Ο μέσος αναβάτης δεν γνωρίζει τι ακριβώς κάνουν οι αναρτήσεις, αν χρειάζονται προσοχή ή ρύθμιση κλπ. Έτσι κι αλλιώς οδηγεί τη μηχανή του πολύ κάτω από τα όρια της ανάρτησης, οπότε γενικά δεν υπάρχει θέμα σοβαρό ασφάλειας. Ένα κούνημα στις μεγάλες ταχύτητες είναι βέβαια πρόβλημα για τον μέσο αναβάτη, ο οποίος δεν ξέρει καν τι να κάνει για να το αντιμετωπίσει. Μέσος αναβάτης είμαστε όλοι εμείς ή οι περισσότεροι, που δεν έχουμε σκοπό να ψαχτούμε λίγο περισσότερο για να κερδίσουμε ένα δευτερόλεπτο στην πίστα και ψάχνουμε στο ebay για Ohlins και Brembo.
Οπότε οι κατασκευαστικές εταιρείες δεν έχουν άλλη επιλογή από το να προσφέρουν ολόκληρη τη γκάμα του μοντέλου με ΜΙΑ ανάρτηση. Που σημαίνει ότι π.χ. όλα τα ZX6R έχουν ακριβώς τα ίδια ελατήρια μπρος πίσω, δηλαδή το ίδιο θα πάρει αυτός που ζυγίζει 60 κιλά με αυτόν που ζυγίζει 160 κιλά! Ποιός όμως αγοράζει μηχανή και αμέσως αλλάζει ελατήρια όπως θα έπρεπε, που ταιριάζουν με το βάρος του, μαζί με του συνεπιβάτη; Για τον μεν το μηχανάκι θα φανεί ξουράφι, για τον δε μπαούλο και δεν θα φταίει το μηχανάκι. Θα φταίει κυρίως εκείνος που του το πούλησε και δεν φρόντισε να το σετάρει στα μέτρα του αγοραστή, διότι όπως είπαμε ο μέσος αναβάτης είναι άσχετος και το κατάστημα ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι ειδικός.
Ο Moss έχει πολλά τέτοια videos, ψάξτε "suspension evaluation", που μέσα στο μαγαζί δοκιμάζει μηχανές σε μορφή stock και λέει τι πρέπει να αλλαχτεί αμέσως μετά την αγορά. Οι περισσότερες μηχανές είναι ρυθμισμένες για αναβάτη 70-80 κιλών, δηλαδή τον μέσο όρο. Αν ο αναβάτης είναι πιο βαρύς ή πιο ελαφρύς, πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει τα ελατήρια.