληλο και ξεκινάμε και πάλι.
Η κίνηση αυτή την ώρα ήταν ελάχιστη μόνο πουλμανάκια που μετέφεραν κόσμο από την πτήση με τα αερόστατα.
Το μόνο που ακούγονταν ήταν ο ήχος απο την μηχανή και που και που κανά ξεχασμένο αερόστατο που πέταγε ακόμα.
Σταματάμε στην Νεβσεχίρ για ανεφοδιασμό σε καύσιμα και να δούμε και την πίεση στα ελαστικά, με την ευκαιρία αυτή ψεκάζουμε και την αλυσίδα με σπρέι.
Από το Νεβσεχίρ ακολουθούμε τις πινακίδες προς Ακσαράι, ο δρόμος φαίνεται διαφορετικός αυτή την φορά ίσως τα χρώματα του ήλιου που έδυε να τον έκαναν πιο όμορφο όταν ερχόμασταν πρίν από δύο ημέρες.
Είχε την πρωινή ψύχρα (έτσι νομίζαμε) και σταματήσουμε να φορέσουμε και μια μακρυμάνικη μπλούζα που είχαμε. Τώρα είμασταν καλύτερα.
Από το Ακσαράι ακολουθούμε τις πινακίδες προς Αγκυρα, το τοπίο είναι το ίδιο απέραντες πεδιάδες σπαρμένες που και που με σιτηρά, αλλά υπάρχουν και τεράστιες εκτάσεις που είναι χέρσες.
Περνάμε και δίπλα από την λίμνη Τουζ, που και αυτή δείχνει να είναι με αλμυρό νερό σε ένα μέρος της, είναι αρκετός κόσμος που έχει μπεί μέσα μέχρι τα γόνατα και προχωράει, έδειχνε ενδιαφέρων και σταμάταγε κόσμος και απο τις δύο κατεύθυνσεις και πήγαινε προς τα εκέι.
Δεν σταματήσαμε γιατί είχαμε μεγάλη διαδρομή να βγάλουμε.
Ο γούγλης μας είχε ενημερώσει ότι θα χρειαζόμασταν 8 ώρες και κάτι ψιλά, οπότε οι στάσεις ήταν περιορισμένες.
Λίγο πριν την Άγκυρα εμφανίζονται και τα πρώτα βουνά, ξέρα και χωρίς δένδρα.
Τεράστιες εκτάσεις που και πού βλέπουμε κάποιο τρακτέρ να οργώνει, πρέπει να ταξίδευε ώρες για να φτάσει εκεί δεν υπήρχε χωριό, πόλη, κάποιο οίκημα για όσο φτάνει να δεί το μάτι.
Λίγο πιο μετά βλέπουμε ένα βοσκό πάνω στο γαϊδουράκι του να μας χαιρετά, τον χαιρετάμε και εμείς και συνεχίζουμε.
Φτάνουμε στην Άγκυρα. Όσο πλησιάζαμε βλέπαμε πανύψηλα κτίρια (θα μπορούσες να τους πεις και ουρανοξύστες) έχουμε μπει σε κάποιο περιφερειακό, μας πήρε κοντά στην 1 ώρα να αφήσουμε την Άγκυρα πίσω μας.
Από την Άγκυρα και μετά έχει συνέχεια μεγάλες ανηφόρες, για τις οποίες υπάρχει σήμανση, 7% για 2 χλμ μετά 5% για 1 κτλ.
Το Himalayan τις ανεβαίνει με τετάρτη και 90 χλμ, δεν μας προβληματίζει κάτι ιδιαίτερα, μια προσοχή την θέλει στις προσπεράσεις των φορτηγών γιατί γίνεται με αργές ταχύτητες αλλά και αυτά δεν πάνε πάνω από 50-60 οπότε τα προσπερνάμε σχετικά γρήγορα.

Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 6, σηκώθηκα με μεγάλη δυσκολία, έφτιαξα ένα καφέ (καραβίσιο νες) έφαγα και κανά δύο μπισκότα και ξύπνησα τον Νίκο.
Έφαγε και αυτός μερικά μπισκότα που είχαμε πάρει για πρωινό και αρχίσαμε να ετοιμάζουμε τα πράγματα μας.
7:15 ήμασταν πάνω στην μηχανή έτοιμοι να φύγουμε, είχαμε φορτώσει, είχαμε κάνει τσεκ ουτ, χαιρετίσαμε τον υπάλληλο και ξεκινήσαμε στην έξοδο του Γκίορεμε κατάλαβα ότι δεν φόραγα γυαλιά (μόλις με χτύπησε ο ήλιος) ψάχνω στην τσέπη του μπουφάν να τα βρώ, δεν τα βρίσκω και επιστροφή στο ξενοδοχείο μήπως τα ξέχασα εκεί, κατεβαίνω από την μηχανή παώ να δώ στο δωμάτιο και ανακαλύπτω ότι τα είχα στο τσαντάκι, χαιρετώ και πάλι τον ξενοδοχοϋπάλληλο και ξεκινάμε και πάλι.
Η κίνηση αυτή την ώρα ήταν ελάχιστη μόνο πουλμανάκια που μετέφεραν κόσμο από την πτήση με τα αερόστατα.
Το μόνο που ακούγονταν ήταν ο ήχος απο την μηχανή και που και που κανά ξεχασμένο αερόστατο που πέταγε ακόμα.
Σταματάμε στην Νεβσεχίρ για ανεφοδιασμό σε καύσιμα και να δούμε και την πίεση στα ελαστικά, με την ευκαιρία αυτή ψεκάζουμε και την αλυσίδα με σπρέι.
Από το Νεβσεχίρ ακολουθούμε τις πινακίδες προς Ακσαράι, ο δρόμος φαίνεται διαφορετικός αυτή την φορά ίσως τα χρώματα του ήλιου που έδυε να τον έκαναν πιο όμορφο όταν ερχόμασταν πρίν από δύο ημέρες.
Είχε την πρωινή ψύχρα (έτσι νομίζαμε) και σταματήσουμε να φορέσουμε και μια μακρυμάνικη μπλούζα που είχαμε. Τώρα είμασταν καλύτερα.
Από το Ακσαράι ακολουθούμε τις πινακίδες προς Αγκυρα, το τοπίο είναι το ίδιο απέραντες πεδιάδες σπαρμένες που και που με σιτηρά, αλλά υπάρχουν και τεράστιες εκτάσεις που είναι χέρσες.
Περνάμε και δίπλα από την λίμνη Τουζ, που και αυτή δείχνει να είναι με αλμυρό νερό σε ένα μέρος της, είναι αρκετός κόσμος που έχει μπεί μέσα μέχρι τα γόνατα και προχωράει, έδειχνε ενδιαφέρων και σταμάταγε κόσμος και απο τις δύο κατεύθυνσεις και πήγαινε προς τα εκέι.
Δεν σταματήσαμε γιατί είχαμε μεγάλη διαδρομή να βγάλουμε.
Ο γούγλης μας είχε ενημερώσει ότι θα χρειαζόμασταν 8 ώρες και κάτι ψιλά, οπότε οι στάσεις ήταν περιορισμένες.
Λίγο πριν την Άγκυρα εμφανίζονται και τα πρώτα βουνά, ξέρα και χωρίς δένδρα.
Τεράστιες εκτάσεις που και πού βλέπουμε κάποιο τρακτέρ να οργώνει, πρέπει να ταξίδευε ώρες για να φτάσει εκεί δεν υπήρχε χωριό, πόλη, κάποιο οίκημα για όσο φτάνει να δεί το μάτι.
Λίγο πιο μετά βλέπουμε ένα βοσκό πάνω στο γαϊδουράκι του να μας χαιρετά, τον χαιρετάμε και εμείς και συνεχίζουμε.
Φτάνουμε στην Άγκυρα. Όσο πλησιάζαμε βλέπαμε πανύψηλα κτίρια (θα μπορούσες να τους πεις και ουρανοξύστες) έχουμε μπει σε κάποιο περιφερειακό, μας πήρε κοντά στην 1 ώρα να αφήσουμε την Άγκυρα πίσω μας.
Από την Άγκυρα και μετά έχει συνέχεια μεγάλες ανηφόρες, για τις οποίες υπάρχει σήμανση, 7% για 2 χλμ μετά 5% για 1 κτλ.
Το Himalayan τις ανεβαίνει με τετάρτη και 90 χλμ, δεν μας προβληματίζει κάτι ιδιαίτερα, μια προσοχή την θέλει στις προσπεράσεις των φορτηγών γιατί γίνεται με αργές ταχύτητες αλλά και αυτά δεν πάνε πάνω από 50-60 οπότε τα προσπερνάμε σχετικά γρήγορα.