ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.536
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

VIDEO ΝΤΡΟΠΗΣ: Μηχανικός επιτίθεται και χτυπά αναβάτη της Moto3 στο paddock​


Ήθελε μια με το κράνος στο κεφάλι να συνέλθει ο άνανδρος, ο μόνος λόγος ότι τον χτύπησε από πίσω. Αν είχε κάκαλα να του τις έριχνε μπροστά του.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο MAX έχει μια έφεση στο να συνεργάζεται με προβληματικους χαρακτήρες.
Fenatti κλπ.
Ο εν λόγω μηχανικός είπαμε που πρωταγωνιστεί στο βίντεο προσελήφθη από την ομάδα του MAX και ήταν αυτός που την περασμένη βδομάδα ( αν θυμάμαι καλά)
Κράτησε τον οδηγό της ΚΤΜ για να μη βγει στα δοκιμαστικά και κάνει καλύτερο χρόνο από τον δικό τους της gas gas.
Που είναι κατά τ αλλα το ίδιο μαγαζί.
Ο ίδιος ο MAΧ δήλωσε τότε άγνοια και ότι ο μηχανικός ενήργησε αυτοβούλως !!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο MAX έχει μια έφεση στο να συνεργάζεται με προβληματικους χαρακτήρες.
Fenatti κλπ.
Ο εν λόγω μηχανικός είπαμε που πρωταγωνιστεί στο βίντεο προσελήφθη από την ομάδα του MAX και ήταν αυτός που την περασμένη βδομάδα ( αν θυμάμαι καλά)
Κράτησε τον οδηγό της ΚΤΜ για να μη βγει στα δοκιμαστικά και κάνει καλύτερο χρόνο από τον δικό τους της gas gas.
Που είναι κατά τ αλλα το ίδιο μαγαζί.
Ο ίδιος ο MAΧ δήλωσε τότε άγνοια και ότι ο μηχανικός ενήργησε αυτοβούλως !!!

Απέλυσε τους δυο μηχανικούς που εμπόδισαν οδηγό να βγει από τα pit στο Aragon η Max Racing Team​

Η Max Racing Team απέλυσε του δυο μηχανικούς που εμπόδισαν οδηγό να βγει από τα pit στο Aragon
Τα γεγονότα που προκάλεσαν την απόλυση αυτών των μηχανικών συνέβησαν στο Grand Prix τoυ Aragon, πιο συγκεκριμένα στην Moto3.
Δύο μηχανικοί της ομάδας Max Racing σταμάτησαν τον Adrian Fernández να βγαίνει από τα pits στο Q2 στο Aragon. Προφανώς αυτές οι εικόνες διαδόθηκαν γρήγορα στα κοινωνικά δίκτυα, οπότε έγινε αμέσως γνωστό ποιοι ήταν.

Σαν να μην έφτανε αυτό, λάδι στην φωτιά έριξε και το Video ντροπής που δημοσιεύτηκε κατά την διάρκεια του Grand Prix της Ταϊλάνδης στα κοινωνικά δίκτυα όπου ένας από τους μηχανικούς επιτέθηκε με πολλές γροθιές και κλώτσησε αναβάτη. Και όλες οι πληροφορίες λένε ότι αυτός είναι μηχανικός της Max Racing Team και είχε σχέση με έναν από τους δύο που ενόχλησαν τον Fernández. Τελικά, επιβεβαιώθηκε από πληροφορίες ότι ήταν το ίδιο άτομο και προφανώς η τελική απόφαση ήταν η απόλυση των δύο μηχανικών της Max Racing Team.

Η δήλωση του του ιδιοκτήτη της ομάδας, Max Biaggi: «Προσωπικά ακολούθησα και συντόνισα τη διαδικασία επίσημης ειδοποίησης στα δύο μέλη της ομάδας μου, υπεύθυνα για τα γεγονότα κατά του αναβάτη Adrian Fernandez και της Tech3 KTM. Αφού ζήτησα επίσημα από τους ενδιαφερόμενους διευκρινίσεις και αιτιολογήσεις για το τι συνέβη, σύμφωνα με τις συμβατικές προδιαγραφές, φτάσαμε στον δυσάρεστο, αλλά απαραίτητο επίλογο. Ως ομάδα, πιστεύουμε ότι πρέπει να διαχωρίσουμε εντελώς τον δρόμο μας από εκείνους που είναι ένοχοι αντιαθλητικής συμπεριφοράς, καθώς και ενάντια σε κανόνες και κανονισμούς. Μια τέτοια ενέργεια δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητη, ούτε απαρατήρητη. Η ζημιά στο όνομά μας είναι ανυπολόγιστη».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP - Απόλυση και 3ου μηχανικού από την ομάδα του Max Biaggi, για βίαιη και αντιαθλητική συμπεριφορά​

Μετά την παρεμπόδιση του Adrian Fernandez, τώρα και για τον ξυλοδαρμό του Tom Booth-Amos!

Λίγες μέρες πέρασαν από την αποκάλυψη ενός βίντεο του 2019, που έδειχνε μηχανικό της Moto3 να βιαιοπραγεί στον αναβάτη Tom Booth-Amos, και σε κοινό ανακοινωθέν οι Dorna, FIM και IRTA ανακοίνωσαν πως ο μηχανικός που συνέχιζε την καριέρα του στο MotoGP, απολύθηκε από τη νέα του ομάδα, μόλις η τελευταία πληροφορήθηκε για τις πράξεις του.
Όπως είχαμε γράψει, και όπως φαίνεται στο βίντεο που κυκλοφόρησε ευρέως στο twitter στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2022, στο GP της Ταϊλάνδης το 2019, όταν ο Tom Booth-Amos επέστρεψε στα pits μετά από εγκατάλειψη λόγω μηχανικής βλάβης και έβαλε τις φωνές στον μηχανικό του, εκείνος του έριξε σφαλιάρα στο κράνος, και τον κλώτσησε επανειλημμένα βρίζοντας τον! Μάλιστα ο Βρετανός αναβάτης υποστηρίζει πως η ομάδα του (CIP Moto3 team) του ζήτησε να μην αναφέρει σε κανέναν το περιστατικό! Μόλις το βίντεο βγήκε στο διαδίκτυο, τρία χρόνια μετά η CIP Moto3 Team ζήτησε συγγνώμη -κατόπιν εορτής- από τον Booth-Amos, λέγοντας πως είχε απολύσει τότε τον μηχανικό για τη συμπεριφορά του. Όμως ο μηχανικός συνέχιζε να εργάζεται στο paddock, απλά σε άλλη ομάδα η οποία δεν κατονομάζεται στο δελτίο των FIM, Dorna και IRTA. Όπως αποκαλύπτεται από δημοσιογράφους του MotoGP πρόκειται για τον 44χρονο Ιταλό Maurizio Camparau, μηχανικό του John Mcphee στην Sterilgarda Husqvarna Max Racing.
Οι Dorna, FIM και IRTA, σε κοινό δελτίο τύπου τους στις 5/10/2022 αναφέρονται στο γεγονός δίχως να κατονομάζουν αναβάτη και μηχανικό, καταδικάζοντας έντονα τη συμπεριφορά του μηχανικού.
Παράλληλα, στο δελτίο τύπου αναφέρεται πως οι διοργανωτές του MotoGP και η αρχή του αθλήματος πληροφόρησαν τη νέα ομάδα του μηχανικού για το περιστατικό, με την ομάδα να απολύει τον μηχανικό, ο οποίος δεν θα επιστρέψει στη δουλειά του μετά το GP της Μαλαισίας.

FIM, IRTA και Dorna Sports πιστεύουν πως αυτή ήταν η σωστή απόφαση, και υποστηρίζουν πλήρως την ομάδα που απέλυσε τον μηχανικό.
“Η βίαιη συμπεριφορά δεν πρέπει να γίνεται ανεκτή, και δεν θα γίνεται ανεκτή. Όλοι μας θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να κάνουμε το MotoGP Paddock το ασφαλέστερο κατά το δυνατόν περιβάλλον εργασίας.”

Το απίστευτο είναι πως αυτή είναι η ΤΡΙΤΗ πρόσφατη απόλυση μηχανικού από την Sterilgarda Husqvarna Max Racing, την ομάδα του Max Biaggi, με τις δυο πρώτες να αφορούν τους μηχανικούς του Ayumu Sasaki που κατά τη διάρκεια των προκριματικών της Moto3 στο Aragon πιάστηκαν ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ σε βίντεο να εμποδίζουν τον ανταγωνιστή του Sasaki, Adrian Fernandez της Tech3 KTM από το να φύγει από τα pits για να προλάβει το γρήγορο γκρουπ! Πέρα από το πρόστιμο των 2.000 ευρώ και του αποκλεισμού τους από 2 αγώνες που τους επέβαλλε η Dorna, ο ίδιος ο Max Biaggi φρόντισε να τους απολύσει κάνοντας λόγο για "απαράδεκτη συμπεριφορά".

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bagnaia_rossi.jpg

Bagnaia: Κανείς δεν θα είναι ποτέ σαν τον Rossi
Θα ήθελα να τρέχω στην εποχή πριν τα social media


Ο Pecco Bagnaia ήταν απασχολημένος πρόσφατα, όχι μόνο με την μοτοσυκλέτα αλλά και μπροστά στις κάμερες. Ο αναβάτης της Ducati ήταν μάλιστα καλεσμένος του Alessandro Cattelan στο πρόγραμμα του «Stasera c’è Cattelan», που μεταδόθηκε στο Rai 2. Ήταν μια στιγμή διασκέδασης αλλά και μια στιγμή για να μιλήσει για τη σεζόν του στα MotoGP, όπου ο Bagnaia είναι ο πρωταγωνιστής μιας συναρπαστικής μάχης εναντίον του Quartararo.
Δύο βαθμοί τους χωρίζουν: "Είναι σαν να έπρεπε να ξαναρχίσουμε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τριών αγώνων" - υπογράμμισε ο αναβάτης της Ducati - "αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι υπάρχει σεβασμός μεταξύ μας. Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια. Ο Fabio έχει κατάφερε να είναι πολύ συνεπής φέτος, παρόλο που πιστεύω ότι η μοτοσυκλέτα του είναι κατώτερη από τη δική μας. Άρα ήταν πολύ καλός".
Ο Pecco απάντησε επίσης στον Cattelan που τον ρώτησε σε ποια εποχή θα ήθελε να αγωνιστεί: "Στα τέλη της δεκαετίας του '90 ή στις αρχές της δεκαετίας του 2000, επειδή δεν υπήρχαν μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα ήταν πιο εύκολα" αστειεύτηκε, σε μια στιγμή που όλοι στο διαδίκτυο συζητούν τις εντολές ομάδας από την Ducati, είτε τις πραγματικές είτε τις φανταστικές. Τέλος, μίλησε για τον Valentino Rossi, τον φίλο και μέντορά του.
"Θα ήθελα να τον αντιμετωπίσω στην πίστα", είπε. Επιπλέον, ο Doctor ήταν ο τελευταίος Ιταλός πρωταθλητής στα MotoGP, το 2009. "Ήταν τόσο πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους, κανείς δεν θα είναι ποτέ σαν αυτόν. Από αυτή την άποψη υπάρχει λιγότερη πίεση, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι κανένας Ιταλός αναβάτης δεν έχει κερδίσει το τίτλο στα MotoGP για πολλά χρόνια και αυτό το νιώθεις περισσότερο με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Alex_marquez.jpg

Alex Marquez: Θέλω να αποδείξω στον εαυτό μου πόσο αξίζω με την Ducati

Τα τρία χρόνια του Alex Marquez με τη Honda στα MotoGP δεν ήταν εύκολα. Δύο βάθρα του έδωσαν ελπίδα στην πρώτη σεζόν, μετά τίποτα άλλο. Αυτός είναι επίσης ο λόγος που ο Ισπανός αναβάτης αποφάσισε να γυρίσει μια νέα σελίδα στην καριέρα του, αποδεχόμενος την πρόταση να αγωνιστεί την επόμενη χρονιά με την Ducati της ομάδας Gresini. Θα είναι ένας τρόπος να δοκιμάσει τον εαυτό του σε μια μοτοσυκλέτα που ξέρει ότι είναι ανταγωνιστική.
"Δεν δέχομαι να αποδείξω στους άλλους πόσο αξίζω. Πρέπει να το αποδείξω στον εαυτό μου", εξήγησε σε συνέντευξή του στο DAZN Ισπανίας. "Πρέπει να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία για να πω «εντάξει, Alex απόδειξε στον εαυτό σου ότι είσαι ο ίδιος όπως όταν κερδίσες στην Moto2. Είναι μια μοτοσυκλέτα που κερδίζει, είναι μπροστά, προσαρμόζεται σε πολλά στυλ οδήγησης. Έχεις τα πάντα και εξαρτάται από σένα». Ασκώ πίεση στον εαυτό μου. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Στο τέλος της χρονιάς, θα πω ότι ή είμαι αρκετά καλός ή δεν είμαι. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς".

"Υπάρχουν στιγμές που ανεβαίνεις στη μοτοσυκλέτα και λες στον εαυτό σου: «Δεν ξέρω πώς να την οδηγήσω»", συνέχισε για την Honda. "Αλλά μετά μιλάω στον Pol, στον Τakaa, στον Marc και λένε επίσης το ίδιο πράγμα. Μπορείς να κάνεις μόνο ότι κάνει η μοτοσυκλέτα . Ψυχικά, ήταν πολύ δύσκολο".
"Αν η μοτοσυκλέτα δεν σε ακολουθεί, δεν πας πουθενά. Αν ανοίξεις το γκάζι και η μοτοσυκλέτα δεν επιταχύνει, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Προσπαθήσαμε να οδηγήσουμε τη μοτοσυκλέτα με κάθε τρόπο και πάντα έχουμε τους ίδιους χρόνους".

Πηγη www.motograndprix.gr

Αιντε να σε δουμε και εσενα γιατι μεχρι τωρα τα @ρχιδια σου τα δυο Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bezzecchi.jpg

Bezzecchi: Ο Rossi είναι καλός φίλος και εξαιρετικός προπονητής
Περιμένω την ευκαιρία μου για μια εργοστασιακή ομάδα


Η Ακαδημία VR46 που ανήκει στον θρύλο θα μπορούσε να δει έναν από τους μαθητές της, τον Francesco Bagnaia, να στέφεται πρωταθλητής MotoGP εάν καταφέρει να περάσε μπροστά από τον Fabio Quartararo στη βαθμολογία με τρεις αγώνες να απομένουν.
Αλλά ο Bezzecchi έχει επίσης το βλέμμα του στραμμένο στο να μιμηθεί τα κατορθώματα του Rossi στην κορυφαία κατηγορία.

"Όντας πάντα θαυμαστής του Vale, είναι φανταστικό να οδηγείς με το όνομά του στη μοτοσυκλέτα μας", είπε ο Bez. "Για μένα, είναι ένα πολύ μεγάλο όνειρο γιατί το να φτάσω μαζί του στα MotoGP είναι κάτι περισσότερο".
"Ήμουν πάντα μεγάλος θαυμαστής του. Είχα τεράστια τύχη να τον γνωρίσω και να μπω στην Ακαδημία πολλά χρόνια αργότερα. Είναι πολύς καιρός που είμαστε μαζί. Κρατάμε επαφή. Μου δίνει συμβουλές. Είναι καλός, καλός φίλος και φανταστικός προπονητής".
Ο Bezzecchi, εντυπωσίασε στην πρώτη του σεζόν, τερματίζοντας στο βάθρο στο Assen. Την περασμένη εβδομάδα πήρε την pole position για τον αγώνα της Ταϊλάνδης και έτσι κατευθύνεται με υψηλή αυτοπεποίθηση στο αυστραλιανό Grand Prix αυτής της εβδομάδας.
Θα διατηρήσει επάξια τη θέση του με την ομάδα που φέρει τα αρχικά του ειδώλου του και για το 2023.
"Ο πρώτος μου στόχος είναι να προσπαθήσω να κερδίσω έναν αγώνα", ανέφερε. "Να είμαι ένας από τους αναβάτες που έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν".
"Τότε θέλω να πάω σε μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Η Ducati είναι η καλύτερη επιλογή, η καλύτερη δυνατότητα, είναι το όνειρό μου. Θα περιμένω να έχω την ευκαιρία να είμαι στην εργοστασιακή ομάδα. Θέλω να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα MotoGP".
Η Ducati μπορεί να είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα αυτή τη στιγμή, όμως οι αναβάτες της με τα διαφορετικά στυλ οδήγησης έχουν διαφορετικό τρόπο που την χειρίζονται.
"Μελετώ τα δεδομένα του Pecco γιατί είναι αυτός που χρησιμοποιεί την Ducati με τον καλύτερο τρόπο. Στην αρχή δεν ήμουν ο εαυτός μου στη μοτοσυκλέτα. Στη χειμερινή δοκιμή, στη συνέχεια στη Μαλαισία και την Ινδονησία, ένιωσα καλύτερα".
"Πού μπορώ να βελτιωθώ; Στα φρένα στην είσοδο. Είναι το πιο δυνατό κομμάτι της μοτοσυκλέτας αλλά και το πιο δύσκολο γιατί πρέπει να εμπιστευτείς τη μοτοσυκλέτα. Σε τι είμαι καλός από την αρχή; Διαχείριση των ελαστικών. Είναι καλό να είσαι γρήγορος και ανταγωνιστικός και να αγωνίζεσαι για καλές θέσεις σχεδόν σε κάθε αγώνα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Jack Miller: Και ο γάμος στις προετοιμασίες του Αυστραλιανού GP​

Όλα έτοιμα για το GP της πατρίδας του

Φωτογραφίες του γάμου του έδωσε στην δημοσιότητα ο Jack Miller ανακοινώνοντας πως παντρεύτηκε την σύντροφό του, Ruby Adriana Mau το περασμένο Σάββατο.
Ο γάμος τελέσθηκε στην Townsville, γενέτειρα του Jack Miller και ήταν όλα προκαθορισμένα από τον περασμένο Μάρτιο για να λάβουν μέρος παράλληλα με τον αγώνα στην έδρα της οικογένειας.
Η οικογένεια Miller, πλέον, έχει ήδη περιορίσει τους εορτασμούς και έχει μπει στην διαδικασία προετοιμασίας για τον επόμενο αγώνα.








 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Δεν μίλησα μετά την Ταϊλάνδη γιατί ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για μένα, ζητώ συγγνώμη από όλους”​



Ο Fabio Quartararo είναι ένας σπουδαίος αναβάτης, παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP, αλλά και ένα φανταστικό παιδί κατά ομολογία όλων, ο οποίος όμως έπεσε ψυχολογικά μετά το φιάσκο του στην Ταϊλάνδη, όπου τερμάτισε εκτός βαθμών σε έναν βρόχινο αγώνα. Ένα πρόβλημα υπερβολικής πίεσης στο μπροστινό ελαστικό της Yamaha ήταν η αιτία των προβλημάτων του στον αγώνα όπως αναφέρθηκε και στη συνέχεια επέλεξε να μην μιλήσει στα ΜΜΕ, αλλα δεν είχε κανένα πρόβλημα να ζητήσει «συγγνώμη» στην εμφάνισή του στα ΜΜΕ στην επίσημη συνέντευξη Τύπου για το GP της Αυστραλίας.

Ξεκίνησε αρχικά εξηγώντας τι συνέβη στην Ταϊλάνδη: «Περίμενα έναν πολύ καλύτερο αγώνα, αλλά κάναμε ένα λάθος στην αρχή με πολύ υψηλή πίεση ελαστικών. Και στο τέλος του αγώνα ήταν πολύ δύσκολο για μένα. Αποφάσισα να μην μιλήσω μετά τον αγώνα και ζητώ συγγνώμη από όλους τους ανθρώπους που ήταν εκεί γιατί ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για μένα.»

«Πρέπει να σκεφτόμαστε το πρωτάθλημα, αλλά θέλω να το πάω αγώνα με αγώνα. Είναι σαν την αρχή του πρωταθλήματος, αλλά δεν είναι μόνο ο Pecco, αλλά και οι Aleix, Enea και Jack. Είμαστε πέντε αναβάτες και το top 3 είναι πολύ σφιχτό. Αυτός μπορεί να είναι ένας καλός αγώνας για εμάς. Αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες, αλλά το 2019 βγήκα στην πρώτη στροφή και δεν έχω σχεδόν καμία εμπειρία εδώ με τη Yamaha.»

«Το 2020 ήταν μια χρονιά στην οποία πήγαινα γρήγορα, αλλά πάντα κοιτούσα τι έκανε ο αντίπαλός μου, ο Joan Mir. Πέρυσι προσπάθησα να πάω δυνατά σε κάθε αγώνα χωρίς να κοιτάξω κανέναν και αυτός ο τίτλος μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και εμπειρία για να διατηρήσω την ψυχραιμία μου αυτή τη σεζόν».
Για την ιδιαίτερη γοητεία που έχει το Phillip Island για όλους, λέει: «Το μέρος είναι μοναδικό. Στο MotoGP δεν έχεις πολύ χρόνο να κοιτάξεις, αλλά στο Moto3 έχεις χρόνο να δεις τον ωκεανό. Η πίστα έχει σούπερ γρήγορες στροφές και γι’ αυτό λατρεύουμε αυτή την πίστα. Δεν είμαστε εδώ για πολύ καιρό και πρέπει να προσαρμοστούμε γρήγορα, αλλά εδώ δεν χρησιμοποιείτε τόσο το holeshot.»

Και για το αν ανησυχεί για το ενδεχόμενο ενός ακόμη βρόχινου GP, δεν δείχνει ιδιαίτερη ανησυχία: «Φέτος, σε όλες τις βρόχινες συνθήκες, όπως στο Portimao ή στην Ιαπωνία, ένιωσα καλά. Αλλά στην Ταϊλάνδη κάναμε ένα λάθος, οπότε δεν ανησυχώ πολύ. Είμαστε προετοιμασμένοι για τη βροχή.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pecco Bagnaia: “Ο Stoner θα με βοηθήσει στο GP της Αυστραλίας, ξέρει πώς να κερδίζει στο Phillip Island”​


Ο Pecco Bagnaia έρχεται στο Phillip Island με δύο βαθμούς πίσω από τον Fabio Quartararo.
Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati είναι πολύ ενθουσιασμένος για το Σαββατοκύριακο και θέλει να εφαρμόσει τις συμβουλές του Casey Stoner.
Στο Buriram, ο Francesco Bagnaia κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον ηγέτη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP από 18 σε 2 βαθμούς. Ο Ιταλός ανέβηκε στο βάθρο στη βροχή και τώρα νιώθει μεγάλη αυτοπεποίθηση πηγαίνοντας στην Αυστραλία για το Grand Prix του Phillip Island του Σαββατοκύριακου.

«Είμαι χαρούμενος που θα οδηγήσω εδώ γιατί είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες. Νομίζω ότι αυτό ισχύει για όλους γιατί είναι υπέροχο να οδηγείς σε αυτή την πίστα. Το 2019 οδήγησα τον καλύτερο μου αγώνα της σεζόν εδώ και μου άρεσε πραγματικά ο αγώνας»,
ανέφερε ο Bagnaia στη συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη. «Οι δυνατότητές μας είναι τώρα πολύ μεγαλύτερες γιατί η αεροδυναμική μας μπορεί να μας βοηθήσει πολύ σε αυτή την πίστα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες».
«Ακόμα περισσότερο καθώς η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί, μπόρεσα να βελτιώσω τον εαυτό μου από το 2019. Η μεγαλύτερη διαφορά, όμως, είναι ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας μας».
«Το πλαίσιο είναι το ίδιο, αλλά υπήρξαν πολλές αλλαγές στο φέρινγκ που μας βοήθησαν πολύ φέτος στις γρήγορες στροφές. Αυτό θα ήταν χρήσιμο σε αυτή τη πίστα.»

«Υπάρχουν πέντε οδηγοί που έχουν ευκαιρίες να κερδίσουν τον τίτλο. Φυσικά, ο Fabio κι εγώ έχουμε καλύτερες πιθανότητες γιατί είμαστε μπροστά, αλλά ο Aleix είναι επίσης πολύ γρήγορος, όπως και ο Enea και ο Jack.», συνόψισε. «Παρόλα αυτά, οι δυνατότητές μας είναι πολύ υψηλές και είμαστε σε καλή κατάσταση».


Ο Casey Stoner βρίσκεται στο χώρο αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο θρύλος του GP έχει κερδίσει έξι διαδοχικούς αγώνες στο Phillip Island μέχρι το 2012. Πόσο πολύτιμη είναι η βοήθειά του; «Ο Stoner θα με βοηθήσει στο GP της Αυστραλίας, ξέρει πώς να κερδίζει στο Phillip Island. Είδα τον Stoner νωρίτερα σήμερα και του μίλησα. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να το εκμεταλλευτώ. Είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθεις μερικά πράγματα από αυτόν για αυτή την πίστα. Θα προσπαθήσω να καταλάβω τι μου “έδωσε” στη διαδρομή.», τόνισε ο σταρ της Ducati.
Τι κάνει το Phillip Island τόσο ξεχωριστό; «Είμαι πάντα χαρούμενος που έρχομαι εδώ γιατί νιώθεις λιγότερη πίεση και πιο χαλαρός σε αυτό το μέρος. Δεν ξέρω καν γιατί γίνεται αυτό. Είναι ένα ωραίο Σαββατοκύριακο, νιώθω σαν στο σπίτι μου», είπε ο Pecco. «Δεν είσαι σε ξενοδοχείο, φτιάχνω μόνος μου το πρωινό. Η διάταξη της πίστας είναι επίσης απίστευτα καλή. Πρέπει να οδηγείς με μεγάλη ακρίβεια, μια πολύ τεχνική πίστα. Όταν μια πίστα έχει γρήγορες στροφές, αυτό είναι πάντα υπέροχο».

Το 2019, μόνο ο Jack Miller είχε τη συσκευή Ride Height στο Ducati του. Τι διαφορά θα κάνει η συσκευή στη διαδρομή των 4.448 km; «Μάλλον δεν θα το χρησιμοποιήσουμε. Σε αυτή την πίστα δεν κάνει μεγάλη διαφορά και δεν έχουμε σχεδόν κανένα πρόβλημα. Θα το δοκιμάσουμε μια φορά, αν είναι καλύτερο τότε δεν πειράζει. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνει τη διαφορά σε σύγκριση με άλλες πίστες».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Aleix_post_Aus.jpg

Aleix Espargaro: Δεν είμαστε στο επίπεδο να αγωνιστούμε για το Πρωτάθλημα
Στους 3 τελευταίους αγώνες δεν λειτουργούμε σαν ομάδα


Ο Aleix Espargaro δυσκολεύτηκε να φτάσει μέχρι την ένατη θέση στο Phillip Island την Κυριακή λόγω ενός προφανούς προβλήματος με τα ηλεκτρονικά, που τον άφησε 27 βαθμούς πίσω από τον νέο επικεφαλής, Francesco Bagnaia, με μόλις δύο αγώνες να απομένουν.
Ο Espargaro ήταν στη μάχη του τίτλου όλη τη σεζόν από τότε που πήρε την παρθενική του νίκη στα MotoGP στην Αργεντινή, αλλά λέει ότι η εξαιρετικά βελτιωμένη RS-GP δεν ήταν ποτέ κάπου κοντά στο επίπεδο της Ducati.
Με έξι από τα οκτώ Ducatis να τερματίζουν μέσα στην πρώτη δεκάδα στο Phillip Island, ο Espargaro παραδέχεται ότι αυτό είναι "απογοητευτικό", καθώς η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά καλή ώστε να επιτρέπει σε "όλους που την οδηγούν" να είναι δυνατοί.
"Είναι αστείο γιατί πριν από λίγο καιρό, πριν από τρεις, τέσσερις μήνες, όλοι έλεγαν ότι η Aprilia ήταν η «νέα Ferrari»", είπε ο Espargaro. "Ήξερα τη μοτοσυκλέτα που είχα, ξέρω ότι είναι μια καλή μοτοσυκλέτα, ξέρω ότι βελτιώσαμε πολύ τη μοτοσυκλέτα. Αλλά δεν είναι καθόλου στο επίπεδο της καλύτερης μοτοσυκλέτας του grid".
"Ποτέ δεν ήταν έτσι, αλλά έκαναν πολλά λάθη στην αρχή της χρονιάς (οι Ducati) και τα πλήρωσαν μέχρι τώρα".
"Αλλά σήμερα τα αποτελέσματα της Ducati είναι "γελοία". Δεν έχει σημασία ποιος οδηγεί τη μοτοσυκλέτα, είναι στην πρώτη εξάδα. Είναι πολύ απογοητευτικό".
Ενώ ο Espargaro έχει ακόμα μαθηματικές πιθανότητες να κερδίσει το Πρωτάθλημα, παραδέχεται ότι κατά τη διάρκεια του ασιατικού σκέλους του Πρωταθλήματος η Aprilia "απέδειξε ότι δεν είμαστε μαζί ως ομάδα" και "δεν είναι στο επίπεδο για να παλέψουμε για τον τίτλο".
"Πιο δύσκολο", απάντησε ο Espargaro όταν ρωτήθηκε τι πιστεύει για τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα τώρα. "Νομίζω ότι στους τρεις τελευταίους αγώνες αποδείξαμε ότι δεν είμαστε μαζί ως ομάδα".
"Δεν είμαστε στο επίπεδο να παλέψουμε για αυτόν τον τίτλο. Έχουμε χάσει πολλούς, πολλούς βαθμούς, γιατί στο τέλος στους τρεις τελευταίους αγώνες κερδίσαμε οκτώ ή 10 βαθμούς (12)".
"Αυτό είναι γελοίο αν θέλεις να παλέψεις για τον τίτλο. Αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι ακόμα πιθανό, είμαι πραγματικά περήφανος για το πρωτάθλημά μου. Υπάρχουν δύο αγώνες μπροστά και ο Aleix και η Aprilia είναι ακόμα στο παιχνίδι για τον τίτλο".
"Λοιπόν, είμαι περήφανος. Αλλά με τη φόρμα του Pecco και της Ducati, με έναν αγώνα πλεονέκτημα [από άποψη βαθμών] έναντί μου, θα είναι πολύ δύσκολο".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ελα στην ... ducati και συ , μπορεις ...! Tooth

Μπηκε η Aprilia χθες στο πρωταθλημα και σημερα θελει να κερδισει ..... λες και οι αλλες εταιρειες με τοσες δεκαετιες προσπαθειας δεν γευονται απογοητευσεις.cdefghig
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Pecco Bagnaia θα γίνει Παγκόσμιος πρωταθλητής στην Μαλαισία αν …​


Όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί που θα επέτρεπαν στον Ιταλό να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο στη Μαλαισία.
Μετά από μια μεγάλη επιστροφή, 105 βαθμών που ανακτήθηκαν, μετα το μισό της σεζόν, ο Francesco Bagnaia έχει την ευκαιρία να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής στον προτελευταίο αγώνα του MotoGP 2022.

Μια σειρά αποτελεσμάτων, πολύ πιθανά να έρθουν, θα επέτρεπε στον οδηγό της Ducati να κερδίσει τον τίτλο για το 2022.

Εάν καταφέρει και κερδίσει τον τίτλο του 2022, ο “Pecco” όχι μόνο θα ήταν ο πρώτος στην ιστορία που θα το έκανε ανακτώντας τόσους πολλούς βαθμούς, αφού σε συνδυασμό με την κακή απόδοση μετα το καλοκαίρι του Quartararo κατάφερε να προηγείται, αλλά θα είναι ο δεύτερος που θα έπαιρνε τον τίτλο με τη Ducati μετά τον Casey Stoner το 2007.

Αυτή τη στιγμή Ο Ιταλός αναβάτης έχει πλεονέκτημα 14 βαθμών από τον Quartararo και 27 από τον Aleix Espargaro.

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες που έχει ο αναβάτης της Ducati να κατακτήσει τον πολυπόθητο τίτλο, που θα δούμε παρακάτω συγκεκριμένα:
– Αν ο Bagnaia κερδίσει και ο Quartararo δεν τερματίσει στο βάθρο.
– Αν ο Bagnaia τερματίσει δεύτερος και ο Quartararo τερματίσει έβδομος και πίσω και ο Aleix Espargaro δεν κερδίζει τον αγώνα.
– Αν ο Bagnaia τερματίσει τρίτος και ο Quartararo τερματίσει ενδέκατος και πίσω και ο Aleix Espargaro όχι καλύτερος από τρίτος.
– Αν ο Bagnaia τερματίσει τέταρτος και ο Quartararo, τερματίσει 14ος και πίσω και ο Aleix Espargaro εκτός βάθρου.
– Αν ο Bagnaia τερματίσει πέμπτος, και ο Quartararo εκτός βαθμών, και ο Aleix Espargaro εκτός βάθρου.


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Quartararo_Saturday.jpg

Quartararo: Όταν ξεκινάς 12ος δεν έχεις στρατηγική
Πραγματικά περίεργοι οι τελευταίοι αγώνες


Ο Fabio Quartararo είχε ένα δύσκολο απόγευμα στη Sepang, με μια πτώση στις ΕΔ4 να εμποδίζει τις προετοιμασίες του για τον αγώνα ενόψει των δύσκολων κατατακτηρίων.
Ο Quartararo ήταν μόλις 11ος μετά την πρώτη του έξοδο και δεν μπόρεσε ανεβάσει τον εαυτό του περαιτέρω, όταν είχε μια στιγμή στην 8η στροφή - όπου έπεσε στις ΕΔ4 - που τον ανάγκασε να ματαιώσει τον γρήγορο γύρο του.
Χωρίς να υπάρχει χρόνος για μια δεύτερη προσπάθεια, ο Quartararo έπρεπε να συμβιβαστεί με την 12η θέση, την χειρότερή του θέση σε κατατακτήριες σε αυτή τη σεζόν πριν από έναν κρίσιμο αγώνα στον οποίο πρέπει να διασφαλίσει ότι ο Francesco Bagnaia, ο οποίος ξεκινάει ένατος, δεν θα πάρει περισσότερους από 10 βαθμούς παραπάνω από αυτόν.
Ερωτηθείς ποια στρατηγική έχει για να αντεπιτεθεί από την 12η θέση, δεδομένου ότι η Yamaha ζορίζεται όταν βρίσκεται ανάμεσα σε πολλές μοτοσυκλέτες, ο Quartararo απάντησε: "Νομίζω ότι ξεκινώντας από την 12η θέση δεν έχεις στρατηγική. Η στρατηγική είναι να προσπαθήσουμε να πάμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και να δούμε πώς θα πάει".
"Λοιπόν, νομίζω ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά πρώτα να δούμε ποιο ελαστικό θα χρησιμοποιήσουμε γιατί δυστυχώς δεν είχαμε τόσο πολύ χρόνο να δοκιμάσουμε το μεσαίο και το *****ό. Αλλά νομίζω ότι αύριο θα προσπαθήσω να κάνω περισσότερη δουλειά με το *****ό [στο ζέσταμα] και να δω πώς θα πάει".
Η πτώση του Quartararo στις ΕΔ4 τον άφησε με κάταγμα στο μεσαίο δάκτυλο του αριστερού χεριού, αν και του δόθηκε άδεια να συνεχίσει για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου.
Λέει ότι αυτό δεν τον εμπόδισε καθόλου στις κατατακτήριες, αντίθετα κατηγόρησε την έλλειψη ρυθμού σε μια περίπλοκη αρχική έξοδο και έναν λάθος υπολογισμό στο χρονοδιάγραμμα για δύο γύρους στην τελευταία του έξοδο".
"Στις κατατακτήριες δεν ήταν πρόβλημα", είπε ο Quartararo όταν ρωτήθηκε για τον τραυματισμό του στο δάχτυλό του. "Οπότε ίσως δεν ήμουν τόσο συγκεντρωμένος ή δεν ξέρω, αλλά η πρώτη έξοδος είναι κάτι που ακόμα δεν καταλαβαίνω".
"Και στην δεύτερη έξοδο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είχαμε αρκετό χρόνο… δεν υπολογίσαμε, βασικά, να κάνουμε δύο γύρους".
"Έτσι, η δεύτερη έξοδος ήταν πολύ καλύτερη – όχι στην αίσθηση, αλλά στον χρόνο του γύρου, μέχρι τη στιγμή στην ίδια στροφή όπου έπεσα".
Ο Quartararo επιμένει ότι τα προβλήματά του το Σάββατο δεν έχουν καμία σχέση με την πίεση που σχετίζεται με την κατάσταση του πρωταθλήματος και παραδέχεται ότι η Yamaha «έχει χάσει πολλά πράγματα» στους τελευταίους γύρους.
"Για να είμαι ειλικρινής, δεν αισθάνομαι πραγματικά την πίεση, αλλά είναι πραγματικά περίεργο πώς περνάμε αυτούς τους τελευταίους αγώνες", σημείωσε. "Δεν ξέρω αν δουλεύουμε με τον σωστό τρόπο ή όχι, αλλά μας λείπουν πολλά πράγματα και ίσως θα έπρεπε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Αλλά πραγματικά, περίεργοι τελευταίοι αγώνες".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Bastianini_post_mal.jpg

Bastianini: Ήθελα να επιτεθώ στον τελευταίο γύρο
Αλλά έπρεπε να είμαι προσεκτικός


Ο Bagnaia θα μπορούσε να είχε κλειδώσει το Πρωτάθλημα στο Grand Prix της Μαλαισίας, αν ξεπερνούσε τον Fabio Quartararo της Yamaha κατά 11 βαθμούς.
Ο αναβάτης της Ducati κέρδισε τον αγώνα, αλλά ο Quartararo τερμάτισε τρίτος για να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες του για τον τίτλο πηγαίνοντας στον τελευταίο γύρο στη Valencia, με 23 βαθμούς τώρα τη διαφορά μεταξύ των δύο.
Στους πρόσφατους αγώνες έγινε φανερό ότι η Ducati έχει δώσει οδηγίες στους αναβάτες της να είναι προσεκτικοί όταν αγωνίζονται με τoν Bagnaia, αλλά έχει αφήσει ανοιχτό το πεδίο στις μάχες για νίκες και βάθρα.
Ενώ η διοίκηση της Ducati φαινόταν προβληματισμένη στο pitwall την Κυριακή στη Sepang, ο Bastianini δεν έλαβε, φαινομενικά τουλάχιστον, οδηγίες να μην παλέψει με τον Bagnaia, με τον αναβάτη της Gresini κυνηγάει τον μελλοντικό συμπαίκτη του στην καρό σημαία.
Ο Bastianini παραδέχεται ότι έπρεπε να κρίνει οποιεσδήποτε κινήσεις στο Bagnaia έχοντας στο μυαλό του το πρωτάθλημα, αλλά λέει ότι ποτέ δεν έμεινε σκόπιμα πίσω από τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati στον τελευταίο γύρο, καθώς ήταν κοντά σε μια κίνηση στο εξωτερικό της ένατης στροφής.
Ερωτηθείς αν σχεδίαζε μια επίθεση στον τελευταίο γύρο στο Bagnaia, ο Bastianini είπε: "Ήμουν πολύ κοντά, ειδικά στον τελευταίο γύρο, αλλά νομίζω ότι ήταν δύσκολο να τον πιάσω στο τελευταίο μέρος της πίστας και ήταν σημαντικό για μένα να παραμείνω κοντά στο πρώτο. Στην ένατη στροφή προσπάθησα να μπω στην εσωτερική, αλλά ήταν δύσκολο, οπότε πήγα για την εξωτερική".
"Ναι, μου αρέσει να επιτίθομαι, αλλά είμαι πάντα προσεκτικός γιατί για τη Ducati αυτός ο τίτλος είναι σημαντικός. Προσπάθησα να προσπεράσω ξανά τον Pecco στον τελευταίο γύρο, αλλά ήταν λίγο επικίνδυνο".
"Μερικές φορές πρέπει να δούμε τη μεγάλη εικόνα, παλεύει για το πρωτάθλημα και έτσι είναι τα πράγματα".
Από την άλλη, ο Bagnaia παραδέχεται ότι ο ρυθμός του Martin στην εκκίνηση ήταν υπερβολικός γι 'αυτόν ούτως ή άλλως, ενώ σημείωσε ότι η μάχη του Bastianini ήταν το "σκληρότερο" μέρος του αγώνα.
"Η αντίδραση στην εκκίνηση ήταν πραγματικά εξαιρετική, αλλά και στο πρώτο φρενάρισμα ρίσκαρα λίγο για να είμαι μπροστά και αυτό με βοήθησε πολύ να παλέψω για τη νίκη", είπε ο Bagnaia. "Ο Jorge είχε απίστευτο ρυθμό στην αρχή, πίεζε πολύ, και μετά από δύο γύρους που προσπαθούσα να τον ακολουθήσω είπα απλώς ότι μπορώ να χαλαρώσω λίγο γιατί για μένα ήταν υπερβολικός (ο ρυθμός του)".
"Όταν έπεσε, προσπάθησα να διαχειριστώ λίγο τα ελαστικά, ο Enea πίεζε πολύ. Ήταν ένα από τα πιο δύσκολα σημεία του αγώνα όταν με προσπέρασε και ήταν αρκετά δύσκολο να τον ακολουθήσω στην αρχή γιατί είχε περισσότερη πρόσφυση στις γρήγορες στροφές, εγώ είχα περισσότερη πρόσφυση στις αργές στροφές. Αλλά φρέναρα τόσο δυνατά, οπότε νομίζω ότι το φρενάρισμα ήταν αυτό που με βοήθησε να κερδίσω τον αγώνα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Max Biaggi - Διαλύει την ομάδα του στη Moto3, αλλά συνεχίζει την αγωνιστική του εμπλοκή​

“Ώρα για νέες προκλήσεις” - Μυρίζει MotoGP

Η είδηση είχε προαναγγελθεί με την πρόσφατη ανακοίνωση της Husqvarna για την είσοδό της στη Moto2 κατηγορία του MotoGP από το 2023, όπου ανακοινώθηκε το όνομα της νέας εργοστασιακής ομάδας της στη Moto3, με το όνομα LIQUI MOLY Husqvarna Intact GP Moto3. Στις 23/10 ήρθε και η επίσημη ανακοίνωση από τον Max Biaggi.
Η ανακοίνωση της Max Racing Team έχει ως αφετηρία την τρομερή επίδοση του John McPhee ο οποίος από 22ος κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα στη Μαλαισία, με τον ομόσταυλό του, Ayumu Sasaki να τερματίζει δεύτερος, και με την ομάδα να κάνει το 1-2 στο βάθρο.

Στο δελτίο τύπου διαβάζουμε μεταξύ άλλων: “Φανταστικό double, τώρα είναι η ώρα για νέες προκλήσεις. Ούτε στο πιο όμορφο παραμύθι δεν θα διαβάσεις ένα τόσο όμορφο τέλος. Μια εκπληκτική και άξια νίκη για έναν φοβερό αναβάτη. Ο δικός μας John μετά από μια πολύ δύσκολη αρχή στη σεζόν, με έναν περίπλοκο τραυματισμό στη σπονδυλική στήλη, που τον κράτησε εκτός αγωνιστικής δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα, επέστρεψε στις νίκες! Και είναι μια φοβερή νίκη, από την 22η θέση! Η δεύτερη θέση του Ayumu, που το 2022 παίρνει το 9ο του βάθρο, σφραγίζει μια υπέροχη μέρα. Είναι το πρώτο double στην ιστορία της Husqvarna, χάρη στο οποίο η Sterilgarda Husqvarna Max Racing ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης ομάδων. Το αποτέλεσμα αυτό αντισταθμίζει όλες τις δύσκολες στιγμές που αντιμετώπισε η ομάδα αυτή την τελευταία περίοδο. Το φανταστικό αυτό double είναι η σωστή στιγμή για τον ιδιοκτήτη της ομάδας, τον 6 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Max Biaggi, να κάνει μια σημαντική ανακοίνωση. ”



Κι ακολουθεί η δήλωση του Max Biaggi: “Ένα υπέροχο διπλό βάθρο, μετά από μια δύσκολη περίοδο, που ήταν αναγκαίο να πάρουμε μερικές δύσκολες αποφάσεις. Ξεκινήσαμε τη συμμετοχή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 τέσσερα χρόνια πριν, και κάθε χρόνο πετυχαίναμε τουλάχιστον μια νίκη. Στο ντεμπούτο μας πετύχαμε τρεις, όπως και φέτος. Είχαμε τη χαρά και την τιμή να βοηθήσουμε τρεις διαφορετικούς αναβάτες να κερδίσουν, και χαρίσαμε σε έναν νέο αναβάτη την πρώτη του νίκη. Όλα αυτά με γεμίζουν με υπερηφάνεια και ικανοποίηση. Μέσα σε λίγα χρόνια δημιουργήσαμε μια ομάδα που κερδίζει, αλλά τώρα για μένα ήρθε η στιγμή για νέες προκλήσεις. Η Valencia θα είναι ο τελευταίος Moto3 αγώνας της Max Racing Team. Θέλω να ευχαριστήσω την Sterilgarda Alimenti που πάντα με υποστήριξε και την Husqvarna Motorcycles. Το πάθος μου είναι ανεξάντλητο και θα αντιπροσωπεύει πάντα την κινητήρια δύναμη για νέους στόχους με τους οποίους θα αγωνίζομαι, ήδη από το 2023.”
Θυμίζουμε πως η ομάδα του Max Biaggi είχε το 2022 εμπλακεί σε δύο σκάνδαλα που οδήγησαν στην απόλυση τριών μηχανικών της, ενώ απ’ ότι φαίνεται υπήρχε διαμάχη μεταξύ Biaggi και τον team manager Peter Oettl για το μέλλον της ομάδας της Husqvarna.
Αναμένουμε τώρα την επίσημη ανακοίνωση για τη νέα δραστηριότητα με την οποία θα εμπλακεί ο Max, με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν πως θα αναλάβει τον ρόλο του Τεχνικού Συμβούλου και προπονητή για τους αναβάτες της RNF Racing Team του Razlan Razali που το 2023 γίνεται δορυφορική ομάδα της Aprilia (με την οποία ο Biaggi έχει κερδίσει 3 Παγκόσμιους Τίτλους στα 250GP και 2 στα WSBK) στο MotoGP με τους αναβάτες Miguel Oliveira και Raul Fernandez, ενώ παράλληλα ακούγεται πως θα φέρει μαζί του ως χορηγό τη γνωστή ιταλική εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων Sterilgarda Alimenti.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Alberto Puig: “Χρειαζόμαστε μια αλλαγή, όχι μια βελτίωση στην μοτοσυκλέτα, ο Marquez δεν μπορεί να κάνει τα πάντα”​


Ο Alberto Puig, ο Team Manager της Repsol Honda, αξιολογεί το Grand Prix της Μαλαισίας που πραγματοποιήθηκε στο Sepang το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Ο διευθυντής της ομάδας Repsol Honda, υποσχέθηκε για άλλη μια φορά μια βαθιά βελτίωση στη μοτοσυκλέτα του για να μπορέσει να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2023.

Η Αυστραλία ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο. Πώς μπορούμε να περιγράψουμε αυτό στη Μαλαισία;
«Ας πούμε μόνο ότι το αποτέλεσμα της προκριματικής περιόδου του Σαββάτου, ο Marc Márquez πέρασε το Q1 και μετά εξασφάλισε την τρίτη θέση στο grid, ήταν εξωπραγματικό. Ήταν λόγω της εξαιρετικής απόδοσης του Marc σε αυτούς τους δύο γύρους, αλλά δεν ήταν ο ρυθμός μας. Ο ρυθμός μας ήταν αυτός που έδειξε την Κυριακή. Και προφανώς δεν είναι αυτός ο ρυθμός με τον οποίο μπορείς να κερδίσεις ένα μεγάλο έπαθλο. Δεν μπορούμε να προσποιηθούμε ότι έχουμε τον ρυθμό για να παλέψουμε για τη νίκη, οπότε τελικά, είμαστε εδώ που είμαστε και δεν είμαστε εκεί που πρέπει.»

Φαίνεται ότι μόνο ο Marc έχει απόδοση και ότι οι άλλοι αναβάτες δεν είναι ευχαριστημένοι.
«Δεν είναι εύκολο όταν έχεις απογοητεύσεις και είναι ξεκάθαρο ότι αρκετοί από τους οδηγούς μας είναι απογοητευμένοι. Ξέρουμε πόσο δύσκολη είναι αυτή η πίστα για εμάς, το ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό. Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν η επιβεβαίωση, ειδικά όσον αφορά τη δύναμη, ότι έχουμε πολλά να βελτιώσουμε. Οι μηχανικοί σκέφτονται και εργάζονται για να το διορθώσουν. Δεν χρειαζόμαστε μια βελτίωση, χρειαζόμαστε μια αλλαγή, τεχνικά μιλώντας, για να κάνουμε το βήμα.»

Ο Marc Márquez, πριν από τον αγώνα, γνώριζε ότι η θέση του ήταν έβδομη. Πώς νιώθει η Honda για αυτό;
«Ξέραμε τον ρυθμό μας. Ήμασταν χαρούμενοι μετά το Q2, αλλά ξέραμε ότι δεν ήταν πραγματικότητα. Ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από τον οδηγό να κάνει τα πάντα και να μας κάνει τέτοιες εκπλήξεις. Πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να αλλάξουμε, και να αλλάξουμε προς το καλύτερο, όχι απλώς μια τροποποίηση.»

Πώς αντιμετωπίζει ο διευθυντής της ομάδας να δει άλλους κατασκευαστές να πρωτοστατούν;
«Προφανώς, δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βελτιώσουμε τον εαυτό μας. Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και να αντιδράσουμε σε αυτό. Τότε θα είναι μια χαρά. Έτσι είναι οι αγώνες.»

Μπορείτε να αντιδράσετε στη Βαλένθια ή είναι ο στόχος του τεστ της Βαλένθια;
«Η Βαλένθια είναι διαφορετική πίστα. Νομίζω ότι δεν θα υποφέρουμε όπως στη Μαλαισία, δεν χρειάζεται τόση δύναμη. Ταιριάζει λίγο καλύτερα στη μοτοσυκλέτα μας, αλλά ο στόχος μας δεν είναι να αντιδράσουμε για τη Βαλένθια, αλλά να φέρουμε μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στους αναβάτες μας για το 2023.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Alberto Puig: “Χρειαζόμαστε μια αλλαγή, όχι μια βελτίωση στην μοτοσυκλέτα, ο Marquez δεν μπορεί να κάνει τα πάντα”​


Ο Alberto Puig, ο Team Manager της Repsol Honda, αξιολογεί το Grand Prix της Μαλαισίας που πραγματοποιήθηκε στο Sepang το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Ο διευθυντής της ομάδας Repsol Honda, υποσχέθηκε για άλλη μια φορά μια βαθιά βελτίωση στη μοτοσυκλέτα του για να μπορέσει να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2023.

Η Αυστραλία ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο. Πώς μπορούμε να περιγράψουμε αυτό στη Μαλαισία;
«Ας πούμε μόνο ότι το αποτέλεσμα της προκριματικής περιόδου του Σαββάτου, ο Marc Márquez πέρασε το Q1 και μετά εξασφάλισε την τρίτη θέση στο grid, ήταν εξωπραγματικό. Ήταν λόγω της εξαιρετικής απόδοσης του Marc σε αυτούς τους δύο γύρους, αλλά δεν ήταν ο ρυθμός μας. Ο ρυθμός μας ήταν αυτός που έδειξε την Κυριακή. Και προφανώς δεν είναι αυτός ο ρυθμός με τον οποίο μπορείς να κερδίσεις ένα μεγάλο έπαθλο. Δεν μπορούμε να προσποιηθούμε ότι έχουμε τον ρυθμό για να παλέψουμε για τη νίκη, οπότε τελικά, είμαστε εδώ που είμαστε και δεν είμαστε εκεί που πρέπει.»

Φαίνεται ότι μόνο ο Marc έχει απόδοση και ότι οι άλλοι αναβάτες δεν είναι ευχαριστημένοι.
«Δεν είναι εύκολο όταν έχεις απογοητεύσεις και είναι ξεκάθαρο ότι αρκετοί από τους οδηγούς μας είναι απογοητευμένοι. Ξέρουμε πόσο δύσκολη είναι αυτή η πίστα για εμάς, το ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό. Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν η επιβεβαίωση, ειδικά όσον αφορά τη δύναμη, ότι έχουμε πολλά να βελτιώσουμε. Οι μηχανικοί σκέφτονται και εργάζονται για να το διορθώσουν. Δεν χρειαζόμαστε μια βελτίωση, χρειαζόμαστε μια αλλαγή, τεχνικά μιλώντας, για να κάνουμε το βήμα.»

Ο Marc Márquez, πριν από τον αγώνα, γνώριζε ότι η θέση του ήταν έβδομη. Πώς νιώθει η Honda για αυτό;
«Ξέραμε τον ρυθμό μας. Ήμασταν χαρούμενοι μετά το Q2, αλλά ξέραμε ότι δεν ήταν πραγματικότητα. Ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε. Δεν μπορούμε να περιμένουμε από τον οδηγό να κάνει τα πάντα και να μας κάνει τέτοιες εκπλήξεις. Πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να αλλάξουμε, και να αλλάξουμε προς το καλύτερο, όχι απλώς μια τροποποίηση.»

Πώς αντιμετωπίζει ο διευθυντής της ομάδας να δει άλλους κατασκευαστές να πρωτοστατούν;
«Προφανώς, δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βελτιώσουμε τον εαυτό μας. Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και να αντιδράσουμε σε αυτό. Τότε θα είναι μια χαρά. Έτσι είναι οι αγώνες.»

Μπορείτε να αντιδράσετε στη Βαλένθια ή είναι ο στόχος του τεστ της Βαλένθια;
«Η Βαλένθια είναι διαφορετική πίστα. Νομίζω ότι δεν θα υποφέρουμε όπως στη Μαλαισία, δεν χρειάζεται τόση δύναμη. Ταιριάζει λίγο καλύτερα στη μοτοσυκλέτα μας, αλλά ο στόχος μας δεν είναι να αντιδράσουμε για τη Βαλένθια, αλλά να φέρουμε μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στους αναβάτες μας για το 2023.»

Πηγη https://bikerspirit.net
Άργησαν αλλά το κατάλαβαν.
Τελικά το Άλιεν είναι άνθρωπος και έχει αδυναμίες και φόβους.
Οταν έπεφτε σε fp για να βρει τα όρια τα δικά του της πρόσφυσης και της πίστας δεν τους χαλούσε καθόλου,αρκεί που έπαιρνε βαθμούς και τίτλους.
Για αυτό και δεν έψαχναν κάποιον τοπ οδηγό για δεύτερο η για την θυγατρική.
Όταν είδαν ότι δεν τραβάει και το μέλλον είναι ζοφερό ,τσουπ πήραν τους δύο σουζουκαιους.
Και τώρα λέει ο Τιμ μάνατζερ εν ολίγοις ότι δεν θα έχουμε μηχανακι για έναν και οι άλλοι θα είναι κορίνες αρκεί που κερδίζει ο ένας, αλλά θα φτιαξουμε μηχανακι για την ομάδα
 
Top Bottom