Timos_Tsamis
member
- Δημοσιεύσεις
- 560
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Agrinio
- Μοτοσυκλέτα
-
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
- Όνομα
- Tsamis Timoleon
- Περιοχή
- Agrinio
Καλησπέρα και από εμένα!
Πρώτο μηχανάκι χωρίς καν να έχω παπί στην ζωή μου, είχα ένα Honda CB400 Super Four μοντέλο του 1992.
Αν και παλιό μηχανάκι, πολύ μοδάτο για την εποχή μας με τα custom να έχουν αναγκάσει τις εταιρίες σε πιο Classic σχεδιασμούς των νέων μοντέλων. Οδηγικά απίστευτο! Ροπή σε όλο το φάσμα και πάρα πολύ διαχειρίσιμη, πράγμα σημαντικό για έναν νέο οδηγό. Ταξίδεψα αρκετά με αυτό το μηχανάκι, δικάβαλος και μη και φορτωμένος. Λόγω ακινησίας και παλαιότητας μου έβγαλε προβληματάκια με καμένα τσιμουχάκια και διάφορα τέτοια, πράγματα που αν πιάνει το χέρι σου τα διορθώνεις και μόνος σου, Ανταλλακτικά υπάρχουν αν και η αξιοπιστία του μοτέρ δεν θα δυσκολέψει τον χρήστη με τέτοια θέματα. Αν αποφασίσεις να βελτιώσεις λίγο τις αναρτήσεις που λόγω παλαιότητας θα έχουν μία πτώση στην απόδοσή τους και με σωληνάκια υψηλής πίεσης μπροστά το μηχανάκι θα πετάει! Αν πιάνει πάλι το χέρι σου γίνονται απίστευτες μετατροπές στην εξωτερική εμφάνιση.
Αν θα επέλεγα άλλο, θα ήταν Kawasaki KLE 500 που είχε φίλος και ήταν στα ίδια περίπου στάνταρ αν και λιγότερα σε συντήρηση και πιο εύκολο να βάλεις χέρι μόνος σου. Άλλη μία επιλογή μου θα ήταν ένα BMW F650GS που και αυτό είναι τίμιο σε κατανάλωση και αναλώσιμα. Διαχειρίσιμο γκάζι και καλή συμπεριφορά στον δρόμο.
Τώρα καβαλάω ένα Honda CBR600F4i μοντέλο 2002 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και στο ταξίδι άνετο. Και φορτωμένο και δικάβαλος ταξιδεύει τίμια. Αν βέβαια έχεις όρεξη για Sport οδήγηση δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου, με τις αποδόσεις του ακόμα και μέσα σε πίστα να ξεπερνούν τις προσδοκίες πολλών!
Υ.Γ.
Το CB έχω βάλει και με 150 σε στροφή και δεν με πρόδωσε ποτέ! (Τελική ταχύτητα 180!)
Το μηχανάκι το χαίρεται ο αδερφός μου ο μικρός τώρα και συνεχίζει να μας μαθαίνει (όντας και αυτός άπειρος).
Πρώτο μηχανάκι χωρίς καν να έχω παπί στην ζωή μου, είχα ένα Honda CB400 Super Four μοντέλο του 1992.
Αν και παλιό μηχανάκι, πολύ μοδάτο για την εποχή μας με τα custom να έχουν αναγκάσει τις εταιρίες σε πιο Classic σχεδιασμούς των νέων μοντέλων. Οδηγικά απίστευτο! Ροπή σε όλο το φάσμα και πάρα πολύ διαχειρίσιμη, πράγμα σημαντικό για έναν νέο οδηγό. Ταξίδεψα αρκετά με αυτό το μηχανάκι, δικάβαλος και μη και φορτωμένος. Λόγω ακινησίας και παλαιότητας μου έβγαλε προβληματάκια με καμένα τσιμουχάκια και διάφορα τέτοια, πράγματα που αν πιάνει το χέρι σου τα διορθώνεις και μόνος σου, Ανταλλακτικά υπάρχουν αν και η αξιοπιστία του μοτέρ δεν θα δυσκολέψει τον χρήστη με τέτοια θέματα. Αν αποφασίσεις να βελτιώσεις λίγο τις αναρτήσεις που λόγω παλαιότητας θα έχουν μία πτώση στην απόδοσή τους και με σωληνάκια υψηλής πίεσης μπροστά το μηχανάκι θα πετάει! Αν πιάνει πάλι το χέρι σου γίνονται απίστευτες μετατροπές στην εξωτερική εμφάνιση.
Αν θα επέλεγα άλλο, θα ήταν Kawasaki KLE 500 που είχε φίλος και ήταν στα ίδια περίπου στάνταρ αν και λιγότερα σε συντήρηση και πιο εύκολο να βάλεις χέρι μόνος σου. Άλλη μία επιλογή μου θα ήταν ένα BMW F650GS που και αυτό είναι τίμιο σε κατανάλωση και αναλώσιμα. Διαχειρίσιμο γκάζι και καλή συμπεριφορά στον δρόμο.
Τώρα καβαλάω ένα Honda CBR600F4i μοντέλο 2002 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και στο ταξίδι άνετο. Και φορτωμένο και δικάβαλος ταξιδεύει τίμια. Αν βέβαια έχεις όρεξη για Sport οδήγηση δεν θα σε απογοητεύσει καθόλου, με τις αποδόσεις του ακόμα και μέσα σε πίστα να ξεπερνούν τις προσδοκίες πολλών!
Υ.Γ.
Το CB έχω βάλει και με 150 σε στροφή και δεν με πρόδωσε ποτέ! (Τελική ταχύτητα 180!)
Το μηχανάκι το χαίρεται ο αδερφός μου ο μικρός τώρα και συνεχίζει να μας μαθαίνει (όντας και αυτός άπειρος).
Τελευταία επεξεργασία: