Πρόσφατα βρέθηκα με φίλο ο οποίος με έβαλε να κάνω μαθηματικές πράξεις που δεν είχα σκεφτεί να κάνω.
Θέλω να πω δηλαδή ότι ενώ λογάριαζα βελτίωση κατανάλωσης και φθορών,αυτό κάθε αυτό το κόστος μετακίνησης με το GS δεν το είχα αναλύσει.
Κάνω τον χρόνο περίπου 10.000χλμ.
Η τιμής βενζίνης πριν το πανυγήρι ήταν περίπου 1.7€
Κατανάλωση έχω από 5.8-6.5λτ/100χλμ
Θα κρατήσω την υψηλή.
(10000χλμ : 100χλμ) Χ (6.5λτ/100χλμ Χ 1.7€)=
100 Χ 11.05€ = 1105€ σε βενζίνη το χρόνο είχα.
Με σημερινά δεδομένα στα 2.4€
Πάμε:
100εκατοντάδες Χ (6.5λτ/100χλμ Χ 2.4€)=
100 Χ 15.6€ = 1560€ με σημερινά δεδομένα.
1560€ σήμερα - 1105€ πριν = 455€
Το χρόνο δηλαδή είμαι +455 ευρώ σε βενζίνη.
Τα 1800 που σκέφτομαι να δώσω μετρητά είναι 4χρονια οι έξτρα καταναλώσεις μου.
Ξέρω ότι όταν μπαίνουν νούμερα στο μυαλό χάνεται η μαγεία αλλά εσάς πως σας ακούγονται τα παραπάνω;;
Να σε ζορίσω ακόμη περισσότερο;
Λάστιχα παπιού 40-50 ευρώ
Λάστιχα GS 250-350 ευρώ
Λαδάκι ούτε ένα λίτρο στο παπί για κάθε 2000 χλμ πες, 7-8 ευρω
Λαδάκια στο GS που θα πάει και σε εξουσιοδοτημένο για να σβήσουν λαμπάκια, λυχνίες και να σφραγίσουν βιβλίο σέρβις κλπ; Πόσο πάνω σε σχέση με το παπί;
Ενα μπουζάκι φτηνό το παπί.
και πόσα ακόμη εξαρτήματα της μοτό που φθείρονται. Ειδικά σε κοντινές αποστάσεις πρώτη-δευτέρα.
Τα 125άρια είναι εργάτες και τα βγάζουν τα λεφτά τους, όπως δεν θα τα βγάλει ποτέ κανένα χιλιάρι.
Αν το σκέφτεσαι με οικονομικούς παράγοντες, θα έπρεπε να έχεις πάρει 125άρακι χτες.
Η μεγάλη μοτό είναι χόμπι. Το μικρό μοτοσυκλετάκι είναι πολυεργαλείο.