ΠΕΡΙ SCOOTER

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
125 cc, 172 kg.Που πάμε ώρε,που πάμε.
Ο βογκουλας, ζυγίζει 180.Και είναι και adv 500cc
125 λεει έχει κάνει λαθος ποιό πάνω λέει τα πραγματικα κιλα του .....
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.647
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Οδήγησα σήμερα στα πλαίσια της περιοδείας της voge,στην Ελλάδα για test ride,το καινούργιο σκούτερ της voge,το sr4 max, αυτό που είναι το ίδιο με το BMW c400x,που έχει τον ίδιο κινητήρα με 5 άλογα λιγότερα και τον φτιάχνει η Loncin,και παραθέτω εδώ τις εντυπώσεις μου.
Θέση οδήγησης ψηλή,τα πόδια σε άνετες γωνίες για σκούτερ,άνετο, γρήγορο για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, τελικιαζει στα 145 (πραγματικά στο gps 135) (βάρος μου 140 κιλά)ζελατίνα που ανεβοκατεβαίνει, ήσυχο, με,όλα τα ηλεκτρονικά καλουδια,και αντί σπιν σύστεμ,και με εσωτερικη κάμερα στο ρύγχος,που μαγνητοσκοπει την διαδρομή σας και βγάζει και φωτό στατικα.Με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ-ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ φρένα,με εξαιρετικό ABS, πολύ καλή συμπεριφορά στις στροφές,και το κυριώτερο για σκούτερ με πολύ καλή πίσω ανάρτηση που δεν περιμένεις από σκούτερ με 2 πίσω αμορτισέρ.Σχεδον κατά 90% εφάμιλλη με το voge500 ds ,που κατεχω.Μου άρεσε σε σημείο να μου μπαίνει ο διάολος να ξανακυλησω στο σκούτερ.Οσοι ψήνεστε κάντε το μια βόλτα αξίζει.Τοχουν και προσφορά μέχρι 31-3-2023.Για τα υπάρχοντα (μαύρα),και για προπαραγγελια (μαύρα και άσπρα) που θα έρθουν 25/4/2023.Στα 5995 προσφορά.Εξαιρετικο.Για μένα πάντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SYM ADX 125 2023 - Όλες οι πληροφορίες και η τιμή του​





Το επίσημο δελτίο τύπου από την Γκοργκόλης Α.Ε.
ADέΧει στα δύσκολα!
H κατηγορία urban adventure αποτελεί ήδη μια αυτόνομη οντότητα στην κατηγορία των scooters, η οποία πλέον απέκτησε και το νέο σημείο αναφοράς στα 125 κυβικά εκατοστά. Το SYM ADX 125 είναι φτιαγμένο για τα δύσκολα και δε συμβιβάζεται με τίποτε λιγότερο…
Επιθετική Σχεδίαση – Ακαταμάχητη Εμφάνιση
Η σχεδίαση του ADX αποπνέει ένα γοητευτικό δυναμισμό, με επιφάνειες γεμάτες γωνίες και ένα επιθετικό "βλέμμα", χάρη στους δίδυμους LED προβολείς και τα LED φώτα ημέρας (DRL).Το ιδιαίτερο σχήμα της ουράς, τονίζεται και από το LED πίσω φωτιστικό σώμα, που δίνει μια μοναδική όψη στο μικρό urban adventure scooter της SYM. Ο έξυπνος και πρακτικός σχεδιασμός του, έδωσε τη δυνατότητα και για ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που παρά τις συνολικές μικρές διαστάσεις του scooter μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.

Εντυπωσιακή και ιδιαίτερα πρακτική είναι η TFT οθόνη του ADX, η οποία διαθέτει τρία εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Εκτός των χρήσιμων και ευανάγνωστων πληροφοριών που προβάλλει, διαθέτει και τη δυνατότητα αυτόματης μεταβολής του φόντου, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος. Το ρεζερβουάρ του ADX είναι τοποθετημένο χαμηλά, συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών και τη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους, ενώ παράλληλα γίνεται εύκολα και ο ανεφοδιασμός, χωρίς να απαιτείται να κατέβει ο αναβάτης από τη σέλα. Η χωρητικότητά του είναι στα 15 λίτρα και σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 2,6L/100km (WMTC3) η αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χιλιόμετρα!
Υψηλού Επιπέδου Εξοπλισμός
Το ADX 125 διαθέτει ένα από τα πλουσιότερα πακέτα εξοπλισμού της κατηγορίας, με το σύστημα traction control να εκμηδενίζει την πιθανότητα γλιστρήματος του πίσω τροχού λόγω μειωμένης πρόσφυσης και το ABSνα εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε κάθε φρενάρισμα ανεξαρτήτως συνθηκών του οδοστρώματος. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του ADX 125 συμπεριλαμβάνεται το σύστημα keyless για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά της κλοπής, ενώ δίπλα στον κεντρικό διακόπτη είναι τοποθετημένη η θύρα USB για τη φόρτιση του τηλεφώνου του αναβάτη.

Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας του ADX αποδίδει 12,3 ίππους και 11,5 Nm ροπής. Ο ψεκασμός της Continental φροντίζει για τη σωστή αναλογία μείγματος ανά πάσα στιγμή, επιτυγχάνοντας επιδόσεις και οικονομία, ενώ σε ό,τι αφορά το ρόλο του στα δομικά χαρακτηριστικά του ADX, το σύστημα A.L.E.H.αποτελεί μια τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί η SYM. Πρόκειται για μια ειδικά σχεδιασμένη μέθοδο στήριξης του κινητήρα, η οποία εκμηδενίζει το φαινόμενο ανύψωσης στις απότομες επιταχύνσεις. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις στις εκκινήσεις και αυξάνει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια ελιγμών με πιο υψηλές ταχύτητες.Το σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του, ενώ είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να προσφέρει άνεση και ταυτόχρονα σωστές αποσβέσεις, προσδίδοντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Τη φιλοσοφία urban adventure ακολουθεί και η χάραξη των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης της Kenda, που τονίζουν τον adventure χαρακτήρα του ADX. Με μελετημένες αυλακώσεις για την απομάκρυνση του νερού, προσφέρουν τη δυνατότητα για οδήγηση και σε χωματόδρομους.


Η τιμή του SYM ADX 125 έχει καθοριστεί στα 3.595 € και θα διατίθεται από το δίκτυο συνεργατών SYM της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΨΥΞΗΥγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ53 x 56,5
ΚΥΒΙΣΜΟΣ124,7 cc
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI CONTINENTAL
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΙΣΧΥΣ12.3ps /7.500rpm
ΡΟΠΗ11.5Nm /7.000rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.6 L / 100 km(WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ15 L
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)153kg
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)1980 x 780 x 1225
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ810 mm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 260 mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 233mm
ABSΔικάναλο CONTINENTAL
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΔΙΑΔΡΟΜΗΤηλεσκοπικόΠιρούνι - 90mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗMonoshock
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.120/70-13 59P KENDA
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.130/70-1363PKENDA

Πηγη www.bikeit.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

SYM ADX 125 2023 - Όλες οι πληροφορίες και η τιμή του​





Το επίσημο δελτίο τύπου από την Γκοργκόλης Α.Ε.
ADέΧει στα δύσκολα!
H κατηγορία urban adventure αποτελεί ήδη μια αυτόνομη οντότητα στην κατηγορία των scooters, η οποία πλέον απέκτησε και το νέο σημείο αναφοράς στα 125 κυβικά εκατοστά. Το SYM ADX 125 είναι φτιαγμένο για τα δύσκολα και δε συμβιβάζεται με τίποτε λιγότερο…
Επιθετική Σχεδίαση – Ακαταμάχητη Εμφάνιση
Η σχεδίαση του ADX αποπνέει ένα γοητευτικό δυναμισμό, με επιφάνειες γεμάτες γωνίες και ένα επιθετικό "βλέμμα", χάρη στους δίδυμους LED προβολείς και τα LED φώτα ημέρας (DRL).Το ιδιαίτερο σχήμα της ουράς, τονίζεται και από το LED πίσω φωτιστικό σώμα, που δίνει μια μοναδική όψη στο μικρό urban adventure scooter της SYM. Ο έξυπνος και πρακτικός σχεδιασμός του, έδωσε τη δυνατότητα και για ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που παρά τις συνολικές μικρές διαστάσεις του scooter μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος.

Εντυπωσιακή και ιδιαίτερα πρακτική είναι η TFT οθόνη του ADX, η οποία διαθέτει τρία εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει. Εκτός των χρήσιμων και ευανάγνωστων πληροφοριών που προβάλλει, διαθέτει και τη δυνατότητα αυτόματης μεταβολής του φόντου, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος. Το ρεζερβουάρ του ADX είναι τοποθετημένο χαμηλά, συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών και τη διατήρηση του χαμηλού κέντρου βάρους, ενώ παράλληλα γίνεται εύκολα και ο ανεφοδιασμός, χωρίς να απαιτείται να κατέβει ο αναβάτης από τη σέλα. Η χωρητικότητά του είναι στα 15 λίτρα και σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 2,6L/100km (WMTC3) η αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 500 χιλιόμετρα!
Υψηλού Επιπέδου Εξοπλισμός
Το ADX 125 διαθέτει ένα από τα πλουσιότερα πακέτα εξοπλισμού της κατηγορίας, με το σύστημα traction control να εκμηδενίζει την πιθανότητα γλιστρήματος του πίσω τροχού λόγω μειωμένης πρόσφυσης και το ABSνα εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε κάθε φρενάρισμα ανεξαρτήτως συνθηκών του οδοστρώματος. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του ADX 125 συμπεριλαμβάνεται το σύστημα keyless για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά της κλοπής, ενώ δίπλα στον κεντρικό διακόπτη είναι τοποθετημένη η θύρα USB για τη φόρτιση του τηλεφώνου του αναβάτη.

Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας του ADX αποδίδει 12,3 ίππους και 11,5 Nm ροπής. Ο ψεκασμός της Continental φροντίζει για τη σωστή αναλογία μείγματος ανά πάσα στιγμή, επιτυγχάνοντας επιδόσεις και οικονομία, ενώ σε ό,τι αφορά το ρόλο του στα δομικά χαρακτηριστικά του ADX, το σύστημα A.L.E.H.αποτελεί μια τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιεί η SYM. Πρόκειται για μια ειδικά σχεδιασμένη μέθοδο στήριξης του κινητήρα, η οποία εκμηδενίζει το φαινόμενο ανύψωσης στις απότομες επιταχύνσεις. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις στις εκκινήσεις και αυξάνει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια ελιγμών με πιο υψηλές ταχύτητες.Το σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του, ενώ είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να προσφέρει άνεση και ταυτόχρονα σωστές αποσβέσεις, προσδίδοντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Τη φιλοσοφία urban adventure ακολουθεί και η χάραξη των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης της Kenda, που τονίζουν τον adventure χαρακτήρα του ADX. Με μελετημένες αυλακώσεις για την απομάκρυνση του νερού, προσφέρουν τη δυνατότητα για οδήγηση και σε χωματόδρομους.


Η τιμή του SYM ADX 125 έχει καθοριστεί στα 3.595 € και θα διατίθεται από το δίκτυο συνεργατών SYM της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
ΨΥΞΗΥγρόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ1 / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ53 x 56,5
ΚΥΒΙΣΜΟΣ124,7 cc
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI CONTINENTAL
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα
ΙΣΧΥΣ12.3ps /7.500rpm
ΡΟΠΗ11.5Nm /7.000rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.6 L / 100 km(WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ15 L
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)153kg
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)1980 x 780 x 1225
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ810 mm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 260 mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΔίσκος 233mm
ABSΔικάναλο CONTINENTAL
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΔΙΑΔΡΟΜΗΤηλεσκοπικόΠιρούνι - 90mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗMonoshock
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.120/70-13 59P KENDA
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.130/70-1363PKENDA

Πηγη www.bikeit.gr
Η φωτό στην παραλία είναι λίγο πριν την πτωση

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki Avenis 125: Ευέλικτο, οικονομικό scooter πόλης με τιμή κάτω από 3.000€!​

Μόλις έφτασε στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμo στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών της SUZUKI Σφακιανάκης Α.Ε.Β.Ε.​



Ιδανική λύση για τους αναβάτες που αναζητούν πρακτικές και εύκολες καθημερινές μετακινήσεις

SPORTY CITY FUN​

Το νέο Suzuki Avenis 125 χαρακτηρίζεται από τις έντονες γραμμές και τη σπορ σιλουέτα του προσφέροντας επιδόσεις και στυλ σε όλες τις διαδρομές. Κάτω από το αθλητικό του περίγραμμα, βρίσκεται, ένα πλαίσιο με σχεδίαση ευελιξίας και ο δυνατός κινητήρας Suzuki Eco Performance (SEP) με τα έξυπνα χαρακτηριστικά του, είναι προετοιμασμένος για απόδοση στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Μια διασκεδαστική δυναμική διαδρομή, εξαιρετική οικονομία με κατανάλωση 1,9lt/100km, αποθηκευτικός χώρος 21,5L κάτω από το κάθισμα και φόρτιση smartphone τροφοδοτούν κάθε διαδρομή.
Το Suzuki Avenis 125 διαπρέπει ως ένα σπορ περιβαλλοντικά υπεύθυνο σκούτερ. Αναπτύχθηκε για να συμμορφώνεται με τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών EURO5, και επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση καυσίμου 1,9lt/100km και εκπομπές CO₂ μόλις 44 g/km σε δοκιμές λειτουργίας WMTC.*
Suzuki Avenis 125 Matt Grey Green

ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ​

Σχεδιασμένο για να παρέχει ευέλικτο χειρισμό και άνεση, το Suzuki Avenis 125 έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του SEP κινητήρα του. Όλα πάνω του, από τη σχεδίαση του πλαισίου και την επιλογή τροχών και ελαστικών έως τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της ανάρτησης, το Σύστημα Συνδυασμένης Πέδησης (CBS)¹, είναι προσανατολισμένα προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Το Suzuki Avenis 125 αποδεικνύει την ικανότητά του να υπερέχει σε κάθε κατάσταση αστικής οδήγησης.
Suzuki Avenis 125 M4 Action 2

ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ​

Το Suzuki Avenis 125 είναι εξοπλισμένο με προηγμένες τεχνολογίες της Suzuki, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας “Suzuki Easy Start” για βελτίωση και βελτιστοποίηση της καθημερινής χρήσης του. Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό αποτελεί ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, με μία ευανάγνωστη οθόνη LCD. Το display διαθέτει και αυτό την ένδειξη του “Suzuki Eco Drive” για την μέγιστη οικονομία καυσίμου. Οι ανέσεις συμπληρώνονται με πλήθος αποθηκευτικών χώρων, γάντζους δεσίματος καθώς και USB πρίζα.

ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΞΙΑ​

Αιχμηρές, αεροδυναμικά αποδοτικές γραμμές και προηγμένη μηχανική. Το Suzuki Avenis 125 σχεδιάστηκε από την αρχή για να προκαλεί αυτή την οπτική αίσθηση ταχύτητας, δυναμισμού και ευκινησίας. Το στυλ του βασίζεται στην κληρονομιά των σπορ μοτοσικλετών της Suzuki, με φουτουριστικές σχεδιαστικές γραμμές και εμπρός και πλαϊνές πινελιές που τονίζουν τα διαπιστευτήριά της. Από το εντυπωσιακό μπροστινό άκρο μέχρι την κομψή, με κλίση ουρά του, το Suzuki Avenis 125 είναι σχεδιασμένο για άτομα που θέλουν να ζήσουν τη διασκέδαση και την απόλαυση της αστικής ελευθερίας σε δύο τροχούς με στυλ και σπορ αίσθηση.
Suzuki Avenis 125 White Matt Grey

Προτεινόμενη λιανική τιμή συμπ. φόρων: 2,895 €
Διαθέσιμοι χρωματισμού: White Matt Grey & Matt Grey Green
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑSUZUKI AVENIS 125
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤύποςΤετράχρονος, Αερόψυκτος, SOHC
Κυβισμός / Διάμετρος x Διαδρομή (Ισχύς)124cc / 52,5x57,4 (8,7PS)
Σχέση Συμπίεσης10,3:1
Κύλινδροι / Βαλβίδες ανά κυλ..1 / 2
Σύστημα ΚίνησηςΙμάντας τύπου V
Συμπλέκτης Κιβώτιο Ταχυτήτων / ΜετάδοσηCVT
ΠΛΑΙΣΙΟ
Εμπρός ΑνάρτησηΤηλεσκοπικό πιρούνι απόσβεση λαδιού, ελικοειδές ελατήριο
Σύστημα Ανάρτησης / ΠίσωΨαλίδι, απόσβεση λαδιού, ελικοειδές ελατήριο
Εμπρός ΦρέναΔίσκος
Πίσω ΦρέναΤαμπούρο
Διαστάσεις Εμπρός Τροχού80/90-12, χωρίς σαμπρέλα
Διαστάσεις Πίσω Τροχού90/100-10, χωρίς σαμπρέλα
ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Διαστάσεις (Μ/ Π /Υ)1.895 mm / 710 mm / 1.175 mm
Μεταξόνιο1.265 mm
Ύψος Καθίσματος780 mm
Βάρος107 kg
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ5,2 L

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Kymco KRV 200 φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία των scooter πόλης (Video)​

Σπορ και καινοτόμο​


H Kymco ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των scooter πόλης με το KRV, που διαθέτει μεταξύ άλλων, αλουμινένιο ψαλίδι και τελική μετάδοση με ιμάντα

Ένα ακόμη καινοτόμο scooter από την ταϊβανέζικη εταιρεία. Το KRV είναι ένα σπορ scooter πόλης με νεανικό σχεδιασμό και έναν καινούργιο κινητήρα που κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του σε δίκυκλο της εταιρείας. Πρόκειται για μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 175,1 κ.εκ.. Απόδίσει 16 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1,6 kgm ροπή στις 6.000 σ.α.λ. Το αυτόματο σύστημα μετάδοσης δεν είναι ενσωματωμένο στο ψαλίδι.

Η τελική μετάδοση γίνεται με οδοντωτό ιμάντα και το ψαλίδι έχει δύο μπράτσα και είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης είναι τοποθετημένο στο κέντρο. Μιλάμε για διάταξη που συναντάμε στα μεγάλα scooter που κοστίζουν πολύ ακριβότερα.

Αν δεν κάνουμε λάθος, πρώτη φορά συναντάμε τέτοιου είδους μετάδοση σε ένα scooter μικρού κυβισμού, Το βάρος του KRV, που βασίζεται σε ένα χαλύβδινο πλαίσιο, είναι 133,5 κιλά και το ύψος σέλας βρίσκεται στα 795 χλστ. και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 7,2 λίτρα. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών με ελαστικά 110/70 και 130/70, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
kymco krv 2021 5

Ο χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος. Στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε, traction control, ABS, φωτιστικά σώματα LED και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδι. Ο σχεδιασμός του είναι εντυπωσιακός.
kymco krv 2021 18

Οι «αιχμηρές» πλαστικές επιφάνειες στο μπροστινό τμήμα, σε συνδυασμό με τους δύο LED προβολείς, τονίζουν την σπορ προσωπικότητα του KRV. Το τιμόνι είναι «γυμνό» από πλαστικά και το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD. Η ποδιά διαθέτει επίπεδο πάτωμα, τονίζοντας τν χρηστικότητα του scooter της Kymco. Οι καθρέφτες στηρίζονται σε πρωτότυπα μπράτσα και η πλήρωση του ρεζερβουάρ γίνεται από το μπροστινό μέρος της ποδιάς, που διαθέτει και ανοιχτή θήκη αντικειμένων με θύρα φόρτισης USB


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Flert 110 - Νέο scooter σημαντικά κάτω από τα 2.000 ευρώ​

FLERT_BLUE_WHITE.jpg6149a9c8b487b2415a3fea8e34f88886_XL.jpg

Μία ακόμα πρόταση οχήματος από την Daytona, ένα scooter κατάλληλο και για δίπλωμα αυτοκινήτου σε τιμή-κόλαση, για να... εξολοθρεύσεις το αυτοκίνητο σου.

Η Daytona παρουσίασε, στην ιστοσελίδα της, το νέο Flert 110, ένα ακόμα scooter μικρού κυβισμού, που είναι κατάλληλο για οδήγηση από αναβάτες με δίπλωμα Α1, αλλά και αυτοκινήτου-Β, με βάση τις νέες προϋποθέσεις της νομοθεσίας. Με την απλότητα, τις μικρές διαστάσεις και το πολύ μικρό βάρος (κάτω από 100 κιλά) στο προσκήνιο, το Daytona Flert 110 έρχεται σε μια πολύ χαμηλή τιμή, μόλις στα 1.795 ευρώ.

Ο κινητήρας του Flert 110 είναι αερόψυκτος, τετράχρονος και 2βάλβιδος, με ισχύ 9,1 ίππων και ροπή στα 0,9 kgm, στις 7.500 και 6.000 στροφές αντίστοιχα. H Daytona ανακοινώνει κατανάλωση στο επίπεδο των 2,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ ο κινητήρας έχει και μανιβέλα για την εκκίνηση του. Παράλληλα, εξοπλίζεται με σύστημα Start/Stop, για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε συνθήκες αστικής χρήσης.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούμνι και μονό αμορτισέρ, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών εμπρός, ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών και σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.

To Flert 110 ξεχωρίζει με μια μοντέρνα, αιχμηρή σχεδίαση, ενώ υπόσχεται αυξημένη άνεση και πρακτικότητα για αναβάτη και συνεπιβάτη, χάρη στην μεγάλη σέλα και στις πολλαπλές λύσεις αποθήκευσης και μεταφοράς: Επίπεδο πάτωμα, γάντζος, 2 θήκες αντικειμένων στην ποδιά αλλά και παροχή ρεύματος USB.

Δείτε περισσότερα για το νέο Daytona Flert 110, με ένα κλικ εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gemini By Ariic Gemma 125 – Νέο scooter στα 125 κυβικά (+video)​













Μικρό και θαυματουργό - Με δεδομένη τη ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για scooter με κινητήρα 125cc, το νέο Gemma έρχεται για να προσφέρει μοναδική ευχρηστία, ασύγκριτη οικονομία και Hi-Tech εφαρμογές σε μια τιμή που δεν έχει αντίπαλο.

Στις μέρες μας τα μοντέλα έως 125cc είναι περιζήτητα, κάτι που κατά κύριο λόγο οφείλεται στη δυνατότητα να οδηγηθούν και με δίπλωμα αυτοκινήτου. Oι δρόμοι έχουν γίνει απροσπέλαστοι, το κυκλοφοριακό είναι μόνιμα σε κατάσταση συμφόρησης, η τιμή της βενζίνης έχει πάει στα ύψη και ο κόσμος ψάχνει τη λύση που θα τον βγάλει από το αδιέξοδο. Το Gemma 125 είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα στιλάτο, αποδοτικό, αξιόπιστο και απόλυτα οικονομικό scooter, που επιπρόσθετα προσφέρει Hi-Tech τεχνολογικές εφαρμογές.
Με σύστημα Start & Stop
To νέο Gemma είναι εξοπλισμένο με έναν μονοκύλινδρο, 4χρονο, 4βάλβιδο κινητήρα, ο οποίος διαθέτει έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και κίνηση βαλβίδων με ρουλεμάν, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο αντοχή και μακροζωία. Η απόδοσή του είναι 8,4Hp/7.500rpm, ικανή να προσφέρει στο ελαφρύ σύνολο δυναμικές επιταχύνσεις!

Η οικονομία σε κατανάλωση είναι πραγματικά τεράστια (2lt/100Km), προσφέροντας αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Η παρουσία συστήματος Start & Stop συμβάλει στην όλη χαμηλή κατανάλωση, καθώς το scooter “σβήνει” τον κινητήρα του όταν σταματάει! Στη συνέχεια, ένα απαλό άνοιγμα του γκαζιού τον επαναφέρει σε λειτουργία, με αποτέλεσμα να μην ξοδεύουμε καύσιμο χωρίς λόγο. Μια τεχνολογία που προέρχεται από τα αυτοκίνητα και η οποία προσδίδει στο Gemma τον επιθυμητό Hi-Tech χαρακτήρα.
Ποιότητα που δεν κρύβεται
Η σχεδίαση είναι κομψή και μοντέρνα, με την ποιότητα σε βαφή και πλαστικά να βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Αντίστοιχα κορυφαίων προδιαγραφών είναι το φινίρισμα και η σημασία στη λεπτομέρεια, με τη συναρμογή των υλικών να προκαλεί μόνον ευχάριστα συναισθήματα. Για ένα scooter σε αυτήν την τιμή, το Gemma 125 κυριολεκτικά ξεφεύγει! Σε συνδυασμό με τον ουκ άνευ για την κατηγορία εξοπλισμό, φαντάζει σαν μια ιδανική και άκρως συμφέρουσα επιλογή.
Ψηφιακές εφαρμογές
Το Gemma δεν κάνει υποχωρήσεις ούτε στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό, διαθέτοντας Full Led φωτιστικά σώματα, οθόνη TFT 3,5” με λειτουργία αφής και συνδεσιμότητα bluetooth, θύρα USB, καθώς και σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί (Keyless). Η πληροφόρηση του αναβάτη είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει ενδείξεις για ολικό και μερικό χιλιομετρητή, ημερομηνία, ρολόϊ, τάση μπαταρίας, βλάβη, φώτα, φλας και λειτουργία start & stop, ο έλεγχος της οποίας γίνεται μέσω διακόπτη στη δεξιά πλευρά του τιμονιού. Όλα είναι μελετημένα έτσι ώστε ο αναβάτης να τα χειρίζεται με μεγάλη ευκολία, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από την οδήγηση.

Εξοπλισμός με άξονα την ευχρηστία
Ποιός είπε πως ένα scooter 125cc δεν μπορεί να προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό; Σίγουρα όχι όποιος έχει δει από κοντά το Gemma. Μια τύπου “Adventure” ζελατίνα πάνω από τον προβολέα είναι αυτή που θα προστατέψει τον αναβάτη από τα καιρικά φαινόμενα, δίνοντας παράλληλα και μια ξεχωριστή νότα στην εμφάνιση. Η συνδυασμένη λειτουργία φρένων (CBS) αυξάνει κατακόρυφα την ασφάλεια στον καίριο τομέα της πέδησης, προσφέροντας παράλληλα στον οδηγό την ευκολία να φρενάρει χρησιμοποιώντας μόνο την αριστερή μανέτα στο τιμόνι.

Το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος αποσκευών κάτω από την οθόνη είναι στοιχεία που εκτοξεύουν τη χρηστικότητα, όπως και η ύπαρξη χειρόφρενου για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση. Στo αριστερό μέρος της ποδιάς υπάρχει ένα μαγνητικής λειτουργίας ντουλαπάκι, το οποίο φιλοξενεί και τη θύρα USB. Σημασία στη λεπτομέρεια η υφασμάτινη επένδυσή του, που εξασφαλίζει προστασία στο περιεχόμενό του.

Τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και οι κομψές λαβές για τον συνεπιβάτη, η ποιοτική επένδυση της ανατομικής σέλας και η ύπαρξη τόσο πλαϊνού όσο και κεντρικού σταντ, είναι παράγοντες που θα εκτιμηθούν δεόντως από τον υποψήφιο αγοραστή. Όπως και ο χώρος κάτω από τη σέλα, που κάλλιστα μπορεί να φιλοξενήσει κράνος και άλλα μικροαντικείμενα.
Βασικά χαρακτηριστικά Gemma 125
  • Οθόνη αφής TFT 3,5’’
  • Συνδεσιμότητα bluetooth
  • Σύστημα Start & Stop
  • Τετραβάλβιδη κεφαλή
  • Κίνηση βαλβίδων με ρουλεμάν
  • Συνδυασμένη λειτουργία φρένων (CBS)
  • Λειτουργία χωρίς κλειδί (Keyless)
  • Φωτισμός Full Led
  • Θύρα φόρτισης USB
  • Χώρος για κράνος κάτω από τη σέλα
  • Χειρόφρενο στάθμευσης
  • Άγκιστρο αποσκευών
  • Κεντρικό & πλαινό στάντ
  • Ανεμοθώρακας
Σε τιμή ευκαιρίας
Η ενδεικτική λιανική τιμή του νέου Gemma 125 έχει διαμορφωθεί στα μόλις 2.195€, καθιστώντας το scooter ακαταμάχητο στον εμπορικό στίβο. Το μοντέλο διατίθεται σε τρεις εντυπωσιακούς χρωματισμούς και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και με χρηματοδότηση, με δυνατότητα αποπληρωμής έως και 72 δόσεις.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην αντιπροσωπεία Mototrend SA (τηλ. 210-2585991)


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test Ride - Kymco AK550 Premium – Premium με τα όλα του​


Τα test rides της Kymco σε όλη την Ελλάδα συνεχίζονται, επιτρέποντας μας ένα «αποκαλυπτικό» τεστάκι-σφηνάκι του AK 550 Premium στο Ηράκλειο.
Αρχικά οφείλω να παραδεχτώ πως είμαι αρνητικά προκατειλημμένος με τα scooter όντας προσκείμενος σε άλλες κατηγορίες μοτοσυκλετών. Ωστόσο η σύντομη ευκαιρία συνύπαρξης με το AK 550 μπορώ να πω πως με προβλημάτισε αρκετά, καθώς μέσα σε μια μέρα κατάφερε να μου αλλάξει –εν μέρει- γνώμη.

Αρχικά στο μάτι, το AK 550 Premium χαρακτηρίζεται από μεγάλους όγκους με καμπυλωμένες επιφάνειες που καταλήγουν σε επιθετικές γραμμές και γωνίες. Ένας συνδυασμός που στο μαύρο χρώμα της δοκιμής συνέθετε ένα όμορφο σύνολο, οπωσδήποτε πιο σπορ από το αναμενόμενο. Αξιοσημείωτα καλό και το φινίρισμα, στα gloss και matte υλικά που εναλλάσσονται σε όλο το σώμα του scooter της Kymco.

Ακόμα, τα led φώτα βάζουν και αυτά το λιθαράκι τους σε ένα λανθάνον «supersport» μοτίβο που υποβόσκει παρά το scooter της εικόνας. Στην όλη αισθητική συμβάλλει μέχρι και η σέλα, με τις ραφές και την αίσθηση να δίνουν και εκεί premium νότες.
ak23e.jpg

Ανεβαίνοντας πάνω στην προαναφερθείσα σέλα και από τη σκοπιά πια του αναβάτη και όχι του περαστικού, η αίσθηση της καλής ποιότητας συνεχίζεται από την ευανάγνωστη τριπλή οθόνη του πολυοργάνου, το καλοσχεδιασμένο τιμόνι αλλά και τους αρκετά ποιοτικούς –και μπόλικους- διακόπτες εκατέρωθεν του. Μικρή «ποιοτική» παραφωνία ο πλαστικός «μεντεσές» για το ντουλαπάκι στην ποδιά, που μάλλον στο όνομα του design έχασε λίγη στιβαρότητα. Θα πείτε, τι πιο σύνηθες να συμβεί;
ak23a.jpg

Βάζοντας μπροστά με το keyless σύστημα, η τριπλή TFT έρχεται στη ζωή δίχως να σε κουράζει με «πολλή» πληροφορία, ενώ ένα ελαφρώς μπάσο γουργούρισμα του κινητήρα αρχίζει να δίνει το παρών. Το άνοιγμα του γκαζιού δίνει ένα ξεκίνημα δυναμικό και γραμμικό, απόλυτα ελεγχόμενο που μπορεί να δώσει αξιοπρεπέστατες ταχύτητες σε τριψήφια νούμερα, άνετα και για δύο άτομα. Μην ξεχνάμε πως η απόδοση των 51 ίππων δεν είναι αμελητέα, αποτελώντας ένα δυνατό –κυριολεκτικά- χαρτί στο σύνολο.
ak23j.jpg

Μέσα στη μέρα που το είχα, σε πόλη, εθνική και επαρχιακούς δρόμους, μπήκα στον πειρασμό της δοκιμασίας α λα μοτοσυκλέτα και όχι scooter, στο πλαίσιο της αρνητικής προκατάληψης που λέγαμε πριν. Και όμως. Το AK550 με έβγαλε ψεύτη, όσο και αν προσπάθησα να δω την ένδειξη του TCS να παρεμβαίνει στους γλυστερούς, ξανά λασποβρεγμένους δρόμους του Ηρακλείου, ή το ABS να «κλωτσάει» άτσαλα σε απότομες στάσεις. Τίποτα από τα δυο δεν συνέβη. Όχι άτσαλα έστω, με μόνη παρέμβαση εκείνη του ABS, διακριτική και ουσιαστική.
ak23b.jpg

Οδηγικά, οι χαμηλά συγκεντρωμένες μάζες του, τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Dunlop, οι «μοτοσυκλετίστικες» αναρτήσεις και οι φρενάρες –με cornering ABS παρακαλώ- της Brembo, ήταν εκεί να δίνουν άψογη ποιότητα κύλισης και πολύ καλή αίσθηση που μου απέτασε τις σχετικές… sooteroφοβίες. Το AK550 Premium επιτάχυνε, φρέναρε, έστριβε σαν.. ηλεκτρικό, διατηρώντας και άνεση… πολυθρόνας. Σε όλο το πλαίσιο ταλαιπωρίας των κρητικών δρόμων, φανερώθηκε και η ποιότητα συναρμογής, που παρά τα «πολλά» πλαστικά, τίποτα δεν έτριξε ανεξαρτήτως λακκούβας, στρέψης, πίεσης κτλ.
ak23c.jpg

Η πρακτικότητα και η ευκολία του εν λόγω scooter είναι το τελευταίο που μου έκανε θετική εντύπωση, με το χώρο κάτω από τη σέλα να χωράει αρκετά από τα πράγματα της μέρας, κρατώντας τα… αγρατζούνιστα, μιας και εκεί υπάρχει μοκέτα. Το τιμόνι «έκοβε» απρόσμενα πολύ, βοηθώντας στις μανούβρες εντός κίνησης, ενώ μέσα στη φούρια της καθημερινότητας και το Noodoe ήταν εκεί να επικοινωνεί πολυμέσα, μηνύματα κ.α. Εύκολα ανεβαίνει μέχρι και στο διπλό κεντρικό stand, που πολλές φορές.. φοβίζει.
ak23f.jpg

Στον επίλογο, το Kymco AK 550 Premium σε κάποια προηγούμενη ζωή του ήταν σίγουρα μοτοσυκλέτα και όχι scooter, με στήσιμο που θα ζήλευαν πολλές δίτροχες κυρίες. Η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και ο εξοπλισμός, με το αν αντέχει στην ταλαιπωρία να αποδεικνύεται και από το γεγονός ό,τι επρόκειτο για scooter test ride που έχει γυρίσει αβασάνιστα την Ελλάδα. Τα παραπάνω όμως, έχουν και το τίμημα τους, με την τιμή του να είναι στα 11.990 ευρώ.
Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά του εδώ, ενώ ένα «ευχαριστώ» χρωστάμε και στην ΗΚ ΑΕΒΕ στο Ηράκλειο για την παραχώρηση του scooter, εκεί που μέχρι τις 10/6 μπορείτε να δοκιμάσετε και εσείς τα οχήματα της Kymco.

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Peugeot XP400 2023 - Αναλυτική παρουσίαση και τιμή για την Ελλάδα​





XP400, ο συνδυασμός ενός premium urban maxi scooter και μιας μοτοσυκλέτας. Το scooter που ταξιδεύει το μυαλό και όχι μόνο.
Το XP400 διαθέτει στυλ, επιδόσεις και έναν δυναμικό αστικό χαρακτήρα. Αλλά όχι μόνο!

Τα τελευταία χρόνια, η Peugeot έχει γίνει διάσημη για την τεχνογνωσία της στην αγορά των premium scooter. Παράλληλα, η επιθυμία της να επιστρέψει στην κατασκευή μοτοσυκλετών ήταν πάντα μέρος της εταιρικής της στρατηγικής.
Με το XP400, η Peugeot Motocycles κάνει μία νέα είσοδο στην κατηγορία GT. Η μάρκα προσφέρει ένα ισχυρό όχημα, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και λειτουργικότητας. Κατασκευασμένο στη Γαλλία, το XP400 πλαισιώνει την οικογένεια Premium οχημάτων της μάρκας.

Το XP400 είναι ένα διασκεδαστικό ‘υβρίδιο’ που χαίρεσαι να το οδηγείς και να ζεις μαζί του κάθε μέρα!
Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει είναι αναμφίβολα η χαρακτηριστική, φωτεινή υπογραφή Peugeot: με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ πίσω, το DNA της μάρκας με σήμα το λιοντάρι αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Οι προβολείς είναι ασφαλώς τεχνολογίας LED. Οι αθλητικές αναλογίες του αποπνέουν δυναμισμό και το πνεύμα της περιπέτειας.


Αυτή η τυπική "Peugeot" φιλοσοφία διανθίζεται με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα περίμενε κανείς από μια μοτοσυκλέτα, ξεκινώντας από τον κινητήρα PowerMotion® Euro5 των 400 cc. που αποδίδει 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm και 38,1 Nm ροπής στις 5.400 rpm. Το XP400 έχει όλα όσα χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του.

Το πλαίσιο έχει τις κατάλληλες διαστάσεις ώστε να ανταποκρίνεται σε ισχυρή καταπόνηση, αλλά και να παρέχει την απαραίτητη ακαμψία για υποδειγματικό κράτημα στον δρόμο. Το XP400 είναι το πρώτο maxi scooter με πλαίσιο από μικτό σωληνωτό δικτύωμα ισοδύναμο -σε χαρακτηριστικά- με περιμετρικό πλαίσιο μοτοσυκλέτας.

Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους 295 χιλιοστών μπροστά και έναν αντίστοιχο 240 χιλιοστών πίσω, με ABS δύο καναλιών. Στο σύστημα ανάρτησης τοποθετήθηκε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 140 χιλιοστών μπροστά και πίσω ένα μονό οριζόντιο αμορτισέρ με μοχλικό που εγγυάται μεγαλύτερη διαδρομή και προοδευτικότητα από μια τυπική ανάρτηση.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

bikeit magazine


Peugeot XP400 2023 - Αναλυτική παρουσίαση και τιμή για την Ελλάδα

Peugeot XP400 2023 - Αναλυτική παρουσίαση και τιμή για την Ελλάδα




XP400, ο συνδυασμός ενός premium urban maxi scooter και μιας μοτοσυκλέτας. Το scooter που ταξιδεύει το μυαλό και όχι μόνο.
Το XP400 διαθέτει στυλ, επιδόσεις και έναν δυναμικό αστικό χαρακτήρα. Αλλά όχι μόνο!

Τα τελευταία χρόνια, η Peugeot έχει γίνει διάσημη για την τεχνογνωσία της στην αγορά των premium scooter. Παράλληλα, η επιθυμία της να επιστρέψει στην κατασκευή μοτοσυκλετών ήταν πάντα μέρος της εταιρικής της στρατηγικής.
Με το XP400, η Peugeot Motocycles κάνει μία νέα είσοδο στην κατηγορία GT. Η μάρκα προσφέρει ένα ισχυρό όχημα, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και λειτουργικότητας. Κατασκευασμένο στη Γαλλία, το XP400 πλαισιώνει την οικογένεια Premium οχημάτων της μάρκας.

Το XP400 είναι ένα διασκεδαστικό ‘υβρίδιο’ που χαίρεσαι να το οδηγείς και να ζεις μαζί του κάθε μέρα!
Διαβάστε εδώ τις πρώτες μας εντυπώσεις από το Peugeot XP400.
Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει είναι αναμφίβολα η χαρακτηριστική, φωτεινή υπογραφή Peugeot: με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ πίσω, το DNA της μάρκας με σήμα το λιοντάρι αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Οι προβολείς είναι ασφαλώς τεχνολογίας LED. Οι αθλητικές αναλογίες του αποπνέουν δυναμισμό και το πνεύμα της περιπέτειας.

Αυτή η τυπική "Peugeot" φιλοσοφία διανθίζεται με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα περίμενε κανείς από μια μοτοσυκλέτα, ξεκινώντας από τον κινητήρα PowerMotion® Euro5 των 400 cc. που αποδίδει 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm και 38,1 Nm ροπής στις 5.400 rpm. Το XP400 έχει όλα όσα χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του.
Το πλαίσιο έχει τις κατάλληλες διαστάσεις ώστε να ανταποκρίνεται σε ισχυρή καταπόνηση, αλλά και να παρέχει την απαραίτητη ακαμψία για υποδειγματικό κράτημα στον δρόμο. Το XP400 είναι το πρώτο maxi scooter με πλαίσιο από μικτό σωληνωτό δικτύωμα ισοδύναμο -σε χαρακτηριστικά- με περιμετρικό πλαίσιο μοτοσυκλέτας.
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους 295 χιλιοστών μπροστά και έναν αντίστοιχο 240 χιλιοστών πίσω, με ABS δύο καναλιών. Στο σύστημα ανάρτησης τοποθετήθηκε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 140 χιλιοστών μπροστά και πίσω ένα μονό οριζόντιο αμορτισέρ με μοχλικό που εγγυάται μεγαλύτερη διαδρομή και προοδευτικότητα από μια τυπική ανάρτηση.

XP400 ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ
Επειδή η οδηγική απόλαυση έχει ιδιαίτερη σημασία για την Peugeot, το XP400 είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά που το καθιστούν ένα από τα πιο απολαυστικά maxi scooter της αγοράς. Μέσα από έναν συνδυασμό σχεδίασης, ιπποδύναμης και τεχνολογίας το XP400 εξασφαλίζει εξαιρετική ευελιξία. Οι μεγάλοι τροχοί του δίνουν το πλεονέκτημα να κινείται σε όλα τα τερέν χωρίς να το φοβίζουν οι κακές οδικές συνθήκες. Ιδανικό όχημα για δύο, προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη χάρη στις χειρολαβές και τα μαρσπιέ του.

Το XP400 διαθέτει επίσης πίνακα οργάνων με συνδεόμενη οθόνη TFT 5" που παρέχει αναλυτικές οδηγίες πλοήγησης. Με τη χρήση του έξυπνου κλειδιού, το κλειδί ανάφλεξης είναι περιττό. Τέλος, η θύρα USB επιτρέπει τη σύνδεση ή την επαναφόρτιση του smartphone σας. Κάτω από τη διθέσια σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα κράνος full-face. Εξίσου άνετο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο, το XP400 είναι η κλασική εκδοχή αυτού που θα περιμένατε από ένα κορυφαίο δίτροχο για καθημερινή χρήση.
Εκτός από τις off-road δυνατότητές του, η αεροδυναμική του XP400 μελετήθηκε σχολαστικά προκειμένου να επιτευχθεί ένα υψηλό επίπεδο προστασίας, αποδοτικότητας και άνεσης ακόμα και για μεγάλες διαδρομές.
Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website: https://www.peugeot-motocycles.gr/range/XP400/
Ο Damien Basset, διευθυντής σχεδίασης της Peugeot Motocycles, είπε για το XP400:
«Για εμάς η σχεδίαση οφείλει να ακολουθεί τη λειτουργικότητα. Ορίζουμε πρώτα τα βασικά σημεία της γεωμετρίας και ουσιαστικά η σχεδίαση διαμορφώνεται γύρω από αυτά. Με το XP400, επιθυμία μας ήταν να σχεδιάσουμε ένα ικανό όχημα που θα δημιουργεί προσδοκίες και στη συνέχεια θα τηρεί στο ακέραιο τις υποσχέσεις του.

Η πρόκληση ήταν να εξασφαλίσουμε χώρο για την αποθήκευση ενός κράνους και παράλληλα να έχουμε άφθονο χώρο για να κινούμαστε ελεύθερα, διατηρώντας παράλληλα την απαραίτητη απόσταση από το έδαφος. Προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα όχημα compact διαστάσεων, o μόνος διαθέσιμος χώρος βρισκόταν μεταξύ των ποδιών του αναβάτη και του κινητήρα ενώ η πολύ ιδιαίτερη ανάρτησή του -για τα δεδομένα των scooter-, τοποθετήθηκε στο πλάϊ, στοιχείο που συναντάται πιο συχνά σε αγωνιστικές ή off-road μοτοσυκλέτες. Έτσι, οι off-road αναλογίες που προέκυψαν μας έκαναν να σκεφτούμε μία αντίστοιχη μοτοσυκλέτα. Από τη μια μεριά είχαμε ένα αστικό δίτροχο, κατάλληλο για καθημερινές μετακινήσεις προς και από το γραφείο, και από την άλλη μια κατασκευή ικανή να κινηθεί σε δρόμους με στροφές ή χωμάτινα μονοπάτια στην ύπαιθρο…
Αυτός ο ευέλικτος και δυναμικός χαρακτήρας μας σαγήνευσε. Προσέξαμε ιδιαίτερα ώστε να δημιουργήσουμε σφιχτές, αιχμηρές, αλλά φυσικές επιφάνειες, διατηρώντας παράλληλα αυτό το επιθετικό στήσιμο και τις κομψές λεπτομέρειες.»
Η ομάδα σχεδίασης ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Και τότε προέκυψε το ερώτημα: πώς γίνεται να τοποθετήσεις στο μπροστινό μέρος μιας σπορ μοτοσυκλέτας ένα ισχυρό πιρούνι, μεγάλα φρένα, ένα ελαφρύ πλαίσιο και έναν ισχυρό κινητήρα;
Στη συνέχεια ανέπτυξε διάφορα σχέδια που έμοιαζαν πολύ με μοτοσυκλέτα, μέχρι να καταφέρει να δημιουργήσει ένα "υβριδικό" μοντέλο που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία ενός scooter και μιας μοτοσυκλέτας. Τελικά επιλέχθηκε εκείνο που μπορούσε να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της πόλης καθώς διέθετε μεγάλους τροχούς και έναν ισχυρό κινητήρα 400 κ.εκ. , είχε την ιδανική απόσταση από το έδαφος και ήταν αρκετά ψηλό για να προσφέρει εξαιρετική ορατότητα κατά την οδήγηση μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
XP400 ALLURE

Το XP400 Allure είναι η ασφάλτινη εκδοχή του XP400, διατηρώντας όμως τον high-end χαρακτήρα του. Σχεδιαστικά, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Το XP400 Allure έχει σπορ σιλουέτα, αιχμηρές γωνίες και υιοθετεί την υπογραφή των φώτων της Peugeot με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ λιονταριού πίσω. Η έκδοση ξεχωρίζει επίσης χάρη στα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, με μία διάφανη ζελατίνα και τις πανέμορφες χυτές ζάντες.

Η έκδοση XP400 Allure διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.500€

Χρωματισμοί: Aurora Satin Green, Sideral Mat Black



XP400 GT

Με έντονο off road χαρακτήρα, το XP400 GT αποτελεί μία μοναδική σχεδιαστικά έκδοση. Με φιμέ ζελατίνα και ζάντες με ακτίνες, το XP400 GT ενσαρκώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι τόσο περιζήτητα σε αυτή την κατηγορία. Και σε αυτή την έκδοση τα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, το φέρνουν ακόμα πιο κοντά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

Η έκδοση XP400 GT διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.850€



XP400 - Αξεσουάρ

Για τους λάτρεις της καθημερινής περιπέτειας, η Peugeot Motocycles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για τα μοντέλα XP400 Allure και GT. Προστατευτικά κάγκελα σε μαύρο ματ χρωματισμό που αγκαλιάζουν το μαρσπιέ και το μπροστινό μέρος του fairing, παρέχοντας μέγιστη προστασία από φθορές σε περίπτωση πτώσης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής προβολέων ομίχλης. Τέλος, για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, η Peugeot Motocycles προσφέρει ένα top box και την ειδική σχάρα αποσκευών. Για περισσότερη άνεση διατίθεται επίσης ένα κάλυμμα ποδιών αναβάτη.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
XP400 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά



ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ Υγρόψυκτος, 1ΕΕΚ 4-βάλβιδος, μονοκύλινδρος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 400 cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 84 X 72 mm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 38,1 Nm στος 5.400 rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 3,8 L / 100 km
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΛΑΙΣΙΟ Ατσάλινο σωληνωτό
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ USD Ø 41 mm, ανεστραμμένο πιρούνι (Kayaba)
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Τύπου "Arch", μονό αμορτισέρ με μοχλικό
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ Διπλός δίσκος Ø 295 mm, ακτινικές δαγκάνες
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ Μονός δίσκος Ø 240 mm
ΖΑΝΤΕΣ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) 17"/15"
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) 110/70 - 160/60
ΜΑΡΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ Pirelli STR Rally
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 2 190 X 1 190 X 870 mm (Μ x Υ x Π)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1 545 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 815 mm
ΒΑΡΟΣ – ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ 231 kg
ΔΟΧΕΙΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 13.5 L

Πηγή : bikeit.gr
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.815
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
XP400 ALLURE

Το XP400 Allure είναι η ασφάλτινη εκδοχή του XP400, διατηρώντας όμως τον high-end χαρακτήρα του. Σχεδιαστικά, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Το XP400 Allure έχει σπορ σιλουέτα, αιχμηρές γωνίες και υιοθετεί την υπογραφή των φώτων της Peugeot με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ λιονταριού πίσω. Η έκδοση ξεχωρίζει επίσης χάρη στα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, με μία διάφανη ζελατίνα και τις πανέμορφες χυτές ζάντες.

Η έκδοση XP400 Allure διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.500€

Χρωματισμοί: Aurora Satin Green, Sideral Mat Black



XP400 GT

Με έντονο off road χαρακτήρα, το XP400 GT αποτελεί μία μοναδική σχεδιαστικά έκδοση. Με φιμέ ζελατίνα και ζάντες με ακτίνες, το XP400 GT ενσαρκώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι τόσο περιζήτητα σε αυτή την κατηγορία. Και σε αυτή την έκδοση τα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, το φέρνουν ακόμα πιο κοντά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

Η έκδοση XP400 GT διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.850€



XP400 - Αξεσουάρ


Για τους λάτρεις της καθημερινής περιπέτειας, η Peugeot Motocycles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για τα μοντέλα XP400 Allure και GT. Προστατευτικά κάγκελα σε μαύρο ματ χρωματισμό που αγκαλιάζουν το μαρσπιέ και το μπροστινό μέρος του fairing, παρέχοντας μέγιστη προστασία από φθορές σε περίπτωση πτώσης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής προβολέων ομίχλης. Τέλος, για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, η Peugeot Motocycles προσφέρει ένα top box και την ειδική σχάρα αποσκευών. Για περισσότερη άνεση διατίθεται επίσης ένα κάλυμμα ποδιών αναβάτη.
Πολύ ωραίο και φαίνεται ποιοτικό, πιστεύω πως είναι ακριβό,όχι για αυτά που κάνει η για την ποιότητα, αλλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πανέμορφο και είναι και ο Σαρακάκης από πίσω με τα καλά και τα κακά που συνεπάγεται.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

Test Ride - Kymco AK550 Premium – Premium με τα όλα του​


Τα test rides της Kymco σε όλη την Ελλάδα συνεχίζονται, επιτρέποντας μας ένα «αποκαλυπτικό» τεστάκι-σφηνάκι του AK 550 Premium στο Ηράκλειο.
Αρχικά οφείλω να παραδεχτώ πως είμαι αρνητικά προκατειλημμένος με τα scooter όντας προσκείμενος σε άλλες κατηγορίες μοτοσυκλετών. Ωστόσο η σύντομη ευκαιρία συνύπαρξης με το AK 550 μπορώ να πω πως με προβλημάτισε αρκετά, καθώς μέσα σε μια μέρα κατάφερε να μου αλλάξει –εν μέρει- γνώμη.

Αρχικά στο μάτι, το AK 550 Premium χαρακτηρίζεται από μεγάλους όγκους με καμπυλωμένες επιφάνειες που καταλήγουν σε επιθετικές γραμμές και γωνίες. Ένας συνδυασμός που στο μαύρο χρώμα της δοκιμής συνέθετε ένα όμορφο σύνολο, οπωσδήποτε πιο σπορ από το αναμενόμενο. Αξιοσημείωτα καλό και το φινίρισμα, στα gloss και matte υλικά που εναλλάσσονται σε όλο το σώμα του scooter της Kymco.

Ακόμα, τα led φώτα βάζουν και αυτά το λιθαράκι τους σε ένα λανθάνον «supersport» μοτίβο που υποβόσκει παρά το scooter της εικόνας. Στην όλη αισθητική συμβάλλει μέχρι και η σέλα, με τις ραφές και την αίσθηση να δίνουν και εκεί premium νότες.
ak23e.jpg

Ανεβαίνοντας πάνω στην προαναφερθείσα σέλα και από τη σκοπιά πια του αναβάτη και όχι του περαστικού, η αίσθηση της καλής ποιότητας συνεχίζεται από την ευανάγνωστη τριπλή οθόνη του πολυοργάνου, το καλοσχεδιασμένο τιμόνι αλλά και τους αρκετά ποιοτικούς –και μπόλικους- διακόπτες εκατέρωθεν του. Μικρή «ποιοτική» παραφωνία ο πλαστικός «μεντεσές» για το ντουλαπάκι στην ποδιά, που μάλλον στο όνομα του design έχασε λίγη στιβαρότητα. Θα πείτε, τι πιο σύνηθες να συμβεί;
ak23a.jpg

Βάζοντας μπροστά με το keyless σύστημα, η τριπλή TFT έρχεται στη ζωή δίχως να σε κουράζει με «πολλή» πληροφορία, ενώ ένα ελαφρώς μπάσο γουργούρισμα του κινητήρα αρχίζει να δίνει το παρών. Το άνοιγμα του γκαζιού δίνει ένα ξεκίνημα δυναμικό και γραμμικό, απόλυτα ελεγχόμενο που μπορεί να δώσει αξιοπρεπέστατες ταχύτητες σε τριψήφια νούμερα, άνετα και για δύο άτομα. Μην ξεχνάμε πως η απόδοση των 51 ίππων δεν είναι αμελητέα, αποτελώντας ένα δυνατό –κυριολεκτικά- χαρτί στο σύνολο.
ak23j.jpg

Μέσα στη μέρα που το είχα, σε πόλη, εθνική και επαρχιακούς δρόμους, μπήκα στον πειρασμό της δοκιμασίας α λα μοτοσυκλέτα και όχι scooter, στο πλαίσιο της αρνητικής προκατάληψης που λέγαμε πριν. Και όμως. Το AK550 με έβγαλε ψεύτη, όσο και αν προσπάθησα να δω την ένδειξη του TCS να παρεμβαίνει στους γλυστερούς, ξανά λασποβρεγμένους δρόμους του Ηρακλείου, ή το ABS να «κλωτσάει» άτσαλα σε απότομες στάσεις. Τίποτα από τα δυο δεν συνέβη. Όχι άτσαλα έστω, με μόνη παρέμβαση εκείνη του ABS, διακριτική και ουσιαστική.
ak23b.jpg

Οδηγικά, οι χαμηλά συγκεντρωμένες μάζες του, τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Dunlop, οι «μοτοσυκλετίστικες» αναρτήσεις και οι φρενάρες –με cornering ABS παρακαλώ- της Brembo, ήταν εκεί να δίνουν άψογη ποιότητα κύλισης και πολύ καλή αίσθηση που μου απέτασε τις σχετικές… sooteroφοβίες. Το AK550 Premium επιτάχυνε, φρέναρε, έστριβε σαν.. ηλεκτρικό, διατηρώντας και άνεση… πολυθρόνας. Σε όλο το πλαίσιο ταλαιπωρίας των κρητικών δρόμων, φανερώθηκε και η ποιότητα συναρμογής, που παρά τα «πολλά» πλαστικά, τίποτα δεν έτριξε ανεξαρτήτως λακκούβας, στρέψης, πίεσης κτλ.
ak23c.jpg

Η πρακτικότητα και η ευκολία του εν λόγω scooter είναι το τελευταίο που μου έκανε θετική εντύπωση, με το χώρο κάτω από τη σέλα να χωράει αρκετά από τα πράγματα της μέρας, κρατώντας τα… αγρατζούνιστα, μιας και εκεί υπάρχει μοκέτα. Το τιμόνι «έκοβε» απρόσμενα πολύ, βοηθώντας στις μανούβρες εντός κίνησης, ενώ μέσα στη φούρια της καθημερινότητας και το Noodoe ήταν εκεί να επικοινωνεί πολυμέσα, μηνύματα κ.α. Εύκολα ανεβαίνει μέχρι και στο διπλό κεντρικό stand, που πολλές φορές.. φοβίζει.
ak23f.jpg

Στον επίλογο, το Kymco AK 550 Premium σε κάποια προηγούμενη ζωή του ήταν σίγουρα μοτοσυκλέτα και όχι scooter, με στήσιμο που θα ζήλευαν πολλές δίτροχες κυρίες. Η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως και ο εξοπλισμός, με το αν αντέχει στην ταλαιπωρία να αποδεικνύεται και από το γεγονός ό,τι επρόκειτο για scooter test ride που έχει γυρίσει αβασάνιστα την Ελλάδα. Τα παραπάνω όμως, έχουν και το τίμημα τους, με την τιμή του να είναι στα 11.990 ευρώ.
Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά του εδώ, ενώ ένα «ευχαριστώ» χρωστάμε και στην ΗΚ ΑΕΒΕ στο Ηράκλειο για την παραχώρηση του scooter, εκεί που μέχρι τις 10/6 μπορείτε να δοκιμάσετε και εσείς τα οχήματα της Kymco.

Πηγη www.bikeit.gr
Με 12.000 παίρνω 790 adventure που καίει λιγότερο έχει τα διπλά άλογα και πάει και παντού από Σέρρες μέχρι πίστα εντουρο. Βάζω και τριβαλιτσο και πάει και το μοναδικό ατού της μπανιέρας.

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom