ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Καλά
Ας συναντούσες τον VALE στα ίδια χρονιά μέσα στην πίστα και τα λέμε μετά
Ετσι φιλε ακριβως
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μηπως λοξοκοιταει προς Ηοnda μερια στο απωτερο μελλον .... λογω και θεματος Μαρκεθ..! :cool:
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μηπως λοξοκοιταει προς Ηοnda μερια στο απωτερο μελλον .... λογω και θεματος Μαρκεθ..! :cool:
Ήδη από το τέλος της περσινής σεζόν,είχε αρχίσει το ψάρεμα της επίσημης honda ,για την μετά mm εποχή.
Έχοντας ως στόχους τον mir( ο οποίος έλεγε πάνω κάτω τα ίδια με τον fabio)
Αλλά φέτος του έφτιαξαν μηχανάκι που χτυπάει στα ίσα τα δυνατά Ducati.
Μένεις ο fabio και ένα δύο ονόματα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή νομίζω όμως πως είναι και ο j martin μέσα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ήδη από το τέλος της περσινής σεζόν,είχε αρχίσει το ψάρεμα της επίσημης honda ,για την μετά mm εποχή.
Έχοντας ως στόχους τον mir( ο οποίος έλεγε πάνω κάτω τα ίδια με τον fabio)
Αλλά φέτος του έφτιαξαν μηχανάκι που χτυπάει στα ίσα τα δυνατά Ducati.
Μένεις ο fabio και ένα δύο ονόματα που μου διαφεύγουν αυτή την στιγμή νομίζω όμως πως είναι και ο j martin μέσα.



 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Φτωχαινει το αθλημα κατα μια εννοια διοτι ενω το αστερι του Ροσι εσβυσε ομαλα και αναμενομενα του Μαρκεθ ερχεται ανεπαντεχα γρηγορα .... but that΄s life.
Ας ελπισουμε ή να εξελιχθουν αντιστοιχα οι αντικαταστατες τους ή να βρεθουν νεα ταλεντα ωστε να ξαναρχισει το .... σασπενς ....! Hammer Smash
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.024
Όνομα
George
Νομιζω οτι για ολα υπαρχει απαντηση κ οι αγωνες θα εξακολουθησουν να συναρπαζουν
ερχονται δυνατα ταλεντα οπως ειδαμε κ μαλιστα εαν η Ηοντα παρει το Βαστιανινι τοτε θα εχει μεγαλυτερο ενδιαφερον το πραμα
επισης αν φυγει ο μαρκ θα δωσουν κλωτσια κ στον αδερφο του καθοτι παλτο...που τρωει τσαμπα μια θεση
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Dorna: Με ρωσικές εταιρείες πάνω από το 20% των αερομεταφορών​

Η ακύρωση των δοκιμαστικών της Παρασκευής και… οι Ρώσοι

Μιλώντας σχετικά με την ακύρωση των ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής στον αγώνα της Αργεντινής λόγω των δύο αναπάντεχων βλαβών στα αεροσκάφη μεταφοράς της οργάνωσης, ο πρόεδρος της Dorna κύριος Carmelo Ezpeleta, αποκάλυψε και άλλη μια πτυχή του προβλήματος, που σχετίζεται άμεσα με τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Ezpeleta, πάνω από το 20% των αεροπορικών εταιρειών που ασχολούνται με μεταφορές μεγάλων φορτίων είναι ρωσικών συμφερόντων, ενώ τα πιο συνηθισμένα αεροπλάνα είναι τα γνωστά μας Antonov AN-124, που έχουν τη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου όγκου φορτίων, όπως για παράδειγμα ολόκληρες νταλίκες, κάτι που δεν είναι εφικτό με τα συμβατικής σχεδίασης εμπορικά αεροπλάνα.



Έτσι ο πόλεμος στην Ουκρανία όπου εκεί είχε την έδρας της η ίδια η Antonov με επτά AN-124 και φυσικά το γιγαντιαίο AN-224 με τους έξι κινητήρες το οποίο καταστράφηκε, σε συνδυασμό με τις κυρώσεις προς τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Ρωσίας, έχει δημιουργήσει αναπάντεχα προβλήματα και σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις των ομάδων σε πίστες εκτός Ευρώπης.


Πηγη www.motomag.gr

π********να Ρωσια ωραια πραματα ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


O Lorenzo μετακινείται στους τέσσερις τροχούς
Στο Porsche Carrera Cup Italy


Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής των MotoGP, Jorge Lorenzo, θα ξεκινήσει μια σεζόν στο Porsche Carrera Cup Ιταλίας το 2022, σηματοδοτώντας μια πλήρη μετάβαση στους αγώνες των τεσσάρων τροχών.
Ο Lorenzo, ο οποίος αποσύρθηκε από τα MotoGP στα τέλη του 2019 μετά από μια άκαρπη σεζόν στη Honda, θα αγωνιστεί για την ομάδα Q8 Hi Perform - που διοικείται από την ομάδα Ghinzani Arco που ιδρύθηκε από τον πρώην οδηγό της F1, Piercarlo Ghinzani.

"Ένα νέο και συναρπαστικό στάδιο της ζωής μου ξεκινά", έγραψε ο Lorenzo στα social media. "Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα της Q8 Hi Perform που με καλωσόρισε και με επέλεξε ως επίσημο οδηγό για το Porsche Carrera Cup Ιταλίας".
"Είμαστε μια δυνατή, ενωμένη και φιλόδοξη ομάδα και ανυπομονώ να εμπλακώ και να αποδείξω ότι μπορώ επίσης να είμαι ανταγωνιστικός στους τέσσερις τροχούς".
Ο Lorenzo ακολουθεί ουσιαστικά τα βήματα του πρώην αντιπάλου του, Valentino Rossi, ο οποίος έχει μεταβεί στους αγώνες GT αυτή τη σεζόν.
Όπως ο Rossi, ο Lorenzo ασχολήθηκε με τους τέσσερις τροχους κατά τη διάρκεια της καριέρας του στα MotoGP, με συμμετοχές στο 24 Hours of Barcelona (όπου ήταν νικητής στην κατηγορία) και στο Gulf 12 Hours με έδρα το Άμπου Ντάμπι. Δοκίμασε επίσης ένα αυτοκίνητο GP2 πρώτης γενιάς το 2012 και ένα αυτοκίνητο Mercedes F1 το 2016.
Το Porsche Carrera Cup Italy αποτελεί μέρος του εντυπωσιακού σταθερού περιφερειακού πρωταθλήματος του κατασκευαστή από το 2007. Μεταξύ των πρωταθλητών της είναι οδηγοί όπως ο Matteo Cairoli και ο Alessio Rovera, οι οποίοι το χρησιμοποίησαν ως εφαλτήριο βήμα για τις συμμετοχές τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής GT drives .
Ο παλιός αγωνιζόμενος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Touring, Alberto Cerqui, ήταν ο Πρωταθλητής του πέρυσι, οδηγώντας για την Q8 Hi Perform που θα εκπροσωπήσει ο Lorenzo.
Ο Lorenzo αγωνίστηκε στο Esports του πρωταθλήματος εκτός σεζόν στο Assetto Corsa.
Η πραγματική σεζόν της κατηγορίας θα ξεκινήσει στις αρχές Μαΐου στην Imola, με πέντε ακόμη αγώνες να ακολουθούν σε διάφορες σημαντικές ιταλικές πίστες - συμπεριλαμβανομένων των Misano και Mugello και του Ιταλικού Grand Prix της F1 στη Monza.

Πηγη www.motograndprix.gr

Ωρε τη τραβαμε τωρα τι θα κανουμε ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Marquez θα τρέξει στο Austin!
Μετά από το ΟΚ των γιατρών


Τελικά οι γιατροί έδωσαν το ΟΚ για την επιστροφή του Marc Márquez στους αγώνες Grand Prix, μετά από το νέο επεισόδιο διπλωπίας που είχε μετά από την πτώση του στο Warm Up στην Ινδονησία.
Ο Marc ολοκλήρωσε τη συντηρητική θεραπεία του με επιτυχία και είναι έτοιμος να επιστρέψει στη δράση στο GP της Αμερικής στο Όστιν του Τέξας.
Το θετικό αποτέλεσμα της θεραπείας επιβεβαιώθηκε με την ολοκλήρωση μερικών γύρων επάνω σε μια CBR600RR στην πίστα Alcarras.
Θυμίζουμε ότι η πίστα του Τέξας είναι από τις αγαπημένες του αναβάτη της Repsol Honda, αφού εκτός από το 2019 που έχασε τη νίκη γιατί έπεσε ενώ προηγείτο, έχει κερδίσει όλους τους άλλους αγώνες που έτρεξε εκεί.
Στον συγκεκριμένο αγώνα δεν σκοπεύει να κυνηγήσει άμεσα την νίκη άλλα να περάσει το Σαββατοκύριακο χτίζοντας την αίσθηση και την ταχύτητά του επάνω στη νέα RC213V.


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Carmelo Ezpeleta: “Δεν έχω κλάψει για τον Messi ούτε για τον Rossi”​

Από τον BikerSpirit

Ο Carmelo Ezpeleta , Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna Sports, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «solomoto.es » μίλησε μεταξύ άλλων και για το πρώτο MotoGP χωρίς τον Doctor.


Σε ερώτηση αν το MotoGP χρειάζεται μια είδους μεταρρύθμιση για την μετα τον Rossi εποχή όπως έκανε η Barcelona χωρίς τον Messi, ο Ezpeleta απάντησε;

«Ομολογώ ότι η σύγκριση είναι καλή και μάλιστα επαρκής, αλλά με την ίδια ειλικρίνεια σας λέω ότι όπως δεν έχω κλάψει για τον Messi δεν έκλαψα ούτε για τον Rossi. Νομίζω ότι, και στις δύο περιπτώσεις, η ευγνωμοσύνη όλων των φιλάθλων που μπόρεσαν να απολαύσουν όσα μας έδωσαν τόσα χρόνια αυτοί οι δύο ιδιοφυΐες πρωταθλητές, παραμένει. Ειδικά ο Βαλεντίνο, του οποίου η καριέρα ήταν μεγαλύτερη από αυτή του Αργεντινού σταρ.»

«Μερικοί λένε ότι ο κόσμος των αγώνων χρειάζεται μεταρρύθμιση, αλλά αυτό δεν είναι σωστό καθόλου. Στο MotoGP δεν υπάρχει τίποτα να ξανακάνουμε από την αρχή γιατί η δομή του είναι σταθερή».



Επιστρέφοντας στην περίπτωση του Rossi υπογραμμίζει πώς το MotoGP πρέπει να μπορεί να αποχαιρετήσει τα αγαπημένα του πρόσωπα: « Ποτέ δεν προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε έναν χαρακτήρα και ποτέ δεν φτιάξαμε την εικόνα ενός οδηγού για να τον κάνουμε πιο δημοφιλή . Σίγουρα, ο Rossi ήταν το σύμβολο μιας ολόκληρης γενιάς, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια δεν είχε μεγάλη επιτυχία.»

Πηγη https://bikerspirit.net

Ρε ουστ παλιομπαγλαμα Bcdef
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Χαχα ... ο σκατογερος , δεν είχε ποσοστά από τον άλλο φαίνεται.
Τι δείγμα εκτιμησης από ιθύνοντες. facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Eric Mahe, μάνατζερ Quartararo: “Υπάρχουν αρκετές επιλογές στο τραπέζι” – Η Yamaha φοβάται ότι θα χάσει τον Quartararo​

Από τον BikerSpirit

Οι φήμες έρχονται και φουντώνουν συνεχώς σαν κύματα, σχετικά με το μέλλον του Quartararo, και για το αν θα μείνει στην Yamaha.


Αυτές τις φήμες φούντωσαν και πάλι οι δηλώσεις του Eric Mahé, μάνατζερ του Fabio, που διαβεβαίωσε στην AS στα paddock του Austin ότι «υπάρχουν αρκετές επιλογές στο τραπέζι, αλλά δεν υπάρχει βιασύνη».

Ανησυχούν στη Yamaha, περισσότερο για το μέλλον τους με τον Quartararo, παρά για το παρόν τους.


Όπως είπε ένα μέλος της ιαπωνικής μάρκας, στη Yamaha φοβούνται μήπως χάσουν τον Quartararo, γιατί ξέρουν ότι δεν είναι μόνο θέμα συμφωνίας στο οικονομικό, το οποίο είναι σημαντικό, αλλά και να του δώσει ένα πειστικό έργο, μια βελτιωμένη μοτοσυκλέτα σε ένα διαφορετικό επίπεδο. Και αυτό είναι κάτι που δεν συμβαίνει φέτος, γιατί η Μ1 δεν έχει βελτιωθεί πολύ από πέρυσι και είναι σαφώς πιο αργή από τον ανταγωνισμό. Στο Austin, για παράδειγμα, ήταν περισσότερα από 16 km/h 20 km/h πιο αργή στην τελική ταχύτητα σε σύγκριση με την ταχύτερη Ducati και αυτό είναι εξωφρενικό.


Στο Box στην Αμερική βρισκόταν ο Enric Mahé, ο μάνατζερ του παγκόσμιου πρωταθλητή 2021, και μίλησε στην AS σχετικά με το μέλλον του αναβάτη του: «Υπάρχουν αρκετές επιλογές στο τραπέζι, αλλά δεν υπάρχει βιασύνη. Υπάρχει η συνήθεια να θέλουν να προχωρήσουμε την υπογραφή των συμβολαίων πολύ νωρίς και αυτό δεν μας αρέσει. Αυτό που είναι αυτή τη στιγμή είναι να μην χαθούν οι επιλογές που υπάρχουν και να δούμε τι θα γίνει».

Μυρίζει σαν παιχνίδι πόκερ μεταξύ του Fabio και του μάνατζερ του, με τη Yamaha και τα άλλα εργοστάσια να βοηθούν να αυξηθεί η προσφορά. Θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει, αλλά αν ο πρωταθλητής άλλαζε γνώμη, θα ήταν αναμφίβολα η βόμβα του μεταγραφικού παζαριού φέτος.

Μείνετε συντονισμένοι…



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Miguel Oliveira συναντά τους οπαδούς του σε μια βόλτα στο Portimao – Φωτογραφίες – Video​

Από τον BikerSpirit

Ο τοπικός ήρωας, Πορτογάλος, Miguel Oliveira πήρε το KTM RC16 του και έκανε μια ασυνήθιστη βόλτα παρέα με τους θαυμαστές του στο pre-event Dorna στο Portimão την Τετάρτη.

Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, Miguel Oliveira οδήγησε το KTM RC16 από τη Zona Ribeirinha μέχρι την πίστα Algarve International Circuit, παρέα με μια τεράστια ομάδα οπαδών του.

Στην πίστα GP όσοι ακολούθησαν αυτή την τεράστια παρέα είχαν την ευκαιρία να κάνουν έναν γύρο μέσα στην πίστα των 4,6 χιλιομέτρων.

Για πολλούς θαυμαστές ήταν η πρώτη ευκαιρία στη ζωή τους να δουν από κοντά με έναν πύραυλο MotoGP έτοιμο για αγώνες.

«Ήταν περίεργο να οδηγείς το RC16 σε κανονικό δρόμο. Μπορούσες να δεις ξεκάθαρα ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες MotoGP δεν κατασκευάστηκαν για να οδηγούνται αργά. Απλώς κράτησα τον κινητήρα σε λειτουργία. Μόνο όταν φτάσαμε στην πίστα η μοτοσυκλέτα επέστρεψε στο συνηθισμένο της έδαφος.»


«Ήταν μια καταπληκτική βόλτα, μια μεγάλη χαρά», είπε ο Miguel Oliveira. «Πάντα θέλαμε να κάνουμε κάτι ξεχωριστό για τους φιλάθλους εδώ στην Πορτογαλία και αυτό ήταν πολύ ωραίο. Αν έβαζα τον εαυτό μου στη θέση των οπαδών και είχα την ευκαιρία να οδηγήσω παρέα με μια μοναδική μοτοσυκλέτα MotoGP και μετά να κάνω έναν γύρο στην πίστα GP, σίγουρα δεν θα έχανα την ευκαιρία. Δεν μπορούσα να πιστέψω πόσες μοτοσυκλέτες είδα πίσω μου», είπε ο Oliveira. «Είναι κρίμα που δεν μπορούσαμε να οδηγήσουμε άλλο μαζί».

«Ελπίζω να μπορέσουμε να επαναλάβουμε κάτι τέτοιο κάποια στιγμή», είπε το αστέρι της KTM, που έχει ήδη κερδίσει τέσσερις αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP. «Μετά από αυτή την υπέροχη μέρα περιμένω ένα καλό Σαββατοκύριακο με ένα δυνατό αποτέλεσμα. Ο αγώνας στην Πορτογαλία μου δίνει ένα ειδικό κίνητρο και επιπλέον κίνητρο.»






Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Zarco ταχύτερος στο Επίσημο Τεστ MotoGP στην Jerez – τι δοκίμασαν οι ομάδες​

Από τον BikerSpirit

Ήταν μια πολυάσχολη και σημαντική μέρα για τις ομάδες MotoGP™ στη Χερέθ, μια μέρα μετα τον 6ο αγώνα της σεζόν.


Ο Johann Zarco (Pramac Racing) τερμάτισε το Επίσημο Τεστ MotoGP™ Jerez στην κορυφή των χρόνων χάρη στο 1:37.136 που έκανε στον 31ο γύρο από τους 54 που έκανε συνολικά!


DUCATI:

Ο δύο φορές νικητής του αγώνα του 2022 Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP™) μπόρεσε να δοκιμάσει με το μπροστινό φέρινγκ GP22 της Ducati, κάνοντας τον 10ο χρόνο της ημέρας, ενώ ο νικητής του Ισπανικού αγώνα GP, Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) ολοκλήρωσε το πρόγραμμα των δοκιμών του πριν από το μεσημέρι με 24 μόνο γύρους καταλαμβάνοντας την 12η θέση.


Ο Zarco γύρισε πιο γρήγορα από ό, τι έκανε στο Q2 για να τερματίσει στην κορυφή κατά ενάμιση δέκατο, καθώς ο Γάλλος έκανε 54 γύρους. Ο Jack Miller (Ducati Lenovo Team) ήταν ο δεύτερος ταχύτερος αναβάτης της Ducati στην πίστα, ο Αυστραλός ήταν 4ος και συμπλήρωσε 53 γύρους, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο του στον τελευταίο γύρο με 1:37.456.


Ο Jorge Martin (Pramac Racing) ήταν ένατος με το GP22, ενώ ο συνάδελφός του Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) πέρασε τη δοκιμή οδηγώντας ένα GP21, δουλεύοντας στη θέση του στη μοτοσυκλέτα και εστιάζοντας στη ρύθμιση για να βρει περισσότερη συνέπεια, τελειώνοντας στην 14η θέση. Ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) ήταν 13ος ταχύτερος και μπόρεσε να κάνει 56 γύρους, με τον συνάδελφο Rookie Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™) να κάνει 64 γύρους και να τελειώνει στην 19η θέση.

KTM:


Ο Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) και ο Brad Binder δοκίμασαν μια ριζικά νέα εξάτμιση, ενώ ο Πορτογάλος αναβάτης εργαζόταν επίσης στο setup του. Ο Binder δοκίμαζε ορισμένες ρυθμίσεις γεωμετρίας του μπροστινού πιρουνιού και τελείωσε το τεστ δεύτερος, με τον Oliveira 21 ο μετά από 58 και 65 γύρους αντίστοιχα.


Ο Remy Gardner ήταν η μοναδική μοτοσυκλέτα της Tech3 KTM Factory Racing στην πίστα καθώς ο Raul Fernandez αναρρώνει από τον τραυματισμό που τον οδήγησε να χάσει το Ισπανικό GP. Ο Gardner τέλειωσε στην 22η θέση, και έκανε 44 γύρους, αλλά η μέρα του Αυστραλού τελείωσε με μια πτώση στη στροφή 4, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει λίγο δέρμα από το αριστερό μικρό δάχτυλό του και να πονέσει η πλάτη του. Ευτυχώς τίποτα δεν έχει σπάσει.

YAMAHA:




Τα μεγάλα νέα που ήρθαν από το στρατόπεδο της Iwata κατά τη διάρκεια της δοκιμής της Δευτέρας ήταν ο διευθυντής ομάδας Monster Energy Yamaha MotoGP™, Massimo Meregalli, επιβεβαιώνοντας ότι η Yamaha θα έχει ένα νέο πακέτο αεροτομών και φέρινγκ στο ιταλικό GP στο Mugello αργότερα αυτόν τον μήνα.

Ο Quartararo ήταν ένας από τους αναβάτες που έκανε πολλούς γύρους στην πίστα, καθώς ο Γάλλος συμπλήρωσε 78 γύρους, ολοκληρώνοντας το τεστ τρίτος.. Ο Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP™) έκανε τους περισσοτέρους γύρους φτάνοντας τους 83 φορές, τερματίζοντας στην 17 θέση, μία θέση μπροστά από τον Andrea Dovizioso της ομάδας WithU Yamaha RNF MotoGP™. Ο Rookie Darryn Binder (Yamaha RNF MotoGP™) είχε μια πτώση στη στροφή 7 πριν από το μεσημέρι και κατάφερε να κάνει 54 πολύτιμους γύρους ολοκληρώνοντας στην 23η θέση.

Συνεχιζεται.......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Zarco ταχύτερος στο Επίσημο Τεστ MotoGP στην Jerez​


HONDA:


Πριν από τον αγώνα της Ισπανίας στη Jerez, ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) εξήγησε ότι η δοκιμή της Honda ξεκίνησε στον FP1 το πρωί της Παρασκευής. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, ήταν ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο για τον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή στη Χερέθ, αλλά η δουλειά συνεχίστηκε τη Δευτέρα. Ο αριθμός 93 εθεάθη να δοκιμάζει ένα πακέτο νέων φέρινγκ και αεροτομών του 2021, αλλά επικεντρωνόταν κυρίως στη ρύθμιση, με τον Marc Marquez να έχει τρείς διαφορετικές μοτοσυκλέτες στο γκαράζ και ολοκλήρωσε την δοκιμή στην 15η θέση.


Ο ομόστυαλός του της Repsol Honda, Pol Espargaro, φορούσε πολύ χρησιμοποιημένα μεσαία ελαστικά Michelin στο άνοιγμα λίγες ώρες αφότου είπε την Κυριακή ότι πρέπει να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που να έχει όσο το δυνατόν λιγότερο κράτημα. Ο Ισπανός έπαιζε με γεωμετρία και συμπλήρωσε 85 γύρους, σημειώνοντας τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο στη διαδικασία.

Δεν ήταν η μέρα που θα περίμενε ο Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu), καθώς πέταξε πίσω στη Βαρκελώνη νωρίς μετά από ένα βαρύ ατύχημα στη στροφή 1. Ο Ιάπωνας αναβάτης νιώθει πόνο στους συνδέσμους του αριστερού γονάτου – τον ίδιο που υπέστη ζημιά μετά ο GP της Ινδονησίας – και παρόλο που οι ακτινογραφίες δεν αποκάλυψαν κατάγματα, ο Nakagami θα υποβληθεί σε περαιτέρω εξετάσεις στη Βαρκελώνη για να εντοπίσει το πρόβλημα.
Ο Alex Marquez (LCR Honda Castrol) αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα προς το τέλος της ημέρας στη στροφή 1 και ολοκλήρωσε τη δοκιμή της Δευτέρας στην 11η θέση μετά από 80 γύρους.

SUZUKI:


Το δίδυμο της ομάδας Suzuki Ecstar, Joan Mir και Alex Rins, δοκίμαζε αντικείμενα ανάρτησης και ψαλίδι, συγκρίνοντάς τα με αυτά που έχουν ήδη δοκιμάσει. Ο Mir τερμάτισε στην 6η θέση με 1:37.756, ενώ ο Rins ήταν 8ος και μόλις 0,024 δευτερόλεπτα από τον χρόνο του ομόστυαλού του.


APRILIA:


Η Aprilia Racing δούλεψε σε ρυθμίσεις αναρτήσεων, ηλεκτρονικών με τον Aleix Espargaro και τον ομόστυαλού του Maverick Viñales, να συνοδεύονται για άλλη μια φορά στην πίστα από τον δοκιμαστικό αναβάτη Lorenzo Savadori.


Ο Viñales υπέστη πτώση στη στροφή 7 πριν από το μεσημεριανό γεύμα και στη συνέχεια αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της στροφής 1 στην απογευματινή συνεδρία. Ο Savadori αντιμετώπισε επίσης ένα μηχανικό πρόβλημα με ένα από τα μηχανήματα RS-GP του, ένα περιστατικό που έβγαλε τις κόκκινες σημαίες για λίγο το απόγευμα. Ο Viñales έκανε 59 γύρους για να συνεχίσει την ανάπτυξή του στο RS-GP τελειώνοντας στην 16η θέση, ενώ ο ομόστυαλός του Espargaro έκανε 46 γύρους, τελειώνοντας τελικά την ημέρα 7ος.


Ένα Σαββατοκύριακο ρεπό τώρα και μετα το Paddock πάει στο Le Mans για το γαλλικό GP, τον 7ο γύρο της σεζόν 2022.



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez: “Στο MotoGP ο αναβάτης εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά, αλλά …”​

Από τον BikerSpirit

Ο Marc Marquez σε συνέντευξή του στους διοργανωτές του βραβείου «Maria de Villota y Ciudad de la Raqueta» για αθλητές που έχουν διακριθεί, μίλησε για την εποχή του, τους τραυματισμούς και τις προσδοκίες του.


Μετά από έξι αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP (δύο από τους οποίους δεν συμμετείχε λόγω της διπλωπίας, από πτώση. ed), ο # 93 της Repsol Honda Team έχει 44 βαθμούς και καταλαμβάνει την ένατη θέση στην κατάταξη, 45 βαθμούς πίσω από τον ηγέτη Fabio Quartararo. Ένα χάσμα που μπορεί ακόμα να γεφυρωθεί δεδομένης της μεγάλης σεζόν, ακόμα κι αν η αρμονία με τη νέα Honda αυτή τη στιγμή δεν είναι ακόμα 100%.

Ο Marquez ήθελε να υπογραμμίσει πώς στο MotoGP ο αναβάτης εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά, ακόμα κι αν, χωρίς τη σωστή μοτοσυκλέτα, μπορείς να παλέψεις για λίγους αγώνες, αλλά όχι για τον τίτλο. Δείτε τι είπε όπως αναφέρει το AS.com.

«Έπρεπε να ζήσω τα δύο πρόσωπα του αθλητισμού, αυτό των επιτυχιών και αυτό των τραυματισμών και, επομένως, το μονοπάτι της υπέρβασης του δεύτερου. Στα καλά χρόνια η πίεση ήταν εκεί, αλλά κατάφερα να το διαχειριστώ καλά. Τώρα, είναι διαφορετική πίεση γιατί όλοι περιμένουν να είμαι ξανά ανταγωνιστικός, αλλά δεν πρέπει να βιάζομαι. Πολλά πράγματα δεν μπορούν να αλλάξουν, πρέπει να ζήσεις μαζί τους και να τα διαχειριστείς σιγά σιγά. Ο Παγκόσμιος τίτλος φέτος είναι ένα όνειρο, αλλά πρέπει να είμαι ρεαλιστής. Βελτιωνόμαστε και προοδεύουμε, το σημαντικό είναι το κίνητρο. Κάθε μέρα είναι μια πρόκληση και τώρα η πρόκληση είναι να ξεπεράσουμε αυτά τα δύο χρόνια τραυματισμών, να ξεπεράσουμε αυτές τις στιγμές και να επιστρέψουμε για να αγωνιστούμε για τα πάντα».


Ο αναβάτης της Repsol Honda γνωρίζει ότι το άθλημά του «έχει αλλάξει πολύ σε ορισμένες πτυχές, όπως η τεχνολογία, η ασφάλεια των πιστών και στον κόσμο της επικοινωνίας» και ότι σε αθλητικό επίπεδο «πηγαίνεις όλο και πιο γρήγορα και πιέζεις σκληρότερα, αλλα έχει βελτιωθεί πολύ και η ασφάλεια».

«Αυτό δεν είναι ένα άθλημα για δύο, είναι για τρεις: για την μοτοσυκλέτα, την ομάδα και τον αναβάτη. Αυτό που είναι ξεκάθαρο για μένα είναι ότι, ευτυχώς, η θεμελιώδης διαφορά εξακολουθεί να γίνεται από τον αναβάτη, αλλά είναι σαφές ότι, αν δεν υπάρχει συναίσθημα με τη μοτοσυκλέτα, μπορείς να αγωνιστείς σε μια συγκεκριμένη στιγμή για έναν αγώνα, αλλά όχι για έναν ολόκληρο πρωτάθλημα.»


«Ο πιο ιδιαίτερος τίτλος; Ήταν αυτό του 2019, όπου όλα λειτούργησαν και που συνέπεσε επίσης με τη νίκη του τίτλου του αδερφού μου στη Moto2».

Ερωτηθείς για την καριέρα του στην premier Class, παραδέχτηκε ότι όταν έφτασε το 2013 είχε «το προνόμιο να μάθει από αναβάτες όπως ο Rossi, ο Lorenzo ή ο Pedrosa», ενώ σήμερα «είναι το αντίστροφο». «Βλέπω τους νέους που ανεβαίνουν πώς κάνουν νέα πράγματα. Από αυτούς μαθαίνουμε και εμείς οι μεγαλύτεροι», εξομολογήθηκε.

Όταν ρωτήθηκε για το πόσο μεγάλη θα είναι η καριέρα του είπε: «Πολλά εξαρτώνται από το μυαλό, αλλά και από την κατάσταση κάθε δεδομένη στιγμή, από τραυματισμούς, από το να έχεις μια καλή ιατρική ομάδα γύρω σου ή από το κίνητρο, υπάρχουν πολλοί παράγοντες», διευκρίνισε.


Τέλος, σχετικά με την απόκτηση του βραβείου María de Villota στην κατηγορία Sport Feat, τόνισε ότι όλα τα βραβεία έχουν «ιδιαίτερο νόημα», αλλά κάποια σαν αυτό «σε αγγίζουν και σε ενθουσιάζουν περισσότερο». «Πηγαίνει πολύ πέρα από τον σπορ, μπαίνει πλήρως στις αξίες που μεταδίδει ο αθλητισμός στους ανθρώπους. Είναι επίσης πολύ ιδιαίτερο λόγω του τι σήμαινε η María για τον κόσμο του αθλητισμού γενικά και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ειδικότερα»!

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom