Διάφορες Μοτοσυκλέτες

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hesketh Heresy 450 2023 – Χειροποίητη Αγγλίδα με καρδιά Honda​

43c6c7b8ed6c37b6ef391dbe9a49886f_XL.jpg

Η νέα δημιουργία της Hesketh Motorcycles στοχεύει στο να διευρύνει το πελατολόγιό της με μια “λογικότερη” κατασκευή.
Η παλαί ποτέ εταιρεία του Λόρδου Alexander Hesketh που στήθηκε το 1982 και χρεοκόπησε σε λιγότερο από έναν χρόνο έχοντας κυκλοφορήσει την πανάκριβη V1000, αναγεννήθηκε επιτυχώς το 2010 από τον Paul Sleeman. Ο Άγγλος μηχανικός και επιχειρηματίας απέκτησε τα δικαιώματα του ονόματος από τον πρώην μηχανικό και αναβάτη εξέλιξης της Hesketh, Mick Broom, μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια αναβίωσης της εταιρείας από τον τελευταίο, και έκτοτε τρέχει την εταιρεία κατασκευάζοντας και πουλώντας μια σειρά από μεγάλες γυμνές roadster χτισμένες γύρω από V2 κινητήρες 2,100 cc και 100 ίππων της αμερικανικής S&S.

Έχοντας καταφέρει να διατηρήσει εν ζωή την εταιρεία για αρκετά χρόνια, το 2019 παρουσίασε ένα concept σχέδιο μιας υπερτροφοδοτούμενης τρικύλινδρης Hesketh, ενώ πριν λίγο καιρό αποκάλυψε πως ετοιμάζει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Ο λόγος για τη Heresy, η οποία έρχεται με έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 450 cc με πολύ ενδιαφέρουσα γενεαλογία.
hesketh heresy 11

Επισήμως δεν υπάρχει πληροφορία για το ποιόν του μονοκύλινδρου, ωστόσο ο ίδιος ο Sleeman έχει δηλώσει πως δεν είναι ούτε ιαπωνικός, ούτε κινέζικος κινητήρας. Αυτό μοιάζει να συμφωνεί με τις φήμες που μιλούν για έναν κλώνο Honda XR400 από μια ταϊβανέζικη εταιρεία, μεγαλωμένο κοντά στα 450 cc και με απόδοση που εκτιμάται γύρω στους 30 με 35 ίππους σε Euro 5 κατάσταση.
Ο Sleeman έχει επίσης υπαινιχθεί πως εξετάζει το ενδεχόμενο να διαθέσει μια μεγαλύτερου κυβισμού και απόδοσης έκδοση μόνο για την αγγλική αγορά, η οποία θα είναι απαλλαγμένη από τους περιορισμούς των ευρω-προδιαγραφών.
hesketh heresy 5

Σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις του ίδιου του ιδιοκτήτη της Hesketh, η μοτοσυκλέτα έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου από τον ίδιο στη διάρκεια της πανδημίας και το πρωτότυπο που εικονίζεται εδώ είναι μονταρισμένο όλο στο χέρι από τον ίδιο με στόχο να εκτεθεί στην EICMA 2022 στο Μιλάνο την ερχόμενη εβδομάδα (8-13/11).
Εκεί, με τη Hesketh να συμπληρώνει 40 χρόνια από την πρώτη της ίδρυση, λογικά θα μάθουμε και όλες τις απαραίτητες τεχνικές πληροφορίες περί του Heresy, το οποίο κατά τον Sleeman θα κοστίζει στην Αγγλία περί τις 11,000 λίρες, δηλαδή περίπου €12,600 (ισοτιμία 4/11/2022).
Δεν είναι άλλωστε μυστικό πως στόχος αυτής της μοτοσυκλέτας είναι να ανοίξει τις πύλες της Hesketh και σε πελατολόγια που δε μπορούν να πλησιάσουν τις δίλιτρες μοτοσυκλέτες των 35,000+ λιρών, ενώ η επιτυχία εταιρειών όπως η CCM που δουλεύουν σε ανάλογη λογική σαφώς του δείχνει έναν εφικτό δρόμο.

hesketh-heresy-10.jpghesketh-heresy-6.jpg

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η νέα Lawrence Dagger από την Brough Superior για το 2023​

lawrence-dagger_studio-2-778cb.jpg

Η Brough Superior γεννήθηκε στην Αγγλία, κατασκευάζει μοτοσυκλέτες στη Γαλλία και επανήλθε στο προσκήνιο χάρη στην υπρπολυτελή Lawrence. Η φίρμα πρωτοεμφανίστηκε το 1919 και είχε το παρατσούκλι, η Rolls Royce των μοτοσυκλετών, αλλά η έλευση του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου οδήγησε την εταιρεία σε κλείσιμο.
Το 2014 η Brough Superior επανήλθε κάτω από νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Σήμερα παράγει περισορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών στην Τουλούζη της Γαλλίας. Τα τελευταία χρόνια η φίρμα συνεργάστηκε με την Aston Martin στην εξέλιξη του AMB001, μίας εντυπωσιακής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Εκτός αυτού όμως, η Brough Superior δημιούργησε μία μοτοσυκλέτα που δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες και βασίζεται σε μία μοτοσυκλέτα που ούτως ή άλλως είναι μοναδική. Το όνομά της είναι Dagger και πρόκειται για την πιο σπορ έκδοση της Lawrence. Όπου το όνομα Λόρενς προέρχεται από την θρυλική ταινία του 1962, Ο Λόρενς της Αραβίας που υποδυόταν ο Πήτερ Ο’ Τουλ και οδηγούσε την επίσης θρυλική Brough Superior SS 100 και τώρα αυτή η πιο σπορ έκδοση είναι το στιλέτο του Λόρενς.
lawrence-dagger_930x560.jpg

Η Dagger έχει πολλά μέρη της κατασκευασμένα από fiber. Και συγκεκριμένα από αυτό το υλικό είναι η βάση του προβολέα, το κάλυμμα του πιρουνιού, τα καλύμματα του κινητήρα, το πίσω φτερό, η ουρά πίσω από τη σέλα. Επίσης έχουν γίνει επεμβάσεις και στη γεωμετρία του πλαισίου ώστε η μοτοσυκλέτα να έχει μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγησή της. Έχει τοποθετηθεί χαμηλότερο τιμόνι το οποίο φέρνει τον αναβάτη σε πιο επιθετική στάση. Επίσης οι τροχοί είναι 17 ιντσών αφήνοντας ανοιχτές τις επιλογές σε sportsbike γόμες ελαστικών.
lawrence-dagger_930x280.jpg

Η Lawrence Dagger έχει κινητήρα 997cc V-twin που είναι διακοσμημένος με χρώμιο χρυσό και μαύρα τελειώματα και όλα αυτά με κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Αποδίδει 102 ίππους και η ροπή της είναι 82,7Nm αν και οι επιδόσεις ποτέ δεν είναι το ζητούμενο για μία μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε ως έργο τέχνης με ρόδες. Καινούρια είναι και η νέα εξάτμιση που βρίσκεται χαμηλά κάτω από την «κοιλιά» της μοτοσυκλέτας.
lawrence-dagger-53450.jpg

Εκτός από τα τμήματα με carbon fiber και την αναβαθμισμένη εργονομία, η Dagger μοιράζεται σχεδόν την ίδια αρχιτεκτονική της Lawrence. Η τιμή της δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, αλλά μπορούμε να έχουμε μια τάξη μεγέθους, γνωρίζοντας ότι η απλή Lawrence πωλείται γύρω στις €66.000, η τιμή της Dagger σίγουρα θα είναι αρκετά υψηλότερη.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οποτε τωρα δικαιολογημενα λογω και της τιμης αγορας θα λεμε .... την εκανε "μπραφ" ....! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kramer HKR Evo2 S 2023 – Και supersport και μονοκύλινδρο και πιο.. προσιτό​

55acdfe022acf1634aac9983a1011049_XL.jpg

Αν δεν προλάβατε το KTM RC 8C, υπάρχει πάντα η πιο «προσιτή» λύση με την «οικονομικότερη» πρόταση της Kramer.
Το HKR Evo2 S τροφοδοτείται από έναν κινητήρα KTM LC4 690 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 80 ίππους, με τα εξαρτήματα του να περιλαμβάνουν μια κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής, ένα εξαιρετικά ελαφρύ έμβολο και μπιέλα υψηλής αντοχής. Ακόμα, προσθέστε στο κινητήριο σύνολο ένα σύστημα εισαγωγής υψηλής ροής που φέρνει απόδοση κατά 1.000 σ.α.λ. ευρύτερη από αυτή ενός στοκ κινητήρα LC4. Επιπλέον, δεδομένου ότι οι κινητήρες LC4 που προέρχονται από την KTM είναι τελευταίας γενιάς, το HKR Evo2 S της Kramer λαμβάνει το κρίσιμο πλεονέκτημα του άξονα εξισορρόπησης για τη μείωση των κραδασμών ένεκα του ενός κυλίνδρου.
krmr2s.jpg

Ο παραπάνω κινητήρας, φιλοξενείται σε ένα πλαίσιο από χάλυβα χρωμίου-μολυβδαινίου με τη μορφή του χωροδικτυώματος να το καθιστά ελαφρύ, ισχυρό και ανθεκτικό. Σύμφωνα με την Kramer, κατά το σχεδιασμό του πλαισίου λήφθηκαν υπόψη τόσο η ακαμψία όσο και η ευελιξία. Το τμήμα ουράς είναι πλαστικό και λειτουργεί επίσης και ως δεξαμενή καυσίμου με χωρητικότητα 12 λίτρων. Για το φέρινγκ χρησιμοποιήθηκε υαλοβάμβακας, με όλα τα σημεία υψηλής καταπόνησης να είναι ενισχυμένα με ανθρακακονήματα και Kevlar. Η όλη διαρρύθμιση και των εξαρτημάτων επέφερε ένα ισορροπημένο σύνολο, με βάρος 130 κιλών.
krmr3s.jpg

Στα του εξοπλισμού, το Kramer HKR Evo2 S του 2023, «φοράει» μπροστά ένα πιρούνι της WP στα 43χλστ. με ρυθμιζόμενη συμπίεση και απόσβεση επαναφοράς. Το πίσω μέρος διαθέτει αμορτισέρ και πάλι της WP χωρίς αναφορά στη δυνατότητα ρύθμισης, αν και υπάρχει σύστημα συνδέσμου με ρυθμιζόμενο ύψος οδήγησης.
krmr4s.jpg

Όσον αφορά στα φρένα, το μπροστινό μέρος διαθέτει μια μονή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, η οποία δεν είναι άλλη από τη Μ50 της Brembo, συνοδευόμενη από ένα δίσκο 320χλστ. Στο πίσω μέρος, έχουμε μια δαγκάνα δύο εμβόλων της Formula με ένα δίσκο στα 220χλστ.
Οι κρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει, με την τιμή για το Kramer HKR Evo2 S είναι στα 15.500 ευρώ.
Kramer Motorcycles

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Monster 600 Cafe Racer Ghost ένα ρετρό – μοντέρνο φάντασμα​

bf214ea5ce3c45beb2dbcb794bfa54c3_XL.jpg

Η For The Bold Industries είναι ένα εργαστήριο μετατροπών με έδρα το Μάντσεστερ της Αγγλίας και ανάμεσα στις εμπνευσμένες δημιουργίες του είναι και το μετασκευασμένο Ducati Monster 600 του 1994 σε αυτό το χάρμα οφθαλμών.
Η For The Bold Industries δημοσίευσε ένα καλόγουστο video time lapse στο κανάλι της στο YouTube που καταγράφει κάθε πτυχή της κατασκευής. Το 20λεπτο βίντεο περνά από κάθε επίπονη διαδικασία που εμπλέκεται στην κατασκευή αυτού του αριστουργήματος. από τη διαμόρφωση και τη χάραξη του σχήματος, του ρεζερβουάρ και της ουράς με χειροπρίονο, μέχρι τη δημιουργία καλουπιών για τη διάταξη ινών ξηρού άνθρακα, ακόμη και την εκτύπωση CAD και 3D διαφόρων εξαρτημάτων.
ghiost1.jpg

Από κατασκευαστική σκοπιά, το Ghost παίρνει την ίδια την ουσία ενός cafe-racer αλλά δίνει μια μοντέρνα ανατροπή με υλικά αιχμής και σύγχρονη τεχνολογία. Ολόκληρο το ρεζερβουάρ, το κάθισμα και το τμήμα της ουράς είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Χάρη σε αυτό το ελαφρύ υλικό, το Ghost επιδεικνύει απίστευτα επιθετικές γραμμές - σχήματα που διαφορετικά θα ήταν σχεδόν αδύνατο να αντιγραφούν σε λαμαρίνα. Το πλαίσιο αγκαλιάζει τα πλαϊνά του κινητήρα, ενισχύοντας περαιτέρω τη σπορ εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
ghiost2.jpg

Το Ghost χρησιμοποιεί επίσης πολλά εξαρτήματα που έχουν εκτυπωθεί με 3D, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγών στα φαίρινγκ, καθώς και αρκετών βραχιόνων, ακόμη και της καρίνας. Οι τελευταίες πινελιές περιλαμβάνουν ένα μοναδικό σύστημα εξάτμισης από τον Ιταλό ειδικό QD που ονομάζεται Ex-Box και έχει σχεδιαστεί με ακουστικούς θαλάμους που διατηρούν χαμηλά τον ήχο, αλλά του δίνουν και εξαιρετική χροιά. Ένα εξαίσιο παράδειγμα για το πώς μπορεί μία μοτοσυκλέτα που βγήκε από το εργοστάσιο πριν από 28 ολόκληρα χρόνια μπορεί να γίνει και πάλι κάτι παραπάνω από ελκυστική.


Πηγή: BikeEXIF
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μία KAWASAKI Z1000 φόρος τιμής στην ταινία MAD MAX​

Mad-Max-Kawasaki-03.jpgMad-Max-Kawasaki-06.jpgMad-Max-Kawasaki-010.jpg

Η Unik Edition Motorcycles στη Λισαβόνα δημιούργησε αυτό το εκπληκτικά πιστό αντίγραφο του Kawasaki Z1000 που οδηγήθηκε από τον χαρακτήρα Goose στο Mad Max 2.

Για την ιστορία ο αποκαλούμενος Goose ήταν ο έτερος αστυνομικός – παρέα του Μελ Γκίμπσον που είχε την Kawasaki και τον υποδύθηκε ο Steve Bisley. Από την άλλη ο νεαρός τότε Μελ Γκίμπσον οδηγούσε το τρομερό αστυνομικό του αυτοκίνητο Interceptor.

Οι μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιήθηκαν στη δημιουργία της ταινίας του 1981 ήταν μια Kawasaki Z1000 και μια Z900 της εποχής, και οι δύο ντυμένες με φέρινγκ και όλα τα αξεσουάρ που θα περίμενε κανείς σε μία αστυνομική μοτοσυκλέτα. Και ενώ η εμφάνισή του ιδίου όσο και των μοτοσυκλετών στην ταινία ήταν περιορισμένη, ο θρύλος της μοτοσυκλέτας έζησε και συνέχισε να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κινηματογραφικά δίτροχα της εποχής. Έτσι δημιουργήθηκε κατά καιρούς πλήθος τέτοιων αντιγράφων, αλλά η τελευταία έκδοση, από την εταιρεία κατασκευής Unik Motorcycles, μπορεί να είναι η καλύτερη μέχρι τώρα!
Mad-Max-Kawasaki-09.jpg


Το έργο προέκυψε αφού ένας επισκέπτης στο εργαστήριο της Unik σχολίασε ένα παλιό Z1000 που ήταν παρατημένο σε μια γωνία. Με μια σπίθα έμπνευσης, η ομάδα ξεκίνησε να δημιουργήσει ένα πιστό αντίγραφο της αρχικής μηχανής MFP (Main Force Patrol). Και για να ξεκινήσουν έκαναν τι άλλο; Πρόβαλαν την ταινία στο εργαστήριο για να μπουν στην ατμόσφαιρα του project.

Το αποτέλεσμα είναι ένα μία από τις πιο πιστές ρεπλίκες μοτοσυκλέτας από ταινία που έχει εμφανιστεί. Από το χρώμα και τις χαλκομανίες, μέχρι το cockpit με το σύστημα ραδιοφώνου Tokai, είναι όλα ίδια όπως στην ταινία του 1979.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Concept Xcell - Υδρογόνο και διαστημική εμφάνιση​

8f2bf67fb17c70d683a0a819acfb2b20_XL.jpg

Θα μπορούσε να είναι το δίτροχο που θα συνόδευε τα rover buggy που κάνουν βόλτες στον Άρη. Τύπου: «Πετάξου με το Xcell μέχρι το διαστημόπλοιο ξέχασα τα τσιγάρα μου». Αυτή η διαστημική μοτοσυκλέτα είναι ένα σχέδιο για το μέλλον που θέλει να κινείται με υδρογόνο και με συστήματα υποβοήθησης για την οδήγησή της. Το σχέδιο νίκησε το Red Dot Design Concept Award 2022 από τη Shanhai και είναι της X-Idea Industrial Design Company.


Το σχέδιο του Xcell είναι δύσκολο να μπει σε παραγωγή, αλλά από την άλλη πλευρά παρουσιάζει λύσεις που ίσως να τις δούμε στο δρόμο μελλοντικά. Δεν θα ήταν άλλωστε η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. Η Hydrogen Xcell Concept έχει εκτιμώμενη αυτονομία 200 km και μπορεί να φτάσει τα 200 km/h μέγιστης ταχύτητας, και όλα αυτά αφήνοντας στην ατμόσφαιρα ως ρύπους μόνο νερό. Ολόκληρη η μοτοσυκλέτα καθώς και τα επί μέρους συστήματά της είναι απευθείας βγαλμένα από ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Διαθέτει υποβοήθηση νυχτερινής όρασης, τεχνολογία ολογραφικής προβολής και πρόβλεψη τυφλής στροφής.

5-1024x683.jpg


Κατά τα άλλα από αυτά που μπορούμε να δούμε και κυρίως να καταλάβουμε από τις φωτογραφίες, μιλάμε για δύο υποπλαίσια που το καθένα είναι χτισμένο στις αναρτήσεις. Η εμπρός είναι μονόμπρατσο ψαλίδι και η πίσω μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο, ενώ η εργονομία της θέσης οδήγησης (τιμόνι, σέλα, μαρσπιέ) είναι πλήρως ρυθμιζόμενη. Τέλος υπάρχουν δισκόφρενα εμπρός πίσω και η κίνηση γίνεται με ιμάντα.

13-1024x683.jpg


Είναι αδύνατο να προβλέψουμε πώς ή πότε μπορεί να ξεκινήσει η κατασκευή του, αλλά αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι οι τάσεις σχεδίασης των πρωτότυπων μοτοσυκλετών έχουν τρία ζητούμενα: μηδενικές εκπομπές ρύπων, ασφάλεια πέρα από ότι είχαμε φανταστεί μέχρι σήμερα με τη βοήθεια της τεχνολογίας και εντυπωσιακή εμφάνιση. Και το σλόγκαν της εταιρείας X-idea τα λέει όλα: «Η καινοτομία αλλάζει τα πάντα».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Rocket 3 – Υπερτροφοδοτώντας το θηρίο​

9ba2a2acec1b2d75f4718f161156d2af_XL.jpg

Η TTS Performance μένοντας πιστή στην υπερβολή της, υπερτροφοδοτεί τη βρετανική μοτοσυκλέτα των 2,458 κ.εκ.
Αν μη τι άλλο, το Triumph Rocket 3 δεν είναι το παράδειγμα μοτοσυκλέτας που θα λέγαμε πως χρειάζεται «περισσότερη δύναμη», με τους 164,7 ίππους και την τεράστια ροπή των 22,5 κιλών. Οκ, είναι βαρούτσικο στα 291 κιλά και πάλι όμως, οι προαναφερθέντες αριθμοί όντως το καθιστούν.. Rocket.
Για μας δηλαδή, αλλά όχι για τον επικεφαλής της TTS Perfornance, Richard Albans, που έχει κερδίσει τη φήμη για τις υπερβολικές κατασκευές του, όπως το TTS SuperBusa, ένα υπερτροφοδοτούμενο Suzuki Hayabusa των 372 ίππων.
tts_rockt_2.jpg

Έτσι, ο Albans πρόσθεσε έναν υπερσυμπιεστή Rotrex C30-94 στο Rocket 3 κάνοντας το έναν κυριολεκτικό πύραυλο δρόμου. Το δυναμόμετρο για την ακρίβεια έδειξε 342 ίππους και κάτι παραπάνω από 38 (!) κιλά ροπής.
Για τη δρόμου χρήση βέβαια, η TTS «αποσυντονίζει σοφά» το τέρας που δημιούργησε ώστε να αποδώσει 300 εύπεπτους (;) ίππους. Παρά τη μικρή αυτή… παραχώρηση, η TTS Performance έχει ήδη πουλήσει 10 κιτ υπερσυμπιεστών για το Rocket 3. Αυτή η ζήτηση των πελατών ανάγκασε την Albans να αρχίσει να παράγει και τα επόμενα πέντε κιτ της.

Για όσους ενδιαφέρονται να στείλουν το Rocket 3 τους στο διάστημα, το κιτ υπερσυμπιεστή πωλείται έναντι £8.000 (σαν να λέμε 9.300 ευρώ), ενώ τα προσαρμοσμένα έμβολα και οι εκκεντροφόροι της TTS – που θα χρειαστούν- κοστολογούνται με επιπλέον £1.500 (1.750 ευρώ).
Βέβαια, πραγματικός πύραυλος είναι αυτός, από την άλλη όμως έχετε δει που έχει φτάσει η τιμή της βενζίνης...


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

RSD KTM 1290 Super Adventure R – Γιατί έρχονται και Χριστούγεννα…​

9d503266d53c7d5ef8b026603260eadc_XL.jpg

Η Roland Sands Design φέρνει μια μοτοσυκλέτα-απάντηση στην ερώτηση «τι δώρο θες για τις γιορτές;»
Ο αμερικάνος βελτιωτής Roland Sands στην πιο πρόσφατη δημιουργία του, φέρνει μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι παρά ένας ξεκάθαρος φόρος τιμής στις μοτοσυκλέτες ράλι της KTM που οδήγησαν οι Matthias Walkner, Toby Price και Kevin Benavides στο Dakar.
RSD2.jpg

Αρχικά το πρώτο «αγωνιστικό μπαμ» κάνει η βαφή στα χρώματα της Red Bull, με το 1290 Adventure R όμως να μη μένει.. στοκ, δεχόμενο βελτιώσεις στο πλαίσιο, τον κινητήρα, τους τροχούς και τα φρένα. Πρώτα, η μοτοσυκλέτα «αναπνέει» καλύτερα, χάρη σε ένα κιτ αφαίρεσης κάνιστρου, νέα χωνιά και εισαγωγή αέρα, με την «εκπνοή» να αναλαμβάνει η εξάτμιση τιτανίου της SC-project. Επόμενη μεγάλη αλλαγή η ουρά, η οποία είναι πιο τακτοποιημένη συμβάλλοντας στην απώλεια βάρους, ενώ δεν έλειψαν και νέα πλαϊνά πάνελ για μια πιο «Ντακαρίσια» εμφάνιση.
RSD1.jpg

Οι πλέον χωμάτινες ζάντες της Excel, οι Takasago, προστίθενται στη λίστα των αναβαθμίσεων, συνοδευόμενες από ελαστικά της Dunlop (D606 μπροστά και D908RR πίσω), με το θηρίο να σταματάνε οι δαγκάνες της Brembo, GP4RX με τακάκια της Galfer.
RSD4.jpg

Στο όλο αγωνιστικό πακέτο, δε λείπουν φυσικά προστατευτικά κάγκελα, προστατευτικά χεριών, φώτα ομίχλης και το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων «Rally» της KTM.

Όλα αυτά ενώ το Dakar 2023 υπενθυμίζουμε πως είναι προ των πυλών..


Πηγη www.bikeit.gr

Ωρε μαναμ με αυτο θα κανεις και χωραφι :eek::eek:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΜΑC Rex 600: Νέα βρετανική εταιρία στα χνάρια της CCM​

Μια ακόμα μικρή βρετανική εταιρία κάνει το πρώτο της βήμα

H βρετανική CCM είναι μια ιστορική μικρή εταιρία μοτοσυκλετών που φημίζεται για τις “μερακλήδικες” χειροποίητες μοτοσυκλέτες της με μονοκύλινδρους συνήθως κινητήρες και τη Union Jack σημαία που φέρουν περήφανα πάνω τους. Το παράδειγμά της ακολουθεί τώρα η νεοεμφανισθείσα Mac Motorcycles με ένα δεύτερο μοντέλο (το Rex) το οποίο και αυτό μοιάζει με CCM…
Εντάξει όταν λέμε μοιάζει, μιλάμε για την φιλοσοφία κατασκευής, αφού οι μοτοσυκλέτες της Mac, όπως και οι CCM είναι απλές, ελαφρές κατασκευές με μονοκύλινδρο κινητήρα και διάφορα εξωτικά εξαρτήματα να τις περιβάλουν. Μικρές βρετανικές εταιρίες ε; Πόσο ειρωνικό είναι αυτό;

Ποιος να πίστευε πως η πάλαι ποτέ, επί δεκαετίες ακμάζουσα, πανίσχυρη βρετανική μοτοβιομηχανία, με δεκάδες μάρκες, που ήταν κορυφαία στον κόσμο μέχρι τα τέλη του ’60, θα έφτανε σε τόσο χαμηλό σημείο παραγωγής;

Μόνο παράδειγμα αντίστασης στον εκμηδενισμό της βιομηχανικής της παραγωγής, η Triumph βεβαίως που εκπροσωπεί επάξια μια χώρα που ήταν προς μίμηση όλου του κόσμου όσον αφορά τη μηχανολογία, τη σχεδίαση, την εμφάνιση και την κατασκευή μοτοσυκλετών.

Η νεόκοπη βρετανική Mac, λοιπόν, παρουσίασε το δεύτερο μονοκύλινδρο μοντέλο της, το Rex, κι αυτό με απλό σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς, κινητήρα 600cc που παράγεται από την SWM – την κινεζική Shineray, δηλαδή, που έχει αγοράσει την ιταλική φίρμα.

Το μονοθέσιο Rex διαφέρει από το πρώτο μοντέλο της εταιρίας, το Ruby, έχοντας πιο ίσιο τιμόνι για πιο άνετη θέση οδήγησης και πιο χαλαρές βόλτες.

Το κομμάτι της ουράς είναι επίσης λιγότερο σπορ, με το ύψος της σέλας από το έδαφος στα 760 mm. Τόσο το Rex όσο και το Ruby παράγουν 52 ίππους από τον τετραβάλβιδο κινητήρα της Shineray με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Υπάρχει επίσης υδραυλικός συμπλέκτης και κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ενώ ο ήχος του μονοκύλινδρου κινητήρα ενισχύεται από δυο τελικά από ανοξείδωτους σωλήνες, που κατασκευάζει η ιταλική εταιρία QD.


Mac Ruby 600
Το ενδιαφέρον είναι πως ο ιδιοκτήτης ενός Mac Rex μπορεί να το κάνει Mac Ruby αλλάζοντας εξαρτήματα, αφού οι αλλαγές διαρκούν κοντά στη μία ώρα εργασίας, άρα η μοτοσυκλέτα μπορεί να τροποποιείται ανάλογα με τα κέφια του αναβάτη της!
Το μεταξόνιο και των δύο είναι 1.430 mm, με την τελική ταχύτητα να υπολογίζεται κοντά στα 160 km/h.
Tα φρένα έρχονται από την Brembo, με μπροστινή μονή ακτινική δαγκάνα που συνεργάζεται με έναν πλευστό δίσκο διαμέτρου 320 mm.
Και στο πίσω φρένο η δαγκάνα είναι της Brembo με τη διάμετρο του δίσκου στα 240 mm.

Πηγη https://motorbike.gr
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Φήμες μάλιστα αναφέρουν ότι ετοιμάζουν και υψηλότερων κυβικών μοντέλο που θα είναι γνωστό ως ”Big Mac” ……

ToothToothTooth
καλοοοοοο

και που να δεις τι λειτουργικό σύστημα θα έχει :P
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.834
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Φήμες μάλιστα αναφέρουν ότι ετοιμάζουν και υψηλότερων κυβικών μοντέλο που θα είναι γνωστό ως ”Big Mac” ……

ToothToothTooth

Μενου να μην ξεχάσουν να το κάνουν και να τους πεί κάποιος να βάλουν μεγάλες πατάτες και μεγάλη κοακόλα!!!


Tooth Tooth Tooth Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield Ultimate Himalayan από το Custom Shop Moto Exotica​





Καστομάδικο. Εργαστήριο μετασκευής μοτοσυκλετών. Όπως και να το πεις αυτά τα εργαστήρια κάποτε υπήρχαν στα γκαράζ των σπιτιών στην Αμερική ή απέναντι από την αγαπημένη pub της παρέας στην Αγγλία. Υπήρχαν πάντοτε βέβαια και τα γερμανικά καστομάδικα που έφτιαχναν «παπάδες», καθώς και τα γαλλικά. Αλλά τώρα η Ασία ξύπνησε και εκτός από βιομηχανίες κατασκευής μοτοσυκλετών έχουν πέσει με τα μούτρα και στο custom κομμάτι. Όπως η ινδική Moto Exotica.
Ο χρόνος και ο τόπος είναι σημαντικοί όταν σκέφτεται κάποιος να φτιάξει μία μοτοσυκλέτα. Πάρτε για παράδειγμα το custom shop Moto Exotica. Βρίσκεται στο Dehradun, στο Uttarakhand, στην Ινδία, το οποίο δεν απέχει πολύ από τους πρόποδες των Ιμαλαΐων. Είναι αυτό που οδήγησε τον ιδρυτή του καταστήματος Arjun Raina να φτιάξει προσεκτικά αυτό που αποκαλεί το Ultimate Himalayan για το Royal Enfield; Ισως.

moto-exotica-ultimate-himalayan---cockpit-view.jpg


Προσαρμοσμένη ή «καστομαρισμένη» μοτοσυκλέτα μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα και όλα εξαρτώνται από τον κατασκευαστή ή καλύτερα να τον πούμε διασκευαστή; Από ελαφρώς προσαρμοσμένες δημιουργίες που χρησιμοποιούν εξαρτήματα εκτός ραφιού και ίσως ένα πέρασμα του χρώματος, ένα περιτύλιγμα βινυλίου ή μερικά νέα γραφικά, μέχρι ολοκληρωμένες δημιουργίες με πλήθος προσαρμοσμένες κατασκευές, ο κόσμος των προσαρμοσμένων μοτοσυκλετών είναι ποικίλος σίγουρα. Moto Exotica, όμως; Είναι ένα εργστήριο που κάνει ό,τι μπορεί τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά. Το Ultimate Himalayan εξακολουθεί να είναι ένα χτύπημα στην καρδιά, αλλά η Moto Exotica το βαρέθηκε στα 500cc (δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το τι είδους δύναμη έχει τώρα, δυστυχώς). Ο κινητήρας έχει πλέον εγκατεστημένο νέο εκκεντροφόρο άξονα.

moto-exotica-ultimate-himalayan---exhaust-closeup.jpg


Εάν πρόκειται να κάνετε ένα Himalayan να ανταποκρίνεται σε αυτόν τον χαρακτηρισμό "Ultimate", τότε η αναβάθμιση της ανάρτησης φαίνεται σαν κάτι το απαραίτητο. Έτσι, η Moto Exotica δημιούργησε ένα νέο προσαρμοσμένο πίσω ψαλίδι που πάνω του βιδώνει η πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση. Μπροστά, υπάρχει ένα πιρούνι μεγάλης διαδρομής USD από την WP, το οποίο έχει νέες βαλβίδες.

moto-exotica-ultimate-himalayan---front.jpg


Το κόψιμο βάρους από τα «Ιμαλάια» ήταν επίσης επιτακτική ανάγκη, έτσι η Moto Exotica κατασκεύασε και ένα νέο ρεζερβουάρ από αλουμίνιο, καθώς και ένα πολλά κομμάτια από ανθρακονήματα. Το απόλυτο pièce de résistance είναι ένας χάρτης περιγράμματος του Έβερεστ που είναι απεικονίζεται στο πλάι της μοτοσυκλέτας, ώστε να μπορείτε να το δείτε μόνο από ορισμένες γωνίες. Αν αυτό δεν ήταν αρκετά ωραίο, το Moto Exotica δημιούργησε επίσης ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης από την αρχή. Άλλα προηγμένα κομμάτια αυτής της κατασκευής περιλαμβάνουν ένα πλευστό δισκόφρενο 320 mm μπροστά και μια δαγκάνα φρένου τεσσάρων εμβόλων. Οι τροχοί (21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω) φορούν τώρα ελαστικά προδιαγραφών ράλι και έχουν εγκαταστήσει μια αυτόνομη, προγραμματιζόμενη ECU μονάδα. Το εργαστήριο έφερε αυτή τη μοτοσυκλέτα για να «παίξει» στο Royal Enfield's Rider Mania 2022 , και όσοι δεν μπόρεσαν να το δουν από κοντά θα το εκτιμήσουν (έστω και για λίγα λεπτά) σε αυτό το σύντομο βίντεο.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jawa Bistella 500 - 10 κύλινδροι δίχρονοι, 5 υπερσυμπιεστές, 120 ίπποι, 220 km/h​

1671123148933.jpegBistella_500_-_detail_vlc-8.jpg

O Τσέχος μηχανικός Marek Foltis μάλλον είναι λάτρης της απλής πολυπλοκότητας αφού πήρε τον πιο απλό κινητήρα που είναι ο δίχρονος και τον έκανε τρομακτικά πολύπλοκο. Κατασκεύασε έναν δίχρονο κινητήρα που περιλαμβάνει 10 κεφαλές 50 κυβικών, σε σχήμα αστεριού ή μάλλον αστεριών αφού κάθε πεντάδα κεφαλών σχηματίζει ένα αστέρι και συνολικά είναι 2 τέτοια σχήματα αστεριού το ένα πάνω από το άλλο, όλο αυτό αποδίδει έως και 120 ίππους για το Bistella 500, έχει πέντε μικρούς υπερσυμπιεστές και η τελική της, θεωρητικά, είναι 220km/h.
O Marek εργάζεται με πλήρη απασχόληση ως μηχανικός σε εργοστάσια ανακύκλωσης. Στον ελεύθερο χρόνο του αφοσιώνεται σε δικά του project. Από τα 17 του που ήταν ακόμη μαθητής, είχε φτιάξει έναν κινητήρα τζετ για μοτοποδήλατο Jawa από έναν παλιό στροβιλοσυμπιεστή φορτηγού. Αργότερα κατά τη διάρκεια των σπουδών του, έγραψε τη διατριβή του για αυτό το πρώτο μεγάλο έργο. Τώρα, ο Marek ολοκλήρωσε το δεύτερο μεγάλο του project, την Bistella 500 και δούλεψε δυόμισι χρόνια γι’ αυτό.

Από μακριά, το Bistella 500 μοιάζει με παλιό μοτοποδήλατο της δεκαετίας του 1950 και μάλιστα η βάση προέρχεται από τον Τσέχο κατασκευαστή Jawa. Αλλά όσο πιο προσεκτικά κοιτάς το Bistella 500, τόσο περισσότερο συνειδητοποιείς πού έχουν δαπανηθεί δυόμισι χρόνια ελεύθερου χρόνου. Από τη δεκαετία του '50 προέρχεται η Jawa18, κατασκευής 1953, που έγινε έγινε 500 κυβικά, τα δεκαπλάσια δηλαδή. Αυτή η τεράστια αναβάθμιση φαίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή λόγω της θέσης εγκατάστασης των δέκα δίχρονων κυλίνδρων. Ο Marek τα τακτοποίησε σε σχήμα αστεριού, δύο αστέρια πέντε σημείων το ένα πάνω στο άλλο. Επιπλέον, τοποθέτησε πέντε ενσωματωμένους συμπιεστές.

Bistella-500-2.jpg


Τόσο το περίβλημα του κινητήρα όσο και ο στροφαλοφόρος άξονας, συμπεριλαμβανομένου του ειδικού πείρου του στρόφαλου, είναι κατασκευασμένο σε μηχάνημα CNC. Οι μπιέλες, τα έμβολα και οι αερόψυκτοι κύλινδροι είναι σε μεγάλο βαθμό αυθεντικά παλιά εξαρτήματα Jawa - αλλά και επιλεγμένα πρώην αγωνιστικά εξαρτήματα - εν μέρει εφοδιασμένα με κεραμική επίστρωση για την αποφυγή υπερθέρμανσης. Μετά από τις αρχικές δοκιμές με πέντε καρμπυρατέρ, η λύση με ένα μεγάλο καρμπυρατέρ αποδείχθηκε η καλύτερη. Σε μια ανάλογη διαδικασία εκμάθησης, έλεγχος της ανάφλεξης με τρανζίστορ χρησιμοποιείται τώρα για τα δέκα μπουζί.

DSC_6848-8.jpg


Οι πέντε συμπιεστές περιστρέφονται έως και 40.000 rpm και παράγουν πίεση υπερπλήρωσης έως και 1,6 bar. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τρεις προαιρετικές παραλλαγές ρύθμισης: Η παραλλαγή νούμερο ένα ρυθμίζεται σε αβλαβή βρυχηθμό 12 ίππων, εξακολουθεί να βρίσκεται στην «πράσινη ζώνη» του απλού, κλασικού πλαισίου μοτοποδηλάτου μαζί με τα αντίστοιχα αδύναμα φρένα ταμπούρα.

Ο Marek έχει ήδη δοκιμάσει την έκδοση νούμερο δύο, με 60 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. Δεν έχει δοκιμάσει την παραλλαγή νούμερο τρία, απλώς την υπολόγισε. Σύμφωνα με αυτό, το Bistella 500 του έχει μέχρι 120 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. Εφόσον χρειάστηκε να ξαναφτιάξει τον κινητήρα πέντε φορές μετά από διάφορες ζημιές, συγκρατείται λίγο με την απόλυτη αναμέτρηση. Η ισχύς διπλού αστεριού φτάνει στα στενά άσπρα πίσω ελαστικά μέσω μιας κατασκευής, του τροποποιημένου ημιαυτόματου κιβωτίου τεσσάρων ταχυτήτων με ενισχυμένο συμπλέκτη και της στενής τελικής αλυσίδας μετάδοσης κίνησης.

Ούτε επαρκής διαδρομή ούτε σταθερότητα μπορεί να αναμένεται από την ευθεία ανάρτηση στον πίσω τροχό και το απλό, χωρίς απόσβεση πιρούνι ανάρτησης στον μπροστινό τροχό. Ειδικά αφού το βάρος του οχήματος με δέκα κυλίνδρους έχει αυξηθεί στα 155 κιλά. Έτσι ο Marek επιλέγει πάντα τις δοκιμαστικές διαδρομές του με προσοχή. Μαθηματικά, το Bistella 500 μπορούσε να επιταχύνει έως και 220 km/h, αλλά δεν εμπιστεύτηκε το υλικό και τον εαυτό του με αυτή την ακραία δοκιμή. Με τους νόμιμους 12 ίππους, μπορούν ακόμα να επιτευχθούν περισσότερα από 100 km/h.

Ο μηχανικός μοτοσυκλέτας θα ήθελε να είχε κάνει αξιοπρεπείς αναβαθμίσεις στην ανάρτηση του τροχού και στα φρένα, αλλά σύμφωνα με τους αυστηρούς τσεχικούς κανονισμούς, οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτούς τους τομείς που σχετίζονται με την ασφάλεια θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια της έγκρισης κυκλοφορίας.

Ο Marek κατάφερε να εντυπωσιάσει ακόμη περισσότερο με το περίπλοκο σύστημα εξάτμισης, το οποίο αποτελείται από 17 χειροποίητα τμήματα. Μέχρι και τη ζωγραφική με στοιχεία από φύλλα χρυσού έκανε μόνος του. Παρά αυτή την πολύ προσωπική ιστορία, μαζί με τις αντίστοιχες λεπτομέρειες, το Bistella 500 πουλήθηκε εν τω μεταξύ σε δημοπρασία – έναντι 37.000 ευρώ. Αλλά ο νέος ιδιοκτήτης εξακολουθεί να επιτρέπει στον Marek την πρόσβαση.

Jawa-Custom-358.jpg


Οι πρώτοι ακτινωτοί κινητήρες κατασκευάστηκαν στα τέλη του 19ου αιώνα. Εκείνη την εποχή ήταν ακόμα περιστροφικοί κινητήρες με σταθερό στροφαλοφόρο άξονα και περιστρεφόμενους κυλίνδρους. Στις αρχές του 1900, ο ακτινωτός κινητήρας με περιστρεφόμενο στροφαλοφόρο άξονα χρησιμοποιήθηκε κυρίως στην αεροπορία. Οι πρώτες δοκιμές οδήγησης έγιναν το 1920 σε μοτοσυκλέτα, αργότερα σε τανκς, ακόμη και το πρωτότυπο της Volkswagen από το 1931 είχε ακτινωτό κινητήρα. Τα πλεονεκτήματα εκείνη την εποχή ήταν το μικρότερο βάρος σε σύγκριση με τους συγκριτικά μεγάλους κινητήρες σε σειρά ή V, το μικρό συνολικό μήκος και η καλή ισορροπία μάζας του στροφάλου και του εμβόλου. Το μεγαλύτερο καθαρά μηχανικό μειονέκτημα είναι η διαρροή λαδιού στους κάτω κυλίνδρους όταν ο κινητήρας είναι σταματημένος, κάτι που και καταναλώνει λάδι αλλά και μπορεί να προκαλέσει ζημιά.

Με την εφεύρεση της τουρμπίνας ήρθε το τέλος της ακτινωτής μηχανής στην αεροπορία. Ο μεγαλύτερος ακτινωτός κινητήρας στον αέρα είχε 36 κυλίνδρους, 127 λίτρα και 5.000 ίππους. Στη θάλασσα, οι ανάλογοι κινητήρες πλοίων είχαν έως και 56 κυλίνδρους με κυβισμό 200 λίτρων και 5.000 ίππους.

91835961af6a1348b75.jpg


Οι ακτινωτοί διατίθενται ως κινητήρες 2 και 4-χρόνων, ο καθένας με διαφορετικές απαιτήσεις για τον αριθμό των κυλίνδρων. Ως τετράχρονοι κινητήρες χρειάζονται μονό αριθμό κυλίνδρων για να εξασφαλίσουν άρτια σειρά πυροδότησης, καθώς ο ζυγός αριθμός θα έπρεπε να πυροδοτήσει δύο κυλίνδρους δίπλα-δίπλα, κάτι που θα διατάρασσε την ομαλή λειτουργία. Ένας δίχρονο που ξεκινά κάθε 360 μοίρες θα μπορούσε να έχει ζυγό αριθμό κυλίνδρων. Το διπλό αστέρι του Marek Foltis έχει και τα δύο με ένα ζευγάρι πεντακύλινδρων.

Ένα συγκλονιστικό και θεαματικό custom από τον Τσέχο μηχανικό Μάρεκ Φόλτις, το Bistella 500 με δίχρονο, δεκακύλινδρο διπλό ακτινωτό κινητήρα και ενσωματωμένους συμπιεστές είναι μοναδικό στον κόσμο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ultra Bike 2X2 – παντός νερού και εδάφους​

Shot_11.jpgShot_16.jpg

Η Arsenal κατασκεύασε την Ultra Bike, ένα δίτροχο έτοιμο για την αποκάλυψη υπόσχεται ότι θα σας πάει εκεί που θέλετε ακόμη και αν ένας τεράστιος αστεροειδής πέσει και καταστρέψει όλες τις υποδομές. Αυτή η μοτοσυκλέτα με κίνηση στους δύο τροχούς με ελαστικά άμμου είναι ένα ειδικά κατασκευασμένο μηχάνημα για αφιλόξενο τεραίν.
Είναι 2X2 και τροφοδοτείται από δύο κινητήρες συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες 1.000 watt, ο καθένας που βρίσκονται στους τροχούς. Οι κινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 48 volt LifePo4 που βρίσκεται σε αδιάβροχη θήκη, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό βενζινοκινητήρα. Χρειάζεται μόνο μία ώρα για φόρτιση και η μπαταρία είναι αρκετά μεγάλη για να προσφέρει αυτονομία 50 km.

Shot_2.jpg


Μέχρι εδώ ας πούμε όλα καλά. Δεν έχουμε δει πρόσφατα κίνηση στους δύο τροχούς αλλά ηλεκτροκίνηση έχουμε ξαναδεί. Όμως η μοτοσυκλέτα με τη βοήθεια των μεγάλων της ελαστικών μπορεί και να επιπλέει. Ο κατασκευαστής υποστηρίζει ότι μπορεί να οδηγηθεί στο νερό χωρίς να βουλιάξει ή να ανατραπεί.

Shot_4.jpg


Η Arsenale προσδιορίζει την αυτονομία του ΣΤΑ περίπου 50 χιλιόμετρα. Αλλά σε συνθήκες Αρμαγεδώνα, προφανώς και δεν θα είναι ότι πιο εύκολο να βρει κάποιος πρίζα. Υπάρχει λοιπόν και φορητή γεννήτρια βενζίνης στερεωμένη στο πλαίσιο. Ενώ λειτουργεί η γεννήτρια, ο ενσωματωμένος φορτιστής φορτίζει την μπαταρία, ώστε να έχετε πρακτικά απεριόριστη εμβέλεια - τουλάχιστον μέχρι να αδειάσουν τα δύο δοχεία βενζίνης.

Shot_6.jpg


Οι εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα το η The Arsenale μοιάζουν περισσότερο με σχεδιαστικές αποδόσεις - επομένως δεν είναι γνωστό αν έχει ήδη κατασκευαστεί το μοντέλο. Το φαινομενικά πανομοιότυπο μοντέλο της Robo Systems κοστίζει περίπου 2.000 δολάρια ΗΠΑ, για να έχουμε μία τάξη μεγέθους. Ποιος το χρειάζεται αυτό; Καλή ερώτηση. Σίγουρα όμως θα σε προσέξουν.

Πηγη www.bikeit.gr

facepalm 2facepalm 2facepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Monkey 350 – Τετρακύλινδρο custom 32 ίππων και 160 km/h​

honda-monkey-350-2.jpg

Αμερικανός μηχανικός με ειδίκευση στις μοτοσυκλέτες της Honda αλλάζει τα φώτα σε επικίνδυνο βαθμό σε ένα κλασικό Honda Z50A.
Ο Boris "Bob" Guynes έχτισε τη φήμη του στις ΗΠΑ σκαλίζοντας κινητήρες της Honda για να εξάγει από μέσα τους όλο το δυναμικό που κρύβουν, ή χτίζοντας ολοκληρωμένα custom σχέδια πάνω σε μοτοσυκλέτες της Honda.
Ο Αμερικανός έφυγε από τη ζωή το 2021 και η συλλογή μοτοσυκλετών του προσφέρεται σε δημοπρασία μέσω του οίκου Mecum στις ΗΠΑ.
honda monkey 350 1
Ένα από τα ξεχωριστά αστεράκια της συλλογής του είναι δίχως άλλο αυτό το Monkey, δηλαδή ένα custom θηριάκι βασισμένο σε ένα αυθεντικό Ζ50Α, στο οποίο ο Guynes αντικατέστησε την κινητήρια μονάδα με έναν τετρακύλινδρο σε σειρά από CB350 Super Sport των αρχών της δεκαετίας του 1970.
Η αλλαγή είναι εκ φύσεως εξαιρετικά δραστική, καθώς ο μονοκύλινδρος των 2.5 hp και του τριτάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου έδωσε τη θέση του σε μια μονάδα με ονομαστική τουλάχιστον 12 φορές μεγαλύτερη.
honda monkey 350 3
Το CB350, που επελέγη ως δότης κινητήρα, πουλήθηκε στην αγορά των ΗΠΑ από το 1972 ως το 1974, αποτελώντας μια μικρογραφία του CB750, πριν αντικατασταθεί από το CB400 Super Sport. Με απόδοση 32 hp και τελική ταχύτητα 160 km/h μέσω πεντατάχυτου κιβωτίου, αυτός ο τετρακύλινδρος σαφώς και μοιάζει με διαστημόπλοιο συγκριτικά με το αρχικό πακέτο του “ταπεινού” Ζ50Α Monkey.
O Guynes χρησιμοποίησε ένα δικής του σχεδίασης σύστημα τροφοδοσίας με δύο καρμπυρατέρ, ενώ το πλαίσιο του Ζ50Α έχει δεχτεί τις απαραίτητες ενισχύσεις για να φέρει βόλτα με την πολλαπλάσια ισχύ που φιλοξενεί στο κέντρο του, διατηρώντας τον χαρακτήρα του ως hardtail, δίχως πίσω ανάρτηση.
honda monkey 350 10
Χρησιμοποιεί την αυθεντική σέλα και ρεζερβουάρ καυσίμου του Honda Z50A, τιμόνι Tomaselli Cross και μια ειδικά κατασκευασμένη εξάτμιση 4-σε-1.
Στη μορφή που πουλιέται το custom Monkey 350 δεν είναι ικανό για κυκλοφορία στον δρόμο, καθώς είναι ένα ημιτελές σχέδιο που θα χρειαστεί φώτα και λοιπό εξοπλισμό δρόμου για να μπορέσει να βγάλει πινακίδα. Στις ΗΠΑ οι δημοπράτες του ισχυρίζονται πως με την προσθήκη των αυθεντικών εξαρτημάτων δρόμου (φώτα, φλας, μπαταρία) θα μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες.
honda monkey 350 13
Από κει και πέρα, καλή τύχη σε αυτόν που θα δοκιμάσει να τελικιάσει το μικρό θηρίο με αυτόν τον κινητήρα και τους τροχούς 10 ιντσών, τα ισχνά ταμπούρα και το πιρουνάκι του αυθεντικού Ζ50Α.
Η ιστοσελίδα της δημοπρασίας είναι εδώ, αν και οφείλουμε να ενημερώσουμε πως ο γενναίος που θα το καβαλήσει έχει ήδη βρεθεί.

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Honda Monkey 350 – Τετρακύλινδρο custom 32 ίππων και 160 km/h​

View attachment 48064

Αμερικανός μηχανικός με ειδίκευση στις μοτοσυκλέτες της Honda αλλάζει τα φώτα σε επικίνδυνο βαθμό σε ένα κλασικό Honda Z50A.
Ο Boris "Bob" Guynes έχτισε τη φήμη του στις ΗΠΑ σκαλίζοντας κινητήρες της Honda για να εξάγει από μέσα τους όλο το δυναμικό που κρύβουν, ή χτίζοντας ολοκληρωμένα custom σχέδια πάνω σε μοτοσυκλέτες της Honda.
Ο Αμερικανός έφυγε από τη ζωή το 2021 και η συλλογή μοτοσυκλετών του προσφέρεται σε δημοπρασία μέσω του οίκου Mecum στις ΗΠΑ.
honda monkey 350 1
Ένα από τα ξεχωριστά αστεράκια της συλλογής του είναι δίχως άλλο αυτό το Monkey, δηλαδή ένα custom θηριάκι βασισμένο σε ένα αυθεντικό Ζ50Α, στο οποίο ο Guynes αντικατέστησε την κινητήρια μονάδα με έναν τετρακύλινδρο σε σειρά από CB350 Super Sport των αρχών της δεκαετίας του 1970.
Η αλλαγή είναι εκ φύσεως εξαιρετικά δραστική, καθώς ο μονοκύλινδρος των 2.5 hp και του τριτάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου έδωσε τη θέση του σε μια μονάδα με ονομαστική τουλάχιστον 12 φορές μεγαλύτερη.
honda monkey 350 3
Το CB350, που επελέγη ως δότης κινητήρα, πουλήθηκε στην αγορά των ΗΠΑ από το 1972 ως το 1974, αποτελώντας μια μικρογραφία του CB750, πριν αντικατασταθεί από το CB400 Super Sport. Με απόδοση 32 hp και τελική ταχύτητα 160 km/h μέσω πεντατάχυτου κιβωτίου, αυτός ο τετρακύλινδρος σαφώς και μοιάζει με διαστημόπλοιο συγκριτικά με το αρχικό πακέτο του “ταπεινού” Ζ50Α Monkey.
O Guynes χρησιμοποίησε ένα δικής του σχεδίασης σύστημα τροφοδοσίας με δύο καρμπυρατέρ, ενώ το πλαίσιο του Ζ50Α έχει δεχτεί τις απαραίτητες ενισχύσεις για να φέρει βόλτα με την πολλαπλάσια ισχύ που φιλοξενεί στο κέντρο του, διατηρώντας τον χαρακτήρα του ως hardtail, δίχως πίσω ανάρτηση.
honda monkey 350 10
Χρησιμοποιεί την αυθεντική σέλα και ρεζερβουάρ καυσίμου του Honda Z50A, τιμόνι Tomaselli Cross και μια ειδικά κατασκευασμένη εξάτμιση 4-σε-1.
Στη μορφή που πουλιέται το custom Monkey 350 δεν είναι ικανό για κυκλοφορία στον δρόμο, καθώς είναι ένα ημιτελές σχέδιο που θα χρειαστεί φώτα και λοιπό εξοπλισμό δρόμου για να μπορέσει να βγάλει πινακίδα. Στις ΗΠΑ οι δημοπράτες του ισχυρίζονται πως με την προσθήκη των αυθεντικών εξαρτημάτων δρόμου (φώτα, φλας, μπαταρία) θα μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες.
honda monkey 350 13
Από κει και πέρα, καλή τύχη σε αυτόν που θα δοκιμάσει να τελικιάσει το μικρό θηρίο με αυτόν τον κινητήρα και τους τροχούς 10 ιντσών, τα ισχνά ταμπούρα και το πιρουνάκι του αυθεντικού Ζ50Α.
Η ιστοσελίδα της δημοπρασίας είναι εδώ, αν και οφείλουμε να ενημερώσουμε πως ο γενναίος που θα το καβαλήσει έχει ήδη βρεθεί.

Πηγη www.bikeit.gr
Υπάρχουν και καλύτεροι τρόποι να αυτοκτονήσεις να ξες abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.494
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ποια είναι η απόλυτη adventure μοτοσυκλέτα;​

Marlon TUAB (The Ultimate Adventure Bike)​


Δεν είναι καμία από αυτές που ξέρετε. Δεν διεκδικεί τον τίτλο αλλά τον κατέχει. Είναι το δημιούργημα της Marlon Motorcycles που θα παραχθεί σε μόλις δέκα μονάδες

Κατ’ αρχάς θα μπορούσε να αποτελούσε άνετα μοντέλο κάποιας γνωστής ή λιγότερο γνωστής εταιρείας του χώρου. Τόσα και τόσα έχουμε δει…
H μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στο Bike Shed Show 2022 και πρόσφατα η Marlon ανακοίνωσε πως η «The Ultimate Adventure Bike» (TUAB) θα παραχθεί σε μόλις 10 μονάδες.
Marlon Motorcycles The Ultimate Adventure Motorcycle 5

H Marlon Motorcycles δημιουργεί custom κατασκευές, συνήθως κατά παραγγελία του «ονειροπόλου μηχανόβιου» που θέλει να φτιάξει την ιδανική για αυτόν μοτοσυκλέτα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο εντολέας ήθελε μια adventure, ελαφριά, για να μπορεί να την σηκώσει σε περίπτωση πτώσεις, χρηστική, για να μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά μαζί της και «ταξιδιάρα», για να μπορεί να γυρίσει όλο τον κόσμο. Το μοντέλο που θα βασιζόταν το «όνειρο» ήταν ένα Honda Dominator 650 του 1995. Ιδανικό για να μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά εύκολα και αξιόπιστο για να κάνει τον γύρο του κόσμου όσο αντέχει ο ιδιοκτήτης.
Marlon Motorcycles The Ultimate Adventure Motorcycle 17

Το εύκολο θα ήταν η μοτοσυκλέτα να φορτωθεί με αξεσουάρ και εξαρτήματα που υπάρχουν σε αφθονία στην αγορά για αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες. Όμως ο στόχος ήταν το «Domi» να παραμείνει χρηστικό και ελαφρύ και όχι ογκώδες και βαρύ. Να είναι μίνιμαλ και ταυτόχρονα πρακτικό.
Η Marlon Motorcycles κατά το παρελθόν είχε δείξει τις δημιουργίες της στο Bike Shed Show, οπότε ο στόχος ήταν το TUAB να κάνει ντεμπούτο στην εν λόγω έκθεση. Εκεί εκτός από τους επισκέπτες θα το έβλεπε για πρώτη φορά και ο ιδιοκτήτης του. Στην ιστοσελίδα της Marlon Motorcycles, o Marlon Jeavons, που ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Heritage της Aston Martin, δήλωσε ευτυχής που μετά την ολοκλήρωση του project τον θυμούνται τα παιδιά του και του μιλάει ακόμη η σύζυγός του.
Marlon Motorcycles The Ultimate Adventure Motorcycle 10

Η απόλυτη adventure μοτοσυκλέτα φέρει τις παρακάτω αλλαγές:
  • Δύο αλουμινένια ρεζερβουάρ για πόσιμο νερό και βενζίνη. Αυτό του νερού διαθέτει βρυσάκι και του καυσίμου τροφοδοτεί με βενζίνη με το πάτημα διακόπτη που βρίσκεται στο τιμόνι.
  • Θήκη για εργαλεία
  • Μια θήκη της Peli παίζει το ρόλο του top case. Αφαιρείται εύκολα για να την παίρνει μαζί του ο αναβάτης
  • Επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο, με ενσωματωμένες βάσεις πλαϊνών βαλιτσών, προστατευτικά κάγκελα για το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα
  • Νέο ηλεκτρικό κύκλωμα, με σύστημα φωτισμού LED της Denali, μπαταρία λιθίου και μονάδα ελέγχου Motogadget. Όλα τακτοποιημένα γύρω από το νέο αλουμινένιο φιλτροκούτι
  • Ρεζερβουάρ σχεδιασμένο τροποποιημένο για την μοτοσυκλέτα
  • Νέες αλουμινένιες ζάντες
  • Αμορτισέρ YSS και πιρούνι με ελατήρια HyperPro
  • Χειροποίητη εξάτμιση με τελικό Yoshimura
  • Λεβιέδες της Apico, μανέτες της ASV, χούφτες της Barkbusters.
Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom