BULMONT
Μαθουσάλας member
Το ξέρω ρε Κώστα.
Αλλά σε μηχανάκι που δεν έχει δυο εκδόσεις ( ψηλό / κοντό)
Στο ενα να πατας κάτω με τα δυο πόδια, και στο άλλο με τις μύτες και αν
Παίζουν και διαφορετικές σέλες (ψηλές - κοντές)
Το ξέρω ρε Κώστα.
Αλλά σε μηχανάκι που δεν έχει δυο εκδόσεις ( ψηλό / κοντό)
Στο ενα να πατας κάτω με τα δυο πόδια, και στο άλλο με τις μύτες και αν
"Αστο το παιδί ρε Κώστα, δεν βλέπεις ότι τον πείραξαν τα φάρμακα, μπορεί να είδε κανένα ΜΧ και να το μπέρδεψε με ένα SS..Δηλαδή εννοείς ότι μέσα στο ίδιο μαγαζί, το ίδιο μοντέλο με τα ίδια χαρακτηριστικά, με την προφόρτιση όλη έξω και στα δύο, το ένα έχει ύψος σέλας π.χ. 775mm και το άλλο 815mm;
Δηλαδή εννοείς ότι μέσα στο ίδιο μαγαζί, το ίδιο μοντέλο με τα ίδια χαρακτηριστικά, με την προφόρτιση όλη έξω και στα δύο, το ένα έχει ύψος σέλας π.χ. 775mm και το άλλο 815mm;
Δύσκολο, στην φάση του QT (Quality Test) υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει τα προϊόντα να είναι ακριβώς τα ίδια σε όλα.....Περίπου .
Στο ενα η προφορτιση ηταν στο θεό απο το εργοστάσιο
Δύσκολο, στην φάση του QT (Quality Test) υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει τα προϊόντα να είναι ακριβώς τα ίδια σε όλα.....
Πάντως η απόσταση σέλας από το έδαφος σε κάθε μηχανάκι είναι συγκεκριμένη, μήπως έπαιζε τίποτε άλλο;
Ρε Μήτσο λεβέντη δεν αλλάζει το ύψος με την προφόρτιση...
Παναγιώτη εννοείς χαλάρωσες την προ-φόρτιση του ελατηρίου. Εφόσον μιλάμε για αυτό θα πρέπει να το δεις ( SAG) σε σχέση με το βάρος μόνος και διπλός.
Πολύ χαλαρό μόνο πρόβλημα και σοβαρό ίσως, θα σου δημιουργήσει σε μεγάλες ταχύτητες όσο και αν ρυθμίσεις απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης.
Aποσβεση *****ωσα.Τελικα απο τις 9 που το ειχα παει το γυρισα στις 5 να κανω καμμια δοκιμη στον δρομο και βλεπουμε.Το μπροστα το ειχα κατεβασει καναν ποντο.