ΜΙΚΡΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ & ΠΑΠΙΑ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki και Modenas σχεδιάζουν νέο «σούπερ παπί»​

Στην παραγωγή το 2025​




Πληροφορίες από την Μαλαισία αναφέρουν πως το παπί που θα εξελίξουν από κοινού οι δύο εταιρείες θα φτάσει στην παραγωγή το 2025
Η Kawasaki συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια με την Modenas. Υπάρχουν μοτοσυκλέτες της που πωλούνται στην Μαλαισία με το σήμα της Modenas.

Όπως διαβάσατε πρόσφατα στο 2WO η εταιρία συνεχίζει να παράγει παπιά, με το Kris 110 να είναι το τελευταίο της μοντέλο. Στην Μαλαισία, όπως και στις περισσότερες Ασιατικές χώρες εξάλλου, τα «παπιά» είναι τα πιο καλοπουλημένα δίκυκλα. Μπορεί η Modenas να διαθέτει το αερόψυκτο και «σπαρτιάτικο» Kriss, αλλά σίγουρα θα ήθελε και κάτι πιο προηγμένο, που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα «σούπερ παπιά» άλλων εταιρειών.


Για το επιτύχει αυτό αξιοποιεί την συνεργασία της με την Kawasaki, άνθρωποι της οποίας έχουν την υψηλή επιστασία του project.
Ιστοσελίδες από την Μαλαισία αναφέρουν πως θα παρουσιαστεί το 2025 και θα κυκλοφορήσει στους δρόμους της χώρας τον ίδιο χρόνο. Δεν αποκλείεται λοιπόν το «παπί» να έρθει και στην Ελλάδα, αν είναι συμβατό με τις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test - SWM Varez 125​











Ιταλική φινέτσα σε μικρό μέγεθος
Η SWM βάπτισε με ένα σημαδιακό όνομα το νέο της ''γυμνό'': Varez 125. Προερχόμενο από την Ιταλία, το τελείως νέο μοτοσυκλετάκι έρχεται να προσφέρει ευχρηστία στην καθημερινότητα.

Από την Ιταλία με αγάπη
Απαλές γραμμές, εμφάνιση που κυμαίνεται μεταξύ Aprilia Tuono και Ducati Monster, κλασική ιταλική φινέτσα και ποιότητα, έρχονται να προσθέσουν χρώμα στο λευκό - κόκκινο Varez 125 της SWM. Η ιταλική εταιρία που εξαγόρασε τα καλούπια της Husqvarna όταν αυτή πουλήθηκε στο Pierrer Group (KTM, Husqvarna, GASGAS, κ.α.), απέκτησε μαζί και το ανανεωμένο - από την BMW που κατείχε την Husqvarna τότε- εργοστάσιο στο Vareze, εξ ού και το όνομα.

Τα καλούπια που αγοράστηκαν τότε αφορούσαν τις enduro και motocross μοτοσυκλέτες, αλλά και μία μικρή γκάμα on/off που διέθετε τότε η φίρμα, ανάμεσά τους και δύο 125, Enduro και Supermotard, για πολιτική χρήση. Το Varez 125 είναι τελείως νέο και ανήκει στην κατηγορία Α1, έως 125 κυβικά εκατοστά και 15 ίππους, που έρχονται από τον μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα που είδαμε στις προαναφερθείσες εκδόσεις. Είναι μία μικρή naked μοτοσυκλέτα, με sport χαρακτήρα και απαράμιλλο στυλ.
swm_varez_125__29.jpg
Θα λέγαμε μάλιστα ότι αυτή η νέα μοτοσυκλέτα που είναι τόσο προσεγμένη στην σχεδίαση, με πλαίσιο χωροδικτύωμα σε κόκκινο χρώμα, όμορφα πλαστικά καλύμματα σε γκρι για το υποπλαίσιο, πλαστικά κόκκινα πλαϊνά για το ρεζερβουάρ, χυτούς 3 σε 3 αλουμινένιους τροχούς, στρογγυλό προβολέα, αλουμινένιο ψαλίδι με σχεδίαση τύπου ''μπανάνα'', μας δείχνει ξεκάθαρα την ιταλική της προέλευση και τιμά το όνομα της.
swm_varez_125__27.jpg
Ποιότητα και αίσθηση
Είναι τόσο καλοφτιαγμένη, με άνετη θέση οδήγησης στην κάπως σκληρή sport σέλα που παραπέμπει σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτα, αλλά και εύκολο πάτημα στο έδαφος για αναβάτες μετρίου ύψους, με το ύψος της να βρίσκεται στα 820mm. Διαστάσεις που επίσης θυμίζουν μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτα, με ποιοτικό εξοπλισμό και ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα διαμέτρου 41mm και δίσκο διαμέτρου 300mm μπροστά με συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS, το οποίο σε συνδυασμό με τον δίσκο 220mm πίσω, διαθέτουν αρκετή δύναμη για να σταματήσουν εκεί που πρέπει το Varez 125.

Τα χρώματα, οι συνδυασμοί τους, η ποιότητα στα πλαστικά και μεταλλικά μέρη, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Michelin Pilot Street, το στρογγυλό πολυόργανο με οθόνη LCD, το τιμόνι μεταβλητής διατομής, καρίνα κινητήρα που συμπληρώνει την επιθετικότητά της Varez 125, δείχνουν σοβαρότητα από μία εταιρία που μέχρι πρότινος συνέχιζε την παραγωγή ουσιαστικά ίδιων μοντέλων με αυτά που παρέλαβε.
swm_varez_125__29.jpg
Τώρα όμως, υπάρχει κάτι πραγματικά καινούριο, που θα μπορούσε να είναι ο προάγγελος για μία νέα σειρά μοντέλων από την SWM.
Το Varez 125 έχει τις βάσεις για να στηθεί πάνω του ακόμη και μία μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτα, και άλλωστε, η εταιρία διαθέτει ήδη μονοκύλινδρους 300, 500 και 650 κυβικών εκατοστών, οπότε δεν θα μας φαινόταν καθόλου παράξενο να επεκτεινόταν η γκάμα προς τα πάνω.
LED στρογγυλός προβολέας και φωτιστικό σώμα πίσω, με την υπερυψωμένη σέλα συνεπιβάτη η οποία είναι όμως άνετη, με καλές χειρολαβές, το οποίο αποκαλύπτει ένα μικρό χώρο για αποθήκευση των χαρτιών της μοτοσυκλέτας, ή ενός ζεύγους γαντιών. Και ένα τελικό εξαγωγής που μάλλον προέρχεται από enduro μοτοσυκλέτες της εταιρίας, καλοσχεδιασμένο, και τοποθετημένο υπό γωνία, προσθέτοντας μπόνους στο στυλ.
swm_varez_125__7.jpg
Ιταλική σχεδίαση και φινέτσα
Αυτό το μικρό μοτοσυκλετάκι δεν παραμένει στην ομορφιά, την ποιότητα και το στυλ, αλλά έρχεται να προσφέρει κέφι και κορυφαία κύλιση στην καθημερινή μετακίνηση, στοχεύοντας νέους αναβάτες.

Το πρώτο που σου κάνει το Varez 125 είναι να σε εντυπωσιάσει στο μάτι μιας και είναι πανέμορφο και καλοσχεδιασμένο, και σίγουρα, φαίνεται για μεγαλύτερο. Το σημαντικότερο κομμάτι όμως είναι ο εντυπωσιασμός στην οδήγηση, αφού οδηγείται πανεύκολα, αλλάζει θέση στο δρόμο με την σκέψη με τα 136 κιλά του να ζυγίζονται εύκολα, αλλά παραμένει ακλόνητο όσο και αν το πιέσεις.
swm_varez_125__9.jpg
Με στιβαρό πλαίσιο, λειτουργικές αναρτήσεις, καλά ελαστικά, διατηρεί την πορεία του όσο και αν το πιέσεις, και σε αφήνει να παίξεις μαζί του σε κάθε είδους στροφή. Ούτως ή άλλως, η ιπποδύναμή του δείχνει μικρή μπροστά στο σύνολο πλαισίου - αναρτήσεων, οπότε θα σου κάνει όλα τα κέφια με άνεση και ασφάλεια.
Μπορείς να κινηθείς άνετα μαζί του μέσα στην πόλη, επιλέγοντας ακόμη και την τελευταία 6η σχέση, από τα 40χ.α.ω. Η ελαστικότητα του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού είναι δεδομένη, η μοτοσυκλέτα επιταχύνει ομαλά όσο της επιτρέπουν τα κυβικά, και δεν επηρεάζεται αρνητικά από έναν ή δύο επιβαίνοντες, μιας και η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου βοηθάει στην επιτάχυνση.
swm_varez_125__2.jpg
Μπορείς να πας χαλαρές βόλτες, να κυκλοφορήσεις με άνεση, και να κινηθείς με ταχύτητες κοντά στα 100χ.α.ω. οδεύοντας προς την τελική των 110χ.α.ω. στο κοντέρ, εκμεταλλευόμενος την ασφάλεια που προσφέρει το σύνολο αλλά και την ποιότητα κύλισης. Όντας ένα μικρό μοτοσυκλετάκι απολαυστικό, με τεχνολογία, ποιότητα και στυλ που ενδεχομένως θα βρεις σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, οικονομικότατο σε κατανάλωση, έρχεται με 3.290euro να προσφέρει ιταλική σχεδίαση και φινέτσα, στην κατηγορία Α1.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚατασκευαστήςSWM
ΜοντέλοVarez 125
ΑντιπρόσωποςSWM Motorcycles Greece
Τιμή (€)3290
Εγγύηση2 χρόνια
Κινητήρας
Τύπος4Τ, 1Κ, 4Β/Κ, 2ΕΕΚ
Κυβισμός (cc)124,7
Σχέση συμπίεσης12.8:1
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm)58 x 47.2
ΤροφοδοσίαΨεκασμός 32mm
ΛίπανσηΥγρό κάρτερ
Σύστημα εκκίνησηςΜίζα
ΣυμπλέκτηςΜηχανικός, πολύδισκος
Κιβώτιο ταχυτήτων6 σχέσεων
Τελική σχέσηΓρανάζια 14:53 (3.786)
ΜετάδοσηΑλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα
Κάστερ (°)Δ/Α
Ίχνος (mm)Δ/Α
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm)2,030 x 933 x 1,165
Μεταξόνιο (mm)1355
Ύψος σέλας (mm)820
Απόσταση εδάφους (mm)Δ/Α
Βάρος (kg)130 χωρίς βενζίνη
Ρεζερβουάρ (l)13.5
Αναρτήσεις
ΜπροστάΑνάποδο πιρούνι 41 mm
Διαδρομή τροχού (mm)Δ/Α
ΠίσωΈνα αμορτισέρ, Π.Ε.
Διαδρομή τροχού (mm)Δ/Α
ΕλαστικάMichelin Pilot Street
Mπροστά110/70-17
Πίσω140/70-17
Φρένα
ΜπροστάΔίσκος διαμέτρου 300mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και σύστημα CBS
ΠίσωΔίσκος διαμέτρου 220mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και σύστημα CBS
Επιδόσεις
Ισχύς εργοστασίου (hp / rpm)11 kw (14,75hp)
Ροπή εργοστασίου (kg.m / rpm)6.5 / 6,700

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge 125R 2023 - Test​

A15A3782-web.jpg


Σφετεριστής κορυφής με τιμή-πάτωμα!
Μια 125άρα μοτοσυκλέτα με «δόντια» και περγαμηνές – Η πιο προσιτή υγρόψυκτη της κατηγορίας, ίσως η ομορφότερη και σίγουρα μία από τις καλύτερες επιλογές, για κατόχους διπλώματος A1 και όχι μόνο.

Τιμή: 2.795 ευρώ
Το λες και θεαματικό, αυτό που έχει πετύχει η Voge τα τελευταία χρόνια, που δραστηριοποιείται στις αγορές της Ευρώπης και της Ελλάδας. Από μια νεοεισερχόμενη μάρκα, αντιμετωπίζοντας την δυσπιστία της αγοράς, στην διεύρυνση, την ολοένα και μεγαλύτερη αποδοχή και, όσον αφορά την χώρα μας, την αύξηση 188% των ταξινομήσεων, στο πρώτο τρίμηνο του έτους. . Με τους νέους που ενδιαφέρονται για μοτοσυκλέτα να είναι, ενθαρρυντικά, αρκετοί, αλλά και την εξίσωση διπλωμάτων A1 και αυτοκινήτου να λύνει τα χέρια σε ολόκληρη την αγορά, η Voge χτυπά με την επόμενη «κανονιά»: 125άρι σπορ μοτοσυκλετάκι, με συμπεριφορά μεγαλύτερης, εμφάνιση που καίει καρδιές και τιμή χαμηλότερη ακόμη και από ορισμένα… μεταχειρισμένα παπιά στην αγορά μας σήμερα.


Το πλαίσιο με στοιχεία από χωροδικτύωμα σε κοινή θέα, το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και το Monoshock αμορτισέρ πίσω με ψαλίδι αλουμινίου, θυμίζουν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, ενώ όταν ανέβεις πάνω στο 125R και το ανασηκώσεις από το σταντ, εντυπωσιάζεσαι από το ζύγισμα και την... απουσία αισθητού βάρους ανάμεσα στα πόδια σου. Κατηγορίας φτερού το Voge 125R και η πρώτη επαφή ξεκινά δημιουργώντας προσδοκίες και υποσχέσεις για την συνέχεια. Ήδη όμως, έχεις εντυπωσιαστεί, κάνοντας στον εαυτό σου την εύλογη ερώτηση:

Ο 125άρης που τελειώνει... (πολύ) αργά -στο στροφόμετρο.
Ο κινητήρας του Voge 125R είναι υγρόψυκτος, 4βάλβιδος και με δύο εκκεντροφόρους, επικεφαλής, ενώ κοιτώντας τον πίνακα χαρακτηριστικών, βρίσκεις υπερτετράγωνη αναλογία διαμέτρου και διαδρομής -57,3 χιλιοστά η πρώτη, 48,4 η δεύτερη. Είναι ένας κινητήρας με ατού απόδοσης στις ψηλές στροφές, αλλά και παρόμοιο τρόπο λειτουργίας. Το μοτεράκι δουλεύει με ελάχιστους κραδασμούς, σε βαθμό που εντυπωσιάζει. Η απόκριση στο γκάζι είναι καλά ρυθμισμένη από την Voge, αποτρέποντας την εμφάνιση κάθε ίχνους «δισταγμού» ή σκορτσαρίσματος στο αρχικό άνοιγμα, ή/και από ρελαντί -κάτι που έχει βασανίσει αρκετά, άλλους μικρούς και ταχύστροφους κινητήρες στο παρελθόν. Η κλιμάκωση των σχέσεων στο 6άρι σασμάν είναι... απίστευτα κοντή, σε βαθμό που είμαστε βέβαιοι ότι το 125R θα μπορούσε να ωφεληθεί από μία π.χ. πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης (μεγαλύτερο γρανάζι αλυσίδας εμπρός ή λίγο μικρότερο πίσω). Αξίζει όμως να σημειώσουμε ότι, στην πράξη, αυτή η κοντή κλιμάκωση προσδίδει περισσότερο στην οδηγική ζωηρότητα του μοντέλου, βοηθώντας τον ελαφρώς ράθυμο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κινητήρα. Το πανηγύρι ξεκινάει -απροσδόκητα, αλλά ΠΟΛΥ ευχάριστα- στην 5η και 6η σχέση και στην Εθνική. Ναι, σε συνθήκες στις οποίες δεν περιμένεις απαραίτητα, να σου χαρίσει γέλιο ένα 125άρι, αλλά το 125R απέδειξε ότι τραβάει, τραβάει... και συνεχίζει, μέχρι η ψηφιακή ένδειξη στο κοντέρ να δείξει πάνω από τα 110 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση του δεν ξεπερνά τα 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ακριβώς στα επίπεδα που περιμένεις από ένα 125άρι σήμερα και μάλιστα, αυτή η μέτρηση έγινε και με ιδιαίτερα ζωηρούς ρυθμούς οδήγησης… Τα συμπεράσματα δικά σας!

Φιλικότητας και ευελιξίας το ανάγνωσμα
Η θέση οδήγησης του 125R έχει τα σπορ στοιχεία της, με τα μαρσπιέ αρκετά ψηλά και το ρεζερβουάρ διαμορφωμένο έτσι ώστε να φιλοξενεί άνετα τα πόδια και τα γόνατα σας. Ωστόσο, χάρη στο τιμόνι, ο αναβάτης μπορεί να καθίσει όρθιος (αλλά και να σκύψει αν θέλει να οδηγήσει πιο έντονα) . Η ευρύχωρη σέλα είναι ελαφρώς σκληρότερη από το ιδανικό, αλλά σε αστικές διαδρομές αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Μπροστά του, ο αναβάτης βλέπει ένα ιδιαίτερα όμορφο πάνελ ενδείξεων τύπου LCD - τα έντονα χρώματα και οι ευανάγνωστες ενδείξεις σε κάνουν να μην σκεφτείς καν, το ότι δεν έχεις μια TFT οθόνη. Ακριβώς κάτω από τα όργανα, υπάρχει η απαραίτητη πλέον θύρα παροχή ρεύματος USB για τις ηλεκτρονικές συσκευές σας. Διακόπτες και χειριστήρια είναι τα απλούστερα δυνατά για τον ρόλο της μοτοσυκλέτας, ενώ κάτω από την πίσω σέλα, προβλέπεται ένας μικρός χώρος για στοιχειώδη αντικείμενα, όπως τα χαρτιά της μοτοσυκλέτας. Η θέση του συνεπιβάτη, προσφέρει παρόμοια επίπεδα άνεσης με αυτή του αναβάτη καθιστώντας το περιστασιακό δικάβαλο, εφικτό.

Ευκινησία και σπιρτάδα… αίλουρου!
Όπως είπαμε και παραπάνω, το μικρό βάρος και το πολύ καλό ζύγισμα του 125R, το κάνουν εξαιρετικά εύχρηστο σε επιτόπιες μανούβρες και εν στάσει. Στην κίνηση, η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά ευέλικτη και πολύ ευκολοδήγητη, ενώ αξίζει εύσημα η οδηγική συμπεριφορά της και η ποιότητα κύλισης της, αν λάβει κανείς υπόψη και την τιμή της. Το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων προσφέρει μια αίσθηση απόλυτης ακρίβειας και στιβαρότητας σε οποιαδήποτε γραμμή και αν επιλέξετε, ενώ πιρούνι και αμορτισέρ απορροφούν πολύ ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες στο δρόμο, χωρίς να θυσιάζουν το σπορ μπρίο της 125R. Με μεγάλη βεβαιότητα, αναφέρω ότι το στήσιμο που έχει εξασφαλίσει η Voge για την 125R, την καθιστά ικανή και για πιο ζωηρή οδήγηση, σε βόλτες του Σαββατοκύριακου ή ακόμα και σε κάποια πίστα καρτ και ένας νέος αναβάτης που ενδιαφέρεται να ανέβει τα σκαλιά του μοτοσυκλετισμού, θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης μας άφησαν επίσης με καλές εντυπώσεις, απέχοντας παρασάγγας, από πολλά… απαράδεκτα λάστιχα που συναντούσες στο παρελθόν, σε μοτοσυκλέτες ακόμα και υψηλότερης τιμής. Υποστηρίζουν τον ρόλο και τις δυνατότητες του 125R και δεν διαμαρτύρονται σε περισσότερη πίεση, ούτε στερεύουν από αίσθηση όταν την χρειάζεσαι. Όταν έρθει η ώρα να σταματήσεις, τα δύο δισκόφρενα επιβραδύνουν με πολύ ικανοποιητική αίσθηση και δύναμη, ενώ το ABS ανεβάζει το επίπεδο προσφερόμενης ασφάλειας αλλά και οδηγησιμότητας, επιτρέποντας σου να ρυθμίσεις εσύ την ισορροπία φρένων όπως επιθυμείς.

Άξιο σεβασμού
Η Voge ωριμάζει και αυτό βγαίνει προς τα έξω
. Δείχνει να έχει κατανοήσει ότι, στις απαιτητικές αγορές του σήμερα, δεν αρκεί να έχεις μόνο μια καλή μοτοσυκλέτα, πρέπει να την κάνεις παράλληλα προσιτή αλλά και, πάνω από όλα, ποθητή. To 125R δείχνει να καλύπτει τα προαπαιτούμενα, για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων με αξιώσεις. Φυσικά το πιο εντυπωσιακό πάνω του είναι η τιμή του, με τα 2.795 ευρώ που κοστίζει να το κάνουν πιο προσιτό από όλα τα υγρόψυκτα 125άρια της κατηγορίας, πιο προσιτό ακόμη και από παπιά. Με το που θα σε ελκύσει επιτυχώς με την τιμή του, το 125R είναι σε θέση να σου αποδείξει τις ικανότητες του από την πρώτη βόλτα. Γιατί όχι, λοιπόν; Σοβαρότατη επιλογή στα 125 κυβικά και τεκμήριο για τις μελλοντικές φιλοδοξίες της Voge.



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατασκευαστής / ΜοντέλοVoge 125R
ΑντιπρόσωποςMototrend Hellas
Τιμή (€)2.795
Εγγύηση2 χρόνια
Κινητήρας
Τύπος4Τ, 1K, Y/Ψ, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες
Κυβισμός (cc)124,8
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm)57,3 x 48,4
Συμπίεση12
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Πολύδισκος χειροκίνητος υγρού τύπου
ΜετάδοσηΧειροκίνητη 6 σχέσεων
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα
Κάστερ (°) Δ/Α
Ίχνος (mm)Δ.Α
Μεταξόνιο (mm)1.310
Ύψος σέλας (mm)790
Μήκος (mm)1.941
Πλάτος (mm)795
Ύψος (mm)1.070
Απόσταση εδάφους (mm)165
Βάρος (kg) 128
Ρεζερβουάρ (lt) 10
Αναρτήσεις
ΜπροστάΑνεστραμμένο πιρούνι 35 mm διαμέτρου,
Πίσω Μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ
Ελαστικά
Μπροστά110/70-17"
Πίσω 140/60-17"
Φρένα
ΜπροστάΔίσκος με δαγκάνα 2 εμβόλων, ABS
ΠίσωΔίσκος με δαγκάνα 1 εμβόλου, ABS
ΕξοπλισμόςΟθόνη LCD πολυχρωματική, θύρα παροχής ρεύματος USB, Full LED φωτισμός, ABS δύο καναλιών
Επιδόσεις
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 15/9.500
Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm) 1,2/,8500

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test – Benelli RCX 185i 2023​



















Ιταλικό… παπι-εραμέντο!

Έρχεται με φόρα και θόρυβο και στριμώχνεται στην μάχη της κορυφής! Το Benelli RCX 185i είναι πλέον το ένα από τα μόλις 2 υπερ-παπιά της αγοράς μας και οφείλει να αποδώσει ανάλογα. Το δοκιμάζουμε και σας αναφέρουμε την άποψη μας…
Τιμή: 2.985 ευρώ
Υπερ-παπιά. Συμπλεκτάτα παπιά, μοτοσυκλετάκια, πείτε τα όπως θέλετε. Μια… μυστήρια κατηγορία που βρίσκει τρόπο να επιστρέφει στην αγορά μας, εδώ και 30 χρόνια, τα παπιά με συμπλέκτη στο χέρι έχουν ένα πολύ βασικό ατού: Θυμίζουν μοτοσυκλέτες. Κάτι που δεν ισχύει για τα scooters. Έτσι, η κατηγορία αυτή έχει αποκτήσει τους δικούς της φανατικούς φίλους, απαιτητικούς χρήστες για τους οποίους ο συμπλέκτης είναι απαραίτητος, έως και… φετίχ, ή αναβάτες κανονικών μοτοσυκλετών που θέλουν παρόμοια αίσθηση, σε ένα μικρότερο όχημα για τις αγγαρείες τους.
Οι εκπρόσωποι της κατηγορίας αυτής είναι –δυστυχώς για κάποιους- μόλις 3, ενώ στα «μεγάλα» κυβικά, μόλις… 2. Το RCX 185i είναι το τελευταίο πόνημα της Benelli, που έρχεται στην κατηγορία με ιταλικό ταμπεραμέντο, αλλά και κάποια σημεία μοναδικά για την κατηγορία του. Για να το γνωρίσουμε…
Εμφάνιση που κάνει μπαμ
Ο δυναμισμός και η αιχμηρότητα κάνουν κρότο στην εμφάνιση του RCX 185i το οποίο, ουσιαστικά, χαρακτηρίζεται παπί μόνο με βάση την μορφή του, αλλά και το πώς γνωρίσαμε εμείς τα «παπιά». Στην πράξη, εδώ μιλάμε για ένα μοτοσυκλετάκι, ικανών διαστάσεων μάλιστα, το οποίο σου γεμίζει το μάτι και τραβάει τα βλέμματα αβίαστα. Θα σας… ταράξουν στις ερωτήσεις στα φανάρια, οπότε προετοιμαστείτε: «Μεγάλε, το νέο Benelli είναι αυτό; Πάει καλά; Πόσο το πήρες; Πόσο τελικιάζει;» Τυπικές αντιδράσεις του… ενθουσιώδη αναβάτη που δεν εξέλιπε ποτέ από τους δρόμους μας! Για αυτό και ανθίζουν τα over-the-top μοντέλα στις μικρές κατηγορίες…

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει το φινίρισμα του κινητήρα σε απόχρωση «μαγνησίου», που τον φέρνει στο οπτικό επίκεντρο, ειδικά στην σκουρόχρωμη ανθρακί έκδοση που δοκιμάσαμε εμείς. Η μάσκα είναι σαν να είναι… διπλή, με δύο διαφορετικά «πρόσωπα» να διαγράφονται από το τιμόνι και τον κεντρικό LED προβολέα, και την «γραβάτα» με τα δύο φώτα θέσης. Φυσικά δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο ανεστραμμένο πιρούνι, το μοναδικό σε όλα τα παπιά στην αγορά μας αυτή την στιγμή, που «τονώνει» το εμπρός Look, την στιγμή που το Monoshock αμορτισέρ πίσω είναι επιμελώς κρυμμένο, «καθαρίζοντας» την εμφάνιση της ουράς για ακόμα πιο έντονη «αύρα» μοτοσυκλέτας. Τα γραφικά είναι λιτά και στοχευμένα και απουσιάζουν υπερβολικά στοιχεία διάκοσμου τύπου… ηχοσύστημα δεκαετίας 80-90. Και αυτό είναι καλό, διότι όπως απέδειξε το RCX 185, το «ζουμί» είναι στην πράξη.
Ποιοτικά, το RCX είναι καλοφτιαγμένο, άρτια συναρμολογημένο και με καλής ποιότητας βαφή εκ πρώτης όψης, αν και κάποια σημεία του έχουν πιο «πλαστική» αίσθηση από ότι περιμέναμε και το λογότυπο στο κρύσταλλο του φαναριού, κάνει μια φανερή σκίαση στην δέσμη –ευτυχώς εκτός του ωφέλιμου πεδίου. Δεν μας απασχόλησαν ζητήματα τριγμών ή ανεπιθύμητων ήχων κατά την οδήγηση, ενώ σίγουρα λαμβάνοντας υπόψη και την τιμή του που δεν ξεπερνά τα 3Κ, η εικόνα κρίνεται καλή.

Βρυχάται και δαγκώνει!
To RCX θα σου δείξει ότι δεν αστειεύεται καθόλου, μόλις το βάλεις μπροστά! Αυτός ο μονοκύλινδρος θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται σε μοτοσυκλέτα, κάτι σαν μικρό On-off ή street, ας πούμε. Ξερός, μεταλλικός, «αγριεμένος» ήχος από τον μονοκύλινδρο, απόκριση που «σκοτώνει» στο ξερόγκαζο και το μοτοσυκλετιστικό δαιμόνιο ξυπνά μέσα σου. Καμία βόλτα δεν θα είναι η ίδια!
Δεν γινόταν να μην επισκεφθούμε το δυναμόμετρο του Power House με το RCX 185i, θέλοντας να ανακαλύψουμε τι μπορεί να βγάλει το τερατάκι στον πίσω τροχό. Το ράουλο επιβεβαίωσε 15,6 πραγματικά άλογα στον τροχό, μια λογική απόκλιση από τα 18 ανακοινώσιμα. Στο δρόμο, η απόδοση του κινητήρα είναι πραγματικά απολαυστική, αλλά προτού ξεκινήσουμε με τα… κοπλιμέντα, να σημειώσουμε ότι δεν μας άρεσε η απόκριση στο ελάχιστο/αρχικό άνοιγμα γκαζιού. Στα πρώτα χιλιοστά, ο ψεκασμός είναι νευρικός και απαιτεί μεγαλύτερες κινήσεις στο γκριπ, για να αποκριθεί όπως πρέπει. Μετά ξεκινάει ατελείωτο… γλέντι, ενεργητικό και παθητικό, για εσάς και για τους… ανυποψίαστους που θα πετύχετε στο διάβα σας. Μικρό το βάρος, παραπάνω από αρκετά τα άλογα και οι επιδόσεις θα σας χαράξουν ένα μόνιμο χαμόγελο στο στόμα σας. Η τελική μπορεί να ξεπεράσει τα 140 χλμ/ώρα (!), άρα δεν χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω για το αν βγαίνει εθνική ή όχι… Και ο κόφτης φλερτάρει με τις 10.000 στροφές, οπότε και η ηχητική ευχαρίστηση είναι εγγυημένη. Μετρήσαμε μέση κατανάλωση γύρω στα 3 λτ/100 χλμ, αν και με το γκάζι μόνιμα «καρυδωμένο» μπορεί να ανέβει κι άλλο. Λογικό όμως, καθώς τα σχεδόν 16 άλογα θέλουν… το σανό τους. Αξίζει να αναφέρουμε εδώ, ότι ο κινητήρας φέρει 3 μπουζί, ώστε η απόδοση ισχύος να είναι πιο "στρωτή" και η ποιότητα καύσης υψηλότερη, για μεγαλύτερη απόδοση.

Συνεχιζεται.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test – Benelli RCX 185i 2023​


Διασκεδαστικό, αλλά δεν ξεχνάει τον σκοπό του
Παρά την όρεξη του για «κόντρα» ανά πάσα ώρα και στιγμή, το RCX 185i δεν είναι σπορ μοτοσυκλέτα –με την καλή έννοια. Η θέση οδήγησης είναι «όρθια» και τα χέρια και τα πόδια του αναβάτη, τοποθετούνται σε «ορθές» γωνίες, σε φυσικές θέσεις με απλά λόγια. Η σέλα έχει μια κάποια κλίση προς τα εμπρός και σε πιο έντονη οδήγηση, θα «επιτρέψει» στον αναβάτη να ολισθήσει προς τα εμπρός, όμως αυτό είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Το κεντρικό «τούνελ», το οποίο είναι αναπόφευκτο λόγω του «όρθιου» μοτέρ, δεν είναι υπερβολικά ψηλό και δεν εμποδίζει την επιβίβαση με το πόδι μπροστά από την σέλα. Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του μια θήκη/τσέπη, στο αριστερό μέρος της ποδιάς για μικροαντικείμενα ή κάποιο μπουκάλι με νερό. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί ιδιαίτερα φιλόξενος στο πίσω τμήμα της σέλας, με άπλετο χώρο για τα πόδια του, σωστή τοποθέτηση μαρσπιέ και εύχρηστη πίσω χειρολαβή.

Μέσα στην πόλη, το RCX κινείται σαν «φυσιολογικό» παπί. Ευελιξία αίλουρου, ανεπαίσθητο βάρος και κλιμάκωση όχι υπερβολικά κοντή, αλλά σε επίπεδα που θυμίζει παραδοσιακό παπί. Η αίσθηση κύλισης και, κυρίως, η στιβαρότητα στο δρόμο θυμίζουν ξεκάθαρα μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, αποτέλεσμα τόσο των γεωμετρικών επιλογών, όσο και των αναρτήσεων ανεστραμμένου πιρουνιού και Monoshock αμορτισέρ. Αν οδηγήσετε πιο σβέλτα, το RCX είναι απόλυτα έτοιμο να σας κάνει το χατίρι, αντέχοντας ακόμα και πολύ έντονο ρυθμό, πιο επιθετικό στρίψιμο και πίεση στα φρένα –όπου και πρέπει να έχεις μεγάλη εμπειρία, για να αντιληφθείς έστω έναν μικρό βαθμό ελαστικότητας στο μπροστινό. Μιλώντας για πέδηση, τα φρένα κάνουν πολύ καλή δουλειά σε θέμα ισχύος και η ύπαρξη ABS αναβαθμίζει το σύστημα, σε θέμα αίσθησης τα πράγματα από το εμπρός θα μπορούσαν να είναι καλύτερα. Εξαιρετικά, δεδομένης της τιμής και του προσανατολισμού του μοντέλου, βαθμολογούνται οι αναρτήσεις του, που ρουφάνε τις κακοτεχνίες του δρόμου όπως ένα πιτσιρίκι την γρανίτα το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα όμως, δεν είναι «σούστες» και όταν ανεβάσετε ρυθμό, διατηρούν την πρόσφυση και την γεωμετρία, όπως περιμένεις από ένα σοβαρό μοτοσυκλετάκι.

Σε δελεάζει... λόγω τιμής
Φτάνοντας κάπου στο τέλος, σκέφτεσαι τι θέση παίρνει το RCX 185i στην αγορά αλλά και εκτιμάς την τιμή του, σε σχέση με το πακέτο και τον ανταγωνισμό του. Τις αρετές του, τις αναφέραμε διεξοδικά παραπάνω και το RCX 185i είναι ένα αξιολογότατο παπί-μοτοσυκλετάκι επιδόσεων. Έχει, ουσιαστικά, μόνο έναν «απευθείας» ανταγωνιστή: Το SYM VF 185, από το οποίο έχει ένα πλεονέκτημα 210 ευρώ –οπότε η μεταξύ τους σύγκριση επαφίεται πλέον, καθαρά, σε θέμα προσωπικού γούστου. Ωστόσο, μπορεί να τεθεί και απέναντι στα scooters 200 κυβικών, για κάποιον που τον ενδιαφέρει ο χαρακτήρας και οι επιδόσεις, περισσότερο από την αυξημένη πρακτικότητα ενός scooter. Σε κάθε περίπτωση, είναι άκρως διασκεδαστικό, ανώτερο του επιπέδου που περιμένεις σε όλα τα επίπεδα και αξίζει την προσοχή σου, αν εξακολουθεί να σε συγκινεί η φιλοσοφία του «υπερ-παπιού». Και τα κάτω από 3 χιλιάρικα «επί του ταμείου» είναι ακόμα ένα ατού.

Εξοπλισμός αναβάτη:
Κράνος Acerbis Jet Aria
Μπουφάν Nordcode Raptor
Γάντια: Nordcode Glenn II
Μποτάκια Eleveit Town WP
από το Moto Market Shop.

Κατασκευαστής / ΜοντέλοBenelli RCX 185i
ΑντιπρόσωποςMotoway Καμπράνης Α.Ε.
Τιμή (€)2.985
Εγγύηση3 χρόνια
Κινητήρας
Τύπος4Τ, 1K, Y/Ψ, 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες
Κυβισμός (cc)174
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm)Δ/Α
ΣυμπίεσηΔ/Α
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Πολύδισκος χειροκίνητος υγρού τύπου
ΜετάδοσηΧειροκίνητη 6 σχέσεων
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο
Κάστερ (°) Δ/Α
Ίχνος (mm)Δ.Α
Μεταξόνιο (mm)1.325
Ύψος σέλας (mm)787
Μήκος (mm)2.010
Πλάτος (mm)675
Ύψος (mm)1.150
Απόσταση εδάφους (mm)Δ/Α
Βάρος (kg) 126
Ρεζερβουάρ (lt) 4,8
Αναρτήσεις
ΜπροστάΑνεστραμμένο πιρούνι, διαδρομή 88 mm.
Πίσω Μονό αμορτισέρ, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομή 27 χιλιοστά
Ελαστικά
Μπροστά70/90-17"
Πίσω 110/70-17"
Φρένα
ΜπροστάΔίσκος 240 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων, ABS
ΠίσωΔίσκος 220 mm με δαγκάνα 1 εμβόλου, ABS
ΕξοπλισμόςΟθόνη LCD, ABS, Full LED φώτα, θήκη για μικροαντικείμενα στην ποδιά, τεχνολογία 3 μπουζί, δίσκοι φρένων μαργαρίτα
Επιδόσεις
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 18/9.500
Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm) 1,5/6,000
Ισχύς στον τροχό (Hp)15,6
Ροπή δυναμομέτρου (kgm)1,3

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

To KTM 125 Duke βάζει πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία του​

Από τις πιο ποιοτικές μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της​


Μπορεί να είναι το μικρότερο μοντέλο της γκάμας αλλά το 125 Duke δεν «αστειεύεται»

Είναι κατασκευασμένο με την ίδια φιλοσοφία με τα μεγαλύτερα μοντέλα, με την ποιότητά του, τα περιφερειακά του και τον κινητήρα να βάζουν τον πήχη στο υψηλότερο επίπεδο της κατηγορίας των 125 κ.εκ. όλα τα παραπάνω μπορούν να εκμεταλλευθούν στο έπακρο νέοι αναβάτες αλλά και όσοι μπορούν να οδηγήσουν μοτοσυκλέτα με δίπλωμα αυτοκινήτου. Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδίδει 15 ίππους. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;
Ακριβώς όπως στο KTM 1290 Super Duke R οι τέσσερις βαλβίδες του κυλίνδρους ενεργοποιούνται από δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους με επίστρωση carbon. Αξιοπιστία δεδομένη και μέγιστη δυνατή ισχύ από έναν από τους πιο προηγμένους κινητήρες της κατηγορίας.
KTM 125 DUKE 2023 5

Ο ψεκασμός καυσίμου σε συνδυασμό με την άριστη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, εξασφαλίζουν γραμμική συμπεριφορά σε όλες τις στροφές και ταυτόχρονα μικρή κατανάλωση. Ο καταλύτης φροντίζει στην μικρότερη δυνατή εκπομπή καυσαερίων.
Το σύστημα εξάτμισης, βρίσκεται κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τον χειρισμό.
KTM 125 DUKE 2023 2

Εκπτώσεις δεν υπάρχουν ούτε στον τομέα του πλαισίου και των αναρτήσεων. Ένα στιβαρό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο σε προφόρτισης, που φέρουν την υπογραφή της WP.
Οι ζάντες, ελαφριού κράμματος αλουμινίου, είναι 17 ιντσών. Φιλοξενούν ελαστικά πλάτους 110 mm μπροστά και 150 mm πίσω.
KTM 125 DUKE 2023 4

Ένας ακόμη γνωστός προμηθευτής συμβάλλει στην εμπειρία που θα βιώνει ο ιδιοκτήτης του 125 Duke κάθε φορά που θα οδηγεί την μοτοσυκλέτα. Η Bybre (θυγατρικής της Brembo) αναλαμβάνει τον τομέα των φρένων. Με έναν δίσκο 300 χλστ. μπροστά που συνδυάζεται με τετραέμβολη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα και έναν ακόμη πίσω διαμέτρου 230 χλστ. με μονή δαγκάνα. Το τελευταίας γενιάς Bosch 9,1 MB δικάναλο ABS θα επέμβει για να ακινητοποιήσει τον KTM 125 Duke με ασφάλεια σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
KTM 125 DUKE 2023 6

Η σχεδίαση βρίθει εργονομίας. Το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων παρέχει την ενδεδειγμένη επαφή με τα γόνατα του αναβάτη, εξασφαλίζοντας αυτονομία που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 300 χλμ. Η σέλα επιτρέπει στον αναβάτη να πατάει με ευκολία στο έδαφος, ενώ το μικρό βάρος (139 κιλά χωρίς υγρά) κάνει το 125 Duke ιδανικό και για γυναίκες.
Το 125 Duke είναι ακόμη μία από τις πιο μοντέρνες μοτοσυκλέτες που έχετε δει. Με τον LED προβολέα, σήμα κατατεθέν των naked μοντέλων των Αυστριακών, να δεσπόζει στο μπροστινό μέρος. Την TFT οθόνη που αλλάζει χρώμα αυτόματα ανάλογα με το φως περιβάλλοντος, ενώ όλες τις πληροφορίες μπορείτε να τις διαχειρίζεστε χωρίς να «παίρνετε» τα χέρια σας από το τιμόνι, καθώς υπάρχουν διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού.
To 125 Duke είναι μια μοτοσυκλέτα ικανή, που θα αρέσει σε άντρες και γυναίκες, μικρόσωμους και μεγαλόσωμους, εικοσάρηδες και πενηντάρηδες.
Δείτε εδώ την τιμή του 125 Duke

Πηγή :2wo.gr

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Speed 400 – Μια πρώτη εικόνα των επιδόσεών του​

ab7f0cc835e0002d17e6cef0f1fc8da8_XL.jpg

Στην Ινδία το περιοδικό Autocar είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει ένα μοντέλο προπαραγωγής και αυτά είναι τα πρώτα συμπεράσματα.
Η συνεργασία Triumph και Bajaj μετουσιώθηκε στο πρώτο κοινό μοντέλο που παρουσιάστηκε πρώτα στην Αγγλία και λίγες μέρες αργότερα στην Ινδία σε δύο παραλλαγές, Speed 400 και Speed 400Χ.

Το roadster Speed 400 θα είναι το πρώτο εκ των δύο που θα φτάσει στην αγορά εντός του Καλοκαιριού, ωστόσο το Autocar India πήρε στα χέρια του ένα μοντέλο προπαραγωγής και έσπευσε να κάνει μια αρκετά αναλυτική οδηγική δοκιμή, γαρνιρισμένη με μετρήσεις επιδόσεων και κατανάλωσης.
1 triumph speed 400x 45

Η ονομαστική απόδοση του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου κινητήρα με 2 εκκεντροφόρους και τετραβάλβιδες κεφαλές ανέρχεται στους 39.5 hp στις 8,000 rpm, ενώ η ροπή του μεγιστοποιείται στα 3.8 kgm στις 6,500 rpm, έχοντας να κινήσει μια μάζα 170 υγρών κιλών.
Παρότι αρκετά υπερτετράγωνος σε διαστάσεις – 89 x 64 mm – ο κινητήρας του διακρίνεται για τις ροπάτες μεσαίες του, καθώς ο συνάδελφος περιγράφει ως ιδανικότερη περιοχή του λειτουργίας του μονοκύλινδρου το εύρος από 3,000 ως 7,000 rpm.
2 triumph speed 400 40

Η τελική ταχύτητά του στο κοντέρ φτάνει στα 170 km/h, με επιταχύνσεις, ρεπρίζ και επιβραδύνσεις ως εξής:
0-60 km/h – 2.94 sec
0-100 km/h – 6.71 sec
ρεπρίζ 20-50 km/h – 1.99 sec
ρεπρίζ 50-80 km/h – 3.43 sec
φρενάρισμα 60-0 km/h – 18.31 μέτρα
Όσο για την κατανάλωσή του, η μέτρηση έβγαλε εξαιρετικά αποτελέσματα: περίπου 3.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στην πόλη και 3 l/100 km στον αυτοκινητόδρομο.
Δείτε την αναλυτική δοκιμή στο βίντεο που δημοσιεύει το ινδικό περιοδικό στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Η απαραδεκτη κοντου μηκους πισω σελλα για τον συνεπιβατη .. ειδικα αμα μπει και το top box ... ειναι σοβαροτατο μειον για μενα στα Voge. cdefghigi
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
407
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Η απαραδεκτη κοντου μηκους πισω σελλα για τον συνεπιβατη .. ειδικα αμα μπει και το top box ... ειναι σοβαροτατο μειον για μενα στα Voge. cdefghigi
Σε αυτό το όμορφο μηχανάκι ΔΕΝ βάζεις top box...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

parkaris

new member
Δημοσιεύσεις
111
Μοτοσυκλέτα
Cbf 125
Όνομα
-
Εμένα με χαλάει που δεν το φέρνουν με το πιο φαντεζυ κοντέρ,οδηγάς το βλέπεις και ξενερωνεις
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.415
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Η απαραδεκτη κοντου μηκους πισω σελλα για τον συνεπιβατη .. ειδικα αμα μπει και το top box ... ειναι σοβαροτατο μειον για μενα στα Voge. cdefghigi
Όχι όλα !
Το 525 x για παράδειγμα έχει πολυθρόνα


Και διαιρούμενη αν θες να την βγάλεις και να βάλεις ένα μεγάλο σάκο πίσω .
Έχει και αναμονες που θα τον δέσεις κιολας
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Keeway X-Light 125: Commuter σε «κλασσική γραμμή» που οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου​

Με 2.320 ευρώ​


Η Keeway ενισχύει την γκάμα των μοτοσυκλετών της που απευθύνονται σε νέους αναβάτες και κατόχους άδειας οδήγησης αυτοκινήτου
Το X-Light είναι ρετρό μοτοσυκλέτα που θυμίζει custom κατασκευή. Απλή, λιτή και απέριττη έχει στόχο την διευκόλυνση της καθημερινής μετακίνησης με οικονομικό τρόπο. Όλα τα μεταλλικά μέρη έχουν μαύρο ματ φινίρισμα. Το ρεζερβουάρ στις δύο διαθέσιμές εκδόσεις είναι δίχρωμο, ενώ οι ακτινωτές ζάντες διαθέτουν διασκοσμητικό αυτοκόλλητο σιρίτι. Πολύ όμορφα και ταιριαστά τα μικρά φτερά, το τελικό της εξάτμισης, οι φυσούνες στα καλάμια του πιρουνιού και η στρογγυλή οθόνη οργάνων. Ο προβολέας τεχνολογία LED, διαθέτει και φώτα ημέρας DRL.
KEEWAY X LIGHT 125 4

Το X-Light τροφοδοτείται από μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. με 2 βαλβίδες και σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Σύμφωνα με την εταιρεία η ισχύς του φτάνει στους 11 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και η ροπή του 1 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων.
KEEWAY X LIGHT 125 6

Το X-light 125 διαθέτει εργονομία για ξεκούραστη οδήγηση. Οι ψηλοί καθρέφτες ενθαρρύνουν την όρθια θέση οδήγησης. Το τιμόνι fat bar μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε αναβάτη, και η άνετη σέλλα με φινίρισμα δερματίνης προσδίδουν άνεση. Τα πλαϊνά λαστιχένια ένθετα στο πληθωρικό ρεζερβουάρ των 16L που εξασφαλίζει τεράστια αυτονομία, σταθεροποιούν τα πόδια του αναβάτη για ακόμα πιο άνετη οδήγηση εκτός πόλης. Το βάρος του είναι 130 κιλά και το ύψος σέλας βρίσκεται στα 766 χλστ.
KEEWAY X LIGHT 125 10

Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί δύο δισκόφρενα, 276 χλστ. μπροστά και 220 χλστ. πίσω, που υποβοηθούνται από συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος CBS.
Τα ελαστικά έχουν ελαφρώς off road σχεδίαση διαστάσεων 100/90 μπροστά και 120/80 πίσω, και οι τροχοί είναι 18 και 17 ιντσών αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι 99 χλμ/ώρα.

Η τιμή του στην χώρα μας είναι 2.320 ευρώ. Περισσότερα δείτε εδώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ









 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Peugeot PM-01 125 - Έφτασε στην Ελλάδα και σε περιμένει για test ride​

294b7fab94ae32a6c1e3dfe0b9aad626_XL.jpg

PM-01, η urban μοτοσυκλέτα με το μοναδικό στυλ της Peugeot ετοιμοπαράδοτη και διαθέσιμη για test ride!
Με την PM-01, η Peugeot Motocycles επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία μοτοσυκλετών. Με αυτή την κίνηση διευρύνει ακόμα περισσότερο τις προτάσεις της στις αστικές μετακινήσεις.

Με μοναδικό, φρέσκο στυλ, έντονες γραμμές και μυώδη εμφάνιση, η PM-01 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά της Peugeot. Τα ελαστικά 17", το ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και η πίσω ανάρτηση που αποτελείται από ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ πάνω στο ψαλίδι, της προσδίδουν αδιαμφισβήτητο στυλ. Με 3 LED σε σχήμα ‘νυχιών’ μπροστά, αυτή η μοτοσυκλέτα, που αποτελεί την πιο πρόσφατη πρόταση της Peugeot Motocycles, είναι αδύνατον να περάσει απαρατήρητη!

Σηματοδοτώντας την επιστροφή της στον κόσμο των μοτοσυκλετών, η μάρκα παρουσιάζει ένα πολύπλευρο μοντέλο που συνδυάζει δυναμισμό και κομψότητα. Το στυλ του αναμένεται να προσελκύσει τους λάτρεις των κομψών οχημάτων και όσους εκτιμούν την κορυφαία τεχνολογία, όπως την TFT οθόνη. Ελαφριά αλλά ισχυρή, η PM-01 βρίσκεται πάντα στο πλευρό του αναβάτη: πρακτική για χρήση στην πόλη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, και ικανή να προσφέρει δυνατά συναισθήματα και αξέχαστες στιγμές σε μίνι αποδράσεις.
Peugeot PM 01 271

Προσφέροντας μέγιστες επιδόσεις, η PM-01 διατίθεται ήδη στον κυβισμό των 125cc ενώ αναμένεται και η έκδοση των 300cc εντός του επόμενου έτους.
Υιοθετώντας μία φουτουριστική εμφάνιση, απόλυτα εναρμονισμένη με την εποχή της, η PM-01 αξιοποιεί το DNA της Peugeot με υπερηφάνεια και τόλμη. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα πολλά χαρακτηριστικά που μοιράζεται με τα αυτοκίνητα της μάρκας, όπως οι εντυπωσιακές τρεις ‘νυχιές’ που είναι τοποθετημένες στον προβολέα- τύπου LED. Οι αιχμηρές πλαϊνές εισαγωγές ακολουθούν το ψυγείο και προσθέτουν μια σπορ πινελιά σε αυτό το μοντέρνο, συμπαγές και εκλεπτυσμένο μοντέλο.

Η PM-01 είναι μία τυπική roadster μοτοσυκλέτα με καθαρό και μινιμαλιστικό μπροστινό μέρος, όμορφο LED προβολέα, ελκυστική οθόνη TFT και φαρδύ τιμόνι τοποθετημένο ψηλά, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι και οι αλουμινένιες κορώνες του πιρουνιού αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα της σπορ roadster σχεδίασης. Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 12,5 λίτρων, το οποίο είναι ογκώδες στο πάνω μέρος, γωνιώδες στο πλάι με το σήμα της Peugeot Motocycles και με εγκοπές στο ύψος της σέλας και του πλαισίου, συνδυάζει τη φουτουριστική εμφάνιση με την πρακτικότητα χάρη στο ιδιαίτερο σχήμα του. Το κάτω μέρος του πλαισίου είναι διακοσμημένο με πλαϊνές εισαγωγές που καλύπτουν διακριτικά το ψυγείο και ενισχύουν τη σπορ εμφάνιση του roadster μοντέλου.

Η μεγάλη σε μήκος μαύρη σέλα, με εσοχή στο επίπεδο του αναβάτη, βρίσκεται σε απόσταση 810 mm από το έδαφος και αποδεικνύεται ιδανική για τον αναβάτη ανεξάρτητα από τον σωματότυπό του. Ως ένα πρόσθετο στιλιστικό στοιχείο, τα φλας λειτουργούν με κυλιόμενη λειτουργία από το εσωτερικό στο εξωτερικό.
PM 01 125 Outdoor Montpellier 06 LD

PM-01 125
Στην καρδιά του σωληνωτού πλαισίου της PM-01 125 βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, 4χρονος 124,8 κ.εκ. κινητήρας με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που αποδίδει 13,86 PS (10,2 kW/14 hp) στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 11 Nm στις 7.500 σ.α.λ. Σχεδιασμένος σύμφωνα με τα πρότυπα της αγοράς, προσφέρει ιδανικές επιδόσεις για οδήγηση στην πόλη, με ζωντάνια και καλή επιτάχυνση. Η έκτη σχέση που μειώνει τις στροφές του κινητήρα έχει ως αποτέλεσμα τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Συμπληρώνεται από ένα διακριτικό σύστημα εξάτμισης που βρίσκεται σε αρμονία με τις έντονες οξείες γωνίες και τη φουτουριστική σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.
Η PM-01 125 έχει σχεδιαστεί για χρήση στην πόλη με δυναμική ευελιξία κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Είναι ευκίνητη και δυναμική χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και το χαμηλό βάρος των 152 kg.

Η PM-01 125 είναι εξοπλισμένη με ένα υψηλών προδιαγραφών πλαίσιο. Η ανάρτηση αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 mm μπροστά και ένα αμορτισέρ που συνδέεται κεντρικά στο ψαλίδι πίσω. Το αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση για βέλτιστη προσαρμογή, με ή χωρίς συνεπιβάτη. Ένας δίσκος διαμέτρου 280mm μπροστά και ένας δεύτερος 240mm πίσω προσφέρουν εξαιρετικά επίπεδα ασφάλειας σε συνδυασμό με το δικάναλο ABS. Η PM-01 125 διαθέτει τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 110/70 R17 μπροστά και 150/60 R17 πίσω για μέγιστη ευελιξία. Η PM-01 125 δεν έχει περιττά στοιχεία και το διακριτικά τοποθετημένο φέρινγκ αναδεικνύει τον κινητήρα με εκλεπτυσμένο τρόπο, όπως και το μαύρο σωληνωτό πλαίσιο και η ανάρτηση.
Περισσότερα στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.peugeot-motocycles.gr/range/PM01/

Χρωματισμοί: Jet Blue, Sharp White, Sideral Mat Black
PM 01 125 Outdoor Montpellier 15 LD 1

PM-01 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣΥγρόψυκτος, SOHC 4-βάλβιδος, μονοκύλινδρος
ΚΥΒΙΣΜΟΣ124.8 cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ54 x 54,4 mm
ΙΣΧΥΣ13,86 PS (10,2 kW/14 hp) 10.2 kW στις 9500 σαλ.
ΡΟΠΗ11 Nm στις 7500 σαλ.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ2,4 L / 100 km
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΛΑΙΣΙΟΑτσάλινο σωληνωτό
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗUSD Ø 41 mm, διαδρομή 125 mm
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΜονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διαδρομή 166 mm
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟΜονός δίσκος Ø 280 mm, 4-πίστονη δαγκάνα
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟΜονός δίσκος Ø 240 mm, πλευστή δαγκάνα
ΖΑΝΤΕΣ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ)17"/17"
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ)110/70 - 150/60
ΜΑΡΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝMetzeler
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1370 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ810 mm
ΒΑΡΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΓΡΑ150 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΥΣΙΜΟΥ12.5 L
 
Top Bottom