- Δημοσιεύσεις
- 26.672
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Προτιμώ τα Κινέζικα που είναι Κινέζικα και προσπαθούν να κάνουν όνομα μονα τους, απο τις "ρεπλικες".
Θα κάνουν δεν μπορεί.Ειμαι πολυ περιεργος αν κανουν καποιες,εστω και τυπικες δοκιμες,σε πραγματικες συνθηκες.
Θα κάνουν δεν μπορεί.
Ακόμα και στην εσωτερική αγορά να τα πουλάνε έχουν ένα και βάλε δις κόσμο μη το ξεχνάμε.
Αν ήταν κάτι που θα τους σκότωνε μια φωνή να βάλουνε μόνο θα γίνει χαμός άσχετα με το καθεστώς.
Θα δείξει Πάνο.Κατι μου λεει οτι δεν τους πολυενδιαφερει.
Στην Αμερική δοκιμάζουν σε πραγματικές συνθήκες όλους αυτούς τους κλώνους.Θα κάνουν δεν μπορεί.
Ακόμα και στην εσωτερική αγορά να τα πουλάνε έχουν ένα και βάλε δις κόσμο μη το ξεχνάμε.
Αν ήταν κάτι που θα τους σκότωνε μια φωνή να βάλουνε μόνο θα γίνει χαμός άσχετα με το καθεστώς.
Mε δύο αυτοκολλητάκια ducati corse είμαστε κομπλέ !! Μήπως έχουμε δει και καμιά panigale live για να καταλάβουμε διαφορά !!π********να Κινα κατσε καλα
Moxiao 500RR: Η Κινεζική Ducati Panigale των 4.000 ευρώ
Για τους λάτρεις της ιταλικής μάρκας
View attachment 30826
Σε λίγες εβδομάδες λανσάρεται στην αγορά της Κίνας το τελευταίο δημιούργημα της Moxiao Motor, με την ονομασία 500RR
Απευθύνεται στους λάτρεις της Ducati που δεν διαθέτουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν μια Panigale, καθώς όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι, εμφανισιακά τουλάχιστον, δεν έχει να ζηλέψει και πολλά πράγματα από την Ιταλίδα καλλονή.
Το Moxiao 500RR παίρνει ζωή από τον κινητήρα KE500 της Loncin τον οποίο συναντάμε και σε μοντέλα της VOGE. Τετράχρονος, δικύλινδρος παράλληλος, 8βάλβδος, αποδίδει 48 hp @ 8.500 σ.α.λ. και 43 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η μέγιστη ταχύτητα σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 160 km/h, ενώ η διαδικασία του 0-96 km/h επιτυγχάνεται σε κάτι λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, η Moxiao Motor ισχυρίζεται ότι μοτοσυκλέτα καλύπτει 22 χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.
Από αισθητικής άποψης, οι Κινέζοι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά, κοπιάροντας με κάθε λεπτομέρεια την Panigale. Δείτε το μονόμπρατσο ψαλίδι, το πίσω αμορτισέρ, το ανάποδο πιρούνι και θα καταλάβετε ότι πρόκειται για υψηλού επιπέδου αντιγραφή. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα - 2 εμπρός και ένα πίσω- ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω. Η σέλα είναι ψηλή καθώς απέχει 790 mm από το έδαφος, ενώ το βάρος της κατασκευής χωρίς να υπολογίζονται τα υγρά, ανέρχεται στα 196 κιλά.
Και όλα αυτά σε ένα εντυπωσιακό πακέτο η τιμή του οποίου δεν πρόκειται να ξεπερνά τα 4.000 ευρώ όπως αναφέρουν κινεζικά δημοσιεύματα. Θέλετε ένα μέτρο σύγκρισης; Η καινούργια Panigale V4 κοστίζει 26.800 ευρώ ή σχεδόν όσο επτά Moxiao 500RR...
Πηγη https://2wo.gr
Mε δύο αυτοκολλητάκια ducati corse είμαστε κομπλέ !! Μήπως έχουμε δει και καμιά panigale live για να καταλάβουμε διαφορά !!
Ποιλας μουρη με 4000 ευρω ασε που μπορει να χαλαει και πιο σπανια απο την ducatiπ********να Κινα κατσε καλα
Moxiao 500RR: Η Κινεζική Ducati Panigale των 4.000 ευρώ
Για τους λάτρεις της ιταλικής μάρκας
View attachment 30826
Σε λίγες εβδομάδες λανσάρεται στην αγορά της Κίνας το τελευταίο δημιούργημα της Moxiao Motor, με την ονομασία 500RR
Απευθύνεται στους λάτρεις της Ducati που δεν διαθέτουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν μια Panigale, καθώς όπως μπορείτε να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι, εμφανισιακά τουλάχιστον, δεν έχει να ζηλέψει και πολλά πράγματα από την Ιταλίδα καλλονή.
Το Moxiao 500RR παίρνει ζωή από τον κινητήρα KE500 της Loncin τον οποίο συναντάμε και σε μοντέλα της VOGE. Τετράχρονος, δικύλινδρος παράλληλος, 8βάλβδος, αποδίδει 48 hp @ 8.500 σ.α.λ. και 43 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η μέγιστη ταχύτητα σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 160 km/h, ενώ η διαδικασία του 0-96 km/h επιτυγχάνεται σε κάτι λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, η Moxiao Motor ισχυρίζεται ότι μοτοσυκλέτα καλύπτει 22 χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.
Από αισθητικής άποψης, οι Κινέζοι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά, κοπιάροντας με κάθε λεπτομέρεια την Panigale. Δείτε το μονόμπρατσο ψαλίδι, το πίσω αμορτισέρ, το ανάποδο πιρούνι και θα καταλάβετε ότι πρόκειται για υψηλού επιπέδου αντιγραφή. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα - 2 εμπρός και ένα πίσω- ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω. Η σέλα είναι ψηλή καθώς απέχει 790 mm από το έδαφος, ενώ το βάρος της κατασκευής χωρίς να υπολογίζονται τα υγρά, ανέρχεται στα 196 κιλά.
Και όλα αυτά σε ένα εντυπωσιακό πακέτο η τιμή του οποίου δεν πρόκειται να ξεπερνά τα 4.000 ευρώ όπως αναφέρουν κινεζικά δημοσιεύματα. Θέλετε ένα μέτρο σύγκρισης; Η καινούργια Panigale V4 κοστίζει 26.800 ευρώ ή σχεδόν όσο επτά Moxiao 500RR...
Πηγη https://2wo.gr
Ναι...επειδή το κριτήριο κάποιου που παίρνει ducati είναι το κάθε πότε χαλάει!Ποιλας μουρη με 4000 ευρω ασε που μπορει να χαλαει και πιο σπανια απο την ducati
...Ώπα! .....Ώπα ....! μην θίγουμε ονόματα και διευθύνσεις ακριβών σπορ μηχανών που αποδεδειγμένα είναι πρωτοπόρες στο μοτοgp ....! Eκτος αν είναι αλλοιως ....