- Δημοσιεύσεις
- 19.441
- Περιοχή
- Λεπτοκαρυά Κατερίνη
- Μοτοσυκλέτα
- Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
- Όνομα
- Γιαννης
- Περιοχή
- Pieria
Εγω το καλοκαιρακι θα παω στα pilot 5.
Tο πηρα αποφαση.
Tο πηρα αποφαση.
Εγω το καλοκαιρακι θα παω στα pilot 5.
Tο πηρα αποφαση.
Ε ποσο χωμα ,κατι αγροτικους παω μονο με γαρμπιλι στην καλυτερη.....και στο χωματάκι θα τα πεθαίνεις...
Ε ποσο χωμα ,κατι αγροτικους παω μονο με γαρμπιλι στην καλυτερη.
Το adve ειχα μιλησει με φιλο που εχει LC ,δεν λεει και πολλα.
Τα ιδια χαζογλυστριματα(οχι κατι το ιδιαιτερα ανησυχητικο )εχει με τα anakee3.
Μετα απο 5χ.χιλιομετρα η αποψη του,οποτε νομιζω πως ειναι αρκετα ασφαλης.
Βεβαια εδω φταινε οι δρομοι μας ,ειδικα στον αστικο κυκλο κι οχι το λαστιχο αυτο καθ'αυτο.
Καλο το Α41 αλλα προτιμω *****ο λαστιχακι στην ασπρουλα.
Τωρα ποσο *****ο ειναι ενα λάστιχο με δεικτη V,ειναι αλλη ιστορια.
Παντως το πισω που εχω τωρα ,στα 300 μετρα το εχει ζεστανει κιολας.
Κεινα τα dunlop trailsmart καπως ετσι ,δε βγαινουν σε Η ;
Αυτά φοράω στο cbf, διαφορετικά μηχανάκια...., να σε πώ πώς τα εχω δεί, πρίν φορούσα Τ30 μέχρι την τελευταία μέρα μου έδιναν εμπιστοσύνη, έβαλα να δοκιμάσω το road5, μεσα στην πόλη πιό ευχαριστημένος ήμουν με τα Τ30 αυτά δέν τα πολυεμπιστεύομαι, παραέξω είναι καλά, δέν τα εμπιστεύομαι σε ψιλογλυστερό επαρχιακό έφαγα κάτι χαζογλυστρήματα και ίσως μου άφησαν ψυχολογικό, το μπροστινό του απο την αρχή δέν μου έκανε κλίκ ο.κ πάμε......, στο βρεγμένο- στροφές πάω ψιλοκοτίτσα.... σε μαζεμένα νερά στο δρόμο ψιλολιμνούλες είχαν πολύ καλή συμπεριφορά με καθόλου ασάφεια- υδρολίσθηση, όπως και σε καλές βροχές με πολύ νερό, απο φθορά πάνε πολύ καλά(δουλεμένα νορμάλ, χωρίς μπαντιλίκια) έχουν τώρα 14000χλμ θα σε βάλω αύριο φωτό, εμένα δέν μου έκαναν κλίκ να τα ξαναβάλω. Προσωπικές κρίσεις.......... το ψάχνεις και ότι σε φωτίσει,Εγω το καλοκαιρακι θα παω στα pilot 5.
Tο πηρα αποφαση.
για δείκτες ταχύτητας μαζί σου, αλλά σε κάποια ρίχνουν μαζί και το δείκτη βάρουςΑυτό που είπες για τον δείκτη ταχύτητας είναι μεγάλη υπόθεση. Οι εταιρίες για δικιά τους ευκολία αρχίζουν και περιορίζουν την γκάμα σε συγκεκριμένες κατηγορίες ελαστικών. Αυτά που φορώ τώρα τα σταμάτησε από παραγωγή TW 152/101 Η. Παράδειγμα εγώ θέλω μέχρι Η για να μην πω και παρακάτω S, T και σε αυτά που κυκλοφορούν τώρα δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα μέχρι το Η. Στα καινούργια Dunlop Mission και ΤΚC70 Rocks που αναμένονται θα έχει σε S - T.
Αυτή την στιγμή χρειάζομαι λάστιχα οπωσδήποτε... και από την άλλη δεν μπορώ να προβώ σε αγορά γιατί εκτός του Ανακι Ανβε που είναι και αυτό V σαν all around λαστιχο 80/20 δεν παίζει κάτι άλλο (όπου το έχω σαν σιγουράκι αφού feedback πολλών και στα δικά μου κυβικά επιβεβαιώνουν την καλή ποιότητα τους) και αναμένω τα καινούργια.
Αυτά φοράω στο cbf, διαφορετικά μηχανάκια...., να σε πώ πώς τα εχω δεί, πρίν φορούσα Τ30 μέχρι την τελευταία μέρα μου έδιναν εμπιστοσύνη, έβαλα να δοκιμάσω το road5, μεσα στην πόλη πιό ευχαριστημένος ήμουν με τα Τ30 αυτά δέν τα πολυεμπιστεύομαι, παραέξω είναι καλά, δέν τα εμπιστεύομαι σε ψιλογλυστερό επαρχιακό έφαγα κάτι χαζογλυστρήματα και ίσως μου άφησαν ψυχολογικό, το μπροστινό του απο την αρχή δέν μου έκανε κλίκ ο.κ πάμε......, στο βρεγμένο- στροφές πάω ψιλοκοτίτσα.... σε μαζεμένα νερά στο δρόμο ψιλολιμνούλες είχαν πολύ καλή συμπεριφορά με καθόλου ασάφεια- υδρολίσθηση, όπως και σε καλές βροχές με πολύ νερό, απο φθορά πάνε πολύ καλά(δουλεμένα νορμάλ, χωρίς μπαντιλίκια) έχουν τώρα 14000χλμ θα σε βάλω αύριο φωτό, εμένα δέν μου έκαναν κλίκ να τα ξαναβάλω. Προσωπικές κρίσεις.......... το ψάχνεις και ότι σε φωτίσει,
ρε συ για την βυζ@ρού, πολύ ασφάλτινο......
για δείκτες ταχύτητας μαζί σου, αλλά σε κάποια ρίχνουν μαζί και το δείκτη βάρους
εμένα για το τιγράκι με άρεσε αυτό το rocks, έχω και συμπάθεια στο TKC70, οπότε για το 70/30(το λιγότερο) που σκέφτομαι είναι καλούτσικο σετάκι, επίσης παίζω και το AX41 cross, σκέφτομαι και τα MITAS Ε07, και τα SHINKO E804-805
To ΤKC70 Rocks έχει από ότι φαίνεται ένα παράδοξο. Το βγάζει με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας S το πίσω, ενώ το μπροστινό θα είναι με V αφού παραμένει το ίδιο ως TKC70 από την υπάρχουσα παραγωγή.
https://www.continental-tires.com/motorcycle/tires/motorcycle-tires/off-road-enduro/tkc-70-rocks
Όπως ανέφερα και ποιο πάνω μάλλον η κοντινενταλ βιάζεται να προλάβει την ντανλοπ με το Mission στην Ευρώπη, που ταυτόχρονα το ευρωπαϊκό σχεδιαστήριο ρίχνει δεύτερο χτύπημα στις υπόλοιπες λαστιχοβιομηχανίες με το Mutand το οποίο επανάφερε από το παρελθόν με επανασχεδίαση.
Ευτυχώς σε καμία περίπτωση τουλάχιστον στα μεγέθη και ήδη που με αφορούν παρά την πτώση της ταχύτητας δεν υπάρχει πτώση στον δείκτη βάρους.
Βλέπω να ανοίγει ο πόλεμος του λάστιχου, μιας και ο χώρος της μοτοσυκλέτας προσφέρεται για πολύ υψηλά κέρδη (υπάρχουν σχετικές δηλώσεις μοτοβιομηχανιών). Δύο λάστιχα μιας μέσης μηχανής 250-300 όταν σε ένα μέσο αυτοκίνητο θές τα ίδια ή λιγότερα για 4.
Το AX41 Cross από ότι έχω μάθει είναι πάρα πολύ καλό σε όλες τις επιφάνειες (ερωτηματικό για την βροχή λόγο τακουνιών) αλλά έχει σύντομη ζωή αν παίζει ταξίδι άσφαλτος και φορτωμένος και διπλός.
Τα MITAS Eo7 και Shinko όλα καλα στο στεγνό αλλα βρεμενο ?? Δεν έχω μάθει τα καλύτερα για αυτά. Καλό θα είναι να το ψάξεις λίγο πριν αποφασίσεις για αυτά.
Όσο είχα κάποιο στριτάδικο ή βουνίσιο εργαλείο τα πράγματα ήταν πολύ απλά και είχα λυμένο το θέμα επιλογής ελαστικού. Όποτε έμπλεκα, όπως τώρα, με ον/οφ, τραβούσα και τραβάω τις .... τρίχες μου για να επιλέξω το κατάλληλο.
άσε και γώ μπερδεμένος είμαι, το σωστό είναι στο χώμα χωμάτινα και στην άσφαλτο ασφάλτινα, έλα ντε όμως που δέν με βολεύει απο πολλές απόψεις, οπότε ερμαφρόδιτες καταστάσεις.....
όταν έχει διαφορετικό δείκτη ταχύτητας μπρός-πίσω πάς με γνώμονα τον μικρότερο
Για ΜΙΤΑS kai shinko, όντως και εγώ διαβάζω-ακούω για το βρεγμένο, το MITAS το σκέφτομαι για πίσω με μπροστινό TKC80 πολλοί παίζουν με αυτό τον συνδιασμό, τα τακούνια έχουν πολλούς περιορισμούς στην άσφαλτο, δέν το έχω αποφασίσει ακόμα να περιοριστώ γι' αυτό και κοιτάω τα 70/30 αλλά να είναι και όχι στα χαρτιά, προς το παρόν τα 70rocks kai ta 41cross μου κλείνουν το μάτι, έχω ακόμα χρόνο μπροστά μου μέχρι να έρθει η ώρα για αλλαγή, οψόμεθα....
ά ρε sport billy με το τσαντάκι σου........ , ή οι γκόμενες που έχουν καβάτζα αθλητικά στο τουτού και βγάζουν τα τακούνια για να οδηγήσουν
ούτε στο χρηματιστήριο τόσο άμεση ενημέρωσηΣου δίνω ενημέρωση μερικών ωρών από USA για τα Dunlop Mission. Δοκιμάστηκαν από ΚΤΜ 1290 και GS1200 σε βρεγμένο οδόστρωμα και σε βρεγμένο πατημένο χώμα. Δεν υπήρχαν οι καλύτερες εντυπώσεις αλλά ήταν ολόφρεσκα και άστρωτα... Οπότε θα έχω περισσότερα δεδομένα κάποια άλλη στιγμή. Σε στεγνή άσφαλτο και στεγνό χώμα ήταν πολύ καλά έως εξαιρετικά. Οπότε αναμονή...
Αν τα δεδομένα μείνουν όπως είναι, τότε εγώ θα κοιτάξω για ΤΚC70/TKC70Rocks, δεν θέλω πιο άγριο μιας και κάνω μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις all weather πάντα φορτωμένος.
ούτε στο χρηματιστήριο τόσο άμεση ενημέρωση
έχω ακούσει τα καλύτερα για το TKC70(το απλό), είναι σοβαρή υποψηφιότητα
Πάλι anakee? "Ημουν νιός και γέρασα, δεν προχωράει η τεχνολογία στα adve λάστιχα;Εγω θελω λαστιχάχια ...ΧΤΕΣ...!!!
Μετα το παγουροδιήμερο ...σούμπιτος για anakee adventure
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα ανακιι αντβε ειναι ολοκαινουρια ,κανα χρονο κυκλοφορουν.Πάλι anakee? "Ημουν νιός και γέρασα, δεν προχωράει η τεχνολογία στα adve λάστιχα;
Michelin anakee adventure ή dunlop trailmax στο freewind; Τα dunlop τα είχα στο kle και ήμουν ευχαριστημένος παντού (λίγο χώμα το πατούσα άνετα). Στην άσφαλτο πλαγιαζε με την σκέψη και δεν γλιστρούσε πουθενά. Τετραγωνισαν εύκολα όμως με 500χμ εθνική. Για τα michelin ακούω τα καλύτερα. Τι θα προτεινατε εσείς; Υπόψιν είναι ελαφρύ σχετικά το μηχανάκι.