Διάφορες Μοτοσυκλέτες

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW S1000RR Nurburg – Με το βλέμμα στο παρελθόν​





Ιταλική δημιουργία εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες του παγκοσμίου Endurance της δεκαετίας του 1980.

Ο Ιταλός Nicola Giannattasio δεν είναι ο τυπικός επαγγελματίας κατασκευαστής custom μοτοσυκλετών, αλλά ένας μερακλής barista που απλώς έφτιαξε τη μοτοσυκλέτα που ονειρευόταν. Θαυμαστής των αγώνων αντοχής, αποφάσισε να στήσει μια δική του κατασκευή πάνω σε μια σύγχρονη σπορ μοτοσυκλέτα με την εμφάνιση θρυλικών αγωνιστικών όπως του Suzuki GS1000R της Yoshimura – ένα σχέδιο που έχει καταστεί πλέον κλασικό, με τον έκκεντρα τοποθετημένο στρογγυλό προβολέα.

Ο Giannattasio βρήκε και αγόρασε ένα μεταχειρισμένο BMW S1000RR του 2011 και πάνω σε αυτό ξεδίπλωσε το πλάνο του, αρχικά γδύνοντας τη μοτοσυκλέτα. Τα νέα πλαστικά κουστούμια κατασκευάστηκαν επί τούτου και, για να τοποθετηθούν σωστά, κατασκευάστηκε νέο υποπλαίσιο πίσω για την ουρά, καθώς και μια νέα κατασκευή μπροστά για να υποστηρίξει το νέο φέρινγκ.
bmw s1000rr nurburg 5

Επίσης ο δημιουργός του σχεδίασε και κατασκεύασε πλαϊνά καπάκια για τον κινητήρα από αεροπορικό αλουμίνιο, ενώ δούλεψε και πάνω στο αλουμινένιο κάλυμμα του ρεζερβουάρ φτιάχνοντας επεκτάσεις για να δέσουν με τη νέα τετραγωνισμένη ουρά.
Η συνέχεια έφερε άφθονα περιφερειακά από την ελεύθερη αγορά, τιμώντας γνωστά ονόματα του χώρου όπως οι Barracuda και Rizoma, η βάση πινακίδας στην ουρά προήλθε από ένα Kawasaki Z1000, ενώ προστέθηκαν λεβιέδες και μαρσπιέ από BMW HP4.
bmw s1000rr nurburg 12

Μηχανολογικά δεν έχει γίνει καμιά επέμβαση στα βασικά στοιχεία του S1000RR, δηλαδή σε κινητήρα, αναρτήσεις και φρένα, αλλά η προσθήκη μιας ολόσωμης Akrapovic σαφώς δένει όμορφα και αποτελεσματικά με μια αγωνιστική ρέπλικα.
Η δε επιλογή του ονόματος, Nurburg, προφανώς αναφέρεται στο γερμανικό χωριό που βρίσκεται περικυκλωμένο από τη θρυλική πίστα Nurburgring και της χαρίζει το όνομά της.
bmw s1000rr nurburg 2

Ο Ιταλός δηλώνει πως σκοπεύει να πουλήσει τη δημιουργία του για να χρηματοδοτήσει το επόμενο σχέδιο που θέλει να φτιάξει. Αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να βρείτε τον Nicola Giannattasio μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, απ’ όπου και έγινε γνωστή η κατασκευή του προσελκύοντας έντονο ενδιαφέρον από τον παγκόσμιο ειδικό Τύπο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha RD 350 Turbo. Τετράχρο με το πλαίσιο του RD​

Τετράχρονο με αίσθηση δίχρονου λόγω υπερσυμπιεστή​




Το Garage Frateschi στο San Paolo της Βραζιλίας προσάρμοσε στο πλαίσιο του θρυλικού δίχρονου, τον τετράχρονο δικύλινδρο κινητήρα του R3 με υπερσυμπιεστή
Το ατσάλινο πλαίσιο και το ρεζερβουάρ είναι ότι απέμεινε από το Yamaha RD 350. Και για να ακριβολογούμε ο Renato Frateschi και η ομάδα του ενίσχυσαν το σωληνωτό πλαίσιο με στόχο να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη σταθερότητα.
Ο κινητήρας του R3 αποδίδει 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. Λίγοι σε σχέση με τους 59 ίππους της τελευταίας έκδοσης του RD 350, ωστόσο ο δημιουργός του με την χρησιμοποίηση υπερσυμπιεστή ισχυρίζεται πως η απόδοση θα είναι παρόμοια με αυτήν του δίχρονου κινητήρα.
yamaha rd350 turbo 3

Επιπλέον έχουν σχεδιαστεί αλουμινένιες γέφυρες πιρουνιού που «υποδέχτηκαν» ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ το ψαλίδι, το αμορτισέρ και το πίσω δισκόφρενο προέρχονται από Triumph Daytona 675. Την επιβράδυνση μπροστά έχουν αναλάνει ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες της Brembo. Για να δώσει έναν τόνο νοσταλγίας ο Renato Frateschi χρησιμοποίησε ζάντες με ακτίνες.
yamaha rd350 turbo 6

Το «κοστούμι» σχεδιάστηκε ειδικά για το τετράχρονο RD 350 Turbo, ενώ έχουν τοποθετηθεί κλιπ ον, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και φωτιστικά σώματα LED.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πώς ένα “τελειωμένο” Honda Paneuropean γίνεται “κόσμημα”​

Απ’ τα σκουπίδια… στα σαλόνια

Αν τα views του YouTube δικαιώνουν το έργο ενός δημιουργού, ενός καλλιτέχνη, ενός μηχανικού, τότε ο “κύριος MwiG” που θα δούμε σήμερα και έφτιαξε με τα χεράκια του μια εντυπωσιακή, custom μοτοσυκλέτα, είναι “μεγάλος”!
H ιδέα του δημιουργού, την οποία “κουβαλούσε στο μυαλό του πολλά χρόνια”, όπως λέει ο ίδιος έγινε πραγματικότητα πάνω σε μια μοτοσυκλέτα, που έχει φτιαχτεί σε πολύ μεγάλο βαθμό στο χέρι και ξεκίνησε από ένα τρακαρισμένο, σε κακή κατάσταση Honda Paneuropean ST1100 του 1994.

Το έργο της μεταμόρφωσης από “σκουπίδι” σε “εκθεσιακό” κομμάτι μπορείτε να το δείτε (έστω και fast forward) στο βίντεο 52 λεπτών, το οποίο μέχρι στιγμής έχει πιάσει τις 1,4 εκατομμύρια προβολές.

Μην παρασυρθείτε πάντως από το το γεγονός ότι τα εξαρτήματα φτιάχνονται μπροστά στα μάτια σας (στο βίντεο) και όλα φαίνονται να κατασκευάζονται εύκολα.

Απαιτούν πολύ μεγάλη ικανότητα και μαστοριά, κάτι που γνωρίζουν όσοι “έχουν πιάσει κατσαβίδι” στα χέρια τους.
Μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να μην αρέσει σε όλους, αλλά η όλη εργασία είναι αξιοθαύμαστη.


Ωρε τσαμπα να μου το εδινες δε το καβαλαγα αυτοfacepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-R Project Zero 28​

Ντύνοντας ένα GSX-R1000 K7 με τα κουστούμια ενός GSX-R1100 από τα βάθη της δεκαετίας του 1980.

Το εργαστήρι Cafe Rider συνδυάζει την κατασκευή custom μοτοσυκλετών με ένα σύγχρονο καφεκοπτείο-καφετέρια στο Ντουμπάι, με τον ιδιοκτήτη του, Fahim Rehmann, να αποδεικνύεται ιδιαιτέρως μερακλής.

Το όραμά του ήταν να συνδυάζει το θρυλικό παρελθόν της οικογένειας Suzuki GSX-R με τη σύγχρονη τεχνολογία και για τον λόγο αυτόν αποφάσισε να παντρέψει δύο μοντέλα εντελώς διαφορετικών εποχών.
Suzuki GSX 1000 R K7 Retromod 169Gallery e3ddeddc 2019511


Η βάση συνίσταται σε ένα GSX-R1000 του 2007 (Κ7), το πρώτο μοντέλο της σειράς που φόρεσε επιλέξιμες χαρτογραφήσεις απόδοσης του κινητήρα, ενώ τα κοστούμια του GSX-R1100 “Slingshot” του 1989 προέρχονται από τη γερμανική εταιρεία Ricambi Weiss.

Για τον κατασκευαστή η βασική δυσκολία ήταν το ταίριασμα των φέρινγκ με την εντελώς διαφορετική βάση από αυτή για την οποία κατασκευάστηκαν. Το πακέτο της Ricambi Weiss πωλείται στη Γερμανία προς 320 ευρώ δίχως βάσεις τοποθέτησης και αποτελείται από το μπροστινό φέρινγκ, τα πλαϊνά κομμάτια εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ και την ουρά.
Suzuki GSX 1000 R K7 Retromod 169Gallery 18ad51d6 2019515


Η τοποθέτηση ήταν το βασικό αντικείμενο δουλειάς της Cafe Rider, με το αποτέλεσμα να δείχνει άψογο, λες και σχεδιάστηκε έτσι από το εργοστάσιο, ειδικά στο “δύσκολο” σημείο όπου πρέπει να διατηρηθεί η οπτική συνέχεια από το φέρινγκ στο ρεζερβουάρ βενζίνης που είναι αυτούσιο του Κ7 με το ανάλογο βάψιμο.

Κατά τα λοιπά δεν αναφέρονται αλλαγές στη βάση του GSX-R1000 K7, πλην των δύο τελικών της Yoshimura που νοστιμίζουν την όλη κατασκευή.
Suzuki GSX 1000 R K7 Retromod 169Gallery 279f78f2 2019513


Οι δε δίδυμοι προβολείς του Slingshot βρέθηκαν μεταχειρισμένοι από την αγορά και φυσικά είναι αυθεντικά κομμάτια εποχής της Suzuki.
Το αποτέλεσμα είναι ένα GSX-R που δείχνει σαν το μοντέλο των 1,127 cc και 130 hp, αλλά αποδίδει 185 hp από τον πολύ πιο σύγχρονο τετρακύλινδρο των 999 cc. Και δείχνει κουκλί!

Πηγή: Cafe Rider Custom
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Krämer GP2-890RR 2024 – 138 ίπποι για 142 κιλά!​

9M200156-cropped.jpg

H Krämer Motorcycles παρουσίασε τη νέα κορυφαία supersport κατασκευή της, την πρώτη της “RR”, στο περιθώριο του αγώνα WorldSBK της Τσεχίας.

Συνήθως η Πέμπτη πριν από ένα αγωνιστικό τριήμερο MotoGP ή WorldSBK δεν έχει ιδιαίτερη επικαιρότητα να προσφέρει, με το κυρίως μενού να αφορά μόνο τις παραδοσιακές συνεντεύξεις Τύπου των αναβατών.

Στην περίπτωση του Τσέχικου αγώνα WorldSBK ωστόσο η χτεσινή Πέμπτη (27/7) είχε ένα επιπλέον ενδιαφέρον για όποιον βρέθηκε στην πίστα Most. Η γερμανική Krämer Motorcycles παρουσίασε επίσημα τη νέα της δημιουργία, τη supersport GP2-890RR που κατασκευάζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας βασισμένη στον δικύλινδρο κινητήρα LC8c της ΚΤΜ.
2024 Kramer GP2 890RR 01

Στην εξέχουσα περίπτωση της GP2-890RR ο δικύλινδρος σε σειρά των 889cc αποδίδει 138 hp στις 10,100 rpm και 10.2 kgm στις 8,200 rpm, ανεβάζοντας το ανώτατο όριο περιστροφής στις 11,500 rpm χάρη σε μερικά ελαφρύτερα εξαρτήματα και νέο προγραμματισμό στην ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ.

Ο κινητήρας εδράζει σε ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα 25CrMo4 (χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι) που προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία και συνεισφέρει στη διατήρηση του βάρους πολύ χαμηλά, καθώς το υγρό βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα απίστευτα 142 κιλά!
GP2 890RR 52

Επιπλέον κέρδη στη ζυγαριά προκύπτουν από το 16λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμου που αποτελεί ένα ενιαίο κομμάτι με την ουρά, συγκεντρώνοντας παράλληλα τη βενζίνη όσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας γίνεται.

Η Krämer έχει εξοπλίσει τη GP2-890RR με την αφρόκρεμα της αγοράς, όπως φρένα Brembo Stylema, σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες Dymag και αναρτήσεις WP Apex Pro, καθώς αυτή η κορυφαία έκδοση RR ξεχωρίζει από τη βελτιωμένη της αεροδυναμική και το νέο ηλεκτρονικό πακέτο που βασίζεται αδρανειακή μονάδα έξι αξόνων για να καθοδηγεί το δίδυμο των traction και wheelie control που έχουν εξαρχής ρυθμιστεί για σπορ χρήση.
2024 Kramer GP2 890RR 04

Η Krämer Motorcycles θα παράξει μόνο 125 GP2-890RR για όλον τον κόσμο στο νέο της εργοστάσιο στη γερμανική πόλη Burghausen, καθεμιά με τον αριθμό παραγωγής της χαραγμένο στην τιμονόπλακα και όλες με το στάνταρ μπλε ματ χρώμα Brno Blue.

Η διάθεσή τους θα αρχίσει τον Σεπτέμβριο 2023 με τιμή που στην Ευρώπη ξεκινά από τα €41,990 και η φόρμα προ-παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει στην ιστοσελίδα kraemer-motorcycles.com.

Ιστοσελίδα Krämer Motorcycles GP2-890RR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Venom X22 - «Τερατογένεση» μοτοσυκλέτας με κινητήρα scooter!​

venom_x22_1.jpgvenom_x22_2.jpg

Όταν θέλεις σπορ μοτοσυκλέτα αλλά δεν μπορείς να αποχωριστείς το scooter σου και την αυτόματη μετάδοση του…
Θα θέλατε να είχατε μια μοτοσυκλέτα που να θυμίζει… Kawasaki Ninja, αλλά στο πίσω μέρος της να είχε… ολόκληρο τον κινητήρα και την ανάρτηση από ένα scooter; Ναι… ούτε εμείς, κι όμως αυτό ακριβώς είναι η Venom X22!

H Venom είναι μια εισαγωγική εταιρεία στις ΗΠΑ, που φέρνει δίκυκλα (μοτοσυκλέτες και scooter) στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ ειδικεύεται στα αυτόματα. Το συγκεκριμένο δίκυκλο που βλέπουμε εδώ, αποδίδεται κατασκευαστικά στην κινεζική Jonway και είναι μια πραγματική διασταύρωση: Μια μορφή που σχεδόν ταυτίζεται με την Kawasaki Ninja 300/400, αλλά κινητήρα, μετάδοση και πίσω ανάρτηση από scooter. Ο κινητήρας έχει 223 κυβικά και αποδίδει 15 ίππους.

Η μετατροπή περιλαμβάνει, φυσικά, την ανάρτηση δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ ο οπίσθιος τροχός είναι διαμέτρου 14 ιντσών, την στιγμή που ο εμπρόσθιος είναι 17άρης, σαν street μοτοσυκλέτας. Το βάρος της μοτοσυκλέτας –θου Κύριε- ανέρχεται στα 133 κιλά. Συστήματα όπως συνδυασμένη πέδηση ή ABS λάμπουν δια της… απουσίας τους, οπότε το συγκεκριμένο όχημα δεν είναι νόμιμο για κυκλοφορία στην Ευρώπη,
σε αντίθεση με τις ΗΠΑ. H τιμή του ορίζεται στα 3.299,99 δολάρια. Thank you, next!

Τη *****ια ειναι ετουτη εδω :eek:
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το κράνος γιατί δεν μπαίνει κάτω από τη σέλα;
Γιατί έχεις τα φασολάκια που πήρες στην Λαϊκή... Ολα εγω πχια;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα Honda Ruckus με… 180 ίππους​


Στη Γη του ίντερνετ όλα μπορούν να συμβούν, ακόμα και ένα «ταπεινό» pit bike μπορεί δηλαδή να δεχθεί «μεταμόσχευση» κινητήρα από ένα… CBR 1000RR.

Μπορεί το εν λόγω -ας πούμε- scooter να μη μας είναι πολύ οικείο, αλλά ειδικά στην Αμερική είναι πολύ αγαπητό. Μην περιμένετε πολλά από τα 49 κυβικά του τετράχρονου, υγρόψυκτου κινητήρα του. Μόνο χρηστικότητα και οικονομία.

Κάπου εδώ κολλάνε οι youtubers του Grind Hard Plumbing Co, οι οποίοι έχοντας «μαζέψει» ένα τρακαρισμένο CBR του λίτρου και μάλιστα σε έκδοση Repsol, είπαν να… αξιοποιήσουν τον κινητήρα του.

Το τερατώδες πάντρεμα έγινε γεγονός, το scooterάκι να δέχεται μετά από αρκετές τροποποιήσεις τον κινητήρα, σε παραδόξως συμπαθές -με τη δέουσα mad max αισθητική- αποτέλεσμα. Βέβαια, στο ακόλουθο video δεν παίρνει ακόμα μπρος, αλλά οπωσδήποτε η πορεία της κατασκευής είναι ενδιαφέρουσα και.. κωμικοτραγική.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

RoaDog: Η μεγαλύτερη “μοτοσυκλέτα” στον κόσμο, ζυγίζει 1,4 τόνους και στρίβει σαν υπερωκεάνιο – VIDEO​

Αν πιστεύετε ότι ο ελιγμός μιας Αμερικάνικης μοτοσυκλέτας 350 κιλών είναι περίπλοκη, περιμένετε μέχρι να δείτε την RoaDog, τη μεγαλύτερη και βαρύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο.

Φυσικά η “μοτοσυκλέτα” (αν μπορούμε να την πούμε μοτοσυκλέτα επειδή έχει δυο ροδές) είναι Αμερικάνικη, τι άλλο θα μπορούσε να είναι ;
Ο δημιουργός της ονομάζεται William “Wild Bill” Gelbke, ένας αεροναυπηγός μηχανικός που εργάστηκε για πολλά χρόνια για τη McDonnell Douglas – έναν από τους μεγαλύτερους αμυντικούς εργολάβους στις ΗΠΑ – και ο οποίος, χάρη στις γνώσεις του, κατάφερε να δημιουργήσει αυτήν την πολύ ιδιαίτερη “μοτοσυκλέτα” στο γκαράζ του σπιτιού του.

Χρειάστηκαν χρόνια ο Gelbke για να ζωντανέψει το RoaDog του. Η μοτοσυκλέτα συν αρμολογήθηκε τη δεκαετία του 1960 και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.500 cc από ένα Chevy II, ένα αυτόματο κιβώτιο PowerGlide, ένα τροποποιημένο διαφορικό από ένα φορτηγό Chevy και φρένα Corvette για να σταματήσει το όχημα των 1.450 κιλών. Ναι, δεν μπερδεύεστε, το RoaDog ζυγίζει 1,4 τόνους, όσο και ένα αυτοκίνητο.

Για να μην χάνει ένα πόδι σε κάθε στάση, ο Gelbke τοποθέτησε πνευματικά στηρίγματα (δύο μπροστά και δύο πίσω) που φέρουν όλο το βάρος της μοτοσυκλέτας, αναμφίβολα απαραίτητο στοιχείο για μια μηχανή που ζυγίζει περίπου ενάμιση τόνο.

Ο William ταξίδεψε σε όλες τις Ηνωένες Πολιτείες με αυτή τη “μοτοσικλέτα”, γράφοντας περισσότερα από 20.000 μίλια (περίπου 32.000 χιλιόμετρα) και συλλέγοντας κάθε είδους παράξενες ιστορίες και μύθους! Για παράδειγμα, μια φορά τον σταμάτησε ένα καταδρομικό της αστυνομίας όταν ταξίδευε με 100 mph (160 km/h) σε έναν αυτοκινητόδρομο, και όταν νόμιζε ότι επρόκειτο να του κόψουν κλήση, αποδείχθηκε ότι οι αστυνομικοί είχαν ήδη δει την μοτοσικλέτα σε ένα περιοδικό και ήθελα απλώς να την δούνε πιο προσεκτικά και να του κάνουν μερικές ερωτήσεις.

Ο Gelbke κατέληξε να πεθάνει κάτω από πολύ περίεργες συνθήκες. Σκοτώθηκε σε μια επιδρομή της αστυνομίας στο σπίτι του γιατί ήταν ύποπτος ότι διακινούσε ναρκωτικά. Κατά τη διάρκεια της επιδρομής, για λόγους που δεν είναι απολύτως σαφείς ο δημιουργός του RoaDog πυροβολήθηκε και η μοτοσυκλέτα του έμεινε στην μητέρα του.

Με τα χρόνια, το RoaDog άλλαξε χέρια μέχρι που ένας συλλέκτης κατέληξε να το δωρίσει στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσικλέτας στην Anamosa της Αϊόβα, ένα κέντρο που κατέληξε να κλείσει τις πόρτες του στις αρχές του 2023. Για να μην κλείσει όλες τις μοτοσυκλέτες σε αποθήκες, το μουσείο οργάνωσε μια δημοπρασία και έτσι το RoaDog σύντομα βρήκε νέο ιδιοκτήτη, όπου και αυτός με την σειρά του το πούλησε στον Sean, (Bikes and Beards).

Όταν ο Sean το αγόρασε, συνειδητοποίησε ότι θα χρειαζόταν έναν ειδικό για να το λειτουργήσει ξανά αφού παρέμεινε σε αδράνεια για σχεδόν 40 χρόνια, έτσι το πήγε κατευθείαν στον Matt Walksler, ιδιοκτήτη του Wheels Through Time που είναι ειδικός στην αποκατάσταση σε οτιδήποτε κινείται με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το βίντεο που σας μεταφέρουμε σήμερα δείχνει μέρος της διαδικασίας εκκίνησης του RoaDog και αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό: τη στιγμή που ο Matt Walksler επιβιβάζεται σε αυτό για να οδηγήσει στο δρόμο για πρώτη φορά. Τα σχόλιά του τα λένε όλα: Αυτό είναι απίστευτο. Το να κάνεις 100 mph με αυτό; Είναι αδύνατο! Είναι ό,τι πιο τρομακτικό έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Το να στρίψω μόνο σε αυτό το πάρκινγκ είναι το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει ποτέ.»

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο και αν θέλετε να δείτε αμέσως την οδήγηση πηγαίντε κατευθείαν στο λεπτό 13:00

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα Honda Ruckus με… 180 ίππους - Η συνέχεια!​

b95bcaa1c54628b3633741c9a7e7215e_XL.jpg

Θυμάστε το Honda Ruckus με τον κινητήρα από το CBR1000RR; Τότε είδαμε ότι ο εν λόγω κινητήρας… «ταιριάζει» και τώρα ήρθε η ώρα των μεγάλων αλλαγών.

Όπως θα δείτε, το να κόψει κανείς το πλαίσιο και να το επεκτείνει ώστε να χωρέσει έναν τόσο μεγάλο και ισχυρό κινητήρα χρειάστηκε πολλή δουλειά. Από το μεσαίο τμήμα μέχρι το πίσω μέρος, δεν έχει απομείνει σχεδόν τίποτα από το «μαμά» Ruckus, καθώς οι πρωταγωνιστές του video έπρεπε πραγματικά να κατασκευάσουν νέα εξαρτήματα μόνο και μόνο για να μπει ο κινητήρας.

Το video ξεκινά με εργασίες στην καλωδίωση του κινητήρα και στη συνέχεια σειρά έχουν τα… φρένα, χρησιμοποιώντας το πίσω σύστημα πέδησης ενός Kawasaki ZX-6R να τοποθετείται… μπροστά. Ακολουθήσαν το λύσιμο και οι ενισχύσεις του πλαισίου, ώστε να αντέξει την 40 φορές περισσότερη ισχύ από ό,τι είχε όταν βγήκε από το πάτωμα του εκθεσιακού χώρου, προτού το τερατώδες Ruckus βαφτεί και γίνει έτοιμο για… βόλτα.

Η συνέχεια επί της οθόνης:


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!​

Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει το 2025, με τις παραδόσεις σε παγκόσμια κλίμακα να αρχίζουν από το 2026
motomagLangen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!


H Langen Technology Limited (Langen), μία εταιρεία που εξειδικεύεται στην κατασκευή χειροποίητων, περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλετών, θα παρουσιάσει κατά την διάρκεια του Motorcycle Live 2023 που διεξάγεται μεταξύ 18 και 26 Νοεμβρίου στο Εκθεσιακό κέντρο (NEC) του Birmingham το ολοκαίνουργιο LightSpeed 1200 (LS-12) των 185 ίππων, ενώ όσοι παρευρεθούν εκεί θα μπορούν να κάνουν κράτηση από τώρα.

Έχει ήδη προηγηθεί η δημιουργία του Two Stroke, το οποίο όπως υποδηλώνει το όνομά του φέρει έναν δίχρονο κινητήρα 250 κυβικών απόδοσης 77 ίππων στις 11.700 στροφές για 119 στεγνά κιλά. Μην νομίζεται πως μιλάμε για κάποια αγωνιστική replica περασμένων ετών αποκλειστικά για τις πίστες, καθώς έχει λάβει την απαραίτητη έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου! Μάλιστα σε επόμενο τεύχος του MOTO θα μπορείτε να διαβάσετε την δοκιμή του επί πολλές δεκαετίες συνεργάτη του MOTO, Alan Cathcart.
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!

Η απόδοση του LightSpeed εντυπωσιάζει, καθώς μιλάμε για έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο V-75° αγωνιστικό κινητήρα Rotax 1.190 κυβικών, ο οποίος έχει κατασκευαστεί από την Buell Motorcycles και έχει εξελιχθεί από την Langen με την απόδοση στον στρόφαλο να αγγίζει τους 185 ίππους στις 10.600 στροφές. Με το ονομαστικό βάρος να βρίσκεται στα ίδια ακριβώς κιλά, μιλάμε για εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1 προς 1!

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, ενώ όλο το "κοστούμι" μαζί με το κάλυμμα του προβολέα είναι από carbon, προκειμένου το βάρος να παραμείνει χαμηλά. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε την Ohlins, η οποία παρέχει τόσο το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, όσο και τα δύο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου πίσω, τοποθετημένα σε ελαφρώς οριζόντια διάταξη σε σχέση με το εντυπωσιακού σχεδιασμού ψαλίδι. Οι δύο δίσκοι μπροστά 320 χιλιοστών συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της βρετανικής Hel.
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!


Αποκλειστικά για το Ηνωμένο Βασίλειο θα κατασκευαστούν και θα ομολογκαριστούν 185 μονάδες. Όπως συμβαίνει και με το Two Stroke, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μία πληθώρα επιλογών για το χρώμα, το είδος του τιμονιού, τους τροχούς και πολλά ακόμα, προκειμένου να μπορεί να το φέρει στα μέτρα του. Οι κρατήσεις μπορούν να ξεκινήσουν από σήμερα, με τις παραδόσεις εντός Βρετανίας να υπολογίζεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2025. Όσον αφορά τις μονάδες που προορίζονται για την παγκόσμια αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν να αποστέλλονται από το 2026 και μετά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ορισμένοι ιδιοκτήτες του Two Stroke έχουν ήδη κάνει την κατάθεση για να αποκτήσουν και ένα LightSpeed.

Με το σύνθημα της εταιρείας να είναι “Εδώ κάνουμε τα πράγματα αλλιώς”, η Langen ξεκίνησε την λειτουργία της το 2018. Ο CEO και ιδρυτής της εταιρείας Chris Ratcliffe δέχτηκε από μικρός το μικρόβιο των δύο τροχών, καθώς και οι δύο γονείς του ήταν μοτοσυκλετιστές, με πολλά από τα σαββατοκύριακά του να τα περνάει σε αγώνες ή συγκεντρώσεις μοτοσυκλετιστών. Μάλιστα ο πατέρας Ratcliffe εργάστηκε στην βρετανική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών CCM, όπου αργότερα έμελε να θητεύσει για μία δεκαετία και ο ίδιος ο Chris. Εκεί μεταξύ άλλων υπήρξε υπεύθυνος και για την δημιουργία του μονοκύλινδρου Spitfire.
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!

Μετά την παρουσίαση το 2020 του Two Stroke, του οποίου ο αγωνιστικός δίχρονος δικύλινδρος V-90°κινητήρας 249 κυβικών πέρασε από πολλά στάδια, προκειμένου να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση στον δρόμο, ενώ την ίδια στιγμή κρατάει ένα κομμάτι του χαρακτήρα των 250GP. Κάτι εντελώς διαφορετικό από ό,τι βλέπουμε σήμερα, σε μία εποχή που ο περιορισμός κόστους και η ανθρακική ουδετερότητα “εποπτεύουν” κάθε τι, συμπεριλαμβανομένης και της μοτοσυκλέτας, στηρίζοντας έτσι το σύνθημα της Langen, “Εδώ κάνουμε τα πράγματα αλλιώς” (“We do things differently here”).

Τώρα, διατηρώντας τον μινιμαλιστικό σχεδιασμό και πιστός στην υπόσχεση που είχε δώσει στον Alan Cathcart, το νέο LightSpeed 1200 δεν είναι δίχρονο, αλλά τετράχρονο, παραμένοντας ωστόσο κάτι ξεχωριστό. Για την ώρα δεν ανακοινώνεται η τιμή του, η οποία μαντεύουμε ότι θα είναι αντίστοιχη της μοναδικότητας που χαρακτηρίζει αυτή την δημιουργία.
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!
Langen Lightspeed – Κινητήρας V2 1.190 κυβικών και 185 ίπποι, για λίγους!



Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τόσο απλά με την μία , 185 άλογα .... εγγλέζικα να υποθέσω όμως ? ....! :cool: ToothTooth
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.165
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Τόσο απλά με την μία , 185 άλογα .... εγγλέζικα να υποθέσω όμως ? ....! :cool: ToothTooth
Τι θες να πεις δηλαδή για τα εγγλέζικα άλογα.....ότι είναι πισωγλεντικα ;;;;

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli 900 Sei «Synfonia» by Unik Motorcycles​

Εξακύλινδρο θαύμα​


Η Unik Motorcycles χρησιμοποίησε την μοτοσυκλέτα της Benelli για να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο με το όνομα «Sinfonia» ως φόρο τιμής στον απίθανο ήχο του εξακύλινδρου μοτέρ

Το 900 Sei του 1979 αποτελεί τον προπομπό των σύγχρονων τουριστικών μοτοσυκλετών. Το 1978, ο εξακύλινδρος κινητήρας της Benelli έφτασε τα 906cc με ισχύ 80 ίππων. Η τελική του ταχύτητα ξεπερνούσε τα 200 χ.α.ω. ενώ άνετα μπορούσε να ταξιδεύει με δύο αναβάτες επί ώρες. Οι αλλαγές σε σχέση με το 750 Sei ήταν ουσιαστικές. Το Sei απέκτησε αναβαθμισμένες αναρτήσεις, μίνι φέρινγκ, χυτές ζάντες, ενώ το πίσω ταμπούρο αντικαταστάθηκε από δισκόφρενο.

Πρόκειται για μια εξαιρετικά σπάνια μοτοσυκλέτα καθώς κατασκευάστηκαν 2.000 μονάδες.
benelli 900 sei unik motorcycles 2

Αν εξαιρέσουμε τον κινητήρα τίποτα πάνω στο Sei δεν έμεινε ίδιο. Το πλαίσιο αντικαταστάθηκε με ένα χειροποίητο και το μονόμπρατσο ψαλίδι προέρχεται από Ducati Monster S4R.

To μονοκόμματο «κουστούμι», σε πράσινο και λευκό, περιλαμβάνει το ρεζερβουάρ, την σέλα και το ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας. Τα φωτιστικά σώματα και όλο το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι της Motogadget. Η εξωγήινη εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ακτινωτές ζάντες, και την εξάτμιση με τα έξι λεπτά τελικά από ανοξείδωτο χάλυβα.
benelli 900 sei unik motorcycles 4

Απείραχτα, όπως ήταν φυσιολογικό, δεν έμειναν ούτε τα φρένα ούτε οι αναρτήσεις. Τα δύο αμορτισέρ έδωσαν την θέση σε ένα κεντρικά τοποθετημένο, ενώ τοποθετήθηκε και ανεστραμμένο πιρούνι. Η μοτοσυκλέτα φρενάρει μέσω δύο εξαέμβολων δαγκανών που συνδυάζονται με δίσκους 320 χλστ.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Benelli 900 Sei «Synfonia» by Unik​


Τυμβωρυχια μετα ξεταριχευσεως με τελικό σκοπό .... την επί χρήμασι έκδοση αναφτιασιδωμενης μούμιας ...! abcde
Έλεος πια για τα ιστορικά μοντέλα. Angry old man
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δύο Yamaha MT-07 με Turbo για... αρρωστημένες καταστάσεις!​









Βαφτισμένα με το παρατσούκλι «Turbski», τα δύο custom μοντέλα που θα δούμε εδώ δεν απευθύνονται σε καρδιοπαθείς...
Δεν φτάνει που ήδη από το εργοστάσιο, το Yamaha MT-07 είναι μία από τις πιο διασκεδαστικές μοτοσυκλέτες παγκοσμίως, φαντάσου να του βάλεις και... Turbo, τι θα γίνει! Αυτό ακριβώς έχει κάνει ο Dan Stone της Stibnite Moto, ένας customizer με μανία στην CP2 πλατφόρμα της Yamaha.

O Stone έχει πάρει μέρος και σε αγώνες με τις δημιουργίες του, όμως πάντα άκουγε το... κάλεσμα των σειρήνων για να βάλει τον «σαλίγκαρο» σε κάποια επόμενη δημιουργία του. Όπως και έκανε, φτιάχοντας ότι μόνο μία, αλλά δύο νέες μοτοσυκλέτες.
Τα δύο πονήματα του Stone προβάλλουν δύο ξεχωριστούς χαρακτήρες, με το Turbski Road να είναι προφανώς ασφάλτινο, ενώ το Turbski Beach αναφέρεται σε flat track καταστάσεις.

Οι τουρμπίνες στα δύο μοντέλα προέρχονται από την Garrett και φυσικά, σε μία τέτοια μετατροπή, φέρνουν και άλλα παρελκόμενα: εδώ μιλάμε για εξαγωγές από ανοξείδωτο ατσάλι, νέες εισαγωγές και φιλτροκούτια από αλουμίνιο, μεγαλύτερα μπεκ και αναβαθμισμένες αντλίες καυσίμου, όπως και Power Commander V εγκεφάλους. Οι μικρές σε διάμετρο τουρμπίνες που επέλεξε ο Stone, εξασφαλίζουν την μείωση του turbo lag, άρα και την άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Φανταστείτε και τον ήχο...

Κατά τα άλλα, ο Stone έχει εξοπλίσει τα custom μοντέλα του, με εμπρός ανάρτηση από MT-10, πλήρως custom υποπλαίσια, ενώ το μοντέλο Turbski Beach φέρει τροχούς 21 και 19 ιντσών εμπρός και πίσω. Το «δρομίσιο» Turbski Road, φέρει και Quickshifter. Εμείς θα πούμε τρεις λέξεις: Αμάν Παναγία μου!

Πηγή/φωτογραφίες
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.495
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΘΑΥΜΑ! Το KTM RC8 μεταμορφώθηκε σε RC16​

Και το όνομα αυτού RC 8GP​



Ένας από τους ιδιοκτήτες του τελευταίου superbike που έχει βγει από το Mattighofen «παρήγγειλε» στην ιταλική KOOSO την μετατροπή του
Και έτσι γεννήθηκε μια μοτοσυκλέτα που είναι σχεδόν ίδια με την RC16 της ομάδας Tech3 που οδήγησε ο Danilo Petrucci στο πρωτάθλημα MotoGP 2021.
Σπεσιαλίστες στην κατασκευή φέρινγκ, οι άνθρωποι της KOOSO επέλεξαν το αντίγραφο του φέρινγκ ενός Honda RC213V. Ναι καλά διαβάσετε. Το RC 8GP προέκυψε από την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του HRC.
ktm rc 8gp 3

Τροποποιήθηκε κατάλληλα ώστε να προσαρμοστεί στο RC8 και στην συνέχεια ο Fabio Dri, ιδιοκτήτης της KOOSO, ασχολήθηκε με τα πλαϊνά και το ουραίο τμήμα ώστε και αυτά να είναι ίδια με της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του Petrux.
Αυτό που λείπει από το πίσω μέρος είναι το ένα από τα δύο τελικά της εξάτμισης, ενώ το πλαϊνό έχει «μετακομίσει» μέσα στο φέρινγκ και φαίνεται μόνο η απόληξή του. Το σύστημα είναι εγκεκριμένο για χρήση στο δρόμο και φέρει την υπογραφή της Virex.
ktm rc 8gp 4

Τα φτερά και τα winglets είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, ενώ όλα τα νέα μέρη μπορούν να αφαιρεθούν και η μοτοσυκλέτα να επανέλθει στην εργοστασιακή της μορφή.

Για την ιστορία

Το RC8 κατασκευάστηκε από το 2008 έως και το 2015. Από τα 1148 κ.εκ. παράγονταν 155 ίπποι, ενώ στην έκδοση R ο V2 έφτασε τα 1.195 κ.εκ. που απέδιδε 175 ίππους. Στη συνέχεια και πριν το project superbike μπει στην αποθήκη πήρε ακόμη πέντε, φτάνοντας τους 180.
ktm rc 8gp 7

Διαβάζοντας για το RC8 που μεταμορφώθηκε σε RC16 θυμηθήκαμε το superbike που είχε φτιάξει ένας Ολλανδός πριν τρεισήμισι χρόνια, στο οποίο είχε προσαρμόσει τον κινητήρα και το μονόμπρατσο ψαλίδι του 1290 Super Duke ΜΥ2018 σε ένα RC8 R. Δείτε εδώ το KTM 1290 Super RC 8R
 
Top Bottom