N
notakos600
Guest
Ρε συ Μπάμπη, έχω 2 ΧΤ600Ε εικοσαετίας.Ρε νοτη ψυχικο σου..πως τα πετας ετσι αποτομα..
Θα το παρατησω στο χωριο διπλα απ το πηγαδι και θαρθω με το κτελ
Λες να καινε λάδι και να μην το ξέρω;
Ρε συ Μπάμπη, έχω 2 ΧΤ600Ε εικοσαετίας.Ρε νοτη ψυχικο σου..πως τα πετας ετσι αποτομα..
Θα το παρατησω στο χωριο διπλα απ το πηγαδι και θαρθω με το κτελ
Κύριοι...
24 χρόνια μπόξερ κινητήρας που δεν το είχε μόνο αυτός για να ξέρει τι,κάθε πότε του έβαζε,πως το πήγαινε και τι συντήρηση γενικότερα του έκανε ο προηγούμενος.
Εγώ νομίζω ότι κάποια στιγμή εφόσον θέλεις να το κρατήσεις Μπάμπη,επιβάλεται να το κάνεις βίδες αλλά @giamar . Θα δώσεις +-1500€ και θα το κάνεις πένα.
Θα μου πει κάποιος φρέσκος,γιατί +-1500€ ή γιατί να μην το δώσει για άλλο;
Όταν θες παλιο μηχανάκι να δουλεύει ρολόι,κάποια στιγμή θα τα ρίξεις πιο χοντρά και θα είσαι άρχοντας.Δεν είναι μόνο το μοτέρ..
Επίσης να πούμε ότι δουλεύοντας 20-50 ορυκτέλαιο για 5.000χλμ το βρίσκω λογικό να καίει.Καλοκαιρι ειχαμε..
:(:(Ρε συ Μπάμπη, έχω 2 ΧΤ600Ε εικοσαετίας.
Λες να καινε λάδι και να μην το ξέρω;
Πλάκα πλάκα υπάρχει ένα λάδι που καίγεται δύσκολα...το χα σε άλλα μοτο Valvoline durablendαερόψυκτα ;) δοκίμασε θα βρεις το λάδι που της ταιριάζει και θα ηρεμήσεις
Εγώ στη θέση σου θα έβαζα το φθηνότερο ορυκτελαιο 20w-50 και θα συμπληρωνα συχνά.Πλάκα πλάκα υπάρχει ένα λάδι που καίγεται δύσκολα...το χα σε άλλα μοτο Valvoline durablend
To δικό μου είναι 11ος 02' έξοδος εργοστασίου,αγορασμενο 05'.Εσενα ποσο καιει το εργαλειο?
Μην το κάνουμε και θέμα. Μονοκύλινδρα και δικύλινδρα (όποια διάταξη, άλλες λιγότερο άλλες περισσότερο) τσιμπάνε λαδάκι.
Είναι οι κατασκευές των κινητήρων έτσι.
Μέχρι στιγμής μονο σε τετρακύλινδρο με λίγα χλμ στο οδόμετρο έχω τύχει να μην καίει. Με πολλά χλμ (άνω των 70000-80000χλμ) καίει και εκεί.
Για τρικύλινδρα δεν έχω γνώση, αλλά υποθέτω στην πορεία θα τσιμπάνε το κατι τις και αυτά.
Αναμενόμενα πράγματα είναι αυτά.
18 ευρω τετραλιτρο βαζω...πομονα και παπι να μη μπερδευομαι με μπιτονιαΕγώ στη θέση σου θα έβαζα το φθηνότερο ορυκτελαιο 20w-50 και θα συμπληρωνα συχνά.
Κάπου 15 ευρα έχει το Cyclon 20w-50.το Κ100 καθολου , το δικο μου με 190.000 ουτε χιλιοστο δεν κατεβαινε η σταθμη.Και αλλα που ηξερα το ιδιο.
στα κ1100 ολα τσιμπαγανε απο καινουρια..
η αποθεωση ειναι η πομονα 1100..αλλα καινε τον κολο τους και αλλα σχεδον τιποτα.Ειναι πως εγινε το στρωσιμο.
18 ευρω τετραλιτρο βαζω...πομονα και παπι να μη μπερδευομαι με μπιτονια
Ανάλογη πρόταση είχα από καλό φιλο.Εγώ στη θέση σου θα έβαζα το φθηνότερο ορυκτελαιο 20w-50 και θα συμπληρωνα συχνά.
αμαν αμανTo δικό μου είναι 11ος 02' έξοδος εργοστασίου,αγορασμενο 05'.
Δουλεύει με αυτοκινήτου 10-60 full synthetic liqui molly.Στα 5000χλμ όχι παραπάνω από 400/500ml.
Φοράει και chip stage 9 .
shell helix..Κάπου 15 ευρα έχει το Cyclon 20w-50.
Σε παλιά αεροψυκτα μοτερ μπορείς να βάλεις άφοβα φθηνό ορυκτελαιο. Γνώμη μου.Ανάλογη πρόταση είχα από καλό φιλο.
Δεν το κάνω γιατί θεωρώ καλύτερη τη λίπανση με το δικό μου.Επισης νομίζω ότι μακροπρόθεσμα θα εχω λιγότερες επικαθήσεις..
Ανάλογη πρόταση είχα από καλό φιλο.
Δεν το κάνω γιατί θεωρώ καλύτερη τη λίπανση με το δικό μου.Επισης νομίζω ότι μακροπρόθεσμα θα εχω λιγότερες επικαθήσεις..
Έβαλα μια φορά castrol 20 50 στο κίτρινο μπουκάλι στα πρώτα 5000χλμ που το είχα.ειδες διαφορα σε καταναλωση με αυτα σε σχεση με αλλα που ειχες πριν?
αυτα ειχα και γω βαλει..αλλα σε 15-50..τα helix 20-50 ειναι η δευτερη αλλαγη...ιδια καταναλωση βλεπωΈβαλα μια φορά castrol 20 50 στο κίτρινο μπουκάλι στα πρώτα 5000χλμ που το είχα.
Ζήτησε το ανάλογο μετά τις 3000.
Το μηχανάκι μαμά δουλεύει σαν τρακτέρ.
Με το που άλλαξα το chip είναι αλλιώς τα πράγματα.Σωστά μιγματα,φτιαξιμο μεσαίες και σκορτσαρίσματα,επέμβαση στις κρυες εκκινήσεις.
Πρόταση το λάδι του βελτιωτή.
Παίδες εγώ μοτέρ δεν πειραξα(ρυθμίσεις κλπ γίναν) ,κάτι κολιεδες στα σώματα ψεκασμού ,press direct στο σασμάν άλλαξα (αν και μπορούσα να το αφήσω).Κύριοι...
24 χρόνια μπόξερ κινητήρας που δεν το είχε μόνο αυτός για να ξέρει τι,κάθε πότε του έβαζε,πως το πήγαινε και τι συντήρηση γενικότερα του έκανε ο προηγούμενος.
Εγώ νομίζω ότι κάποια στιγμή εφόσον θέλεις να το κρατήσεις Μπάμπη,επιβάλεται να το κάνεις βίδες αλλά @giamar . Θα δώσεις +-1500€ και θα το κάνεις πένα.
Θα μου πει κάποιος φρέσκος,γιατί +-1500€ ή γιατί να μην το δώσει για άλλο;
Όταν θες παλιο μηχανάκι να δουλεύει ρολόι,κάποια στιγμή θα τα ρίξεις πιο χοντρά και θα είσαι άρχοντας.Δεν είναι μόνο το μοτέρ..
Επίσης να πούμε ότι δουλεύοντας 20-50 ορυκτέλαιο για 5.000χλμ το βρίσκω λογικό να καίει.Καλοκαιρι ειχαμε..
Παίδες εγώ μοτέρ δεν πειραξα(ρυθμίσεις κλπ γίναν) ,κάτι κολιεδες στα σώματα ψεκασμού ,press direct στο σασμάν άλλαξα (αν και μπορούσα να το αφήσω).
Αλλαχθηκαν όμως όλες οι περιφερειακές μλκιες που ή πολυμερισαν ή τις πήρε η Μπαλα για να μην τρέχουμε.
Το μοτέρ ξυρίζει ,γενικά δεν βγάζουν πράγματα αυτή η σειρά ,όσο βίτσα κι αν το πας.
Άντε και να συμπληρώσω κάνα 300ml ανά αλλαγη ,αλλά όχι πάντα .
Για την ιστορία έχω καλύψει σχεδόν και το σέρβις στα 80χ.χιλιομετρα με τις εργασίες που γίναν .
Άντε και να δώσω κάνα 250αρι για αξονα στα 100plus Χ χιλιομετρα (ΑΝ βγάλει θέμα ο δικός μου και δεν επισκευάζεται).
Θα με πει ο μάστορας γι'αυτό ,άσε που το καταλαβαίνεις και μόνος αν πάει να τα κλάσει ,από τον κραδασμό στο δεξί ποδαναρι που φέρνει σε τέτοιες καταστάσεις.
Αλλά κλαήν ,τόσα δίνουν ανά 30-35 Χ χιλιομετρα οι αλυσιδατοι για αλυσογραναζα.
αγορι μου ουτε του δεσποτα να μην το πεις..Στα τρανσαλπ συμπλήρωνα 200ml κάθε 2500-3000 χλμ . Και στα δύο που είχα.
Παραπάνω όταν έκανα ταξίδια Ε.Ο και το πήγαινα τάπα.
Δεν πειράζει αν τσιμπάει και λίγο
Στα 78 γιατί ακούγονταν ,όχι πολύ αλλά είπα να το κάνω.Το press direct στα ποσα χλμ το αλλαξες? και ποσα εχεις κανει με το καινουριο?
ξερω οτι ειχαν θεμα καποια 1150 εκει..μεχρι και παντεντα στο δισκο συμπλεκτη εκαναν με μακρυτερο πολυσφηνο για καλυτερη εφαρμογη..