Ρεπορτάζ & Έρευνα

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.279
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ωχ! Νέα φανάρια αλγοριθμικα ... με γλαστρουλες δώρο από κάτω ?....! :cool: abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ευρωκοινοβούλιο – Απορρίφθηκε η πρόταση περιορισμού της τελικής μοτοσυκλετών στα 110!​

a60d5861f0c2eadc6e5aaa351e8e4810_XL.jpg

Μια νίκη για την μοτοσυκλέτα, από αυτές που αξίζει να αναφέρουμε και να «γιορτάσουμε»

Πριν λίγο καιρό, σας είχαμε μεταφέρει την είδηση περί πρότασης για επιθετικό περιορισμό, της τελικής ταχύτητας των μοτοσυκλετών, στα 110 χιλιόμετρα την ώρα, που έγινε από την Ευρωβουλευτή Karima Delli, αλλά και άλλες... ριζοσπαστικές ιδέες που έπεσαν στο τραπέζι για ψήφισμα. Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, η πρόταση απορρίφθηκε από το Ευρωκοινοβούλιο.

Προσοχή, να διευκρινίσουμε εδώ, ότι η απαγόρευση δεν θα εφαρμοζόταν στα ίδια τα οχήματα, αλλά στους αναβάτες: Ανάλογα με το δίπλωμα που θα είχαν στην κατοχή τους, θα περιορίζονταν από 90 χλμ/ώρα (Α1), μέχρι (A2) και 110 (Α).

Ο Wim Taal, Γενικός Γραμματέας της FEMA, δήλωσε για το θέμα: «Αυτή είναι μία μεγάλη νίκη για τους μοτοσυκλετιστές στην Ευρώπη. Οι διαφορετικές ταχύτητες ανάλογα με το δίπλωμα είναι η πιο επικίνδυνη και η πιο γελοία πρόταση που έχω ακούσει εδώ και χρόνια. Αυτή η πρόταση όχι απλά θα αποθάρρυνε πολλούς να αποκτήσουν μοτοσυκλέτα, αλλά θα έβαζε τους αναβάτες σε μία απαράδεκτα ανασφαλή κατάσταση.

Μια νίκη σαν αυτή επιδεικνύει, για άλλη μία φορά, πόσο σημαντικό είναι να έχουμε ισχυρές οργανώσεις μοτοσυκλετιστών, σε όλη την Ευρώπη».

ΠΗΓΗ www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. - Έκπτωτο όλο το διοικητικό συμβούλιο!​

87be9771a737c68080d9921d5bbe78cf_XL.jpg

Η αναδρομική έκπτωση του τρέχοντος διοικητικού συμβουλίου της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. ανακοινώθηκε χτες από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Μετά από καταγγελία της προέδρου του ΣΑΜΑΕ, Παναγιωτας Δελαγραμμάτικα, κατά του διοικητικού συμβουλίου της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. για παράβαση του άρθρου 3 Παρ 9 του Ν 2725/99, εκδόθηκε χθες 12/12/23 διαπιστωτική πράξη εκπτωσης του ΔΣ της ΑΜΟΤΟΕ.
Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων το έγγραφο της Γ.Γ.Αθλητισμού αναφέρει:
Αποφασίζουμε : Την έκπτωση όλων των μελών του εκλεγμένου Διοικητικού Συμβουλίου, της αθλητικής ομοσπονδίας με την επωνυμία «ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ», (ΑMOTOE)
αναδρομικά από το χρόνο διεξαγωγής των αρχαιρεσιών του έτους 2021, ως υπαίτιων για τη μη εφαρμογή των διατάξεων της παρ.9 του άρθρου 3 του Ν.2725/99, όπως ισχύει.
Ειδικότερα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΜΟΤΟΕ δεν εξέδωσε διαπιστωτική πράξη έκπτωσης για τον αντιπρόεδρο κ. Γεροντάκη Νικόλαο και τα μέλη των επιτροπών Αγώνων κ. Τσάγκλα Νικόλαο και κ. Μουρίκη Φωτάγγελο ως όφειλε.
Η έκπτωση γίνεται κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 3 παρ. 9 και του άρθρου 21 του Ν.2725/99, όπως ισχύει.

αμοτοε23β.jpg

ΠΗΓΗ www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μοτοσυκλετιστής έστειλε αστυνόμο στο νοσοκομείο μετά από διαπληκτισμό​

05a03b76aa231f44245ec94083f0c045_XL.jpg

Το πνεύμα των ημερών μάλλον δεν τους αγγίζει όλους, με ένα παράξενο περιστατικό στα Πατήσια να καταλήγει σε ξυλοδαρμό αστυνομικού από μοτοσυκλετιστή!

Για την ακρίβεια, επίθεση από μαινόμενο μοτοσυκλετιστή δέχθηκε αστυνομικός την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου στα Πατήσια, με αφορμή το ό,τι η μοτοσυκλέτα εμπόδιζε το αυτοκίνητο του δεύτερου. Ο αναβάτης αρνήθηκε να τη μετακινήσει και τότε ο αστυνομικός έβγαλε το μπουφάν του, κάτω από το οποίο όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα φορούσε την υπηρεσιακή του στολή. Ακολούθησαν υβριστικοί χαρακτηρισμοί με τον κάτοχο της μοτοσυκλέτας να παραμένει αρνούμενος να μετακινήσει το όχημά του.

Εν συνεχεία, ο αστυνομικός έβγαλε το μπλοκ προκειμένου να κόψει κλήση στον μοτοσυκλετιστή και τότε εκείνος τον γρονθοκόπησε. Ο αστυνομικός νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ενώ υπέβαλε και μήνυση εις βάρος του οδηγού της μοτοσυκλέτας..

Πηγή: protothema.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εργασία-κόλαφος για τα ηλεκτρικά – Μεταρρυθμίσεις τώρα ή «μόλυνση έως 5 φορές περισσότερο»​

7be4a36d94ea6110ffb192435c96754f_XL.jpg

Μια μεγάλου βάθους εργασία, από τον καθόλου τυχαίο Franco Lambertini, τον θρυλικό μηχανικό της Moto Morini, ο οποίος καταδεικνύει ποιο είναι (ακόμα) το μεγάλο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης, αλλά και υπό ποιές ακριβώς συνθήκες, τα ηλεκτρικά ξεκινούν να είναι πιο καθαρά.

Θα μπορούσε να πει κανείς, ότι η περαιτέρω διάδοση της ηλεκτροκίνησης έχει πέσει σε σκόπελο. Κύρια αιτία της αυξανόμενης δυσπιστίας απέναντι τους, το πόσο «καθαρή» είναι τελικά η ηλεκτρική ενέργεια, με την οποία τα τροφοδοτούμε. Και, όταν επί του θέματος τοποθετούνται άνθρωποι όπως ο Franco Lambertini, απλά σιωπάς και διαβάζεις.

Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Franco Lambertini είναι ένας από τους σημαντικότερους μηχανικούς της μοτοσυκλέτας, υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του θρυλικού V2 κινητήρα, των Moto Morini της δεκαετίας του 70 (350 και 500 κυβικών), αλλά και του δικύλινδρου Corsa Corta των 1.200 κυβικών. Σημείο εστίασης στον παλαιότερο V2 του Lambertini, που συνδέεται και με το σημερινό μας θέμα, η υψηλή θερμοδυναμική του απόδοση.

Ο Lambertini ξέρει από ενέργειες και χρησιμοποίησε όλη του την γνώση, για να μας παρουσιάσει την άποψη του για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το έκανε, σε μία τεράστιας έκτασης εργασία, με μπόλικα μαθηματικά και πράξεις, τα συμπεράσματα της οποίας θα προκαλέσουν συζήτηση.

Ο Franco Lambertini

Δίκτυο ηλεκτροδότησης – Το πρόβλημα των ηλεκτροκίνητων που δεν συζητά κανείς
Όπως χαρακτηριστικά λέει ο Lambertini, όσον αφορά την παραγωγή και την διακίνηση της ηλεκτρικής ενέργειας, τα πράγματα μόνο ρόδινα δεν είναι. Σημειώνει συγκεκριμένα: «Αυτή τη στιγμή, το συνολικό δίκτυο μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της ενέργειας που θα δημιουργηθεί τροφοδοτώντας το αυτοκίνητο.

Σίγουρα στο εγγύς μέλλον, (ακόμα και αν η δουλειά που πρέπει να γίνει είναι πολύ περίπλοκη), θα υπάρξουν βελτιώσεις τόσο σε συστήματα φορτιστών/μπαταρίας, τόσο στη μεταφορά ρεύματος από το κέντρο στους φορτιστές, με αυτόν τον τρόπο μπορεί να μειωθεί η αναλογία ενέργειας μεταξύ του θερμικού αυτοκινήτου και του ηλεκτρικού, γιατί αυτό είναι ένα κρίσιμο ζήτημα που συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στις εκπομπές του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Από αυτή την άποψη, είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική απόδοση των φορτιστών και των μπαταριών επιδεινώνεται σημαντικά καθώς αυξάνεται η ισχύς της μεταφοράς ρεύματος, και κατά συνέπεια το κόστος επαναφόρτισης. (δείτε σταθμούς γρήγορης και υπερταχείας φόρτισης)

Αυτό που προκύπτει από την προσομοίωση είναι μια ανησυχητική εικόνα, γιατί μέχρι να αντικαταστήσουμε όλους τους σημερινούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής ορυκτών καυσίμων, με αιολικά πάρκα, ηλιακή ενέργεια ή οποιαδήποτε άλλη καθαρή μορφή ενέργειας (π.χ. πυρηνικά, ακόμα κι αν δεν ανήκουν στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας), η προστιθέμενη αξία λόγω της εισαγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ιταλία, θα είναι αναμφισβήτητα αρνητική για τη ζήτηση ενέργειας και ιδιαίτερα σημαντική, αν όχι χειρότερα, για το φαινόμενο του θερμοκηπίου!»


Στο δίκτυο μεταφοράς της ηλεκτρικής ενέργειας χάνεται η πλειοψηφία της ενέργειας που παράγεται στους σταθμούς!

Συνεχιζεται,....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εργασία-κόλαφος για τα ηλεκτρικά – Μεταρρυθμίσεις τώρα ή «μόλυνση έως 5 φορές περισσότερο»​


Χάνεται έως και το 77,5% της ενέργειας από τον σταθμό στην μπαταρία!
Οι απώλειες ενέργειας από τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής έως τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων, μπορεί να είναι σοκαριστικές. Όπως υπολόγισε ο Franco Lambertini, εξετάζοντας 4 σενάρια ηλεκτροπαραγωγής σε εθνικό επίπεδο, οι απώλειες ρεύματος κατά την μεταφορά του είναι τουλάχιστον στο επίπεδο του 52,6% (πάνω από την μισή ενέργεια χαμένη!) και φτάνει έως και το 77,5%! Δείτε και τον παρακάτω πίνακα, ο οποίος μας εισάγει και στα σενάρια σύμφωνα με τα οποία, ο Ιταλός συγκρίνει τους ρύπους ηλεκτρικών και οχημάτων βενζίνης.
Απώλειες ενέργειας κατά την δημιουργία ηλεκτρισμού (kWh)Απαιτούμενη ενέργεια (όχημα)Συνολική ενέργεια στο δίκτυοΑπώλειες σε ποσοστό %
1ο σενάριο: Ανανεώσιμες πηγές σε ποσοστό 31,1% 42-44,589-11752,6-61,9%
2ο σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% λιγνίτης42-44,5150-19872-77,5%
3o σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% πετρέλαιο42-44,5101-13358,4-66,6%
4ο σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% φυσικό αέριο42-44,598-12957-65,4%


Βασικό πρόβλημα η «μη καθαρή παραγωγή ηλεκτρισμού»
Ξεκάθαρες είναι οι θέσεις του Lambertini για τους τρόπους παραγωγής και αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, σημεία τα οποία χρειάζονται πάρα πολλή δουλειά για να φτάσουν σε αποδεκτά σημεία. Αναφέρει χαρακτητιστικά: «Στην πραγματικότητα, όλα εξαρτώνται από τον τύπο των σταθμών ηλεκτροπαραγωγής, είναι «αποδεκτοί» εάν η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται από μονάδες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως: ηλιακά, αιολικά, υδροηλεκτρικά, γεωθερμικά, θαλάσσια, βιομάζα και από την πυρηνική σύντηξη όταν είναι διαθέσιμη. Γίνονται το ίδιο «απαράδεκτοι» εάν η παραγωγή ρεύματος γίνεται με τη χρήση ορυκτών καυσίμων -προσέξτε όλα αυτά, μαζί με τα τεράστια προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν σχετικά με την κατασκευή, τη ρύπανση, την ασφάλεια και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, την εκθετική και σοκαριστική αύξηση κατανάλωσης σπάνιων γαιών και μέταλλων όπως λίθιο, κοβάλτιο, νικέλιο, χαλκό, ταντάλιο και άλλα ηλεκτρικά εξαρτήματα ειδικά για τα ηλεκτροκίνητα.

Η προϋπόθεση χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας που προέρχεται μόνο από ανανεώσιμες πηγές δεν είναι επί του παρόντος πολύ εφικτή, δεδομένου του χρόνου που απαιτείται για την κατασκευή των νέων συστημάτων. Παραδόξως έχουμε χώρες όπως η Κίνα με τον μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων σε κυκλοφορία, αλλά και τον μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτρικών μονάδων παραγωγής ενέργειας, ίσο με το 62% του συνόλου της καύσης άνθρακα παγκοσμίως! (πηγή IEA2022)»

Πιο βρώμικα τα ηλεκτρικά οχήματα στα 3 από τα 4 σενάρια
Πάμε τώρα στο «κυρίως πιάτο», την σύγκριση ενός ηλεκτρικού οχήματος με ένα όχημα βενζίνης, σε πραγματικές συνθήκες. Χωρίς να γεμίσουμε την οθόνη σας με μαθηματικά, συνοψίζουμε: Ο Lambertini υπέθεσε δύο παρόμοια αυτοκίνητα, κινούμενα σε μια διαδρομή 300 χιλιομέτρων με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Υποθέτει ότι το ηλεκτρικό όχημα, λόγω μεγαλύτερου βάρους (μπαταρίες γαρ), χρειάζεται περισσότερη ισχύ για να κινηθεί στην διαδρομή της εξομοίωσης. Υπολογίζοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές ρύπων των δύο αυτοκινήτων, καταλήγει στα παρακάτω δεδομένα.
Ηλεκτρικό όχημαΌχημα με κινητήρα βενζίνης
Απόσταση διαδρομής (χλμ)300
Μέση ταχύτητα διαδρομής (χλμ/ώρα)100
Απαιτούμενη ισχύς για σταθ. Ταχύτητα (kW)14,513,1
Κατανάλωση βενζίνης (λτ/100 χλμ)-5,5
Ενέργεια που καταναλώθηκε (kWh)42-44,5 45,7
Συνολική ενέργεια που καταναλώθηκε (kWh)*
1ο σενάριο: Ανανεώσιμες πηγές σε ποσοστό 31,1% 89-11745,7
2ο σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% λιγνίτης150-19845,7
3o σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% πετρέλαιο101-13345,7
4ο σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% φυσικό αέριο98-12945,7
Συνολικές εκπομπές ρύπων (kg CO2)
1ο σενάριο: Ανανεώσιμες πηγές σε ποσοστό 31,1% 23,2-30,537,7
2ο σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% λιγνίτης139-18437,7
3o σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% πετρέλαιο73,2-96,537,7
4ο σενάριο: Πηγή ηλεκτρισμού 100% φυσικό αέριο38,7-50,937,7
*: Συμπεριλαμβάνει τα kWh ηλεκτρικής ενέργειας που δημιουργούνται στους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, αλλά χάνονται ως απώλειες δικτύου κατά την μεταφορά τους στις μπαταρίες των ηλ. Οχημάτων

Το πρόβλημα που θέλει να φωτίσει ο Lambertini, λοιπόν, είναι το εξής: Η ηλεκτροκίνηση, αυτή την στιγμή, πλήττεται από τα προβλήματα του ίδιου του δικτύου ηλεκτροπαραγωγής και των απωλειών ενέργειας που αυτό έχει. Μπορεί τα ηλεκτρικά οχήματα να μην εκπέμπουν ρύπους τα ίδια, αλλά συμβάλλουν στην εκπομπή ρύπων από τις μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτός και μόνο αυτός, είναι ο λόγος που, σύμφωνα με τα δεδομένα της εξομοίωσης, το ηλεκτρικό όχημα απαιτεί περισσότερη ενέργεια σε όλες τις περιπτώσεις, ενώ μολύνει περισσότερο στις 3 από τις 4 περιπτώσεις, με μόνο μία εξαίρεση.

Όμως, τα δεδομένα δεν είναι εντελώς μαύρα, αφού ο Lambertini δείχνει ποιος είναι ο τρόπος, ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να είναι πραγματικά «καθαρά»: Πρέπει η παραγωγή ηλεκτρισμού να γίνεται, τουλάχιστον σε ποσοστό 31,1%, από εγγυημένα ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Όποιος και να είναι ο φόρτος και οι απαιτήσεις του δικτύου, οι οποίες αναμένεται να αυξάνονται σταθερά στο μέλλον. Και εδώ είναι που χρειάζονται οι μεγαλύτερες μεταρρυθμίσεις σε όλη την χώρα, μεταρρυθμίσεις που όπως σημείωσε παραπάνω, είναι πολύ δύσκολες. Αλλιώς, η «υποτροπή» σε ρυπογόνες μεθόδους παραγωγής ρεύματος, ώστε να καλυφθεί η αυξανόμενη ζήτηση, ακυρώνει τα όποια πλεονεκτήματα υπόσχεται η ηλεκτροκίνηση.

Να αναφέρουμε εδώ, ότι τα δεδομένα προφανώς αφορούν την Ιταλία, οπότε μπορεί να διαφέρουν σε άλλες χώρες -άρα να διαφέρουν και τα αποτελέσματα των ανάλογων υπολογισμών.

ΠΗΓΗ www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.279
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Α! ... ώστε αυτός έκλεισε τελευταίος την πόρτα της Μorini με τους θρυλικούς V κινητήρες...! cdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχονται οι «επιθεωρητές» των ΚΤΕΟ – Αλλαγές εν όψει για το 2024​

446d5825f48d3544742a8b2118fb730e_XL.jpg

Νέο μέτρο του υπουργείου με στόχο τον περιορισμό των παρατυπιών στα ΚΤΕΟ και των παραποιημένων ελέγχων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ διαφόρων μέσων ενημέρωσης, η κυβέρνηση έχει σχέδιο καταπολέμησης των παρατυπιών στα ΚΤΕΟ που συμβαίνουν, σύμφωνα με την ίδια, στα σημεία ελέγχου, με αποτέλεσμα πολλά ακατάλληλα οχήματα να παίρνουν το πολυπόθητο χαρτί και να βγαίνουν νόμιμα στο δρόμο. Όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ, είναι θέμα χρόνου η ενεργοποίηση του μητρώου των επιθεωρητών ΚΤΕΟ, οι οποίοι θα «τρίξουν τα δόντια» στα σημεία ελέγχου αλλά και στους ίδιους τους χρήστες οχημάτων.

Σύμφωνα με την νέα αυτή διαδικασία, οι επιθεωρητές ΚΤΕΟ θα βρίσκονται στα σημεία τεχνικού ελέγχου και θα μπορούν να ελέγξουν και οι ίδιοι, τα ΚΤΕΟ αλλά και τα οχήματα ιδιωτών, ώστε να διαπιστώνεται ότι το εκάστοτε πιστοποιητικό τεχνικής επάρκειας που δίδεται είναι πραγματικό.

Στόχος του μέτρου είναι τόσο ο έλεγχος των διαδικασιών ΚΤΕΟ, όσο και η άσκηση πίεσης του Υπουργείου προς τους οδηγούς, για την απόκτηση νέων οχημάτων ή την σωστή συντήρηση των παλαιότερων από αυτά. Όπως χαρακτηριτικά δήλωσε ο Γ.Γ. Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, «αυστηροποιώντας τους τεχνικούς ελέγχους και υποχρεώνοντας τους οδηγούς να έχουν καλύτερα συντηρημένα αυτοκίνητα ή να αφήνουν το παλιό και να αγοράσουν ένα πιο καινούργιο όχημα, σίγουρα μειώνεις το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κάνεις τους δρόμους περισσότερο ασφαλείς».

«Στόχος μας είναι να μην κάνουμε ακριβό το παλιό όχημα, αλλά να κάνουμε πιο αυστηρή την διαδικασία που θα του επιτρέψει να κυκλοφορεί στους δρόμους» συμπλήρωσε.

Αθανατη Ελλαδα να τρωει και κανενας αλλος DevilDevil
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

"Κινούμαι Ηλεκτρικά 2" – Δυνατότητα νέων αιτήσεων χάρις στην επαναδιάθεση πόρων ύψους 6,4 εκατ. ευρώ​

Οι νέες αιτήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και μπορούν υποβάλλονται μέχρι εξάντλησης των πόρων
motomag Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 – Δυνατότητα νέων αιτήσεων χάρις στην επαναδιάθεση πόρων ύψους 6,4 εκατ. ευρώ


Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας η δυνατότητα υποβολής επιπλέον αιτήσεων μέσω της επαναδιάθεσης πόρων, που αγγίζουν τα 6,4 εκατ. ευρώ για το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”.

Ειδικότερα, οι αλλαγές που έγιναν στο πρόγραμμα επιδοτήσεων “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2” μέσω της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (KYA) με αριθμό 358265/Β’ 6700/27-11-2023, ορίζουν προθεσμία 45 ημερών για την υποβολή δελτίου παραγγελίας οχήματος από τον δικαιούχο, με καταβολή προκαταβολής ή συμφωνητικού χρονομίσθωσης με προκαταβολή, δίνοντας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη δυνατότητα να αξιοποιήσει με βέλτιστο τρόπο τα διαθέσιμα κεφάλαια.
Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 – Δυνατότητα νέων αιτήσεων χάρις στην επαναδιάθεση πόρων ύψους 6,4 εκατ. ευρώ

Με τη λήξη της ανωτέρω προθεσμίας των 45 ημερών για αιτήσεις που είχαν υπαχθεί σε αποφάσεις υπαγωγής έως 27/11/2023, διαπιστώθηκε ότι από τους 5.832 αιτούντες, οι οποίοι όφειλαν να υποβάλλουν τα ανωτέρω δικαιολογητικά, 3.040 δεν ανταποκρίθηκαν. Οι αιτήσεις τους απορρίφθηκαν, με αποτέλεσμα να αποδεσμευτεί ποσό 6.392.916,37 εκατομμυρίων ευρώ για νέες αιτήσεις. Η ημερομηνία έναρξης υποβολής νέων αιτήσεων έχει ήδη ξεκινήσει από τις 16 Ιανουαρίου ενώ αυτές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι εξάντλησης του διαθέσιμου ποσού.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.279
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Για ενοικιαζόμενα τα ηλεκτρικά μηχανακια πρέπει να μοσχοπουλησουν λογικά ... σεβασμός στο περιβάλλον...! :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχεται το ετήσιο ΚΤΕΟ για τις παλιές μοτοσυκλέτες;​

corrected.jpg

Ένα σενάριο που προκαλεί -δικαιολογημένα- προβληματισμό και οργή στους κύκλους των ιδιοκτητών οχημάτων, που δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν κάτι πιο καινούργιο.

Σας ενοχλεί ήδη το γεγονός, ότι υποχρεούστε να περνάτε το δίκυκλο σας από ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια; Δεν είστε οι μόνοι, οι Γάλλοι ετοιμάζονται να κινηθούν δικαστικά εναντίον της υποχρέωσης να περνούν ΚΤΕΟ τα μηχανάκια τους γενικότερα – διαβάστε περισσότερα σε αυτό το άρθρο. Τα πράγματα όμως φαίνονται ακόμα πιο μαύρα, καθώς σύμφωνα με πηγές ειδήσεων, το ΚΤΕΟ μελετάται να γίνει... ετήσιο, για ιδιοκτήτες παλιότερων οχημάτων!

Πρόκειται για μία από τις ενέργειες που εξετάζει η κυβέρνηση και μάλιστα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες, προκειμένου να ασκηθεί πίεση για ανανέωση του στόλου των οχημάτων στους ιδιοκτήτες. Η Ελλάδα έχει τον πιο γερασμένο στόλο οχημάτων (γιατί άραγε;) σε όλη την Ευρώπη, όπως έχει αναφερθεί πολλάκις.

Σύμφωνα με τα επικρατούντα σενάρια, λοιπόν, εξετάζεται η εφαρμογή υποχρέωσης για ετήσιο έλεγχο ΚΤΕΟ, σε όλα τα οχήματα ηλικίας 8 ετών και άνω, μαζί με την εφαρμογή νέων προστίμων από 100 έως 500 ευρώ για τους παραβάτες της νές διάταξης.

Για παράδειγμα, αν έχετε μοτοσυκλέτα ή όχημα του 2015 και πίσω, από φέτος θα πρέπει να αρχίσετε να την περνάτε ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, φυσικά με το ανάλογο αντίτιμο και όλα τα συναφή...

Μαζί με αυτή την υποχρέωση, εξετάζονται και αλλαγές στον τρόπο εντοπισμού ανασφάλιστων οχημάτων, αλλά και νέου συστήματος βεβαίωσης τελών κυκλοφορίας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ρίχνει τις τιμές στα διόδια, αλλά... υπάρχει ένας όρος​

b2469e5e1e5f293d752bc62dfbfa6ec6_XL.jpg

Γενναίες εκπτώσεις ανακοινώθηκαν, αλλά όχι για όλους και σίγουρα... όχι για τους πολλούς.
Η Γέφυρα Α.Ε., η εταιρεία λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, ανακοίνωσε την εφαρμογή έκπτωσης στις τιμές διοδίων της, όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επωφελούνται από μείωση στην τιμή διέλευσης κατά 34%, έτσι ώστε το νέο αντίτιμο να καθορίζεται κοντά στα 9,70 ευρώ, από 14,70 ευρώ αρχικής τιμής. Η έκπτωση θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το νέο e-pass για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ως το πρώτο στοχευμένο πακέτο έκπτωσης και ένα ακόμα κίνητρο για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Προς το παρόν, φαίνεται ότι η έκπτωση ισχύει μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν προβλέπεται κάτι ανάλογο για ηλεκτρικά δίκυκλα και μοτοσυκλέτες – έχουμε έρθει ήδη σε επικοινωνία με την Γέφυρα Α.Ε. για περισσότερες διευκρινίσεις σε αυτό.
Διαβάστε παρακάτω και την ανάλογη δημοσίευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών:

Για το νέο εκπτωτικό πρόγραμμα, το οποίο έχει στο επίκεντρο τα ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα, ενημέρωσαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Γέφυρα Α.Ε.» Πάνος Λούκας και ο Τεχνικός Διευθυντής, Άρης Σταθόπουλος, μαζί με στελέχη της εταιρείας, την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Η κυρία Αλεξοπούλου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης και της ξενάγησής της στον Εκθεσιακό χώρο και στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, που ακολούθησε, εξέφρασε την πλήρη ικανοποίησή της, καθώς η «Γέφυρα Α.Ε.» «στηρίζει έμπρακτα την εθνική προσπάθεια για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης».

Το νέο e-pass για τα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα είναι το πρώτο στοχευμένο εκπτωτικό πακέτο, το οποίο μειώνει την τιμή της διέλευσης ενός ηλεκτρικού οχήματος κατά 34%, ενώ η παραχωρησιούχος εταιρεία πρωτοπορεί σε δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

Συγκεκριμένα, σε μια προσπάθεια μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, δίνει πλέον και τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής σε συμβόλαια συνδρομητικών προγραμμάτων e-pass, εξαλείφοντας περίπου 10.000 ταχυδρομικές συναλλαγές. Ταυτόχρονα, έχει ήδη επιτύχει μείωση των άμεσων εκπομπών CO₂ κατά 78% από το 2018.

Σχετικά με την εξαγγελία του e-pass, από την «Γέφυρα Α.Ε.», μέλος του Δικτύου της VINCI Highways, η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου δήλωσε τα εξής:

«H ‘‘Γέφυρα Α.Ε.’’ στηρίζει έμπρακτα την εθνική προσπάθεια για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Πλέον, οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα απολαμβάνουν για το 2024 μια σημαντική έκπτωση για κάθε διέλευση, η οποία αγγίζει τα πέντε ευρώ. Αυτή η ενέργεια αφενός αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της εταιρείας ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, αφετέρου καταδεικνύει ότι και ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στη μετάβαση προς βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές.

Θα ήθελα από την πλευρά μου, να συγχαρώ την παραχωρησιούχο εταιρεία για την πρωτοβουλία της, η οποία ουσιαστικά ενθαρρύνει περισσότερους πολίτες να επιλέξουν οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων και συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου περιβάλλοντος».
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.398
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ολα τα Ι.Χ. με Μ.Ε.Κ. κινητήρες διέλευση Ρίου με τα ferry boat ... ένα 6μηνο για αρχή ...!Devil
Σαταναααα
 

Garfield

new member
Δημοσιεύσεις
44
Ηλικία
49
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
Aprilia SR Max 300
Όνομα
Ιωάννης
Δεν ξέρω αν το έβαλα στο σωστό topic αλλά αφορά παλαιότερο άρθρο του περιοδικού ΜΟΤΟ.

Όπως βλέπετε και στην παρακάτω εικόνα όλοι εσείς που οδηγάτε σκούτερ και παπιά είστε "γίδια" για τον συντάκτη του άρθρου (και ίσως για το ίδιο το περιοδικό)!

viber_image_2023-11-05_12-58-06-900.jpg

Εδώ και το σχετικό link https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/dokimi-ktm-1290-superduke-gt-2019
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
406
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Νομίζω θέλει να χαρακτηρίσει έτσι αυτούς που σταματάνε πάνω στη διάβαση όταν έχεις σταματήσει στο φανάρι. Όντως η πλειοψηφία αυτών είναι κάτοχοι σκούτερ ή παπιών χωρίς να λείπουν όμως και αναβάτες μοτοσικλετών που το κάνουν αυτό.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.158
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ολα τα Ι.Χ. με Μ.Ε.Κ. κινητήρες διέλευση Ρίου με τα ferry boat ... ένα 6μηνο για αρχή ...!Devil

τα δρομολογια των φερρυ τα ρυθμιζει η γεφυρα ....τωρα ειναι ανα 20 λεπτά

αν γινει αυτο που λες βλεπω να τα πηγαινουν ανα 2 ωρες........ειναι καλα φτιαγμενοι οι Γάλλοι
 

Garfield

new member
Δημοσιεύσεις
44
Ηλικία
49
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
Aprilia SR Max 300
Όνομα
Ιωάννης
Νομίζω θέλει να χαρακτηρίσει έτσι αυτούς που σταματάνε πάνω στη διάβαση όταν έχεις σταματήσει στο φανάρι. Όντως η πλειοψηφία αυτών είναι κάτοχοι σκούτερ ή παπιών χωρίς να λείπουν όμως και αναβάτες μοτοσικλετών που το κάνουν αυτό.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τότε απλά γενικεύει ενώ ξέρουμε όλοι ότι αυτή η συμπεριφορά έχει να κάνει με τον οδηγό και όχι με το είδος δικύκλου που οδηγά. Σαν να λεω ότι π.χ. "οι ταξιτζήδες που δεν ανάβουν φλας" ενώ αυτό γίνεται και από πολλούς άλλους. Γιατί γράφει "τα γίδια με τα παπιά και τα scooter" ενώ θα μπορούσε να γράφει "τα γίδια με τα δίκυκλα"; Δεν στοχοποιεί έτσι μόνο των συγκεκριμένων τύπων δικύκλων τους οδηγούς; Να μην μιλήσω για το ύφος του κειμένου γενικά.

Και τι σύμπτωση. Την ίδια μέρα που διάβασα το συγκεκριμένο άρθρο βλέπω το παρακάτω σε βίντεο γνωστού motoblogger

viber_image_2023-11-07_12-48-16-118.jpg
 
Top Bottom