Καλπάζουν οι Κινέζοι!

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Μιχαηλ αμα σε ενοχλαω, και δεν μπορεις να ακολουθησεις τις γνωσεις μου στα εγγλεζικα
κανε με ανφολοου καλε, οπως κανουν τα κοριτσια στο ινστα.
Δεν με ενοχλάεις, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Το γέλιο κάνει καλό στην ζωή.

Φαίνεσαι και γνώστης των ''ανφολοου'' στο ''ινστα'' απότι βλέπω, τι τους λες και σε ανφολοουλάρουνε τα κορίτσια;

Πάρε και ένα edision.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
οπως TRACER, NT μπορει και VERSUS 1000.
Versys μάστορα. Οταν δεν ξέρουμε ούτε πως λέγεται αυτό που ''προτείνουμε'', μάλλον δεν πρέπει να έχουμε και μεγάλη αξιοπιστία στην πρότασή μας, έτσι δεν είναι;
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Versys μάστορα. Οταν δεν ξέρουμε ούτε πως λέγεται αυτό που ''προτείνουμε'', μάλλον δεν πρέπει να έχουμε και μεγάλη αξιοπιστία στην πρότασή μας, έτσι δεν είναι;
Συνεχιζεις και παραμενεις εριστικος ,και προσπαθεις να μειωνεις τον υποτιθεμενο συνομιλιτη.
Σε προσφωνησα στο μικρο ονομα μπας και το καταλαβεις και ανεβασεις λεβελ.
Αλλα δυστυχως τζαμπα καιει η λαμπα. Λοιπον ασχολησου με κατι αλλο, και ουχι με καποιον αλλον.
Εκ της διευθυνσεως! Stoned Emoticon Τηn ειρωνια την κουβαλας παντα μαζι?
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Colove Excelle ZF450LS Rally: Με αγωνιστικά γονίδια​

449 κ.εκ., 52 ίπποι​




H Κινεζική Colove μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι έχοντας ήδη παρουσιάσει τα πλάνα της για κάποια νέα μοντέλα όπως το δικύλινδρο 800X Super Adventure, το τετρακύλινδρο Excelle 400RR, το motocross MX250 και το 450 Rally

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Αυτό το τελευταίο παρουσιάστηκε το περασμένο φθινόπωρο στην έκθεση της Chongqing, ενώ έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στους αγώνες.
Τώρα η εταιρεία, η οποία σε κάποιες αγορές είναι γνωστή και ως Excelle, ετοιμάζεται να βγάλει στην παραγωγή το μικρό adventure.
Ήδη μάλιστα έχει καταθέσει σχετικά έγγραφα στις αρμόδιες αρχές της Κίνας για να λάβει την έγκριση τύπου. Η ονομασία της έκδοσης παραγωγής σύμφωνα τουλάχιστον με όσα αναγράφονται στα έγγραφα είναι ZF450LS Rally.
Με αγωνιστικά γονίδια το μικρό adventure τροφοδοτείται από μονοκύλινδρο υγρόψυκτο τετρβάλβιδο κινητήρα 449 κ. εκ. που αποδίδει 52 hp.
Βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο και διαθέτει ακτινωτούς τροχούς με ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/90-21 μπροστά και 140/80-18 πίσω.
Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις αυτές αναμένεται να είναι της KYB, όπως και στην αγωνιστική έκδοση.
Το ψαλίδι από κράμα αλουμινίου συνδυάζεται με μονό αμορτισέρ που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο, ενώ μπροστά υπάρχει αντεστραμμένο χρυσό πιρούνι μεγάλης διαδρομής.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα της Nissin - ένα διαμέτρου 288 mm μπροστά που διαθέτει δαγκάνα δύο εμβόλων και ένα 240 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS.
To βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς τα υγρά της είναι στα 155 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 170 km/h. Οι πωλήσεις της νέας ZF450LS Rally αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του έτους χωρίς ωστόσο να έχει προσδιοριστεί το πότε ακριβώς και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα έρθει και στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Cyclone RC401 & RX401: Νέα δικύλινδρα supersport και adventure​

Παρουσιάζονται σύντομα​




Με δύο νέα μοντέλα εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα η Cyclone, τα οποία αναπτύχθηκαν με γνώμονα την εξαγωγή τους και στις δυτικές αγορές

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Η premium μάρκα της Κινεζικής Chongqing Zongshen έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι και τώρα ετοιμάζεται να λανσάρει δύο νέα μοντέλα στην αγορά τα οποία θα παρουσιάσει επίσημα στις 30 Μαρτίου.
Πρόκειται για το supersport RC401 και το adventure RX401. Και τα δύο τροφοδοτούνται από έναν δικύλινδρο παράλληλος υγρόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 45 hp.
Η RC401 διαθέτει σύγχρονη αισθητική ακολουθώντας τις σχεδιαστικές τάσεις της εποχής, ατσάλινο πλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι. Οι τροχοί της είναι 17 ιντσών, οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν συνολικά τρία δισκόφρενα που συνδυάζονται με δικάναλο ABS. Η διακριτικό τελικό της εξάτμισης βγαίνει χαμηλά πίσω από τον κινητήρα, ενώ απ’ όσο μπορούμε να διακρίνουμε υπάρχουν και προστατευτικά «μανιτάρια». Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται επίσης ψηφιακό πάνελ οργάνων. Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει «ξεπερνά τα 170 km/h» σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ενώ το βάρος της είναι στα 178 κιλά.
cyclone 2

Από την άλλη η αισθητική του RX401 θυμίζει αρκετά εκείνη του RX6. Διαθέτει ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω που εφοδιάζονται με tubeless ελαστικά διπλής χρήσης. Το πλαίσιο σε αυτήν την περίπτωση είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ το ψαλίδι να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το πιρούνι είναι upside-down και έχει μεγάλες διαδρομές, όπως και το πίσω αμορτισέρ που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο. Και σε αυτήν την περίπτωση το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει τρία δισκόφρενα και δικάναλο ABS.
Το μικρομεσαίο adventure διαθέτει ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος ζελατίνα, μεγάλη σέλα που χωρίζεται σε δύο τμήματα, ψηφιακό πάνελ οργάνων, σωλήνες που προστατεύουν τα πλαστικά πλαστικά της μοτοσυκλέτας σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς και βάσεις για βαλίτσες. Οι αλουμινένιες βαλίτσες που διακρίνονται στη φωτογραφία που κυκλοφόρησε θα προσφέρονται ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στα τέλη του μήνα όταν και η Cyclone θα μας συστήσει επίσημα τα δύο μοντέλα.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMotor: Παρουσίασε νέο supersport με δικύλινδρο 554 κ. εκ. και 57 hp​

Με τον κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα της Benelli​




Οι Κινέζοι κατασκευαστές δεν σταματούν να παρουσιάζουν νέα μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να μπουν σφήνα σε παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου διεκδικώντας κομμάτι από την πίττα πωλήσεων

Μια από τις εταιρείες που βρίσκεται σε δημιουργικό «οίστρο» είναι η QJMotor η οποία εσχάτως παρουσίασε μια νέα supersport μοτοσυκλέτα με επιθετική εμφάνιση και αεροδυναμικά πτερύγια στο φέρινγκ, που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το ολοκαίνουργιο CFMΟΤΟ 450SR και το Honda CBR500R.
Η νέα QJMotor 550 supersport (δεν γνωρίζουμε προς το παρόν την ακριβή ονομασία του μοντέλου) τροφοδοτείται από τον δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα 554 κ. εκ. που χρησιμοποιείται ήδη στα SRT550, SRV550 ενώ θα τοποθετηθεί και στο επερχόμενο adventure MV Agusta Lucky Explorer 5.5. Σημειώστε δε ότι είναι πολύ πιθανό το συγκεκριμένο μοτέρ να το δούμε και στα νέα Tornado και TnT που ετοιμάζει η Benelli, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα.
QJMotor 550 supersport 2

Στην περίπτωση του νέου supersport η ισχύς του εν λόγω δικύλινδρου κινητήρα είναι αυξημένη στους 57 hp (από 47.6 hp στα SRV και SRT), με την τιμή ροπής να είναι επίσης αυξημένη από τα 51 Nm στα 54.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο και μονόμπρατσο ψαλίδι με κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Μπροστά εφοδιάζεται με αντεστραμμένο πιρούνι της KYB, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει η Brembo.
Αν μη τι άλλο πρόκειται για ακόμα ένα μοντέλο που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και το οποίο αναμένεται να έρθει και στην Ευρώπη.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Colove 321F: Δικύλινδρο νέο-ρετρό σε δύο εκδόσεις​

Η γκάμα της κινέζικης εταιρείας συνεχώς μεγαλώνει​




H Κινεζική Colove συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα της με νέα μοντέλα και στόχο όχι μόνο την εγχώρια αγορά αλλά και εκείνες του εξωτερικού
Έτσι μετά το δικύλινδρο 800X Super Adventure, το τετρακύλινδρο Excelle 400RR, το motocross MX250 και το 450 Rally, μας παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο που βασίζεται στο δικύλινδρο γυμνό NK321R, έρχεται σε δύο εκδόσεις και διαθέτει ρετρό αισθητική.
Το νέο μοντέλο φέρει την ονομασία 321F σύμφωνα με τα έγγραφα που κατέθεσε η εταιρεία στο αρμόδιο υπουργείο προκειμένου να λάβει έγκριση τύπου.
Το 321F όπως προαναφέραμε έχει δύο εκδόσεις: μια γυμνή και μία με μισό φέρινγκ. Αυτή -η ύπαρξη φέρινγκ- είναι και η βασική διαφορά των δύο εκδόσεων. Τιμόνι και προβολέας είναι ίδια, ενώ στα πλαστικά υπάρχουν τα αρχικά ZF-KY και η ονομασία Kovemoto.
colove 321F 2

Εδώ να σημειωθεί πως η ονομασία Colove χρησιμοποιείται για τις διεθνείς αγορές, ενώ στην αγορά της Κίνας τα μοντέλα της εταιρείας λανσάρονται είτε ως Excelle είτε ως Kove.
Σε ό,τι αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι το νέο μοντέλο βασίζεται στα NK321R και NK321RR τα οποία από αισθητικής πλευράς θυμίζουν KTM RC390.
O δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι παρόμοιος με εκείνον που «φορούν» τα Yamaha R3 και MT-03. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες, ενώ η χωρητικότητά του είναι 322 κ. εκ. Η απόδοση είναι 40 hp @ 10.500 σ.α.λ και 28.5 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο και στις δύο περιπτώσεις. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών (ακτινωτοί στην περίπτωση της έκδοσης με μισό φέρινγκ - ελαφρού κράματος στη γυμνή εκδοχή) και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 150/60 πίσω, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν φρένα της Nissin (δίσκος διαμέτρου 320 mm μπροστά και 240 mm πίσω).
Σε ό,τι αφορά τέλος στο βάρος, η διαφορά τους είναι μόλις ένα κιλό (148 το γυμνό, 149 αυτό με το μισό φέρινγκ).

Πηγη https://2wo.gr
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.498
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Σε αυτο το θεμα η σε καποιο παρομοιο ειχα κανει αναφορα στο cf 650 μετα την πρωτη μου επαφη.H πρωτη μου αποψη ηταν οτι ειχα να κανω με ενα ποιοτικο μηχανακι και πραγματικο value for money.

Σε προσφατη κουβεντα μου με ατομο που ειχε πραγματικα αποψη απο πρωτο χερι διαπιστωσα οτι ισως τα φαινομενα να απατουν μερικες φορες.Αυτα που μου μετεφερε ο συντροχος ηταν τα παρακατω.Μηχανακια που ηρθαν στα χερια του μετα απο 20000 χλμ και δημοσιογραφικη χρηση παρουσιασαν καποια θεματα.

Το πρωτο εχει να κανει με τα πλαστικα και το χρωμα τους.Μετα απο ενα χρονο αρχισαν να χανουν το χρωμα τους και να παρουσιαζουν ραγισματα.Το αλλο με την γενικοτερη κατασταση της μηχανης που δεν ηταν και η καλυτερη για τοσα λιγα χιλιομετρα.Ενα προβλημα που σιγουρα θα απασχολησει αρκετους ειναι τα πολλα μποσκα στο μοχλικο.

Μου ειπε και για δυο τρια αλλα θεματακια τα οποια δεν θυμαμαι και μαλλον ενα απο αυτα ηταν η τρομπα νερου ...μαλλον και με καθε επιφυλαξη.

Σε γενικες γραμμες η διαπιστωση του ηταν οτι δεν κανει το μηχανακι για την χρηση που σε προδιαθετει το παρουσιαστικο του.Καλο θα ηταν οι ενδιαφερομενοι πριν προχωρησουν σε αγορα να ριξουν μια ματια και σε θεματα απο φορουμ του εξωτερικου που οι εκει ιδιοκτητες εχουν κανει αρκετα χιλιομετρα.

Αλλο ενα που μου εκανε εντυπωση ειναι η χαμηλη τιμη που το κραταει η αντιπροσωπεια αν το πας για ανταλλαγη.Συγκεκριμενα μηχανακι για το οποιο εδωσε ο ιδιοκτητης 5700 για να το αγορασει,ο αντιπροσωπος μετα απο εναν χρονο και 4000 χλμ του εδινε 2000 κατω.
 

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης

Colove 321F: Δικύλινδρο νέο-ρετρό σε δύο εκδόσεις​

Η γκάμα της κινέζικης εταιρείας συνεχώς μεγαλώνει​




H Κινεζική Colove συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα της με νέα μοντέλα και στόχο όχι μόνο την εγχώρια αγορά αλλά και εκείνες του εξωτερικού
Έτσι μετά το δικύλινδρο 800X Super Adventure, το τετρακύλινδρο Excelle 400RR, το motocross MX250 και το 450 Rally, μας παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο που βασίζεται στο δικύλινδρο γυμνό NK321R, έρχεται σε δύο εκδόσεις και διαθέτει ρετρό αισθητική.
Το νέο μοντέλο φέρει την ονομασία 321F σύμφωνα με τα έγγραφα που κατέθεσε η εταιρεία στο αρμόδιο υπουργείο προκειμένου να λάβει έγκριση τύπου.
Το 321F όπως προαναφέραμε έχει δύο εκδόσεις: μια γυμνή και μία με μισό φέρινγκ. Αυτή -η ύπαρξη φέρινγκ- είναι και η βασική διαφορά των δύο εκδόσεων. Τιμόνι και προβολέας είναι ίδια, ενώ στα πλαστικά υπάρχουν τα αρχικά ZF-KY και η ονομασία Kovemoto.
colove 321F 2

Εδώ να σημειωθεί πως η ονομασία Colove χρησιμοποιείται για τις διεθνείς αγορές, ενώ στην αγορά της Κίνας τα μοντέλα της εταιρείας λανσάρονται είτε ως Excelle είτε ως Kove.
Σε ό,τι αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι το νέο μοντέλο βασίζεται στα NK321R και NK321RR τα οποία από αισθητικής πλευράς θυμίζουν KTM RC390.
O δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι παρόμοιος με εκείνον που «φορούν» τα Yamaha R3 και MT-03. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες, ενώ η χωρητικότητά του είναι 322 κ. εκ. Η απόδοση είναι 40 hp @ 10.500 σ.α.λ και 28.5 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο και στις δύο περιπτώσεις. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών (ακτινωτοί στην περίπτωση της έκδοσης με μισό φέρινγκ - ελαφρού κράματος στη γυμνή εκδοχή) και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 150/60 πίσω, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν φρένα της Nissin (δίσκος διαμέτρου 320 mm μπροστά και 240 mm πίσω).
Σε ό,τι αφορά τέλος στο βάρος, η διαφορά τους είναι μόλις ένα κιλό (148 το γυμνό, 149 αυτό με το μισό φέρινγκ).

Πηγη https://2wo.gr
Ματώσαν τα ματάκια μου Banging head
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.423
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Σε αυτο το θεμα η σε καποιο παρομοιο ειχα κανει αναφορα στο cf 650 μετα την πρωτη μου επαφη.H πρωτη μου αποψη ηταν οτι ειχα να κανω με ενα ποιοτικο μηχανακι και πραγματικο value for money.

Σε προσφατη κουβεντα μου με ατομο που ειχε πραγματικα αποψη απο πρωτο χερι διαπιστωσα οτι ισως τα φαινομενα να απατουν μερικες φορες.Αυτα που μου μετεφερε ο συντροχος ηταν τα παρακατω.Μηχανακια που ηρθαν στα χερια του μετα απο 20000 χλμ και δημοσιογραφικη χρηση παρουσιασαν καποια θεματα.

Το πρωτο εχει να κανει με τα πλαστικα και το χρωμα τους.Μετα απο ενα χρονο αρχισαν να χανουν το χρωμα τους και να παρουσιαζουν ραγισματα.Το αλλο με την γενικοτερη κατασταση της μηχανης που δεν ηταν και η καλυτερη για τοσα λιγα χιλιομετρα.Ενα προβλημα που σιγουρα θα απασχολησει αρκετους ειναι τα πολλα μποσκα στο μοχλικο.

Μου ειπε και για δυο τρια αλλα θεματακια τα οποια δεν θυμαμαι και μαλλον ενα απο αυτα ηταν η τρομπα νερου ...μαλλον και με καθε επιφυλαξη.

Σε γενικες γραμμες η διαπιστωση του ηταν οτι δεν κανει το μηχανακι για την χρηση που σε προδιαθετει το παρουσιαστικο του.Καλο θα ηταν οι ενδιαφερομενοι πριν προχωρησουν σε αγορα να ριξουν μια ματια και σε θεματα απο φορουμ του εξωτερικου που οι εκει ιδιοκτητες εχουν κανει αρκετα χιλιομετρα.

Αλλο ενα που μου εκανε εντυπωση ειναι η χαμηλη τιμη που το κραταει η αντιπροσωπεια αν το πας για ανταλλαγη.Συγκεκριμενα μηχανακι για το οποιο εδωσε ο ιδιοκτητης 5700 για να το αγορασει,ο αντιπροσωπος μετα απο εναν χρονο και 4000 χλμ του εδινε 2000 κατω.
Τούτος εδώ τα λέει διαφορετικά πάντως
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.498
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τούτος εδώ τα λέει διαφορετικά πάντως

Γιαννη δεν ξερω τι λενε αυτοι,αλλα εγω σου λεω τι λεει ο μαστορας που ηρθε στα χερια του για ελεγχο.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
To βέβαιο είναι ότι η πρόοδος είναι μεγάλη σε σχέση με μια δεκαετία πριν. Το βλέπω αυτό σε ότι παραγγέλνω από τη βαθιά Κίνα. Για παράδειγμα ο ανεμοθωρακας ο κινέζικος εχει καλυτερη εφαρμογή από τον εργοστασιακό της ΚΤΜ, ενώ και τα κινέζικα πηνία αποδείχθηκαν επίσης καλύτερα από τα εργοστασιακά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.498
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
To βέβαιο είναι ότι η πρόοδος είναι μεγάλη σε σχέση με μια δεκαετία πριν. Το βλέπω αυτό σε ότι παραγγέλνω από τη βαθιά Κίνα. Για παράδειγμα ο ανεμοθωρακας ο κινέζικος εχει καλυτερη εφαρμογή από τον εργοστασιακό της ΚΤΜ, ενώ και τα κινέζικα πηνία αποδείχθηκαν επίσης καλύτερα από τα εργοστασιακά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Κανουν πολυ καλη δουλεια και πολυ κακη.Διαλεγουμε και παιρνουμε.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.824
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Κανουν πολυ καλη δουλεια και πολυ κακη.Διαλεγουμε και παιρνουμε.
Να πάρουμε το 50/50 η την βοήθεια του κοινού χααχαχ καλημέρα αστειακι έτσι χαχαχα
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κανουν πολυ καλη δουλεια και πολυ κακη.Διαλεγουμε και παιρνουμε.

Ειχα παρει china αποστατες για το fjr , και ειχα και εγγλεζικους 10ετιας
Σαν fit, οι κινεζικοι ηταν αψογοι,,,
Oι εγγλέζικοι ομως ηταν πιο στιβαροι, απο βαρυτερο μεταλλο
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ειχα παρει china αποστατες για το fjr , και ειχα και εγγλεζικους 10ετιας
Σαν fit, οι κινεζικοι ηταν αψογοι,,,
Oι εγγλέζικοι ομως ηταν πιο στιβαροι, απο βαρυτερο μεταλλο
Ο άλλος με το gs είχε κινέζικους και κάποια στιγμή πηγαίνοντας να την κατεβάσει από το σταν σπάσανε (!),του έπεσε η μηχανή και αυτός έμεινε με το μπ... τιμόνι στο χέρι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ο άλλος με το gs είχε κινέζικους και κάποια στιγμή πηγαίνοντας να την κατεβάσει από το σταν σπάσανε (!),του έπεσε η μηχανή και αυτός έμεινε με το μπ... τιμόνι στο χέρι.
...σκεψου να εσπαγαν σε φρεναρισμα πανικου αχαχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jiajue Motor: Ετοιμάζει τετρακύλινδρα 800άρια που μοιάζουν στα Honda CB-R και CBR-R​

Άγνωστο αν ποτέ τα δούμε στην Ευρώπη​



Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν ετοιμάζεται να παρουσιάσει δύο νέα μοντέλα που βάσει των φωτογραφιών που έχουν διαρρεύσει θα μοιάζουν αρκετά στα Honda CB-R και CBR-R

H Jiajue Motor ιδρύθηκε το 1999 και εδρεύει στην Taizhou City της Κίνας. Το εργοστάσιο παραγωγής καλύπτει έκταση 50.000 τετραγωνικών μέτρων ενώ απασχολεί 1.000 υπαλλήλους και 50 μηχανικούς. Η προϊοντική της γκάμα περιλαμβάνει από μοτοσυκλέτες και scooter μέχρι κινητήρες (σ.σ. έχει δικό της εργοστάσιο κινητήρων), πλαστικά και διαφόρων ειδών ανταλλακτικά, ενώ όπως αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της μπορεί σε ετήσια βάση να παράγει 300.000 μοτοσυκλέτες και 500.000 κινητήρες.
Jiajue 4

H γυμνή εκδοχή θα ονομάζεται CN800-Zhen και η supersport CNR800-Rui. Και τα δύο θα τροφοδοτούνται από τετράχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 800 κ. εκ. Για την ακρίβεια η χωρητικότητα του μοτέρ είναι στα 796 κ. εκ., έχει 16 βαλβίδες και είναι υγρόψυκτο, ενώ οι τιμές απόδοσης κάθε άλλο παρά απαρατήρητες περνούν.
Η ισχύς, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, είναι 117 hp και η ροπή 93 Nm.
O εξοπλισμός των δύο νέων μοντέλων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναρτήσεις της KYB και φρένα της Nissin με δικαναλο ABS. Αυτό που κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την περίπτωσή τους είναι η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία, καθιστώντας αρκετά προσιτά τα δύο νέα μοντέλα.
Jiajue 2

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν ρεπορτάζ από την Κίνα οι τιμές των δύο νέων τετρακύλινδρων θα κυμαίνονται από 4.200 έως 5.600 ευρώ. Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το πότε ακριβώς θα γίνει το εμπορικό τους λανσάρισμα στην αγορά της Κίνας.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MBP M502N 2022: Το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας της Keeway​

Στην Ιταλία με 6.240 ευρώ​





Σημαντικά νέα έρχονται από την Keeway τα προϊόντα της οποίας εισάγονται και στη χώρα μας

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Συγκεκριμένα η Κινεζική μάρκα παρουσίασε τη νέα της μπράντα MBP τα λογότυπα της οποίας θα φέρουν μοτοσυκλέτες μεσαίου και υψηλού κυβισμού.
Θυμίζουμε ότι η Keeway, όπως και η Benelli, ανήκουν στην QJ Motor.
keeway mbp m 502 n 2022 7

Το πρώτο μοντέλο της MBP είναι το M502N, ένα σπορ γυμνό με επιθετική εμφάνιση που εφοδιάζεται με τον δικύλινδρο παράλληλο υγρόψυκτο κινητήρα 486 κ. εκ. που πιθανότατα προέρχεται από τα Benelli TRK και Leoncino.
Η απόδοση που ανακοινώνει η εταιρεία είναι 47.6 hp @ 8.500 σ.α.λ. και 45 Nm ροπής @ 6.750 σ.α.λ.
Το πλαίσιο όπως και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από χάλυβα, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από αντεστραμμένο χρυσό πιρούνι της KYB που δεν διαθέτει ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι διαμέτρου 300 mm μπροστά που συνδυάζονται με δαγκάνα δύο εμβόλων της J.Juan και ένας δίσκος 240 mm πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Το σύστημα δυνεπικουρείται από δικάναλο ABS της Bosch.
keeway mbp m 502 n 2022 4

Το M502N έρχεται με τροχούς 17 ιντσών, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Angel GT διαστάσεων 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Η σέλα απέχει 790 mm από το έδαφος, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται στα 17 λίτρα. Το στεγνό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 197 κιλά.
Ο εξολισμός της περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φωτιστικά σώματα LED και πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη TFT 4.2 ιντσών που παρέχει όλη τη βασική πληροφορία που χρειάζεται ο οδηγός.
keeway mbp m 502 n 2022 8

Η τιμή διάθεσης του MBP M502N στην Ιταλία διαμορφώνεται στα 6.240 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.539
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge 350AC: Πωλείται ήδη στην Κίνα και ετοιμάζεται για Ευρώπη!​

Δικύλινδρο με 40 ίππους​



Το 350AC αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας modern classic της Voge. Το είδαμε πριν λίγους μήνες στην EICMA 2021, ενώ εσχάτως ξεκίνησε η διάθεσή του στην αγορά της Κίνας

Το επόμενο βήμα είναι να έρθει στην Ευρώπη για να εμπλουτίσει τη σειρά Advanced Classic -εξού και τo αρκτικόλεξο AC- που αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει τα 300AC, 300 ACX και 500AC.
Μεγάλο ενδιαφέρον στο νέο μοντέλο της Κινεζικής μάρκας έχει ο κινητήρας, καθώς πρόκειται για έναν καινούργιο δικύλινδρο 322 κ. εκ. που διαθέτει σφυρήλατα έμβολα, τετραβάλβιδες κεφαλές, 2 ΕΕΚ και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Bosch.
Η απόδοσή του ανέρχεται στους 40 hp @ 10.500 σ.α.λ. και στα 31 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με κιβώτιο έξι ταχυτήτων και συμπλέκτη ολίσθησης.
Σημιώστε πως η μοτοσυκλέτα που είδαμε στην πρόσφατη EICMA απέδιδε 38 hp.
voge 350ac 2022 5

Θυμίζουμε ότι τα δύο 300άρια της σειράς που πωλούνται και στη χώρα μας - το 300AC και το 300ACX- τροφοδοτούνται από μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα απόδοσης 29 hp. Οπότε γίνεται αντιληπτό πόσο σημαντική είναι αυτή η νέα προσθήκη στην προϊοντική γκάμα της εταιρείας.

Από κει και πέρα, το 350AC έρχεται με αντεστραμμένο πιρούνι, δύο δισκόφρενα διαμέτρου 298 mm μπροστά και 240 mm πίσω που συνδυάζονται με δαγκάνες της Nissin (δύο εμβόλων μπροστά και μονοέμβολη πίσω), καθώς και δικάναλο ABS. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών, διαθέτουν έξι μπράτσα και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το 350AC διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, αισθητήρες πίεσης ελαστικών και έγχρωμη οθόνη TFT 5" -προέρχεται από το 500AC- με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω τεχνολογίας bluetooth, η οποία μπορεί και προσαρμόζει τον φωτισμό της ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες, προσφέροντας ακόμα και πλοήγηση GPS.
H απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 780 mm (20 mm πιο χαμηλά από του 300AC), ενώ το βάρος του -πλήρης υγρών- είναι στα 165 κιλά - μόλις έξι περισσότερα από του 300AC.
Το αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και στην Ελληνική αγορά όπου τα μοντέλα της Voge γνωρίζουν ήδη σημαντική εμπορική επιτυχία.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom